-
GAMEPOD.hu
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
tlac
nagyúr
most, hogy az edigital-ból emag lett, tudja valaki hogyan tudok személyes átvétellel rendelni a régi üzletbe?
hiába választok ki emagot vagy edigitalt forgalmazónak, nem találok ilyen opciót -
Rodzser Mór
senior tag
Webes felületen lépnék be, emailcím megadással. Ezután kijött az a képiválasztós köcsögség. Ezután jelent meg az ablak, amibe a jelszót írhatom. Ezután is még kétszer jött fel képkiválasztós köcsögség.
Jókívánságaim a kretén fejlesztőknek. Mutatomafakkot, de sünt is sz*rhatnak.
-
=Mentor=
őstag
válasz Rodzser Mór #354 üzenetére
Hát annak a képválasztós kaptcsa feltalálóját én is szívesen megrugdosnám, de azt is aki alkalmazza,,, Létezik millió meg egy jobb annál ami nem kerget az idegbajba.
-
vacs
veterán
Sziasztok.
"Futok" a pénzem után az eMAG -nál.Egy easyboxból át nem vett csomagom volt, már rég lejárt a 30 nap, jeleztem nekik, írták is hogy intézkedtek és pár napon belül a számlámon lesz a pénz, azóta eltelt újabb 10 nap, de még semmi, ma írtam nekik újra!
(^)(>.<)(^)
-
headhunter
addikt
EasyBox-ba (Appból) rendelve is ilyen "horror" szállítási költséget számolnak fel? [link]
[ Szerkesztve ]
-
vacs
veterán
-
Petikeje
tag
Sziasztok,
2 éve rendeltem egy tvt emagon. Tavaly novemberben elromlott. 1,5 hónapig leveleztek velük, mert azt mondták, hogy nem az a szeriaszam van a megrendelésen, mint ami nálam. Végül 1 csávó felhívott hogy átírta. Onnan már "csak" 2 hét volt, hogy elvigyék a tvt. 1,5 hónap szerviz (alkatreszcsere). Visszahoztak. A tv kerete a tetején meg volt hajolva meg a hátlap és a keret el volt válva. Újabb 1 hónap levelezés, meglepően gyorsan elszállították. 1 hónap szerviz után rajukirok(!) "hogynamizu". Nem javítható a tv, visszafizetik vagy levasarolhatom. Választottam új tvt. Ez volt 05.19. 1 napon belül jött a futárszolgálattol levél hogy kiszallitjak, de az utanveten az eredeti ár van. Na azóta kb 6-8szor beszéltem az ügyfélszolgálattal. 3szor csináltak újra a rendelést. Állítólag még 2 különböző futárszolgálatnak van előkészítve a tv. Megy az egyeztetés a "társterülettel". Beajanlottak már 2 kupont (persze semmit nem kaptam belőle). Van 2 emberke akiknek írhatok az ügyemmel kapcsolatban... Tegnap már úgy üvöltöttem az ugyfelszolgalatossal, hogy ramb@szta a telefont. Ja és az első futartol minden este jön az email hogy kiszallitjak nekem a tvt az eredeti áron...
Van valami javaslatok, mit lehetne tenni??
Thx:
P! -
vacs
veterán
válasz Petikeje #362 üzenetére
Nyiss egy panaszt itt és utána küldd el nekik!
Illetve van fogyasztó védelm topik is, ott talán okosabbak.(^)(>.<)(^)
-
Kam1kaze
tag
válasz Petikeje #362 üzenetére
Ilyen esetekben, ha nem lehet javítani és cserélni, érdemes inkább vissza kérni az összeget, a levásárlás helyett, és utána ott és olyan terméket veszel belőle, amilyet akarsz. Így teljesen külön "ügy" a kettő. Elsőt lezárják, vissza kapod a pénzt, azzal már nincs dolgod, majd rendelsz másikat, ami egy teljesen különálló rendelés, így nincs előélete, egyszerűbb kezelni utána a felmerülő problémát (kevesebb az esély a kavarodásra, mert sajnos így is, úgy is lehet).
Ha már így jártál, én is azt ajánlom amit #363 vacs (Online vitarendezés | Európai Bizottság), vagy visszakéred a pénzed.
Példaként, eMAG-gal szemben is használtam már párszor, abból kétszer gyorsan megoldódott a problémám az ügy indítása után. Egyiknél 14 napon belüli visszaküldött termék (cipő) volt, 100%-os állapotba küldtem vissza, mégis 2 hónapot ültek rajta, hiába hívtam és írtam ez ügyben Nekik többször is. Pedig nem szedett-vedett levél volt, paragrafusokra hivatkoztam, stb. Így meguntam, és 60 nap után elindítottam egy ügyet az Online vitarendezési platformon, 2 nap után el is indították a visszatérítést. Ugyan ez volt, mikor 2 hónapig nem kaptam meg egy terméket, a futárcég eltüntette (így nézett ki a csomagkövetőn), az eMAG nem foglalkozott vele, csak hitegetett, ebben az esetben is az Online vitarendezési platform segített. Ügy indítása után, 2 nap elteltével küldték a terméket. Így egyik alkalommal se kellett, hogy végig menjen az ügy (hogy hónapok teljenek el). Ingyenes, magad is le tudod állítani, ha megoldódott a problémád, de addig ne állítsd le az ügyet, míg nem érkezik meg a termék, hiába írják, hogy már elküldték!
eMAG esetében nagyon figyelni kell az S/N azonosítóra, így az új termék esetében rögtön le kell ellenőrizni. A 1,5 hónapja rendelt monitor és az 1 hete rendelt digitalizáló tábla jótállási jegyén is az eMAG által kitalált (EDS...) azonosító van, a termék valódi azonosítója helyett. Ezért írtam Nekik panaszt (képet is csatoltam hozzá), hogy javítsák ki a jótállási jegyen. Monitornál ez megtörtént, sőt itt még a jótállás időtartalma miatt is kellett szólnom, mert nem a törvényben meghatározottat adták meg rá, így az is javították. A digitalizáló táblánál még várni kell rá, mert a napokban lett átvéve, ma írtam Nekik.
Másnál is láttam, hogy ez probléma volt, saját maga vitte el szervizbe a terméket, de elutasították, mert nem a termék azonosítója volt rajta, ezért meg kellett várni, míg az eMAG kijavította. Ezért azt érdemes rögtön ellenőrizni. Nem hiszem amúgy, hogy ez szabályos lenne, hogy saját számot ír rá.
[ Szerkesztve ]
-
South Velen
addikt
válasz Kam1kaze #365 üzenetére
Persze, hogy nem szabályos.
De csak a prohardverről szerintem több százan évek óta leveleztünk velünk, hogy a jótállás kötelező tartalmi eleme a gyártási szám, ha szerencséd van javítják a pdf-edet, de úgy látszik azóta se értenek belőle. Tényleg csak arra tudok gondolni hogy szándékosan csinálják valamiért.
A legszebb, hogy az elején még másnapra kijavították, most már van hogy 30 napon túl se javítják hanem szarnak a fejedre.
Legtöbbször az EDS automatikusan generált kód marad ott, de néha egyébként valamit manuálisan is beírnak, de általában az se a serial hanem termékkód, vagy cikkszám, ami aztán rohadtul beazonosítja a terméket.
[ Szerkesztve ]
-
Kam1kaze
tag
válasz South Velen #366 üzenetére
Én is erre gondoltam, hogy nem véletlen. Lehet azért, mert mint a fenti Petikeje példája is mutatja, első körben erre tudnak hivatkozni, miért utasítják el, aki nem megy tovább, mert elhiszi, annál már nyert az eMAG, egy javíttatással kevesebb. Mondjuk lehet egy vevővel is.
Nekem azt hiszem 1 héten belül javították, remélhetőleg most sem lesz másképp és nem járok úgy, mint ahogy leírtad. Mondjuk elintézem, mert ha 30 napon belül nem történik semmi se, akkor a területileg illetékes fogyasztóvédelemhez fordulok, de jó lenne nem pazarolni az időmet erre. Elég lesz most az Alzás fogyasztóvédelmi ügyem, bemelegítésnek jó lesz, idén még úgy se indítottam ügyet.
Pont tegnap mondta párom, hogy ezt se gondolta volna, annyit fejlődik az eMAG, hogy az Alzát lehagyja. Mondtam, nem az eMAG fejlődött, hanem az Alza színvonala esett ennyit. Ez is nézőpont kérdése.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Mostanaban indult be, hogy ilyen rengeteg emailt kuldenek minden nap vagy csak eddig nem tunt fel?
-
echterion
nagyúr
Valaki ki tudta már használni a Cetelem Joker áruhitelkét, illetve a 7%-os Cetelem kedvezményt? Ezek hogy működnek itt? A Jokerrel elvileg ki kellene tudni választani a fizetésnél a 3 hónapos részlet opciót, de ilyet nem találtam a megrendelés gomb megjelenéséig feljött ablakokban, rányomni meg így nem akarok.
A 7%-os csökkentett árat meg szintén nem találtam, ez az Aqua-nál Cetelem hitelkártya esetén úgy működik, hogy azt választom ki a fizetési opcióknál és már a csökkentett árat mutatja. Itt ilyet se találok.**********
-
pethYeti
addikt
Easyboxba jött két külön rendelésem. Egyiket nem akarom átvenni a másikat pedig igen. E-mailben mégis ugyan azt a PIN kódot kaptam mint korábban.
Ez most hogy van? Vagy kifizetem ott mindkettőt és átveszem vagy meg kell várjam hogy visszavigyék mindkettőt? -
S@c@
őstag
Sziasztok,
Tudjátok, hogy most az emag milyen gyorsan utalja vissza az összeget, ha személyesen viszem vissza a terméket?
Még mindig 30 napot kívárnak?
-
tonermagus
aktív tag
Sziasztok!
Emag-nál mit jelent a piros színű Raktáron készletinformáció? -
South Velen
addikt
válasz tonermagus #376 üzenetére
3 db vagy kevesebb van épp belőle
-
tonermagus
aktív tag
válasz South Velen #377 üzenetére
Köszönöm! Gondoltam csak nem sejtettem
Időközben megrendeltem az eszközt (LENOVO AIO számítógép) aminél zöld "raktáron" felirat volt, mégis azt írja hogy várható kiszállítás június 20.
Ez valami standard duma, vagy tényleg várnom kell a raktáron lévő termékre egy teljes hetet? -
South Velen
addikt
válasz tonermagus #378 üzenetére
Ha román raktárból jön akkor igen. Ezek szerint onnan.
-
vicamuso
tag
Sziasztok!
Törölt rendelés kapcsán van valakinek tapasztalat a visszautalásról? ExtremeDigital volt az eladó.
Sajnos, csak ez nem volt az emag-tól kapott törlésről szóló levélben, hogy mire számíthat aki előreutalással fizetett.
Valóban tartják a 3-5 munkanapot?
Köszi!
-
vicamuso
tag
Köszi!
UPDATE:
Mai nappal mégis kiszállításra került a megvásárolt termék. Aminek örülök.VIszont , hogy hogyan fogom gariztatni ha mégis bedöglik egyszercsak a termék gari időn belül azt nem tudom ugyanis:
- eMag portálon a rendeléseim alatt a termék törölt státuszban van
- Extreme Digital -on a rendeléseim között (érthetően) nem látszik a termék.Gondolom, majd a termékhez kapott garancia levél, jótállási jeggyel magamnak kell intézni, elvinni ha bármi történik... de remélem nem fog.
Egy Bosch mosogatógépről van szó amúgy.Nem sikerült a legjobban ez az nagy egybeolvadás én úgy érzem.
-
Kam1kaze
tag
válasz South Velen #366 üzenetére
Nah, tegnapra kijavították a serialt, jótállási jegyen, így 3 napon belül meg volt. Szerencsére nem kellett tovább intézkedni. Nem tudom van-e köze a gyorsaságnak, de én mindig küldök fényképet is róla, ahol látszik a termék S/N száma. Most nézem, párom 1 hónapos monitorján is EDS... szerepel, most írtam a nevében, javítsák azt is.
-
8
senior tag
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
MittuDomain_
őstag
Sziasztok!
Ha a csomag útban van az automatába, már nem lehet törölni a rendelést? Nem találok ilyen opciót...Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
Ákinard
aktív tag
válasz MittuDomain_ #389 üzenetére
Akkor már nem. Ha nincs rá szükséged, nem veszed át. Akkor ciki csak, ha más is van az easyboxban, ami kellene, mert mellérakják.
-
Ákinard
aktív tag
válasz MittuDomain_ #391 üzenetére
Az nem fog menni.
Rendeld meg újra, az elsőt ne vedd át. Ha tudod, másik közeli boxba kérd, mert jó esèllyel benne lesz még az első, mire a 2. érkezik, és egybe rakjàk. -
mzso
veterán
Helló!
Az mi francért van, hogy az emag még mindig külön kezel edigital termékeket?
Mintha létezne még külön entitásként.Szóval így nem lehet csak házhozszállítással dupla szállítási költséggel rendelni azokat.
Röhej... Olcsóbb, hogy ha külön rendelem az emagosat automatába a edigitalosat meg magában szállítással.
[ Szerkesztve ]
-
szente
addikt
Sziasztok!
Vettem egy újracsomagolt TV-t, de nem volt egy talpához való alkatrész a dobozban. Ezt hol tudom megreklamálni?
[ Szerkesztve ]
-
szente
addikt
válasz Silentfrog #395 üzenetére
Hát ezt szomorúan olvasom.
-
Sanyi.mTs
addikt
Easybox-ba meddig lehet a csomagot átvenni? Lehet-e az átvételi időt hosszabbítani?
Új hozzászólás Aktív témák
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- ASUS routerek
- További aktív témák...