-
GAMEPOD.hu
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
South Velen
addikt
Én kimaradtam ebből a buliból, de gondolom a "raktáron" jelzéssel rendelteket már ki is küldték (automatikusan), a szállítói készletesek meg törlésre kerülnek + banatkupon..
Amúgy ez a leghitványabb 6800xt szerintem.
Persze 315k- t megér jelenleg..[ Szerkesztve ]
-
South Velen
addikt
válasz proradeon #16 üzenetére
Vegyél új szótárt. Vagy ne magadból indulj ki.
100-110 fokos hotspot mert az MSI gányul csinálta meg a hűtést. Sokszor előfordul velük, hogy azt hiszik, hogy nagy a hűtés, azzal le is van tudva, de ez egy elrontott hűtés.
Arra akartam csupán utalni, hogy egy még bőven MSRP felett lévő ártól ájuldozunk itt egy ETH bearmarketben, ráadásul a legrosszabbul sikerült custom verzióról van szó. Dehát ilyen a piac (még). - ezt is írtam.
[ Szerkesztve ]
-
South Velen
addikt
válasz Hegyirabló #190 üzenetére
Nem hinném, ez csak valami statisztikához, esetleg árazási automatizáláshoz kellhet nekik.
Kizárt, hogy erre lenne human erőforrásuk, ráadásul nem hiszem hogy megtérülne nekik az erre eső bérköltség.Vagy semmihez, csak úgy ott van a felületen, hogy örülj hogy ezt is választhatod.
[ Szerkesztve ]
-
South Velen
addikt
válasz goodboy007 #194 üzenetére
90%-ban ez van náluk. Lehet nekik írni. Befotozod a termek valodi sorozatszámát és írsz nekik emailt.
Nekem az elején egy-két nap alatt javították, de mostmár szarnak a leveleimre és 1 hónap után se javítják...
Fel nem fogom, hogy évek óta nem képesek rávezetni a rendes sorozatszámot a garipapírra, a topikokból és ismerősi körből is rengeteg embert tudok aki folyamatosan írkál nekik hogy javítsák, de még mindig nem jutottak el erre az alap szintre. Vagy valamiért direkt csinaljak.
[ Szerkesztve ]
-
South Velen
addikt
válasz Kam1kaze #365 üzenetére
Persze, hogy nem szabályos.
De csak a prohardverről szerintem több százan évek óta leveleztünk velünk, hogy a jótállás kötelező tartalmi eleme a gyártási szám, ha szerencséd van javítják a pdf-edet, de úgy látszik azóta se értenek belőle. Tényleg csak arra tudok gondolni hogy szándékosan csinálják valamiért.
A legszebb, hogy az elején még másnapra kijavították, most már van hogy 30 napon túl se javítják hanem szarnak a fejedre.
Legtöbbször az EDS automatikusan generált kód marad ott, de néha egyébként valamit manuálisan is beírnak, de általában az se a serial hanem termékkód, vagy cikkszám, ami aztán rohadtul beazonosítja a terméket.
[ Szerkesztve ]
-
South Velen
addikt
válasz tonermagus #376 üzenetére
3 db vagy kevesebb van épp belőle
-
South Velen
addikt
válasz tonermagus #378 üzenetére
Ha román raktárból jön akkor igen. Ezek szerint onnan.
-
South Velen
addikt
Hali,
A Sameday csodás futárszolgálatnál továbbra se lehet kártyával fizetni?
-
South Velen
addikt
válasz MaxxDamage #1693 üzenetére
Majd törölgeti az emag a könnyeit a sok jutalékkal, amit a partneri eladások után kap..
-
South Velen
addikt
Mondjuk annak is tudnék örülni ha az egy rendelésben lévő 3 termék nem különböző napokon érkezne az automatába. Ráadásul mindegyikre másfél nap van átvenni így egy rendelés miatt 3* el kell zarándokolni az easyboxhoz.