-
GAMEPOD.hu
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz South Velen #11 üzenetére
"Amúgy ez a leghitványabb 6800xt szerintem."
Köszönjük a komoly érvekkel alátámasztott véleményt.
Lefordítom: "Mivel én lemaradtam a buliról, ezért szerintem ez a kártya igazából sz@r."
Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.
-
őstag
válasz South Velen #19 üzenetére
"100-110 fokos hotspot mert az MSI gányul csinálta meg a hűtést"
Hát igen. A tesztoldalak pedig nyilván valami limited kiadást kaptak.
Továbbra is tartom magam az előző hozzászólásomban megfogalmazott fordításomhoz.
Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.
-
=Mentor=
őstag
válasz South Velen #118 üzenetére
Tényleg egyre több jel utal arra, hogy az Edigital mint külön oldal meg fog szűnni, addig meg marad a fejetlenség...
-
Hegyirabló
veterán
válasz South Velen #192 üzenetére
Köszi!
Régen Media Marktnál volt ilyen, hogy ha hasonló üzletben megtalálod olcsóbban, akkor visszafizetik a különbözetet, de szerintem már náluk sincs ez.
Aquila non captat muscas.
-
goodboy007
senior tag
válasz South Velen #195 üzenetére
Köszi a választ és #196 szabokos-nak is.
Elvileg folyamatban és közben az is kiderült, hogy nem is új a termék, hanem újként árultak használtat.
Ilyenkor mekkora esély van valamiféle kompenzációra? A terméket nem szeretném visszaküldeni, de így már az apróhoz képest pl. nem volt jobb áron."propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
-
MODERÁTOR
válasz South Velen #204 üzenetére
Igen
Csak hát ez így szar. Mondjuk rendelésről nem is jött email, na sebaj. -
Kam1kaze
tag
válasz South Velen #366 üzenetére
Én is erre gondoltam, hogy nem véletlen. Lehet azért, mert mint a fenti Petikeje példája is mutatja, első körben erre tudnak hivatkozni, miért utasítják el, aki nem megy tovább, mert elhiszi, annál már nyert az eMAG, egy javíttatással kevesebb. Mondjuk lehet egy vevővel is.
Nekem azt hiszem 1 héten belül javították, remélhetőleg most sem lesz másképp és nem járok úgy, mint ahogy leírtad. Mondjuk elintézem, mert ha 30 napon belül nem történik semmi se, akkor a területileg illetékes fogyasztóvédelemhez fordulok, de jó lenne nem pazarolni az időmet erre. Elég lesz most az Alzás fogyasztóvédelmi ügyem, bemelegítésnek jó lesz, idén még úgy se indítottam ügyet.
Pont tegnap mondta párom, hogy ezt se gondolta volna, annyit fejlődik az eMAG, hogy az Alzát lehagyja. Mondtam, nem az eMAG fejlődött, hanem az Alza színvonala esett ennyit. Ez is nézőpont kérdése.
[ Szerkesztve ]
-
tonermagus
aktív tag
válasz South Velen #377 üzenetére
Köszönöm! Gondoltam csak nem sejtettem
Időközben megrendeltem az eszközt (LENOVO AIO számítógép) aminél zöld "raktáron" felirat volt, mégis azt írja hogy várható kiszállítás június 20.
Ez valami standard duma, vagy tényleg várnom kell a raktáron lévő termékre egy teljes hetet? -
Kam1kaze
tag
válasz South Velen #366 üzenetére
Nah, tegnapra kijavították a serialt, jótállási jegyen, így 3 napon belül meg volt. Szerencsére nem kellett tovább intézkedni. Nem tudom van-e köze a gyorsaságnak, de én mindig küldök fényképet is róla, ahol látszik a termék S/N száma. Most nézem, párom 1 hónapos monitorján is EDS... szerepel, most írtam a nevében, javítsák azt is.
-
flegga92
senior tag
válasz South Velen #1238 üzenetére
Ennél rosszabb csak a UPS, szerencsére ritkán jön velük cucc, de akkor is nagy értékű. Múlt héten, jött egy csomag az asszonynak, nem rutinos külföldről rendelő és címnél Őr utcát írt, amiből a UPS "r utca" kapott meg. Felhívtam őket, (mert már volt, hogy 40e értékű cuccot odaadott egy random embernek mert nem talált ide) de nem is telefonált, de amíg nincs egy sikertelen kézbesítés addig nem tudják átírni a címet...
A futár 19:30-kor telefonált, hogy megjött a csomaggal. Kicsit ki volt szerencsétlen, nem tudom, hogy bírják ezt... -
Silentfrog
veterán
válasz South Velen #1694 üzenetére
Szerintem se érdekli őket. Gondolom annyira sok panasz nincs, nem olvastam tömegével sehol, itt se a pénz meg ugye kell .
-
axlfsi
veterán
válasz South Velen #1923 üzenetére
...ez esetben végképp nem értem, hogy milyen megfontolásból tartják sameday raktárban a hetekkel ezelőtt megrendelt termékeket, miközben az azóta rendeleteket meg kiszállítják...
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
nyikszi
őstag
válasz South Velen #1923 üzenetére
Nekem is 30-a óta a raktárban csücsül a BF-kor megvett cucc, amit meg ma rendeltem holnap már jön is WTF? Kb. méretre ugyanaz, ugyanabba az automatába rendeltem.
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W