-
GAMEPOD.hu
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
abdulka1
őstag
Sziasztok!
Egy Emag partnertől rendelt cuccra is vonatkozik az, hogy futárt küldenek garanciális probléma esetén, és nem nekem kell megoldani a visszajuttatást? Illetve elállás esetén is működik ez?Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.
-
Beni2360
félisten
válasz abdulka1 #606 üzenetére
Én a nyár 3 fele memória habos párnát rendeltem. A 3. lett a nyerő és mindkettőt amit vissza küldtem futár jött érte 2x. Külső forgalmazok voltak.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
RR-13
őstag
Volt egy ajándék mozijegy Emag akció, okt. 31-ig, 5.000 Ft értékben történő Clementoni Puzzle vásárlás esetén.
Az akció leírásában november 04. van az utalványkódok e-mailes kiküldésére.
Van olyan, aki megkapta már november 4-én, e-mailben Köszi. -
RR-13
őstag
válasz MittuDomain_ #609 üzenetére
Köszi a választ, én nem kaptam meg.
-
draco31
veterán
Hali!
Készülök rendelni. Külsős cégtől lesz ahogy láttam. Van arra opció, hogy megnézzem mit árul még az a cég?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
albiosz
őstag
Forgalmazza a: ,,külsős cég" Kattints a külsős cég nevére és a következő oldalon látod, hogy milyen kategóriákban árulnak, rájuk kattintva a konkrét portékákat is látod.
Én is kérdezek: ha külsős cégtől vásároltam, akkor nincs lehetőség emagon belül kommunikálni? Nem találtam eddig ilyet. Kukázzak egy mail címet és arra írjak?
-
laca500
aktív tag
Szisztok!
Ha használtan veszek a harveraprón egy olya VGA-t amit az eredeti tulaj kb. másfél évvel ezelőtt vásárolt az Extrém Digitálnál 3 év granciával, és mondjuk valamikor meghibásodik, akkor abba beleköt az eMAG, hogy nem az én nevemen van a számla? Vagy egyáltalán ez most hogyan működik, hogy össze állt a két cég?Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802
-
Beni2360
félisten
Laca nem értem az ilyen kérdéseket.
Hívd fel az ugyfelszolgalatnal és kérdezd meg mi az eljárás a vetelnel, hogy esetleg te tudj ingezkedni. Szerintem még függ, hogy kitől külső forgalmazotovette e. Előtte laz eladótól ezt is kérdezd meg, biztos fogják ted ezt kérdezni.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
laca500
aktív tag
válasz Beni2360 #615 üzenetére
Köszi a választ.
Igen, fel lehet hívni, meg is fogom tenni de, hogy "megértsd", nem az eMAG-edigitál rutin szövegére lettem volna kíváncsi, hanem valakiére, aki esetleg gyakorlatban is végigjárta már ezt a szitut! Nézz be az Alza oldalára és látni fogod, hogy nem is olyan egyszerű ez a szitu, amióta egy regisztrált profil mögötti személyhez rögzítik a megvásárolt terméket. Legfőképp akkor lehet gond, ha pénzvisszafizetésre kerül a sor, főleg ha a vásárlás átutalással történt, mert akkor arra a számlára utalnak! Valószínű, hogy megoldható, de sszeretem volna olyannal beszélni aki végigjárta már ezt a dolgot.[ Szerkesztve ]
Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802
-
Beni2360
félisten
Igen olvastam az Alzat de ők nem olyan rugalmasak. A telefonnak nyoma marad és nincs hokusz pokusz félre vezetés.
Meg mint írtam a lényeg, hogy kitől lett véve. Kell a pontos megnevezése, rend szám a terméknek, hogy az ugyfeles rá tudjon nézni.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
laca500
aktív tag
válasz Beni2360 #617 üzenetére
Ok. Köszi.
Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802
-
alcapone386
őstag
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal, hogy egyik napról a másikra egy bizonyos emag easybox beszürkül, és nem elérhető? Appon belül nem választható. Létezik, hogy meghibásodott az automata? Csak azért kérdem, mert az egy dolog, hogy akkor ma nem abba rendelek, de holnap érkezik pár csomagom elvileg a nem elérhetőbe. Ha ilyen van, akkor majd küldenek egy sms-t/mailt, hogy melyikbe helyezték el?
Köszi a tippet! -
Beni2360
félisten
válasz alcapone386 #619 üzenetére
Vagy fejlődtek és így jelzik, hogy tele a tarhely. És ha nem ürül akkor bizony nem fog érkezni vagy mint nálam házhoz hozták telefonos egyeztetés után.
De biztosat az ugyfelszolgalatnal tudnak telefonon mondani, hívd őket.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
mzso
veterán
válasz alcapone386 #619 üzenetére
Nekem szürke volt úgy egy hete a szokásos, de pár napja tudtam már bele rendelni. Én is arra gondoltam, hogy épp tele volt.
-
-
roti86
őstag
válasz HUN_Sector #624 üzenetére
Úgy legyen, remélhetőleg holnap előrébb leszek, közzéteszem ha van fejlemény.
-
roti86
őstag
Szerencsére megvan a csomag, ma reggel hívtam az ügyfélszolgálatot, de olyan baromi halk volt, hogy alig hallottam mit mond. Mondta, hogy a futár házhoz hozza ma/holnap. Ezután hívott a futár 10 percen belül hogy nála a csomag, de valószínűleg csak este fogja hozni. Kb este 6 körül ért ide. Ő cseszte el, két csomagot scannelt egy boxba, így nem rakta be egyiket sem. Legalább tegnap szólt volna, hogy ne izguljak, megvan a termék, csak ez történt. Mindegy, legközelebb kerülöm az easyboxot ha lehet, szerencsére tudok eMAG üzletbe is rendelni, ha nem partnertől jön.
[ Szerkesztve ]
-
Beni2360
félisten
Nekem is volt 2x, hogy nem volt nagy rekesz üresen és hívott, hogy otthon vagyok e mert házhoz hozzá de csak kp-ben tudok nála fizetni. De azt még jegyzem, hogy 1, 5 km-re volt a terminál.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Kiszke
újonc
Sziasztok! Rendeltem emagon külső cégtől 2 különböző telefon kijelzővédő fóliát, mindkettő törötten érkezett bubis borítékban, tehát nem szállításkor sérülhetett meg. Ilyenkor vissza fogom kapni az árát vagy mi lesz? Köszi a segítséget!
-
mzso
veterán
Lehet hülye kérdés: Manapság (főleg hogy már bekebelezte az Edigital-t) az Emag normál magyar garanciát ad a termékeihez? És lehet hívni bármilyen márkaszervízt? Úgy emlékszem régen ez nem volt meg és mindent vissza kellett küldözgetni nekik.
-
Beni2360
félisten
A személyes beallitasokban van a kedvenc átvevő pont, na ott kell megvaltoztatni az üzletre és utána ismét a kosárba rakni.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
laca500
aktív tag
Na megkérdeztem az eMAG-ot.
Adott az ügyfeles egy sablon választ, ami szerintem tök hülyeség!
Szóval, azt mondta, hogy ha nem én vettem tőlük a VGA-t, akkor a garanciális ügyintézést én is megtehetem az egyik boltjukban, a javítást elvégeztetik. Ha cserére szorul a cumó, akkor azt is megkapom, viszont ha nem tudják cserélni és pénz visszafizetésre kerül sor, azt már az eredeti vásárlónak utalják vissza!
Látod, ezért kérdeztem itt az oldalon. Mert ez így tök hülyeség. Az eredeti vásárló nem adhatja el a terméket? Mi köze az eMAG-nak hozzá? Illetve én szívom meg, mert nem én kapom meg a pénzemet? Ha tényleg így van, akkor vicc az egész.Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802
-
Tamás2310
csendes tag
Sziasztok!
Van egy Spirit of Gamer XPERT K500-as billentyűzetem ami sajnos megadta magát de még garanciális az Emag-hoz.
Jótállási jegyet kinyomtattam de a gyártási száma nem egyezik a billentyűzeten és a garancia jegyen, ilyenkor mi a teendő. Érdemes igy visszaküldeni vagy veszett ügy és hagyjam az egészet? -
Tamás2310
csendes tag
válasz Tamás2310 #639 üzenetére
Közben utána néztem és mindegyik ilyen típusú billentyűzetnek SOA-val kezdődik a széria száma, számlán meg egy olyan van amit mintha csak hasra ütés szerűen rá írtak volna. Dobozon amúgy sincs szériaszám írva csak magán a terméken akkor egy bontatlan csomagolású termékről hogyan tudták volna leírni.
-
hzsolee
őstag
válasz Silentfrog #647 üzenetére
A tök*m kivan ezzel a sameday-el. Teljesen kiszámíthatatlan. Értem én , hogy ingyenes, de siralmas....
Inkább az lehetne a nevük:Sometime[ Szerkesztve ]
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
hzsolee
őstag
válasz Silentfrog #649 üzenetére
Á, én már letettem az írogatásokról. Ha holnap sem lesz délután az automatában, bemegyek a Médiába aztán megveszem ott. Fillére annyi, aztán azt meg kenjék a hajukra. Az előző csomag meg házhoz jött. Ki lehetett választani melyik nap kérem. Oké, jött is az üzi azon a napon 9-18 között...mondom az igen. Kb egész nap otthon dekoolhatsz. Hát aznap semmi. Másnap telefonál a futár, hogy 3 perc és ott van. De mondom most nincs ott senki, várjál 5 percet már úton vannak, mindjárt otthon vannak. Hát neki erre nincs ideje. Akkor tesó vidd a pakkot ahova akarod, aztán lebasztam.... Másnap újra kihozta. Normális? 5 percért inkább másnap eljött újra....
Ja, van még egy csomag amit már 2 hete kivettem az automatából. Az app azt írja, bocsi sietünk, hogy megkapd... Vicc az egész....A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG Phone 6 16/512gb 5G - Használt, akár beszámítással
- Használt monitorok
- 2db Acer AW2000h F2 blade szerver 2x4db AW170H F2 blade-del eladó!
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%