-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flynth
tag
válasz kraven54 #21757 üzenetére
Koszi
Mar csak par misi es megvan a Conda, alig varom. Bar lehet utana eltunok egy rovid idore, mert nagyon vonz az Xcom2, de jon a Far Cry Primal is... nehez a gamer elet
twitch.tv/flynth_ Asus Prime x470-Pro (Cooler Master H500P Mesh) R7 2700x 16GB DDR4 3600 Corsair LPX (samsung B-Die) 2x MSI 1070 Armor OC 8GB SLI, Razer Deathstalker Chroma + Logitech G502
-
kiskuplung
őstag
válasz kraven54 #21894 üzenetére
Szia!
Nekem egy GTX660-os MSI TwinFrzr OC-m van, és igen, random kifagy. Van hogy 5 perc után omlik össze a driver, van hogy fél órát elmegy. De nem csak ez a játék, van még jópár, pl. az AC Syndicate. Van olyan játék ami nem omlik össze, csak belassul, és egy alt+tab-bal áll helyre. Pl. Dead Islandek.
Úgy vettem észre hogy régebbi DX9-es, Unreal engine-s játékok kivételével, mindnek baja van.
Az a megoldás, hogy MSI AFterburnerben vissza kell venni az órajelet 10 Mhz-cel, és onnantól kezdve semmi baja.
-
rtitusz
őstag
válasz kraven54 #21894 üzenetére
Gigabyte 980Ti G1 alatt semmi ilyen hiba. Sőt akkor se tapasztaltam mikor felnyomtam 1450/2000-re (GPU/VRAM) az órajelét a gyári 1350/1750-ről, ami már alapból magasabb, mint a referenciakártya 1200/1750-es frekije. Windows 8.1 x64-en játszom a legújabb nVidia driverrel.
szerk: Állítólag az a baj, hogy nagyon nagy a terheltség ingadozása, és olyankor a kártya a feszültséget is szabályozza, azonban lehet kis késése. Itt milliszekundumokról beszélek, de egyes játék motorok simán összeomolhatnak attól, hogy a kártya nem tudja elég gyorsan feldolgozni a hirtelen rázúdított adatot, mert éppen szundi üzemmódban volt (pl. rendszerek közti ugrás).
[ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
válasz kraven54 #22541 üzenetére
Olyan, amilyet te vársz, szerintem nem lesz a 2.1 ben sem. Habár...
Van szó expanded mission systemről, ki tudja mit jelent ez majd.
Meg valamit reszelni fognak az AI -n is, állítólag a magas combat rangú npc-ket nagyobb kihívás lesz legyakni.
Az új crafting és looting system engem nem nagyon érdekel.
Az NPC -k arcokkal már sokkal inkább. De állítólag ezek még nem lesznek animáltak, legalábbis eleinte, ami elég gáz. Csak legyen akkor már nekik digi voice is.We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
kiskuplung
őstag
válasz kraven54 #22541 üzenetére
(Kis élménybeszámoló következik, hogy legyen mit olvasgatni a reggel bejelentkező kollegáknak )
Én 4 hónapja vettem meg, és szépen kipróbálgattam minden szerepet. Voltam küldizgetős senkiházi, aztán elkezdtem piciben kereskedni, aztán átnyergeltem a bányászatra. Ez utóbbi nagyon tetszett.
Utána kemény 1,5-2 hónap kamionozás következett, mire összegereblyéztem egy kereskedős Anacondát, kb 1 hónapja.
Ekkor kapott el először az unalom, ezért gyorsan vettem a Conda mellé egy Vulture-t, azzal lövöldözgettem. Ezzel kb. 2 napig tartott a varázs, mert újra erőt vett az az érzés, hogy nem haladok sehova. Nagyon sokáig kell reszelni még a legerősebb ellenfelet, így vagy nagyon sokáig tart szétlőni, vagy a B verzió, hogy elkezd egy helyben pörögni, és akkor kicsit hamarabb kivégzed. Nem volt olyan jó, na.Ekkor kaptam a tanácsot, hogy Vulture az gyenge, ezért eladtam mindenem, és vettem egy fullos Pythont. Ezzel valóban kicsit jobban lehet haladni CZ-kben, csak éppen így nem nő a rankom.
Szóval elkezdtem ismerkedni a Powerplay-jel, meg felderíteni a lehetőségeket, hogy lehet a legjobban növelgetni a reput, és a különböző rankokat.
Miután rájöttem, hogy napi, ismétlem napi 26 ellenfelet kellene lelőni, hogy meglegyen az 5333 merit, ez felejtőssé vált. Szerintem erre nincs ember aki egyedül képes, úgy, hogy még élete is van.Maradt a rohadt unalmas NPC favágás a HazRES-ekben, és a tudat, hogy egyre ritkábban klattyintok 2x az ED ikonjára, ha gép elé kerülök.
És most láttam 2 napja, hogy előkerült a long range smuggling téma, ezért tegnap nekiveselkedtem.
Elkavartam Robigóig, kb. fél óra volt az út. Ott bezsákoltam az összes csempészősnek tűnő küldetést, és elindultam az itt megszerzett tudással felfegyverkezve.
Az út nagy része eseménytelen volt, és kb 1,5 óra volt leadni minden cuccot, ezzel 23 milliót kaszálva.
Nem is rossz, főleg, hogy kis buta módjára felvettem olyan küldetéseket amik nem is fizetnek olyan jól (<1M), és 20,000ls környéki bázisokra kellett elvenni. Szerintem csak ezzel a kettővel buktam vagy 15 percet, hanem többet.Valamint volt még egy bukott küldetés, egy 2,5 milliós rabszolgakereskedős, ami elég vicces volt.
Ugyanis azt történt, hogy kiszedett egy Anaconda, és nem tudtam újra elugrani, mert kiírta, hogy disruptive mass, stb stb, ezért baromi sokáig töltődött, közben jött a WARNING, TAKING HEAT DAMAGE, az ugrás után meg persze belerongyoltam egy napba majdnem, szóval összejöttek a dolgok. A lényeg, hogy tönkrement a cargo hold ajtaja, és mondanom se kell, hogy elkezdtek kipotyogni a derék rabszolgák. Mire észbekaptam, már kiesett 5, és ezzel füstbe is ment a missionViszont se rendőrrel, se scan-nel nem találkoztam, szóval ez a smuggling sem tűnik túl izgalmas a fenti egyetlen esetet leszámítva. De az tény, hogy jövedelmező
Most úgy tűnik, elértem a csúcsra, kb. még annyi motivációt tudnék találni a játékban, hogy addig húzzam a rankot, hogy tudjak venni egy Corvette-et. Nem tudom, lenne-e hozzá kedvem. A 2.1-es megreformált küldetésrendszerével talán lett volna rá esély, de így hogy csúsztatták, szerintem ennyi volt az én effektív pályafutásom is.
Másik lehetőség, hogy elkezdek felderíteni, és 3 hónap múlva visszajövök, mire kijön a 2.1Mindez kb. 250 óra után, én azt mondom, hogy az alapjáték megérte minden egyes ráköltött centet (13 euró volt).
Apropó, aki esetleg gondolkodik rajta, annak üzenem, hogy a Horizons egy tök felesleges kiegészítő. Én is csak akciósan vettem meg, mikor nyilvánosságra hozták, hogy még tavasztól kezdve milyen új tartalmak várhatók.
-
brd
nagyúr
válasz kraven54 #24888 üzenetére
A berepedt/kitört cockpit nem akadályoz a támadásban. A másikra pedig: lehet, hogy nála is sérült valami, csak pont olyan, ami nem akadályozza a támadásban. A bal oldali panelen meg tudod nézni, hogy melyik modulja milyen állapotban van. Egyébként mi és miért nem működik nálad? Mert az is lehet, hogy mondjuk erősebb PP kell csak, vagy B-s modul, hogy jobban bírja a kiképzést. Pl. ha egy adott modult támad (nem tudom, szoktak-e ilyet, ameddig Thurster/FSD-t nem nyír, úgyis el tudok menekülni az AI elől), amikor már nincs pajzsod, lehet akár az is, hogy az adott modul tönkremegy, holott a hull-od még 50% felett van.
The only real valuable thing is intuition.
-
Necc
addikt
válasz kraven54 #24890 üzenetére
Akkor célozz direkten az adott modulra, és 0%-on garantáltan tönkre fog menni.
NPC is ugyanúgy hajlamos modul hibákkal küzdeni akár csak te, de attól hogy ennek sokszor nincsen látszatja, a gyakorlatban ugyanúgy jelen van.
(Legtöbbször úgy jön elő, ha egy lapos hasú hajóba (pl. cobra) közelről telibetrafálsz egy nagy energiájú fegyverrel (pl. plazma, rail gun), na ekkor az NPC is hajlamos átmeni űrkavicsba, és másodpercek telnek el mire megint mozgni kezd)Yo momma's so FAT she can save files bigger than 4GB!
-
duvi
nagyúr
válasz kraven54 #24899 üzenetére
Ez ugyan úgy érvényes az ASP-re is, tehát az arányok így is megmaradnak Jelenleg az ASP fényévekkel jobb felfedezőhajó, mint a Python. Ha már felfedezés, akkor létezik egy lényegesen olcsóbb megoldás is. Ez pedig a Diamondback Explorer. Ugrótávolságban alig marad el az ASP-től, mégis töredékáron lehet megvenni és felszerelni.
-
nubreed
veterán
válasz kraven54 #31023 üzenetére
Arról még nem tudunk semmit, maximum csak néhány elejtett célzást és megjegyezést, hogy majd idővel annak is lesz jelentősége. Ezt pl. nem szeretem a Frontierben, hogy az éppen soron lévő akutális update -en kívűl, nem kommunikálnak előre. Miért nem lehet akát a Season 4 -ig bezárólag fehéren feketén leírni, hogy melyik update -ben miket fognak behozni? Az egy dolog, hogy nyilván marketing ereje van a titkolózásnak, de néha azaz érzésem, hogy ez már kezd átesni a ló túl oldalára a Frontiernél. Nem hiszem el, hogy ne lenne egy ilyen "roadmap" náluk, mert ha nincs akkor nem is értem mit keresnek ebben a business-ben egy ilyen játékot nem lehet anélkül, ad-hoc módon fejleszteni.
És így marad a találgatás. A 2.3 végleges kiadásával, már minimum el kellene kezdeniük kommunikálni, hogy mi lesz a 2.4 -ben, még akkor is ha annak a betaja nem várható júniusnál előbb.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
-
nubreed
veterán
válasz kraven54 #31263 üzenetére
Engem nem zavar, sőt... kellenek az ilyenek. Legalább feldobja vizuálisan a játékot. Más de a témához kapcsolódik, nekem sosem tetszett hogy mindegyik hajónál gyártótol függetlenül pontosan ugyanúgy néz ki a holo display. Miért nem lehet az összes hajónál egyedi? Ha a Star Citizennél meg tudták oldani, itt miért nem lehet. És miért kell holo display az összes hajóba, miért nem lehet néhány olyan hajó ahol képernyők vannak? És ha már itt tartunk miért néz ki mindegyik hajó ugyanúgy? Kis túlzással... a FAS-t Gunshipet, Dropshipet nem lehet megkülönböztetni egymástól. Cobra/Viper elég hasonló. A Type 6-7 szintén. Clipper/Cutter ugyanaz. És még lehetne folytatni a sort... Volna min változtatni vizuálisan a játékban.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Vesa
veterán
válasz kraven54 #31271 üzenetére
A Bloom-tól én is agyfrászt kapok, mindenhol azonnal kikapcsolom, mielőtt még epilepsziás leszek tőle....A motion blur a másik, amitől rendesen elszédülök és hányingerem is lesz. Szerencsére ezeket kilehet kapcsolni, vagy ahol nem, az nyomban uninstall...
A tudomány a valóság költészete!
-
42861
senior tag
válasz kraven54 #38106 üzenetére
Még szerencse, hogy a régi metódus megmarad. Ez az új úgy borzasztó, ahogy van. A gyűrű, majd utána az asztik szkennelése király, nagyon jó dolog. De az utána lévő pöcsölés meg lövöldözgetés az már vicc kategória. Nagy élmény lesz majd egy T10-el vagy Cutter-el forgolódni, tekeregni az asztik körül...
Ahogy én csinálnám: Gyűrű leszkennel, kiadja az érdemleges lelőhelyeket, gyűrűbe belép, asztik leszkennel, felvillannak az értékes érceket tartalmazók, prospector beleküld, az eddigi módszerrel bal alul kijelzi százalékosan az összetételt, ha megfelel rakéta beleküld, robbant, collector limpetek meg összeszednek mindent. Következő aszti. Gyors, egyszerű, faszságmentes. -
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz kraven54 #46035 üzenetére
Na akkor a Dominatorról most kiderül, az enyém 1-ről van 3-asra fejlesztve:
-7 72 29 29
22.5 1.65 5 10 10 10 604-re lépésnél még csak az látszik, hogy a pajzs menne fel 27.6 és 2.02-re.
Mondjuk ahhoz hogy biztosak legyünk ebben, még azt is le kéne ellenőrizni, hogy 1-es és 1-es ruhák között lehet-e különbség az indulásnál máris, vagy az garantáltan egyforma. Meg esetleg egy szintlépésnél is lehet egy kis véletlenszerűség, mint a hajók mérnökölésénél...
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz kraven54 #46091 üzenetére
Ja igen, hallottam én is arról a pszichológiai jelenségről, amikor valaki bevette a marketingdumát, és utána, hogy ne kelljen magát átb*szva éreznie, meg valahogy indokolni kell az irreális kiadást, jónak, jobbnak látja a terméket, mint amilyen
------
Amúgy tényleg mindenki csak azt számolgatja hogy mennyivel van 60 felett az fps 4k monitorokon, vagy valaki játszik is?? Mert a tartalmi kérdéseimre valahogy nem sorakoznak úgy a válaszok, mint a tranzisztorméregető versenyre...https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Spórolós topik
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- World of Tanks - MMO
- BestBuy topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...