Új hozzászólás Aktív témák

  • Munkas

    aktív tag

    válasz VikMorroHun #47555 üzenetére

    A thargoidok C=64-en is kemények voltak. Ha egyel találkozott az ember az nem volt könnyű. Könnyebb, mint itt, de jóval többet kellett velük harcolni, mint a humán hajókkal.
    Hiperűrugrás közben viszont azért volt sokkal könnyebb, mert a C=64 lassú volt (A VIC-II "videókátya" talán ha 1 MHz-el ment, egy "szálon", csak akkor még szál sem volt, egyszerre egy utsaítást tudott végrehajtani, ugyanúgy, mind a 6510-es CPU.)
    Így aztán Hiperűrugrás közben „kiszálltunk” a hipertérben, és jött egy csomó interceptor (akkor még nem tudtam, hogy így hívják őket), és mindegyikben volt egy vagy kettő scout, amiket idővel kieresztettek, és egy nagy falka thargoid kevergett az ember körül. Ezt célszerű volt „megvárni” (vadul össze vissza repkedni, hogy ne találjanak el), és ha mind kint volt, akkor kidobni közéjük az energia bombát (ebből egy fért be), ami az összes scout-ot megölte, és az interceptorok is lesebzőtek. Utána meg azokat is kényelmesen le lehetett lövöldözni.
    De csak azért, mert a sok objektum miatt ilyenkor úgy belassult a gép, hogy kb. 2-3 fps lett a képfrissítés. Csak C=64-en ez együtt ment a játékkal, így az is belassult, és volt idő „gondolkozni” merre is kell fordulni, mikor kell megnyomni a tűgombot, így tényleg agyaggalamb lövészet volt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák