Új hozzászólás Aktív témák

  • Varlaisaran

    senior tag

    válasz genndy #11955 üzenetére

    Igen, akkor így volt. Asszem le is írtam egy logoutomban, de nem biztos. Akkoriban mikor írtam ezt, a V3 épp kész lett, és bár többet tudott (azt is gyorsabban) nem volt stabil ha Liquid Water-el használtam. Olyannyira hogy a vizet nem is renderelte: a mentést víznek háttal csináltam, visszatöltés után odafordultam és CTDzett.
    Másik baja volt, hogy lecserélgette a shadereket, és amit eleinte mellékeltek az néha csak úgy elromlott, sose tudta senki miért, viszont voltak userek akiknél meg jó volt.
    Aztán jött egy frissítés, majd száz órát vittem át vele hibamentesen, persze LW nélkül. Itt is megvolt az ingame configolás.
    Ha nem akarsz Liquid-et akkor megpróbálhatod a V3at. Telepítsd a readme szerint, viszont előtte backupold a mentéseket, ne felejtsd el a .obse fileokat sem. Ha minden a helyén van, jelöld be a support plugint (ez az a könyvszerű setupféleség), azután feltétlenül BOSSold le, mert most fejből nem emlékszem hol kell lennie, de arra igen, hogy nagyon fontos a pozíció, főleg ha sok modod van fent. Ezután definiálnod kell a shaderlist.txt-t. Ebben a shaders mappában levő OBGE-féle filenevek megadásával (pl SSAOblabla.fx, elérési ut nélkül, az egyes shaderneveket soremeléssel elválasztva, semmi extra) határozod meg miket használjon. Ha nem definiálsz shaderlistet, akkor az összes shadert alkalmazza egyszerre, ritka esetben semmit (nem tudom mitől függ ez). Ezután inditsd el. Innentől az fog történni amit a V2-nél leírtam. Betöltéskor, és/vagy betöltés után lesz egy lagocska, ilyenkor initel az egész. Ha van shaderlist (inkább legyen) akkor default értékekkel üzemelni kezdenek a kívánt effektek. Innentől inventory/misc-ben lesz valami OBGE Options vagy hasonló nevű item, azzal jön elő a beállítóka. Minden definiált shadernek lesz egy almenüje, értelemszerüen annak nevével, itt tudod paraméterezni. Később ezt valamelyik ini-ből is állíthatod, és kell is mert az ingame tweakelt paramétereket köv indításkor defaultozza. Az egyes shaderek defaultjait már nem emlékszem melyik iniből kell állítani, ha nem találod utánanézek én is.
    A kis betöltési lag, amiről írtam, az mindig az adott Oblivion session első initje alatt lesz, tehát visszatöltésekkor/newgame-kor nem.
    Illetve egy bug. Ha közben nem javították még (talán azóta igen) lesz egy bug, amivel a víz (vanilla is) renderelését elrontja a Night eye spell effektje, nem látszik semmi csak pár polygon meg a föld. Khajiit karaktereknél alapból baj van ezzel mert azoknál faji képesség a Night Eye, és ha jól emlékszem vízbemerüléskor is automatán bugzik.

    szerk.: Az in game config lehetőség (support plugin) Liquid weater jelenlétekor nincs, mert a helyét az LW sajátja váltja fel, ami nem teszi lehetővé a vanilla OBGE shaderek tweakját. Illetve, a support pluginra vigyázz későbbi modolgatásnál, loadorder változás után BOSS nélkül sose engedd indulni, mert ha rossz helyre kerül, szétcseszi a mentést, azt meg nem kell részletezni mivel jár.

    [ Szerkesztve ]

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

Új hozzászólás Aktív témák