Hirdetés
Aktív témák
-
Kephamos
addikt
Interjú: [link]
-
sTERNI
senior tag
www.cdgalaxis.hu :
TES4: Oblivion 12990 HUF - márc. 24.
TES4: Oblivion C.E. 16990 HUF - márc. 24.
576Kbyte:
TES4: Oblivion 12990 HUF - márc. 4. (?)
[Szerkesztve]"You travel with fascinating companions, Doctor."
-
Piszkos_Fred
csendes tag
Pénz az Úr, meg lehetne oldani hogy ők legyenek az elsők, de asszem csődbemenne az exclusive jogok árá miatt a cég ;]
Más dolog az, hogy ma kaptunk egy olyan fülest, hogy euban csak ápr 20 korül jelenik meg (amcsiban márc 20). Nem hivatalos, természetesen, de egyre jobban idegesít ez a nagy csend a Beth részéről. Mindenki mondott már hiv időpontot, csak ők nem. És nem is kommentálták egyik cég vagy oldal időpontját sem. De ma ér véget az embargo reggel 6kor - CET - akkor talán bejelentik a hivatalos dátumot. De ha nem, akkor is kapunk a hétvégén jópár screent és reviewet.If they hurt you, they hurt me too, So we'll rise up, won't stop - it's all about us
-
SLYM
veterán
válasz Piszkos_Fred #358 üzenetére
igazából nem érdekel a kiadás dátuma Európában. mivel amikor felteszik aranylemezre kb az összes torrenten fenn lesz a game. onnan meg húzhatják miattam az Európai megjelenést hetekig leszarom! so-so ha március 20.-án kijönne az nagyon jó lenne.
-
SLYM
veterán
válasz Kephamos #360 üzenetére
van pár dolog amit nem értek. miért nem lehet ételeket megmérgezni, miért csak előre megmérgezett étel van? a csapdákat miért nem lehet mágiával aktiválni? vagy miért nem lehet a kocsma ablakából nézni a világot? ja és miért nem látom a lábamat amikor megyek? és ha leütök valakit akkor miért olyan nehéz kirabolni, mint amikor ép és egészséges. nem szeretem ezeket a pici, szar, idegesítő hibákat hibákat a kocsmából kifelé bámulás gondolom más miatt nem lett elérhető, de a többit nyugodtan lehetne javítani.
-
XanD3R
senior tag
hardwired infók: [link]
-
Piszkos_Fred
csendes tag
- Mérget én sem értem. Majd a modderek megoldják. Alapesetben is lehetne nyugodtan benne, mekkora poén lenne már egy egész falut megmérgezni, úgy hogy kiállsz almát árulni a piacra. Tuti hogy az első modok között lesz ilyen ;]
- Csapda és a mágia. Erre volt magyarázat az interjúban, de már nem emléxem hogy mit is mondott Pete. Majd megnézem.
- Lábadat sosem láttad, kevés fpsben van láb, itt sem lesz ;]
- Eszméletlen emberek kirablását azért veszi külön a hulláktól, mert a hulláktól a ruháit is elveheted - emlékezz a morrowindre, ahol meztelenre is vetkőztethetted őket. Vagyis nem akarják úgy kezelni az eszméletlen embereket mint a hullákat, mert talán így nem juthatsz hozzá olyan cuccokhoz vagy nem vetköztetheted le őket, amelyek esetleg bekavarnának - nemtudom hogy reagálna az AI ha a magához tért ember egy szál gatyában rohangálna a főtéren. Reális lenne persze, de lehet kisebb káoszt idézne elő. De ez csak saját okoskodás.
- Kocsma pedig mint mondta Slym, más cella mint a város. Ha látnád a kinti embereket, akkor sokkal többet dolgozna a gép. így csak a kocsma belsejét kell megjeleníteni és szimulálni, és a külső hangokat lejátszani. Ha nem így lenne, akkor számolnia kellene az egész város lakosságának mozgásával, útvonalával, tetteivel minden egyes másodpercben, ami nagyon lelassítaná a játékot.
Biztos vagyok benne, hogy rengeteg olyan mod fog kijönni a megjelenést követő 1-2 hónapon belül, amely ezket a korlátokat ledönti ;]If they hurt you, they hurt me too, So we'll rise up, won't stop - it's all about us
-
SLYM
veterán
válasz Kephamos #362 üzenetére
és? a HL2-ben is ''külön pályák'' voltak mégis át lehetett látni egyikről a másikba. ez azért is különös mivel az engine közben kiszámolja a figurák AI-ját+a fizikát is elvileg(mivel attól, hogy még te nem vagy ott még folynak az események)-legalábbis az előzetesek szerint. az effektek kivételével nem spórol a gépem semmit, és megfoszt attól az élménytől, hogy lássam bentről, hogy mi van kinn. tehát a map és az emberek elvileg ugyanúgy bennvannak a memóriában, tehát nem beszélhetünk külön részekről, mint a HL2-nél. szóval én nem értem miért nem lehetett ezt megoldani.
-
SLYM
veterán
válasz Piszkos_Fred #364 üzenetére
SLYM azt mondja, hogy a géped szempontjából lényegtelen, hogy megjeleníti-e a kinti részeket az engine, mivel ki kell számolnia az AI-t és a fizikát így is-úgy is. csak az effekteken lehet így spórolni, amik az emberekre hatnak (ha lenne ilyen, hogy az emberek árnyéka, vagy harc esetén a vér megjelenítése, és a mimika) ebből nem tom mennyi van benne a játékban.
so-so a fejlesztők szerint attól mer te nem vagy ott még él a város. (ami természetesen így nem igaz)
[Szerkesztve] -
Piszkos_Fred
csendes tag
Én nem értek az ilyen technikai dolgokhoz, szóval én csak okoskodom ;]
Tegyük fel, hogy a város él midnig, ennek megfelelően képletek, számok, definíciók és értékek sokasága termelődik másodpercenként. Mikor kapunk jobb játékélményt (fps, miegymás) ha a külső városi élet megmarad a kocsmában csak számként, és csak akkor rendereli le hozzá a vizuális látványt amikor kilépünk...vagy...ha a kocsmában állva is folyamatosan megjeleníti vizuálisan is a világot, jelen esetben az egész várost? Attól hogy a kocsmában vagyok, a városi npck koordinátája, értékei, cselekedetei loggolva vannak a háttérben, csak nincs megjelenítve egysem. Amikor kilépek a kocsmából vissza a főtérre, akkor az eddigi numerikus és logikai kifejezések életrekelnek, és megjelennek az emberek, és az elmúlt mondjuk fél óra alatt történt dolgok hatásai (vér a falon mert bunyó volt, stb)
Én így gondolom hogy valami hasonló lehet a háttérben. De mivel nem igazán értek hozzá, lehet hogy teljes marhaság az egész. Én is csak egy játékos vagyok, nem én fejlesztem a dolgokat, találgatok, tippelgetek, és próbálom megérteni a magam módján ;]If they hurt you, they hurt me too, So we'll rise up, won't stop - it's all about us
-
XanD3R
senior tag
válasz Piszkos_Fred #368 üzenetére
én is ezen a véleményen vagyok
-
SLYM
veterán
válasz Piszkos_Fred #368 üzenetére
igen tudom. de az AI és a fizika attól még ugyanúgy működik(működnie kell, ha a fejlesztők szavai igazak) egyébként biztos igazad van, csak nem értem miért kell ez?! nemhiszem, hogy akkora a kocsma, hogy külön ''cella'' kelljen neki. ha az erdőben megyek az sokkal nagyobb terület, és nem vágom mit tud spórolni ez az egész gépigény szempontjából. az erdőben van 20 FPS-em a kocsmában meg 100? miért nem jó, hogy a kocsmában is 20 FPS-em van, és mellette ki is látok az ablakon? helyette meg fogok látni egy heroes-os előre renderelt hátteret. nem értem én ezt. én még ilyen spórolást egyik játékban sem láttam
-
Piszkos_Fred
csendes tag
Megpróbáltuk picit másként leírni a dolgokat, mint a korábbi száraz tényeket felsoroló cikkek. Kicsit meguntam, hogy minden nyomorult riporter mindig ugyanazt kerdezi mindenkitől, de szerencsére ír barátaink végre feltettek 3 új kérdést, ezekből lettek a cikkek. A többi 6-7 preview vagy interjút meg úgyis olvasta már mindenki, hónapokkal ezelőtt, csak más néven és más szájából...Úgyhogy a previewek 90%a ugyanaz volt, így az 10%ból kellett valamit kihozni, amit esetleg a látogatók meg tudnak emészteni és nem kapnak sikítófrászt a sok ''ismétlés'' miatt. ;]
If they hurt you, they hurt me too, So we'll rise up, won't stop - it's all about us
-
XanD3R
senior tag
válasz Piszkos_Fred #375 üzenetére
jól leírtátok, nagyon tetszik
így lehet kihozni mindent egy pár régi infóból, gratulálok -
SLYM
veterán
válasz Piszkos_Fred #375 üzenetére
Dátum: 2006. február 25. szombat, 22:25 Szerzõ: PiszkosFred
ez a te műved?! grat. nem is tudtam, hogy te is tagja vagy a csapatnak. még valamikor 1000 éve regletem az oldalon (SLYM-ként ) de nem voltak aktívak a totyikok (ha voltak egyátalán) ezért nem írtam még semmit. amúgy grat az oldalhoz. nagyon igényes
szerk: hányan csináljátok az oldalt?
[Szerkesztve] -
Kephamos
addikt
válasz Piszkos_Fred #375 üzenetére
-
Piszkos_Fred
csendes tag
Ez egy jó kérdés. Régebben többen is voltunk, mára már úgy alakult, hogy egyedül viszem az ipart Noelle-lel, de ő sajnos külföldön van még egy ideig, így max fordítani szokott ha nem boldogulok valamivel vagy sok a munkám. De van sok ''külsős'' ember, akik megírják a cikket, beküldik én meg csak kirakom hírbe a nevük alatt, van aki csak linkeket küldözget az újdonságokról és azokra már nem kell vadászni. Szóval kettőnkön kívül azért van kikre támaszkodni szerencsére.
A végigjátszások, tippek, trükkök, és egyéb játékkal kapcsolatos írások kapcsán a Morrowind HQ esetében is volt sok ember, akik segítettek, ezért nem félek ettől most sem. Morrowind küldetéseinek ismertetőit is legalább 10en hoztuk össze, mindenki elvállalt egyet és kész. Remélem ezúttal is hasonlóan, a játékosok segítségével sikerül megoldani mindent.If they hurt you, they hurt me too, So we'll rise up, won't stop - it's all about us
-
XanD3R
senior tag
válasz Piszkos_Fred #379 üzenetére
ha kijön az Oblivion én is szívesen segítek amiben csak tudok
-
SLYM
veterán
válasz Piszkos_Fred #379 üzenetére
minden szuper az oldalatokon, de a design félelmetes! de ezt komolyan! az elderscrolls.commal vetekszik
-
Kephamos
addikt
Ez Radiant AI nagyon állatnak ígérkezik.
-
sTERNI
senior tag
Ennek szerintem örülni fogtok
[link]"You travel with fascinating companions, Doctor."
-
BigBadPlaYeR
senior tag
Üdv!
Erről a kocsmás dologról lemaradtam, de hozzáfűzném a magam kis elméletét. A HL2-ben gyakorlatilag CSAK SCRIPTek voltak. AI-nak annyit kellett számolni, hogyha él még a mob, akkor bújjon fedezékbe aztán lőjön. Itt már nem scupán erről van szó szerintem. Meg a Kocsma tele lesz a legkülönfélébb tárgyakkal. Namost ha ott minden borul meg törik meg miegymás, akkor örülsz, ha az erdőben lesz 20FPS-ed, a kocsmában meg 10 )
[Szerkesztve]"Furcsa, hogy az ember milyen keveset ér el, ha nem is próbálkozik."
-
sTERNI
senior tag
Töri érettségin kihúzod a harmadkort és meg is vagy..
Amúgy diplomával detto ugyanez .."You travel with fascinating companions, Doctor."
-
sTERNI
senior tag
válasz BigBadPlaYeR #392 üzenetére
Tehát mielőtt kocsmába mennék bunyózni, hordjam ki az összes tárgyat?
"You travel with fascinating companions, Doctor."
-
SLYM
veterán
multi része lesz a gámének? mert az még durvább lenne mint a single
-
sTERNI
senior tag
Nem lesz; legalábbis hivatalos biztosan nem. Ráadásul valószínű, hogy a következő részekben sem lesz.
Morrowindhez amúgy készült egy Morrowind Online nevű kiegészítés, amivel ketten lehetett egyszerre játszani ([link]), de kétlem, hogy Oblivionhoz is készülne hasonló. Sokkal komplexebb (RAI, fizika), valószínűleg Beth-nek is újra kellene írnia az alapoktól, hogy ilyesmit beletegyen."You travel with fascinating companions, Doctor."
-
Boglya
senior tag
Ne is legyen multi, lassan nincs is már új singleplayer rpg a piacon. A jókat meg egy kezemen meg tudom számolni: Baldurs Gate sorozat, Fallout sorozat, Elder Scrolls sorozat, kihagytam valamit?
Aktív témák
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
- SAMSUNG Z FLIP4 8GB/128GB GOLD (Fóliás, mindene ÚJ), 2025.DEC-ig GARANCIÁS, ÜZLETBŐL, BESZÁMITÁS
- Sigma 150-600mm Sports objektív ( Nikon ) -Újszerű-
- MICROSOFT SURFACE LAPTOP 2 - MEGKÍMÉLT ÁLLAPOTBAN (ajándék tok + USB hub)
- Újszerű Asus TUF F15 FX506HE - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB -512GB - RTX 3050 Ti - 2 év gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest