-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
Semmi lényegi változás vagy fejlődés nincs a core mechanikák terén a DS3-hoz képest, minden ugyanúgy működik. Ezek, amiket írsz, csak fine tuning. DS1 és 3 között, na ott volt fejlődés kevesebb idő alatt, mint amennyi a DS3 óta eltelt...
Egy újdonság van itt, lett lovad, yay...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
temes69
aktív tag
Próbáltam én lopakodni is a bokorban, de egyszer csak jött az égből a troll és lecsapott. Utána már kicsaltam a nyilt terepre, de az még a warriorral volt. A vagabonddal oda sem mentem még. Fejlesztem a karit egyenlőre.
Arra várok, hogy tudjak farkasokat idézni, de még nem tudok. Ahhoz le kell öletni magam az arany lovaggal, hogy jöjjön a boszi? -
Kai_Rong
senior tag
To be fair, az endingek szerintem a Souls játékok leggyengébb pontjai. Ez szerintem egyébként kéz a kézben jár a fragmentált történetvezérléssel. Tudom tudom, papíron mindenki azért játszik ezekkel a játékokkal, hogy az utolsó item descriptiont is elolvassa és meglegyen a sztoriban a whoa élménye, csak gyakorlatban nem ezt látom
A Sekiro endingje már csak ezért is vitte a pálmát a From játékok közül (bár annak ugye konkrét sztorija van, szóval nem egy kategória).PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Bad Pritt
félisten
Godfrey-t száműzték csak, nem halt meg.
Ami nincs nagyon megmagyarázva (a Radagon-Marika egységen túl), hogy Godrickhoz hogy került Great Rune, mikor ő csak valami sokadlagos leszármazottja Godwynnak, aki meg meghalt az egész gyűrűtörés előtt, szóval tuti nem kapott semmilyen darabot.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Biztos, hogy Godwyné, nekem igazából a timeline-nal, meg a magyarázat hiányával van bajom. Godwyn és Ranni halála a törés előtt történt valamivel, szóval jó lett volna, ha a játék kicsit normálisabban elmondja, hogy pl. Godrické mi is pontosan. Ranniéról nem is tudunk semmit, már ha egyáltalán van neki, sehol semmi nem említi... Ezek azok a dolgok, amiken változtatni kéne, mert ez egy sokrétűbb lore már és az ilyen nagyon ködös és érthetetlen leírások miatt csorbul az élmény, már ha valaki fogékony rá.
Ezt a Radagon és Marika dolgot senki sem érti teljesen, hogy is működött, de láthatóan sokaknak felkeltette az érdeklődését.
Amúgy ezt: Még ami érdekes, hogy Marika konkrétan halott mire odaérünk, de Radagon is darabokban van.
Ezt szerintem félreérted, Marika van felfeszítve (szőke haj, női arc és idomok), majd mikor leesik és a kezébe veszi a kalapácsot, akkor változik át Radagonná (férfias vonások és arc, vörös haj). Teljesen rájátszanak erre a két személy egy testben toposzra, csak ködösen magyaráznak róla.
Én úgy értelmeztem amúgy, hogy nem egyből jöttek rá arra, hogy ők egy, hanem fokozatosan, előbb vonzalom alakult ki köztük, Godfrey off, megszülettek az új gyerekek, majd ezután jött a következő stádium, mikor rájöttek, hogy ők amúgy egy személy, vagy lélek, vagy lény, vagy bármi. De ebbe még Vaatinak is beletört a bicskája, abszolút nem ad értelmes támpontot a játék hozzá.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ellenben Somberinget rendesen fosta a game, úgy hogy abból csak 1 kell.
Ezt a részét nem teljesen értettem.
Pedig amúgy egyszerű, az egész játék a weapon artok körül forog és azoknak van igazán baszó képessége, amiket somberinggel kell felhúzni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
siposz
aktív tag
A túl sok internet elrontja a játékot, a túl kevéstől meg nagyon nehéz lesz. Meg azért valljuk meg, egy Ranni, Fia vagy Rykard történetszál végignyomása guidline nélkül az lehet problémás.
De megfogadtam, hogy a következő játékot/DLCt megpróbálom internetes segítség nélkül. Brutális lesz, és egészen más élmény az biztos.
-
Yodamest
veterán
Valszeg az van, amit a végén is írsz, hogy az oprenworldtől kiéghettem... a játék eddigi kb 2/3 része alatt, MINDENT is összeszedtem, utána csekkoltam interaktív mappal meg minden és minden meg lett eddig szerezve, amit meglehetett. Már az elég árulkodó, hogy 150 órám van eddig a játékban, másnak ez 2 végigjátszásnyi idő. Így érzésre is ha meg kéne fogalmazni azt mondanám, hogy a túl nagy openworld lehet a baj, ha ilyen bloodborne szerű lenne a játék, amit imádtam, akkor nem kérdés hogy már a 4. végigjátszásomat taposnám. Nekem a nagy mérete miatt, kissé üres az egész és önismétlő, egy idő után még a legacy dungeonok, a várak is eléggé egyformák, semmi egyediség nincs bennük.
-
Bad Pritt
félisten
Lehet csak kiégtél az openworld-től... de akkor se a játékot kell hibáztatni.
Mondjuk ha jó lenne ebben a játékban az open world, akkor nem égne ki tőle az ember.
Az nem megoldás erre a problémára, hogy skipeld a játék kétharmadát, mert megfekszi a pocid a monotónia.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Az a program hibája, hogy öt-hatféle dungeon van egy ekkora játékban, mindben ugyanazt csinálod, kevés az egyedi boss, rengeteg újra fel van használva, kevés az NPC és mellékküldetés egy ekkora játékhoz és Leyndell után össze van csapva a játék.
Nem is kell mindenhova kétszer benézni ahhoz, hogy ezt érzékelje az ember. Komolyan nem is értem ezt a gondolatot, hogy ha teleszórják ugyanazzal a 100 órás játékot és ezt a játékosok szóvá teszik, az hogy lenne már az ő hibájuk?Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
A sémájuk ugyanazt, ugyanolyan elemekből épülnek fel, ugyanazt csinálod bennük és ugyanaz a végkimenetel. Van néhány, amelyik kicsit más, mint a fényesek, vagy amelyik megpróbál átverni a labirintusjelleggel (bár ezekből is több van), meg ahol van rejtett boss is, de az oroszlánrészük totálisan ugyanolyan. Ezek tényszerű, számszerűsíthető dolgok, amiket ide is beírtunk korábban.
Az, hogy nem kötelező lemenni megcsinálni továbbra sem érv, mert azért van a játékban, hogy lemenj és megcsináld. Nem kell más játékhoz hasonlítani, erre mondjátok, hogy a legjobb, amivel semmilyen szinten nem tudok egyetérteni ilyen ismétlődés mellett. Max a felfedezés a legjobb ebben a játékban, de az egy open worldnek csak egy része.Az meg egyenesen ironikus, hogy szerintetek az a megoldás, hogy ne foglalkozzon az ember a mellék dolgokkal, mert nem kötelező, ez a hozzáállás önmagában szépen beárazza ezt az open worldöt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
"Túl nagy a map, túl sok a tenni való és mindent meg akartok csinálni."
Hát ez tény, de ez baj lenne? Mármint azzal, hogy ki akarom maxolni a játékot, nem szabadna magam alatt vágnom a fát szerintem.
Például amikor valaki kiplatináz valamit, akkor azt általában azért csinálja, mert élvezi annyira az adott játékot. Szerintem ez evidens. Na már most, itt az Eldennél tehát az lenne a tanács, hogy senki ne is próbálja meg platinázni, mert "hát ez nem arra lett tervezve, hogy ennyit játsszanak vele" címszó alatt? Nemtom, fura az egész, amit mondasz. Ha egy játék jó, akkor az hogy minden tartalmat meg akarok nézni benne, amit a készítők beletettek, nem szabadna, hogy kedvemet szegje...
-
Yodamest
veterán
Nem olyan nehéz rájönni, amikor az út ki van kövezve a játékosok üzeneteivel... ez egy interaktív játék, nem olyan mint amikor elindítasz egy Tomb Raidert vagy GoW-ot teljesen offline.... de persze játszhatnék offline tudom, meg kihúzva a lan kábelt stb.
Én úgy gondolom nem a játékos feladata, nem az én feladatom a játék nehézségének beszabályozása, hanem a fejlesztőké.
-
laposonly11
senior tag
Elég gusztustalan hogy a stamina egybe van építve a varázslatokkal is, de csak akkor ha betalálnak, magyarul van pl. 700 FP-d(focus pointok) és lövöldözöl varázslatokkal a levegőbe amíg van elég FP ugye, de ha a varázslat eltalál egy ellenfelet, akkor a staminát is eszi és elég durván eszi, hiába van egy rakat Focus Pointod amivel egy varázslatot kb. 30 szor ellőhetnél, ha a stamina egyszerre csak 5 öt enged ellőni...
Ordo est anima rerum.
-
Yodamest
veterán
Nem kötöttem bele senkibe, írtam is, hogy irígylésre méltó, hogy nem látják a rossz oldalát és tudják úgy élvezni mintha hibátlan lenne, ez tök jó dolog, nem kötekedtem senkivel.
Ez olyan, mint egy film esetében ahol mondjuk téged visz a flow, végig érdekes, izgulsz és a végén azt mondod micsoda nagyszerű filmélmény volt. Közben más meg már a film elején felfedez számára kizökkentő dolgokat a filmben, rossz színészi játék, suta történet stb. és ez végig kihatással van az élményére a film során így nem is tudja úgy élvezni.
-
Bad Pritt
félisten
Na pl. pont a napokban taglalt helyi buildelési rendszer nem segíti az újrajátszást meg a játékosok megtartását, mert azzal, hogy egy karakterrel ennyi lehetőséged van egy tucat larval tearrel, végtelen smithing stone-nal, nem kell új karaktert indítani, hanem elég egy. Szóval ahelyett, hogy újabb 20-30 órát rászánna a játékos egy új karakterrel a fejlődésre, fegyverfejlesztésre, megoldja 5 perc alatt egy respec-kel meg kavics vásárlással.
Szóval hiába lenne az az alap, hogy van több karaktered több setuppal, a valóság az, hogy egy casual játékos egy karaktert alakítgat állandóan és mikor mindent kipróbált, ami érdekelte, akkor elengedi a játékot.A Fromnál is biztos figyelik ezeket a számokat és levonják a következtetéseket, hogy miért tűnnek el a játékosok gyorsabban ebből a játékból. Az is lehet, hogy tudták előre és koncepció volt, azért ilyen könnyű a platina, pl. szerintem az elég beszédes, hogy kevesebb dolgot kell összegyűjteni, mint az ötödekkora Dark Souls 3-ban.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
donki
aktív tag
A játék eleje sokkal könnyebb intes builddel, főleg meteorite staff esetén. A staff idővel elveszíti overpowered jellegét, és megjelennek az olyan ellenfelek is, amik egy pillanatra sem hagynak varázsolni. A játék második felére én már úgy emlékszem vissza, hogy inkább már nehezebb volt és sokszor kényszerültem moonveil katana használatára.
-
Bad Pritt
félisten
Amúgy én nem éreztem, hogy annyira szar lenne a str ebben a játékban. Az tény, hogy sokszor a dpm egy colossal sworddal vagy great hammerrel nem éri utol a meta buildeket, de nagyban kárpótol a brutál stagger potenciál.
Meg basszus, a Guts GS még mindig a legjobb dolog egy From játékban.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
Ha már Witcher 3: nagyon ambivalens érzéseim voltak mindig is a Witcher 3-al kapcsolatban. A táj részletessége, ahogy fújja a szél a fák lombjait, az egésznek a hangulata simán be tudna rántani, mert nagyon tetszik. A háttérben futó mechanikai résszel volt mindig is problémám, a harcrendszer sekélyességével és az agyonscriptelt harcokkal. Nekem az nem gyere be, hogy olyan scriptek vannak a játékban, hogy üldöznek a szörnyek, de leállok beszélni egy épp erdő szélén álló npc-vel és minden ami a nyomomban volt eddig eltűnik. A Ciri irányítós részek is borzalmasak, semmi értelmük nincs, van egy szakasz amikor pl. egyenesen kell végiglovagolni és így kimenekülni egy várból, ott csak egy előre gombot kell nyomni végig és ott is az van, hogy bármennyi katona üldözött addig, elérsz a "checkpoint" átvezető részhez és eltűnik minden ellenfél.... Ezek nagyon az ilyen 2000-es évek eleji játékokat idézik számomra, akkoriban volt ez így jelen.
A harcrendszerre visszatérve, persze a fanok úgy érvelnek mindig, hogy hát az részletes mert vannak potik meg vannak varázslatok stb. de én nem erről beszélek. Persze ezek adnak valamennyi mélységet neki, de épp csak annyira hogy ne sima egy gombnyomogatós butaság legyen az egész. Viszont maga a kardozós harc az, aminek élvezetesnek kellene lennie, borzalmas, elnagyolt, nem precíz, nincs igazán súly érzete csak egy csapkodós adok kapok az egész. Persze van egy dodge gomb is, de hát az is pont olyan, mint a többi része a harcnak, nem precíz, kiszámíthatatlan, suta.
A történetről szoktak még ódákat zengeni, hát az is.... igazából tök semmi extra, én őszintén nem értem abban sem, hogy mi olyan fenomenális. A fő vonalat tekintve egy tök unalmas végtelen Ciri keresgélés az egész, aztán meg harc a semmitmondó főboss ellen és ennyi. A mellékküldik is végtelen "hozz nekem előbb ezt és akkor elárulom azt" jellegű vontatások, hideg is kiráz tőlük, unalmas, suta az egész.
Szóval számomra ezt jelenti a Witcher 3, soha nem fogom megérteni hogy mi annyira jó benne, pedig direkt végigvittem a 2 kiegészítővel együtt, hogy ne alkossak úgy véleményt, hogy nem láttam mindent. De mondom így ezek után sem változott a véleményem, pedig azért vagy 100-120 órám benne volt, így mondom azt, hogy ez egy tök átlagos rpg, a grafika egyedül ami tényleg szép, de ami mögötte van az mind full középszer.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
Igen az időt beletettem, de tényleg annyira kíváncsi voltam, hogy miért van ez mindenhol felhozva etalonként. Hát számomra nem derült ki.
Storyban mondjak jobbat? Fú sokat tudnék, most hirtelen ami beugrik műfajtól függetlenül a Beyond Two Souls, Bioshock Infinite, na ezeknél aztán tényleg olyan a story, hogy az lényegében már egy film. De alapvetően a gond, hogy számomra annyira semmitmondó a Witcher 3 története, hogy bármilyen játékot mondhatnék a Skyrim-től kezdve a GoW-on keresztül, a Days Gone-on át, a Last of Us-t is említhetném, de akár a Horizon Zero Dawn-t is, tényleg az összes kalandjátékot felsorolhatnám, semmiben nem rosszabbak ennél a Ciri keresgélésnél meg Yennefer szerelmi szálnál.
-
WATERDACA
őstag
Mivel éreztem hogy könnyül a játék, ezért a szintemhez képest a Farum Azula helyett Malenia felségterületére siettem. Itt úgy megugrott a szintezés, hogy 1 órán belül 4-5-öt fejlődtem. Még most is röhögök, de a Scarlet Rotos szörny előtte jobban szivatott mint Malenia, be is cheeseltem a faágakról...
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Ettől nem nehezebb a játék, hogy össze-vissza triggerel mindent a hatalmas mapon és az emberek 90%-a netről tájékozódik. Szerintem nem is időhúzás, mert a játék side questek nélkül is a 100 órát karcolja, ami azért nem kevés.
Amúgy erről jut eszembe, hogy az Academy kulcsához kaptunk egy mini térképet, ami tök szimpatikus volt.
Amúgy ha a térképet jobban lehetne jegyzetekkel ellátni a játékosnak + több ikon lenne, az szimpi lenne. És ez nem könnyítené meg az open world részét a játéknak, mert továbbra is magadra vagy hivatva, de legalább tudsz megjegyzéseket tenni.
Ugyanígy hihetetlen az is, hogy a játékban nincs Pause, minden egyes alkalommal a térképen bele kell mennem a tutorialba hogy megálljon a játék. Ez olyan alap hiányosság, hogy nem értem, egyáltalán hogy lehet így videojátékot készíteni, a fejlesztők mintha nem szoktak volna játszani a játékukkal és nem tűnik fel nekik ez a gyermeteg hiba.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Bossnál pause? Azt azért kihagynám
Egyébként a másik véglet tényleg a Skyrim, hogyha nincs minden hotkeybe, akkor az inventory rohadtul lelassítja a játékmenetet harc közben is...
Én csak annyit szerettem volna, hogyha két dungeon közt leállíthatnám officialba, mert épp a pizzafutár nyomkodja a csengőt, akkor lehessen rá lehetőség. Arról pedig már nem is beszélek, hogy családapaként mennyi más dolog is jön..
u wanted, i got it \o/
-
persil
nagyúr
Nyilvan elofordulHAT ilyesmi is, de azert tizensok ora utan latja az ember, hogy hol erheti kellemetlen meglepi.
Mondom, en a fel eletem ugy elem le, hogy kozben "megy" valami jatek es egy kezemen meg tudom szamolni, hogy hanyszor haltam meg ilyen miatt.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
ldave
félisten
Köszi a tippeket, úgy gondoltam én is, hogy maradok a mostani felállásban, csak str helyett mostantól akkor faithre pakolok, hogy pár ilyen varázslatot tudjak használni a csapkodás mellett. Valamiért magasabbnak néztem a Golden Vow szintkövetelményét, mint a tényleges. Jelenleg így van a karakterem, D armor van rajtam és egy +19-20-as Greatsword.
A Slime draws near! Command?
-
cyberkind
félisten
A Sekiro totál más, ami nálam azért nem működik, mert rám erőltet egy bizonyos stílust, ami nem én vagyok, DE rátudtam magamat venni, hogy legyűrjem, és majdnem ki is végeztem, tehát nem egy nagy deal ez a része.
Nekem a BB és a DS3 a legnehezebb, ha meg a gameplayt nézzük, akkor a 2. rész, az első meg fan, de egyik játék se túl nehéz, mondatnám azt is, hogy én anno azért találtam rá erre a szériára, mert mindenhonnan a nehézsége jött vissza, holott egy lövölde végtelenszer nehezebb=szopatósabb.Jöhet bármi a From-tól soulslike-ban, ez nem kérdés.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Yodamest
veterán
A BB a leg akció-rpg-sebb, nyilván nincs olyan item repertoár benne, de ami van az jól ki van dolgozva, a fegyverek mind nagyon egyediek. Most ez preferencia kérdése, ez nem jó vagy rossz dolog. Én szeretem az RPG elemeket a soulsokban, de a BB-ben nem zavart, hogy korlátozottabbak a lehetőségeim, mert a szetting, az egyedi fegyverek, a fluid combat végig teljesen lekötött, nem agyaltam azon mi hiányzik és mi nem.
A katyvasz része is olyan, hogy sejtem mire gondolsz, de azért nem mondanám, hogy folyamatos és állandó jelenség ez. Van 2-3 olyan rész igen, ahol egy boss után kicsit agyalni kell, hogy merre tovább. Vagy ott a DLC terület, amire így saját kútfőből rájönni, hogy hogyan találd meg, hát szinte lehetetlen. De ez a katyvaszosság is, ennyi erővel ott van a DS1-2-ben is elég nagy számban, ott is vannak olyan szakaszok ahol azért kell az utána olvasás, mert franc se tudja merre kéne indulni vagy egy területet hogyan kellene megközelíteni. Nem mondanám, hogy ez BB betegség csak és kizárólag. Meg azért annyira nem egy szignifikáns jelenség ez, hogy a játékmenetet nagyban hátráltassa, különben hát nem egy 95+-os játékról beszélnénk, ha ez ennyire zavaró lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- XPEnology
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bittorrent topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- OTP Bank topic
- További aktív témák...