Új hozzászólás Aktív témák

  • Geller72

    veterán

    válasz AMDaZERG_1 #65101 üzenetére

    Nem cinkellek, ne értsd félre. Csak azt mondom, hogy még ha nem is látszik, óriási fejlődés volt az elmúlt két évben. 100 grammnál is több mínusz egy eleve bőven fél kiló alatti gépben, sokkal erősebb, nyomatékosabb motorokkal, már 4 cellán is óriási különbséget hoz. A tapasztalat annyi, hogy van egy ilyen régebbi generációs gépem még, egy 5"-os, ami még most is bőven megállja a helyét, de mozgékonyságban már a 3"-os gépem mindenhol megeszi. Végre talán nem, bár szerintem 4s-en mindegyiket megnézve lehet, hogy lenne meglepi. Nagyon észreveszem, ha a 3" vagy a 6"-os gép után felszállok a régi géppel. :K Sokkal jobban sodródik, több kraft kell neki ott tartani, korrigálni, akármi. És ez még csak mondjuk vegyes használatban, inkább FS-en,mint talaj-közelben a gyümifák közt. :D. Pályán szerintem nem tudnék végigmenni 10-ből10-ben sem, ha előtte sokat nyomom az új gépekkel. Ki kell repülnöm vagy 4-5 akkut, mire "rááll" a kezem agyam arra, hogy máshogy kell vele fordulni, ha nem akarom fél óráig keresgélni a susnyásban. :D. Szerencse, hogy cefetül bírja, de akkor sem. A 6"-t inkább arra tartottam meg, hogy LR és egy ksi hűbmeg néha, de szinte mindig a 3"-al repülök, annyira tetszik ez a konfig ezekkel a bika mocikkal (1408) és a pille vázzal. (122g akku és propok nélkül).

Új hozzászólás Aktív témák