Új hozzászólás Aktív témák

  • Geller72

    veterán

    válasz durkonorbi #63045 üzenetére

    "A kamera allithatosaga (gondolom a dolesszogre gondolsz) mennyire fontos amugy?"

    -Nagyon. A drón a repülés során a vízszintes helyzetben van a legkevesebb ideig. Itt most nem a kezdő szintű hooveringre/lebegésre gondolok, hanem amikor már repülsz is. Minél nagyobb ez a sebesség, annál nagyobb a dőlésszög. Ha egy vízszintesre beállított kamerád van, aminek ráadásul alacsony a FOV-ja, (Field of View - látómező) akkor csak a földet bámulod, nem az előtted lévő dolgokat. Olyan, mintha úgy akarnál bicajozni, hogy lefele nézel a földre. Eléggé cumi. :D. És szuicid.

    Nem fogod megérezni a 30 és a 45c-s akku közti különbséget. Ott mutatkozik meg, amit te és én sem figyelünk, azért nem is vesszük észre, no meg nem mérjük. Egy húzósabb fordulónál, egy neccesebb helyzetben, egy ejtés utáni megtartási képességben. Kimutatható, de nem olyan számottevően, hogy arra felfigyeljünk. Azért érdemes a nagyobb értékűt venni, mert valamilyen szinten jobb és annyiba kerül, mint a gyári. Akkor meg már ugye a jobbat veszem. ;). Nagyobb, több cellás akkunál ez már tetten érhető. Nagyobb, racer verdáknál már 75C alatti akkuval nem igazán érdemes repkedni, mert ott már rá lehet faragni. De ezt 1S-en még nem annyira érezhető.
    A faragás nem akkora meló, egy XT30-as csatit érdemes a panelra forrasztani, a képeken létszik világosan, hogy hova. Azt a kábelt elhozhatod felül is és ha nem a gyári akkut rakod rá, hanem egy 3S-es külön akkut, könnyű csatlakoztatni úgy, hogy a gyári lehetőségek is megmaradnak. A fedlap könnyen lepattintható. Egy velcro-val (tépőzáras rögzítő) odafogathatod a nem gyári akkut is. A prop-tuning nem akkora dolog, csak meg kell találni a megfelelőt. A kamera már más meló lesz, de szerintem az sem vészes. ;)

Új hozzászólás Aktív témák