Új hozzászólás Aktív témák

  • Peaceliker

    addikt

    válasz twine #51523 üzenetére

    száraz fizikában nagyobb cella számmal kisebb áramok rohangálnának így többet repülni...nade itt nem így van, 3s en többet eszik, így kevesebbet repül ha ugyan úgy tolod neki, persze itt közbe jön hogy kevesebb gázra emelkedik is...szal ez olyan matek ami bőven haladó szint :DDD
    de ahogy én látom nagyobb fesszel csak kevesebbet repül mert csak oda tolja neki az ember, motor meg többet zabál nagyobb fordulat miatt...motor kv és méret függő, de jellemzéen szinte tény ahogy látom tesztekből, effinicy is szarabb magasabb feszen, szal az megint repidő ellen dolgozik.

    kapacitásnál szintén a képlet rész a súly. sokszor láttuk (jobban 1s kefés gépeknél megfigyelhető), hogy nagyobb akkuvalk kevesebbet repült, mert nehéz volt eki, szal erőlködik, több gáz kell hogy menjen/lebegjen, effinicy megint szarabb stb...szal nem egyenesen arányos a kapacitás és a repidő sem a súly miatt.

    C akkor kell sok, ha kihúzod belőle, eleinte tuti nem fogod, szal mindegy is hogy 40c vagy 200, annyi hogy magasabb C s akku elvileg kényesebb hamarabb döglik meg, kevesebb ciklust bír...autós akkuknál legalábbis így volt.
    persze ez megint olyan kérdés, hogy a kevesebb c elég e egy lightos repüléshez vagy amúgy a giga c is kevés. megint autós példa, 5000mah 20c 1/10 gépben, motor eszik 34at maxon...pont mindegy hogy 90c lesz e az akku, mert a 100A is bőven elég neki, fölös a 450 :))
    itt mondjuk kis akkuk miatt más a téma, de 1104 maxon 10A t, de azt is padon, levegőben simán 30a sem lesz, de az is csak ha ki tudod nyomni már a szemét :)
    plusz magasabb c vel lehet többet veszel ki belőle ami élettartamot csökkent(het)

    így hirtelen ennyi ugrott be :)

    "Oh my Goa'uld!"

Új hozzászólás Aktív témák