Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Összefoglaló
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Digi VoLTE roaming képes készülékek (szükséges a VoLTE működéséhez)
2024. március 1-től
● a DIGIMobil Plusz a jelenlegi 1.830 Ft listaárról és 1.480 Ft kedvezményes árról 2990 Ft-ra nő.
● a DIGIMobil MAX a jelenlegi 1.830 Ft-os listaárról és 1.480 Ft-os kedvezményes árról 2.990 Ft/hó összegre emelkedik.
● A DIGIMobil Junior a jelenlegi 1.250 Ft-os listaárról és 910 Ft-os kedvezményes árról 1.990 Ft/hó-ra módosul.
● Az eddigi 4 forintos percdíj valamennyi belföldi irányba 10 forint lesz.
● A nemzetközi irányú hívások díja az 1. díjzónában 5 Ft/percről 76 Ft/percre módosul.
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz Narxis #40698 üzenetére
Az ÁSZF-ben nem valószínű, hogy találsz rá megoldást. A vowifiről azt kell tudni, hogy egy ipsec alapú vpn csatorna épül fel a használatakor a telefonod és a szolgáltató között. Ipsec vpn csatorna felépítéséhe minimum az kell, hogy az otthoni/céges útválasztókon át legyen engedve az ipsec vpn.
-
Zorro(hun)
tag
"Kizárólag mobiltelefon előfizetés esetén a nemzetközi irányok tiltás feloldását, a mobilszolgáltatás aktiválását követő 4. hónap után, az Ön erre vonatkozó igénylése esetén aktiválja a Szolgáltató." Enne a 4 hónapnak mégis mi értelme? Sajnos egy rajtam kívül álló ok miatt le kellett mondanom a meglévő előfizést és most újrakötöttem. Létezik, hogy aktiválják a Romingot ha 2 hêt múlva Horvátországba kell utaznom?
[ Szerkesztve ]
-
domper2015
senior tag
válasz blackmajesty #40703 üzenetére
Ideje lenne szabályozni normális árakon. Román számot itthonról 90 Ft-ért hívok, a határ mellett román hálózaton 20 Ft-ért, ez vicc és lehúzás
[ Szerkesztve ]
-
zelikocc
senior tag
válasz domper2015 #40704 üzenetére
Román Digivel 4-5 Ft/perc, vagy ha magyar Digit hívsz akkor 3000 perc ingyen
-
kl122
tag
válasz zelikocc #40686 üzenetére
Pont erre való ez a webes felület, hogy a mobilos problémák azonnal az illetékes hálózatot felügyelő emberhez jutnak és akár perceken belül tud rá reagálni.
Nagyon nem. NOC-ben a mérnökök nem fognak nekiállni ügyfélpanaszokat olvasgatni. Ennek a felületnek a bejelentései a kábeles hibabejelentős e-mail címre vannak irányítva. Ráadásul én az elmúlt 4 évben bármikor bármit jeleztem ezen a felületen mindig valami lerázós sablonválaszt kaptam, érdemi megoldást soha.
[ Szerkesztve ]
-
zelikocc
senior tag
Én itt a legtöbbször nagyon hamar kaptam választ.
Ezelőtt sokszor előfordult olyan, hogy egy-egy bázisállomás kiesett és amikor ezt jeleztem ezen a felületen, akkor kb 5 perc múlva újra működött az egész nap nem működő bázisállomás és 10-15 perc múlva jött az e-mail hogy elhárították a problémát.Volt hogy komplex hálózati hibát észleltem amit itt jeleztem és hamar szakszerű segítséget kaptam, de persze meggyőzően kell írni, hogy ne nézzenek hülyének mint a legtöbb előfizetőt szokták leginkább a telefonos ügyfélszolgálaton.
Amikor telefonos ügyfélszolgálatot hív valaki, akkor azért áll sorba, hogy helyette fogalmazza meg más a szöveget a hibához amit be akar jelenteni.
Nem pontosabb és egyszerűbb ha közvetlenül te fogalmazod meg és kihagyod a folyamatból a felesleges telefonhívást és várakozást? Ahol aztán vagy leráznak vagy nem. Ők nem értenek a mobilhoz, nincsenek kellően felkészítve rá, így könnyen user error-t állapítanak meg a fejükben és akkor már egyből nem úgy fogalmazzák meg a szöveget amit továbbítanak. Ennyi.Ha a telefonos ugyfsz nem érti mit jelent ah hogy a VoWiFi egy hete folyamatosan vagy van vagy nincs akkor nem fogja továbbítani a problémát. Így pedig nem szereznek tudomást róla az illetékesek.
Ha itt szövegesen leírod, akkor 90% hogy nagyon gyorsan eljut a mobilosokhoz akik ha hirtelen lusták is utánanézni, ha tobb bejelentés érkezik eltérő előfizetőktől akkor kapcsolni fognak hogy “jaaa ha többen is ezt írják, akkor lehet tényleg nálunk van probléma”De felőlem mindenki azt használ amit akar, de szerintem érdemi segítség a VoWiFi problémával kapcsolatban a telefonos ügyfélszolgálaton biztosan nem lesz.
@domper2015: igen, vidéki korlátlan csomag 11 lej/hó de a többi csomagban is ennyibe kerül.
[ Szerkesztve ]
-
kiro76
tag
válasz zelikocc #40708 üzenetére
Bejelentettem írásban az elmúlt napok vowifi problémáját.
Leírtam, hogy korábban működött, tehát a készülék jó és a beállítások is jók, stb.
Megkaptam a lerázó sablonválaszt. Weboldalukról bemásolva, a vowifi beállítások ellenőrzése, kompatibilis készülékek listája, stb.
Ennyi.
(Régen ilyen nem volt. Ha a mobilszolgáltatással kapcsolatban bejelentettem valamit, általában hamar releváns választ kaptam. És a probléma is max néhány órán belül megoldódott.) -
stingy2
senior tag
válasz kiro76 #40709 üzenetére
Én arra tippelnék, hogy kiszórták a vowifi rendszerükkel nem kompatibilis telókat.
Itt van mellettem egy A52s, megy rajta a vowifi, és egy MI9T, amire úgy 1,5 éve mókoltam fel a beállításokat, és eddig működött tökéletesen, most pedig bármit csinálok vele, nem megy.
Én nem jelentgetek nekik. Nem gondolom, hogy ha vmi évekig tökéletesen működik, majd egyik napról a másikra nem, az a véletlen műve lenne. Ha meg szándékosan szivatnak, akkor minek szólni nekik, hiszen tisztában vannak veleINTJ
-
kiro76
tag
válasz stingy2 #40710 üzenetére
Az én esetemben egy samu A33 5g-ről van szó. Kb 2 hónapja használom (sajnos, mert szerintem nem egy túl jó cucc), eddig a vowifi hibátlanul ment, de 3-4 napja vagy megy vagy nem megy.
Repülő mód ki-be után egy darabig jó, később eltűnik a vowifi.
Ha bizonyos típusokat kiszórnának, ahogy írtad, akkor nem menne egyáltalán. Az A3x sorozat minden tagja támogatott.Azt nem is tudom, hogy technikailag lehet-e egyáltalán típusra szűrni vowifi esetében.
-
kl122
tag
válasz kiro76 #40709 üzenetére
"Régen ilyen nem volt"
Esetedben lehet. De nekem a románok alatt is folyamatosan csak a lerázó válaszokat küldték és kizárólag akkor foglalkoztak érdemben a problémával, akkor vettek fel hibajegyet ha a telefonos ügyfélszolgálaton "vertem az asztalt" és panaszt tettem. Persze utólag az összes hibajegyet jogos panaszként zárták le.
-
kl122
tag
válasz zelikocc #40708 üzenetére
Ettől még mindig nem a NOC-be kerülnek szakemberek elé az említett felületen tett bejelentések hanem a hibabejelentőbe, ami szintén az ügyfélszolgálat egy része.
Ne is haragudj de nagyon gyerekes elképzelés hogy egy ekkora cégnél bármilyen ügyfélpanaszt majd a hálózati mérnökök fognak olvasgatni és megválaszolgatni...
-
stingy2
senior tag
válasz domper2015 #40713 üzenetére
Akkor lehet, csak el akarják üldözni a felhasználókat. Legalább is nekem csak az ára, és a vowifi miatt van. Az ár már kezd lassan nem megérős lenni, vowifi nélkül meg itthon semmi térerő nincs. Ha így marad érzékeny(?) búcsút veszünk nemsokára. Persze ha ez a cél, akkor elérték
#40715kl122
régen is egy fostalicska lerázós ügyfélszolgálatuk volt, de az ár némileg kompenzálta a bunkóságot. Telekomot is sokan szidják, de én pl. mikor routing gondjaim voltak náluk sok csomagvesztéssel, akkor az üfszolos átkapcsolt vmi értelmiségihez, aki felfogta a problémát, és szinte azonnal beállította a routingot. No, ilyen segítség Diginél az életben nem volt.[ Szerkesztve ]
INTJ
-
veterán
válasz stingy2 #40716 üzenetére
anno a korlátlan vodafone gprs idején, amikor szerencsétlen hálózat csak esett-kelt a túlterhelés miatt, egyetlenegyszer kapcsoltak szakembert, aki érdemben tudott segíteni. később bármikor kértem ilyet, következetesen tagadták, hogy valaha ilyesmi előfordulhatott egyáltalán
hanyas vagy, te disznó?
-
kl122
tag
válasz zelikocc #40718 üzenetére
De igen, azt írtad
"Pont erre való ez a webes felület, hogy a mobilos problémák azonnal az illetékes hálózatot felügyelő emberhez jutnak és akár perceken belül tud rá reagálni."Ezzel szemben pedig a valóság, hogy a webes felület a bejelentést a hibabejelentéseket fogadó ügyfélszolgálatosokhoz továbbítja, akik nagyon nem az "az illetékes hálózatot felügyelő" NOC mérnökök
-
zelikocc
senior tag
Oké. Tehát:
Még mindig nem állítottam olyat, hogy közvetlenül a NOC mérnökhöz kerülne minden egyes bejelentés amit ők fognak átnézni és válaszolni rá, hanem azt írtam, hogy azonnal oda jutnak. Ez jelenthet továbbítást is, nem?
Különben meg mit érdekeljen engem, hogy mi a folyamat?A lényeg, hogy a telefonos ügyfélszolgálat nem a megfelelő platform a mobil hibajelentésre.
Eddig nagyon sokszor volt olyan hogy perceken belül el volt intézve a bejelentésem. Ezzel szemben telefonos ügyfélszolgálaton leráztak volna.
Ez volt a mondandóm lényege, hogy ne a telefonos ügyfélszolgálatot hívjátok a mobilos problémákkal, mert egyrészt nincs megfelelő oktatásuk a kezeléséhez, másrészt borzasztóan körülményes és sok idő és macera egy mobilos hibajelentést rögzíteni és rontja a statisztikákat. A rossz statisztika pedig kevesebb pénz a teljesítménybéres dolgozónak. Ráadásul egy 3. ember fogalmaz meg neked egy hibát úgy hogy nincs megfelelő tudása arról, hogy mit ír.
Ennél sokkal ésszerűbb kihagyni a képletből a telefonos ügyfélszolgálat elutasítását és esetleges pontatlan forgalmazását és saját magad megírni a bejelentést amit jó eséllyel azonnal megkapnak az illetékesek és nem kell a telefonban várakozni fél órát hogy felvegye valaki és még félórát hogy szerencsétlen rögzíteni tudja a hibát, vagy elhajtson hogy nincs hiba. -
dchard
veterán
válasz zelikocc #40720 üzenetére
Már ne haragudj, de hiába írod le ötödszörre hogy mit nem állítottál, lehet idézni:
"Pont erre való ez a webes felület, hogy a mobilos problémák azonnal az illetékes hálózatot felügyelő emberhez jutnak és akár perceken belül tud rá reagálni."
A "hálózat felügyelő ember" az ki a tököm? Ha ügyfélszolgálatosra gondoltál volna, nyilván azt írod. És nem, semmilyen ügyfélpanasz nem kerül mérnökhöz sem közvetlenül sem gyorsan. Az ÜFSZ úgy van félépítve, hogy lehetőleg semmi ne jusson el a mérnökig, mert abból kevés van és drága, és jellemzően a tervezés, vagy a nagyon komplex problémák megoldása a feladata, amit nem is ügyfélpanaszból tud meg, hanem a hálózatfelügyeletből, aktív probing-ból stb.
A te bármilyen leveled is pontosan ott fog landolni a normál ügyfélszolgálati csatorna elején, abból TT-t gyártanak, ami ugyanúgy rontani fogja valakinek a statisztikáját. AMiből nincs TT, azzal pedig senki nem foglalkozik, mert őket ez alapján mérik. Nyilván nem dolgoztál ilyen helyen, ha azt hiszed, hogy van egy mágikus kerülő út, amivel gyorsan szakemberhez tudsz jutni bármelyik szolgáltató ügyfélszolgálatán...
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Sanceee79
újonc
1 kérdésem lenne - hátha van aki tapasztaltabb mint én - tmobil net áraitól elszállt az agyam, most digi internet tetszik (laptophoz kéne) - mik a vélemények, úgy általában? (bp-en lakom, lefedettség lenne)
-
Diák66
őstag
válasz Sanceee79 #40723 üzenetére
A Digi mobilja közel nem tud annyit, mint a többi, plusz várható a Vodafone (vagy az új brand) kínálatába való beolvasztás. Az ára miatt meg azért figyelj, a 14,5%-os áremelés ide is befigyel. Megjöttek a DIGI májusi áremelésének részletei
[ Szerkesztve ]
-
domper2015
senior tag
válasz Sanceee79 #40725 üzenetére
Hogy kamillázhatnak most a Telekomnál, hogy mi lesz. Annak idején a Telenorosok felnyomták a Digit és kizártak a frekvencia árverésről. A Digit majd a Vodafonet is bezsákolták, a Yettel 25%-a államé. Pedig szerintem azt gondolták, hogy állami segítséggel kinyírják a Digit és megy tovább minden a régi kerékvágásban a Digi nélkül
-
csaszi75
senior tag
válasz zelikocc #40643 üzenetére
Az érvelésedből sok dolog hiányzik..
PL itt a Syniverse: https://www.syniverse.com/blog/connectivity/3g-to-volte-roaming-mitigate-the-gap-in-roaming-coverage/
Vagy pl van ez:
https://www.telecomtv.com/content/5g/nordic-telcos-get-together-on-5g-with-mocn-trial-37922/
Mint ahogy köztudott, hogy Telekom-Yettel (Telenor) osztozik a RAN-on..
https://www.telekom.hu/rolunk/sajtoszoba/sajtokozlemenyek/2015/februar_25 -
kl122
tag
válasz domper2015 #40726 üzenetére
"szerintem azt gondolták, hogy állami segítséggel kinyírják a Digit és megy tovább minden a régi kerékvágásban a Digi nélkül"
Pedig pontosan ez történik. A DIGI árait felhúzták a többiéhez innentől ugyanúgy nincs és nem lesz normális árverseny mint ahogy a DIGI előtt sem létezett Magyarországon.
-
dchard
veterán
-
mihaczitomi
junior tag
én most viszem el az óccó digi mobilcsomagom A Netfon--hoz .....
már sajnos nem tudom ,mi lesz ezekkel a folyamatos áremelésekkel ......
06 30 962 8221
-
Cs1csó
félisten
válasz mihaczitomi #40731 üzenetére
Melyiket, az áremelés után a DIGI MOBIL PLUSZ és a MAX is kb. 1830Ft lesz. Az egyikben van perc kevesebb nettel a másikban nincs perc több nettel de a percdíj - ahol lefogy vagy ahol nem is volt - 4 ft/perc ennél nem jobb a NetFone, kapásból egy dologban jobb talán attól függ hol akarod használni mégpedig abban, hogy a Vodafone hálózatát használja.
A DIGI kártya bőven jó egy dual SIM-es telóban netezni és telefonálni ahol meg nincs térerő ott jó a Telekom vagy akár egy Yettel kártya. -
zelikocc
senior tag
válasz mezosystems #40734 üzenetére
Szerintem teljesen mindegy az a része hogy hova kerül vagy hova nem kerül, ez már megint csak egyesek unatkozásáról és kötekedéséről szól, miközben ők sem tudják pontosan megmondani, de nem is kell.
A lényeget leírtam (segítő szándékkal), hogy hova kell fordulni, hol lesz hamarabb foglalkozva vele, vagy egyáltalán hol lesz foglalkozva vele. Ez egy tény. Azt is leírtam miért, egy callcenter-estől vannak az infók. Felesleges tovább ragozni.
kb. 5 perc kitölteni a bejelentő felületet és értelmesen megfogalmazni mindenkinek akinek gondja van a VoWiFi-vel. Vagy egyáltalán bármilyen mobilos problémával.
Pont.Akinek továbbra is beleszólni valója van, csak nyugodtan, úgysem fogok rá reagálni és nem is érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
DrBubo77
Topikgazda
Fejezzük be ezt a témát! Mindenki ott jelzi a problémáját, ahol szeretné!
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
kw3v865
senior tag
válasz Sanceee79 #40723 üzenetére
A Digi az elmúlt egy évben történt jelentős áremelés ellenére továbbra is versenyképes, jó alternatíva Magyarországon sok 100 ezer ember számára. Délen, Kelet-Magyarországon és az északi országrészben mindenképp. A Digimobil Plusz szerintem remek ajánlat. Melyik másik szolgáltató ad ennyiért havi 15 GB netet és 200 perc lebeszélhetőséget (ezen túl 4 Ft/perc) hűség nélkül?
Nem power-usereknek való, ez tény, de átlagfelhasználók számára (és ez a többség), ahol van lefedettség, főleg vidéken nagyon jó. Véleményem szerint a hiszti ami ebben a topikban megy, nagyrészt túlzás. A VoWifi-vel kapcsolatban nem tudok nyilatkozni, mert a telefonom nem támogatja. Biztos kellemetlen, ha nem megbízható, ez a része jogos a kritikának, de a többi szerintem nem. Mostanában elég sokat utaztam belföldön a keleti és északi országrészben és továbbra is elég jó tapasztalataim vannak vele kisebb falvakban is. M5, M3 autópályán is stabil is. Sőt, kellemes meglepetés volt, hogy egy olyan hegycsúcson is volt rendes, stabil 4G, ahol a térkép alapján alig-alig van térerő. Én a tulajdonosváltás óta semmit
Nyilván senki nem szereti, ha emelik az árakat, de valljuk be, tavaly irreálisan olcsó volt. Most már nem, de még mindig igen jó választás sokaknak. Az meg, hogy mi lesz később, szerintem mindegy, mert bármikor le lehet mondani. -
djsunstealer
aktív tag
válasz kw3v865 #40737 üzenetére
Kelet-Magyarországon jobb a helyzet mindenképpen, mint itt Nyugaton (Keszthely és környéke). Átlagfelhasználó vagyok én is, a telefonom a voWifit szintén nem támogatja, de hála istennek itt a településen (Balatongyörök) van rendes térerő mindenütt. Amerre járok, sosem volt gondom.
Nyilván vannak ellenvélemények is, amiket én teljesen megértek. Nekem az 1800 Ft körüli összeg egy vicc kategória továbbra is.[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
válasz rothfb #40743 üzenetére
Teljesen logikus, hogy egy budget szolgáltatást (mobilt pl) a konkurencia szintjére emelnek? A tv szolgáltatás minőségét meg a béka segge alá amortizálják? Ez logikus szerinted?
Gondolom az árra vonatkozik a konkurencia szintjére emelés kijelentésed. Mutasd meg légy szíves, hogy a konkurencia mennyiért ad 15 GB-ot és 200 perc (utána 4 Ft/perc) lebeszélhetőséget. Utána beszélhetünk erről.
Ahogy írtam is, a DigiMobil nem való mindenkinek, az ország egyes területein használhatatlan (ahol eddig se volt lefedettség, ott nem mindegy mennyiért adta?). Azonban sok 100 ezer embernek igen is jó, hasonló színvonalat nyújt, mint a másik három. Nagyon sok ember megelégszik a lassabb nettel is (és ez a többség). Néhány megabittel is jól el lehet lenni. A tévéről nem tudok nyilatkozni (ebben igazad lehet), de ez nem az topik, tehát most irreleváns.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DrBubo77
Topikgazda
(rögzített hozzászólás)
2024. március 1-től
● a DIGIMobil Plusz a jelenlegi 1.830 Ft listaárról és 1.480 Ft kedvezményes árról 2990 Ft-ra nő.
● a DIGIMobil MAX a jelenlegi 1.830 Ft-os listaárról és 1.480 Ft-os kedvezményes árról 2.990 Ft/hó összegre emelkedik.
● A DIGIMobil Junior a jelenlegi 1.250 Ft-os listaárról és 910 Ft-os kedvezményes árról 1.990 Ft/hó-ra módosul.
● Az eddigi 4 forintos percdíj valamennyi belföldi irányba 10 forint lesz.
● A nemzetközi irányú hívások díja az 1. díjzónában 5 Ft/percről 76 Ft/percre módosul.ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
● A politikai jellegű hozzászólások figyelmeztetés nélkül törlésre kerülnek!
● Az Összefoglalóban megtalálható, hogy mit ír a Digi ÁSZF a szolgáltatás és a SIM kártya használatáról. Az ezzel kapcsolatos hozzászólások törlésre kerülnek.
● A személyeskedő, sértő vagy flame jellegű hozzászólások törlésre kerülnek.
● Az iPhone-os SMS küldést boncolgató hozzászólások törlésre kerülnek.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI kábel TV
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- E-roller topik
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- Gaming notebook topik
- iPhone topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- gerner1
- Milyen TV-t vegyek?
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- T14 Gen1 14" FHD IPS Ryzen 5 PRO 4650U 16GB 256GB NVMe ujjlolv gar
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip készlet eladó!
- Új 4K Atom Gamer PC Ryzen 5 7600X/RTX 3090 24Gb/500Gb M2 SSD/16-32Gb DDR5 6000Mhz/850W 2-3 Év Gar
- PlayStation 4 Pro CUH-7116B - 2db kontroller - 5db játék
- Új, bontatlan Macbook Air Retina M2 13" 2022 Gray, 8GB RAM/256GB SSD/magyar bill./apple garacia
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest