-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
MageRG
addikt
válasz #45687808 #5961 üzenetére
Én úgy értelmeztem, hogy a láng mindig ki fog húnyni, amíg az összes lord soult vissza nem teszik. Mivel a dark soul esetében ez képtelenség, így marad az örök körforgás.
De lehet hogy ez nem igaz, és ez a körforgás a világ része.
Az átok (ha az élőhalottak átkára gondolsz) pedig vagy Gwyn vagy valamelyik követőjének találmánya, hogy egybegyűjtse az összes embert, ezzel a dark soul összes darabját.
A kígyók szerepe a történetben nekem abszolút nem tisztázott..."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz odinkain #5980 üzenetére
Fúj, kazuár! (csak viccelek )
A grass crest shield növeli a staminaregenerációt, akkor is ha a hátadon van. A legjobb, hogy mind a három DS részben van ilyen pajzs. Persze a DS1-es a legjobb, a többi részben nerfelték."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Shadowguard #5986 üzenetére
Szia.
Ha megvan a Gaping, akkor előtte le kellett győznöd a játék első harmadának legidegesítőbb bosszát, a Capra Demont. Szerintem nem lesz gondod.
Távolsági fegyver semmihez nem kell, mindent le lehet verni közelharcban. Sokszor a távharc az "easy mode".
Ha úgyis wanderer vagy, akkor vehetsz valami egyszerű íjat. Sokszor jól jön, ha csak egyszerre egy ellenséget akarsz aggrózni."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Shadowguard #5994 üzenetére
Egyáltalán nem rossz irány. Blighttown elég gusztustalan hely, de hozzáférsz egy csomó "ingyen" soulhoz és upgrade nyersanyaghoz (+ kinyitod a shortcutot).
A kialudt tűz elég övön aluli, de ha voltál már az Undead Parishben, akkor nincs messze s shortcut oda."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Shadowguard #6008 üzenetére
Jó sok dolgot elintéztél.
- A crest of Artorias egy shortcutot nyit, de ugyanoda juthatsz az erdei hidra melletti létrán is.
- A másik parázs másféle "infusiont"* (itt nem ennek hívják) tesz lehetővé. Az erősebb parazsak amik a +10 feletti fejlesztést nyitják ki mind durvább helyeken vannak. Szeretni fogod.
- A boss lelkekből később lehet fegyvert csináltatni.* A fegyverfejlesztés kicsit zavaros eben a részben. Pl. +5-ös sima kardból csinálhatsz +1-es blessed fegyvert. +5 blessednél meg szintén elágaznak a lehetőségek.
Csak a "sima" fejlesztésnél lesz a végén +15-ös fegyvered."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Shadowguard #6010 üzenetére
Igen, kellenek hozzá a boss fegyverek.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Shadowguard #6015 üzenetére
"Ebből remélem nem lesz rendszer..."
A festményből akkor tudsz csak kijönni, ha végigverekedted magad rajta. Ha csak haladni akarsz a történetben, akkor hagyhatod későbbre."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Shadowguard #6018 üzenetére
Egyetértek Solaire kollégával. Ha nagyon kevés az estus, akkor visszautazhatsz Firelink Shrine-ba, és megpróbálhatod a katakombák első bosszát.
Vagy behívhatod Solaire-t is. A ködfal felől nézve a jobb oldali lépcsőn van a jele a nagy csarnokban."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Shadowguard #6023 üzenetére
Gratula! Én sokkal többet szenvedtem velük elsőre (nekem a DS 1 volt az első soulsborne).
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Shadowguard #6028 üzenetére
A Gravelord servant egy covenant, ami más játékosok szivatásával keresi a kenyerét.
Gyak. übertápos ellenfeleket potyogtat a világodba, amíg meg nem találja valaki a jelét és meg nem öli a saját világában.
Árus nincs Darkroot Gardenben. Viszont ha belépsz az ottani macskás covenantba, akkor megjelenik egy fazon Blight town alján a vízikeréknél. Vele fogsz tudni üzletelni.A firekeepert feltámasztottad már?
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Shadowguard #6030 üzenetére
A macskás covenant forest hunters néven fut. Elvileg ha bemész Artorias kapuján, akkor meg akar támadni egy csomó NPC. Ők mind a FH tagjai.
A fennsík másik végén a szakadék mellett van egy romos épület, híddal. Ott kellene beszélni az ablakból kinéző macskával.Framptot pofozd meg, nem haragszik.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Shadowguard #6047 üzenetére
A DS1 lándzsa és egyéb ilyen szúrófegyver (s)hitboxai el vannak cseszve szerintem is. Ornsteinnél is bosszantott nagyon.
De valamennyire szükség is van rá, mert különben egy mamutot nem találna el az ember egy szűk folyosón."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Shadowguard #6057 üzenetére
Kirk a Gaping Dragon előtti csatornákban szokott invadelni, pont amerre a baziliszkuszok vannak.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Shadowguard #6060 üzenetére
A gyűrűs boss a Four Kings? Akkor jó szórakozást.
A lelkek mind megmaradnak, csak Artorias gyűrűjét és lávajáró gyűrűt veszted el (meg az összes kulcsot)."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Shadowguard #6062 üzenetére
A forgatható spirális lépcső Anor Londo közepén nem kettő, hanem három állású.
A legalsó állásánál van valami, ha lemész az aljára..."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Shadowguard #6065 üzenetére
"Egyáltalán mik ezek?"
Ezekre a kérdésekre azóta is várom a választ. (Miyazaki, jól vagy? Mi a tök volt a DS3 végén?)
Szerintem a fanok értelmesebb elméleteket raktak össze."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Shadowguard #6070 üzenetére
A covenant itemek mindig megmaradnak, csak nem tudod használni. Ha kilépsz pl. darkwraithek közül, nem tudod többet használni a red eye orbot.
Nem minden jutalom covenant korlátos: pl. a darkmoon blade varázslat igen, de a piró mancik amiket a Chaos Servant covenant ad, azok nem."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Shadowguard #6108 üzenetére
Szvsz a démonok jóval könnyebbek, mint O & S. Különösen ha NPC-t is hívsz.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #45687808 #6191 üzenetére
Volt valami videó ahol vagy tíz módszert bemutattak hogyan lehet leküzdeni őket.
Én mindig a torony jobb oldalán futok végig, aztán jobbra, és egy bukfencből megúszom.
Utána megvárod amíg megunja a sarok lövöldözését, aztán leparryzhatod, lelökheted, megvárod amíg leesik egy pajzs mögött, vagy akár vissza is futhatsz a torony és fal közti összekötő hídra, ahol le szokott esni őkelme.
Ha igazán lusta vagy, akkor a jobb oldali lovagot poison arrow-val lenyilazod távolról, és megvárod amíg kiszenved."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Weareus #6252 üzenetére
"Elsőre elvertem"
Elsőre, vagy második elsőre? Mert ha az előbbi, akkor emelem kalapom.
A komolyabb bossok később jönnek, egyelőre mindegyik valamilyen szinten egy tutorial.
Egyébként arra mész, amerre kedved tartja (vagy lásd Solaire javaslatát).
Ja, és mindenképp keresd meg a topikgazdát, élmény vele beszélgetni."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #45687808 #6265 üzenetére
Nem tudom miért mondják annyian, hogy a DaS 3 könnyebb...
Ha az ellenfelek mozgását/támadásait nézzük, akkor egyértelműen nehezebb.
Szerintem nagyon sok olyan mozgásforma van, ami egyértelműen a rutinos DaS 1/ DeS játékost igyekszik megszívatni."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #45687808 #6269 üzenetére
Oké, de te a pályatervezésről, meg a környezeti veszélyekről beszélsz.
Rajtaütésekkel a DaS 3 is csurig van pakolva.
Viszont maga az ellenfelek... az más tészta.
Rögtön az első főellenség mozgása is kiszámíthatatlan, mert nem látni a fekete takonytól ami kijön belőle.
A tutorial utáni első pályán a lovagok rögtön pofán csapnak, ha megpróbálod a szokásos pajzs fel-megkerülöm-hátbaszúrom taktikát. Az alabárdos muksók hitboxa valami eszméletlen (még hátulra is üt). A fekete takony zombikkal harcolni meg szinte esélytelen (megbolondul a kamera, nem látni semmit).
Később meg van néhány ellenfél (pl. outrider knight), aminél ma sem tudom mi a répát gondoltak. Le lehet győzni skillel, vagy csak piszkoskodással?
Emlékeim szerint a DaS 1 nem csinált ilyeneket, ott kicsit lassabban adagolta a trükköket."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #45687808 #6273 üzenetére
Jó, te az egészet nézed. Én meg sem lepődök ezeken, mert tudom hogy Dark Souls.
Állítólag a patchelés előtti DaS volt nagyon durva: amikor megátkoztak, nem adott SEMMI segítséget. Ráadásul többször is bekaphattad az átkot, és minden ilyen -50% HP-t jelentett.
De azt továbbra is tartom, hogy az ellenfelek nehezebbek. A DaS-ból talán a titanite demon a nehéz, de az is legalább jól telegrafálja a támadásait (csak a hitbox...). Kevés olyan ellenfél van, ami színleli hogy rést nyitott a védelmén, aztán meg orrba vág."Nem fogsz kis szinten eljutni egy főellenséghez, mert a közellenségek leszednek, mire oda jutsz..."
Laughs in SL1."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Na, akkor posztolok ide egy DaS 3 kérdést:
Tegnap bementem a Crystal Sage-hez, és utánam jött egy invader a boss arénába. Ez hogy lehet?
Mondjuk rendes volt, mert megvárta amíg lerendezem a boss-t, és még ajándékot is hagyott."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Weareus #6294 üzenetére
Gratula!
Amikor először láttam őket és eljutottam az utolsó meglepihez, akkor kb. ez volt a reakcióm."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Weareus #6306 üzenetére
Pyromancy-t Cornyx tanít neked, őt meg kell menteni az undead settlementből. A kovács balján foglal majd helyet, kb. Greirat-tal átellenben. Ad neked egy lángot, azzal tudsz varázsolni.
Varázslatokat többen is tanítanak (pl. Orbec, Yuria, meg a vén banya) mirákült meg elsősorban Irina.
Mirákülhez chime vagy talisman kell, varázslatokhoz catalyst. Vannak olyan cuccok, amikkel mindkettőt tudsz varázsolni, vagy egyszerrre fegyver és catalyst (pl. immolation tinder).Bocs a lényeg: hogy meg tudj tanulni egyáltalán valamit, ahhoz attunement slot kell, amit meg az attunement stat fejlesztésével kapsz (min. 10 kell). Illetve van egy olyan gyűrű, ami slotot ad.
Ezután a tábortüzeknél tudod ki-be rakosgatni a slotokba a varázslatokat.
Vannak durvább spellek, amik kettő slotot fogyasztanak.
Egyébként változó, hogy mivel skálázódnak a cuccok (int, faith vagy mindkettő)."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz cyberkind #6371 üzenetére
Illusory Wall-nak van egy pár jó videója róla.
Tulajdonképp két féle bünti van: pvp és pve.
Pvp büntit nem tudod kifizetni Oswaldnál (amikor "indiktálnak"). Ilyenkor jönnek érted a Darkmoon-os invaderek.
A pve pedig az, ha lecsapsz békés NPC-ket. Ilyenkor a barátaik, covenantjuk is ellenségesek lesznek. Van amikor ki lehet fizetni, van amikor nem. Pl. ha lecsapod Petrust mielőtt Rhea-ék megérkeznek, akkor a soha a büdös életbe nem bocsátanak meg (akármennyit csengetsz).
Mikor új játékot kezdesz, minden NPC resetelődik, szóval nem érdemes fizetni."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Escape from Tarkov
- Elektromos autók - motorok
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Tenisz topic
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Linux - haladóknak
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs