- PlayStation 4
- Android játékok topikja
- Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Diablo IV
- Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
- Elite: Dangerous
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- EA Sports WRC '23
- Xbox Series X|S
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
MageRG
addikt
Felröppent a hír, hogy a készül a Bloodborne felújítása, és talán PC-re is jön. Nem lenne rossz.
De kedves From Software!
Arról volt szó hogy leállítjátok a DS szervereket és csak az Elden Ring megjelenése után fogjátok újraindítani. Eltelt majd' 3 hónap. Elméletileg ez is a megjelenés után van, de... na!"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
-
MageRG
addikt
válasz Kai_Rong #7756 üzenetére
Sen's Fortress kevesebb frusztrációt okozna ha pl. a Super Meatboy-ban lenne.
Utólag már hiányolom az ilyen részeket a későbbi DS-ekből.
Anor Londo*? Nem nehéz?
insert röhögős Tidus mém*Nézd meg hogy néz ki a Westminster székesegyház. Döbb.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Kai_Rong #7776 üzenetére
Elvileg Frampt-tel (a nagyfogú kígyó) kellene beszélned. A szellemeket csak spéci fegyverrel lehet sebezni, vagy ha átkozott vagy.
Ezt elvileg egy NPC mondja el, vagy tárgyleírást elolvasva is rá lehet jönni. De szerintem ez nagyon nem várható el a játékostól - Gwyn áldja meg aki kitalálta."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
-
MageRG
addikt
válasz Kai_Rong #7796 üzenetére
B team munka, mert közben Miyazakiék a Bloodborne-t hegesztették.
Rengeteg töltelékboss, hülye pályaátmenetek, átgondolatlan játékmechanika.
De állítólag sokkal jobb is lehetett volna.
Viszont a DS2-nek vannak a leghangulatosabb DLC-i (amik sokkal jobbak mint az alapjáték)."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Kai_Rong #7806 üzenetére
O&S-t szanaszét lehet szívatni az oszlopok használatával.
Akkor van baj, ha mind a kettő közel van.
Super Smough seggese meg 2 hátrabukfenc. (Egyébként ő könnyebb mint Super Ornstein)
Nekem legalábbis jobban tetszik mint Friede&Papi v. a Demon Prince."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7841 üzenetére
Úgy vettem ki a DS3-as caster buildek elég gyengék.
Én raktam annyit str/dex-re, hogy bírjam a Moonlight greatswordot meg a sword of judgementet. A maradék pont intre ment (55-60-ig).
Állítolag a dark sorcery sokkal jobb, de ahhoz int és faith build kell."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7847 üzenetére
Nem ugyanarról beszélünk.
Különböző statok különböző másodlagos statisztikákat növelnek jobban. A vigor ugye a phys resistance-ot, de az int meg a magic resistance-ot.
De az teljesen mindegy hogy lépsz egy szintet +1 int, még egy szint +1 vig... vagy egyszerre lépsz két szintet és növeled mindkettőt.
Nem érdemes egyébként nagyon szétszórni a statokat, mert inkább hátrány mint előny."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
-
MageRG
addikt
válasz Kai_Rong #7862 üzenetére
Igen, az elég gáz, főleg hogy átmegy az akadályokon is.
Nekem az a "kedvencem" amikor teleportálás után a fejedre esik.
De egyébként a Dragonslayer Armornál begyakorolt guri-guri-támadás taktikát kellene hasznosítani. Katanával v. longsworddel viszonylag könnyű."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7936 üzenetére
Ott valami nagyon nem kerek, mert 2 mp-es input lag nagyon sok.
Én is kontrollerrel toltam végig, de nem tapasztaltam negyed ekkorát sem (DualShock4 + DS4Windows).
Igen, van amikor a játék "megeszi" az inputot és nem csinál semmit.
Ez legtöbbször akkor van, ha túl sok mindent nyomsz egymás után, vagy elfogyott a staminád.
Egyébként "betárazza" az akciókat, és sorban végrehajtja (persze csak párat).
A DS-nél meg alap, hogy akkor támadsz amikor az ellenfél szünetet tart.
Ahogy nálad is, minden támadássorozat után vagy egy recovery időszak, amikor nem tud semmit sem csinálni.
A sorcerer cast az varázslattól is függ, és mindenképp kell a sage ring a DS3-ban (gyorsabb castolás).
A futás meg nem azonnal megy (design döntés, gondolom), hanem először el kell kezdeni kocogni."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7948 üzenetére
DS3-ban bizonyos fegyvereknél a weapon art (ezt érted skill alatt?) nem működik rendesen ha nincs elég FP-d.
Akkor is ez van, ha valami stat requirement hiányzik.
Ja, és két kézbe kell fogni a fegyvert, vagy olyan pajzsot használni ami engedi a WA-t (kard ikon)."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7952 üzenetére
A spell az más, annak menni kellene, ha valamelyik kezedben van catalyst v. chime (és nyomod az R1/RB-t).
Viszont arra figyelj hogy a sorcery-hez, a miracle-hez, meg a pyromancy-hoz mind más varázseszköz kell.
Nem lehet hogy a kontrollered kezd tönkremenni?"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Tisztelt mindenki!
Tegnap nosztalgiáztam volna a DS3-al és megint halott a szerver.
Most mi van? Ez már a "tényleg vedd meg az ER-t" időszak?"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7998 üzenetére
DS3-ban is van ilyesmi, de nem biztos hogy jól értettem.
A Limit Breakers csatornán vagy egy videó erről.
Szokákos dolgok: crown of dusk, red tearstone ring, morion blade, vmilyen clutch ring, bellowing dragoncrest ring.
Aztán ott van a spellek közül a power within, deep protection, meg egyes fegyvereknek van hasonló buffoló skillje (lothric warbanner).
Ja, és van a dragon form."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Milyen lenne a Dark Souls ha '80-as években készült fantasy film lenne?
Aki meg tudja mondani honnan vannak ezek a képek, annak jövök egy sörrel.
Egy része talán az Excalibur c. film?"What is bravery, without a dash of recklessness!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen