-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
MageRG
addikt
Hogy lehet a számbillentyűkre bind-olni?
Bizonyos gombokat egyszerűen nem enged a játék."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Kalandozhatsz egy kicsit Darkroot-ban (itt érdemes purple/blooming moss-t farmolni, mert kell majd), aztán irány Lower Undead Burg.
A lejárat Solaire kilátójánál, és a sárkányos híd elején van. A kulcsot hozzá meg már felszedted elvileg a templom környékén aminek a tetjén harcoltál.
Jó szórakozást, és csak nyugi. Lesz jó pár meglepetés."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
A szintlépésekről annyit, hogy érdemes először a vitality-t fejleszteni, hogy több ütést bírjál.
Aztán az endurance-t mindig annyira, hogy az aktuális cuccod a terhelhetőséged max felét tegye ki.
Az str/dex/faith/int-et meg attól függően, hogy mi lesz a kedvenc fegyvered.
Először csak annyit rakj rá, hogy éppen tudd használni az aktuális fegyvert.
A fő sebzésnövekés úgyis fegyverfejlesztésből jön majd.Nekem legalábbis ez jött be első végigjátszásnál.
Ja, és a resistance-t el kell felejteni.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Az első részt bill + egérrel nyomtam végig, többször. Meg lehet szokni. PvP-ben is elmegy.
Egyedül az L2-t (parry) nehéz jó helyre tenni, de ha sokgombos egered van, megoldható.
Ezt tessék úgy érteni, hogy kontrollerel nem próbáltam még. Lehet hogy jobb."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
A DSFix.ini-be mindenképp tedd bele (változtasd meg) ezt a sort:
dinput8dllWrapper dsmfix.dll
A dll-nek a játék DATA könyvtárában kell lennie. Ja, és a legfrissebbet tedd fel.
De gondolom ezt már próbáltad.Másik lehetőség, hogy elkezded letiltogatni, a ha van más Xinput-os cuccod (pl. gamepad).
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
"Kombó" lista:
rúgás: előre + kis ütés (illetve fegyvere válogatja)
ugró támadás: előre + nagy ütés
guruló támadás: space + előre, kis ütés
visszatámadás: space + kis ütés
nekifutásos támadás: space + előre, vársz amíg futni kezd a manus, majd kis ütés
zuhanó támadás: esés közben kis ütés (ezt érdemes begyakorolni, mert brutális)A hátbaszúrás meg talán úgy a legegyszerűbb, ha elkezdesz balra oldalazni az ellenfél körül. Amikor a jobb válla mögé érsz, akkor kis ütés. Fegyvertől is függ, gyors fegyverrel könnyebb.
Ha biztosra mész, akkor vársz amíg az ellen elsüti a saját támadását (közben oldalazol), és közvetlen utána támadsz. Érdemes mindig hátulról, kicsit a jobb váll felé célozni.Egyébként az emberi ellenfelek 80%-a kivégezhető úgy, hogy megvárod amíg visszapattannak a pajzsodról és utána támadsz (egyet!). Vagy az oldalazós módszerrel.
Azt meg mondanom sem kell, hogy egyszerre mindig egy ellenfelet húzz magadra, és lehetőleg kedvező (és megtisztított) terepen.
Ismeretlen terepen, keskeny hídon, stb. nem kezdünk el táncikálni."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Még annyi, hogy próbálj meg sétálni. Ha zörög a páncélod, akkor észrevesznek mielőtt közel érnél.
Inkább sétálj folyamatosan a háta felé, amikor nagyon közel vagy, csak akkor nyomd meg a lock-ont.
Utána támadhatsz. Ha látod hogy kezd fordulni, azonnal támadj (veszteni nincs mit)."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Mintha az előrét és a támadást is egyszerre kellene nyomni?
Sprint: nyomva tartod a space-t és nyomod az előrét. Kb. 1 másodperc múlva megváltozik az animáció, és futni fogsz (staminát fogyaszt).
Ugrás: sprintelés közben egy pillanatra felengeded a space-t.
Ez ilyen sajnos, ugyanazon a gombon van a gurulás, az ugrás és sprint."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
-
MageRG
addikt
Mert nem nyomod az előre gombot.
Egyébként mi van mostanában? Soha nem látok üzeneteket, se summon sign-okat. Senki nem akart invade-elni. Bementem az erdőbe és 1 órán keresztül nem történt semmi. Ennyire kevesen játszanak?
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Akkor tudod maxra húzni a tüzeket, ha megtaláltad a "rite of kindling"-et. Erről Petrus és barátai tudnak mesélni Firelink-ben.
Megszerezni a katakombákból lehet, elvileg már a játék elején, de az egy elég izgalmas kirándulás.Alapból minden tűz 5 estust ad, ha van a közelben firekeeper, akkor 10-et. Kezdetben 10-ig tudod növelni, 1 humanity árán, ember alakban.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
-
MageRG
addikt
válasz Redcaster #1013 üzenetére
Hát ezt én sem értem teljesen.
Anor Londo-ból gyalog vissza lehet jutni arra, amerről jöttél. Nem mondom hogy egyszerű vagy gyors, de lehet.
Csak beszélj a fal tetején ülő "légi irányítóval". Remélem a shortcut megvolt Sen`s Fortress-ben.
Vagy valahogy átverekszed magad a kovácsig, mert hogy az is van Anor Londo-ban (a palotában).
Ha mégis visszamennél, vegyél egy repair boxot Undead Burg-ben.Szerintem ez egyébként elég rossz design döntés volt. Miért nem lehet a kovácsoknál repair boxot venni? (Ha már nem alapszolgáltatás a táborűznél?)
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
+15-öt csak titanite slab-bel lehet elérni, ami véges erőforrás (van kb. 3 db a játékban). Szóval jól gondold meg.
Elvileg farmolni is lehet, de olyan kicsi a drop rate, hogy még sose találkoztam vele.A fegyverfejlesztésnél érdemes nézni, hogy milyen karaktert akarsz. Ha a minimum stat-okon maradsz, akkor nem feltétlen quality irányba kell fejleszteni.
Jobban járhatsz egy villámló (+10-ről) vagy tüzes fegyverrel (+5-ről, green/red titanite). Ezek nem skálázódnak a stat-jaiddal, de nagyot sebeznek."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz nem_tom #1038 üzenetére
Arról az oldalról nem lehet kinyitni a kaput. Egyébként az elárasztott New Londo van a másik oldalán.
Majd akkor fog kinyílni, ha megszereztél egy fontos tárgyat Anor Londo-ból és végigmentél a szellemes helyen.
Erőszakosabb karaktereknek az Anor Londo-s kitérő opcionális."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
-
MageRG
addikt
Bónusz kérdés: ha Steamen játszom, a summon jel milyen nevet mutat? A karakter nevét, vagy a Steam user nevet?
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz nem_tom #1058 üzenetére
Firelinkből elindulsz a temető felé, arra lesz a katakombák bejárata. Az újraéledő csontikra több megoldás is van, nem akarom lelőni a poént.
Vamoshoz, az ottani kovácshoz egy hasonló lépcsősoron tudsz lejutni mint amit Új Londoban is láttál a bossnál. Egyébként őt a legnehezebb megtalálni."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz nem_tom #1064 üzenetére
Jó az.
A kovács még a katakombákban lesz. Ha leértél a nagy gödör mélyére, ahol a kerekes csontik vannak, találhattál egy befalazott alagutat ami mögül kalapálás hallatszik.
Arról az oldalról nem lehet bejutni. Viszont a második tábortűz előtt kicsivel lesz egy csigalépcső lefele, ami látszólag a semmibe vezet..."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz nem_tom #1073 üzenetére
Szegény Gwynt hagynám a legvégére. A DLC-ben voltál már? Előbb azt csináld végig, mert marha jó.
Más:
Akinek gondja van a multival (mert nem lát senkit), kipróbálhatja a DSCM nevű modod. A legújabb béta nekem jól működött.
Azért víruskeresés előtte ajánlott, sohase lehessen tudni..."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz nem_tom #1079 üzenetére
Akkor fog megnyílni, ha már voltál a könyvtárban, megszerezted a törött medált és kiszabadítottad Dusk hercegnőt az arany gólemből, ami az erdei vízesés mellett kolbászolt.
Ha visszamész ugyanoda, ahol a gólem volt, akkor ott lesz egy portál. Csak hogy lehet erre rájönni?"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz nem_tom #1093 üzenetére
Ha nem látod más játékosok üzeneteit, akkor simán nehezebb.
Sok dologra meg a tárgyak leírásából (pl. a Festményvilág) kellene rájönni, ami az angol eredetiben is elég homályos utalás csak. A magyar fordításban ez simán elveszhetett."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz nem_tom #1100 üzenetére
A Dark Souls a környezet alapú történetmesélés egyik etalonja. Nincs hagyományos értelemben vett sztori.
Tárgyak leírásából, beszélgetésekből, vagy a terepet megvizsgálva jöhetsz rá dolgokra.
Azt még hozzá kell tenni, hogy a szereplők nem mindig mondanak igazat. (Vagy szándékosan, vagy mert őket is megvezették.)
Azt lehet tudni, hogy a világot melegítő tűz kezdett kihunyni, és az istenek valahogy meg akarták ezt állítani.
Az egyik kísérlet elég balul sült el (Izalith).
Végül Gwyn, a legerősebb, úgy döntött, hogy saját erejét feláldozva szítja fel a tüzet (a többi riválisát meg bezárta - vagy hogy ne akadályozzák, vagy más miatt).
Látszik hogy ez a megoldás is csak időleges, ezért Gwyn örökösei azt találták ki, hogy a tüzet folyamatosan, erős lelkekkel táplálják.
Itt jön a játékos a képbe. A végén újraéleszted a tüzet, ami tovább ég - ki tudja meddig - és Lordran tovább élhet. Az előholt átkot valószínűleg nem szünteti meg.
Amit nem magyaráz meg a játék, az élőholt átok, a humanity, meg az őskígyók szerepe.
Arra tippelek hogy igazából a kígyók kavarják a sz@rt.
Majd idővel nekivágok a DS 3-nak, hátha abból kiderül."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Redcaster #1103 üzenetére
Ornstein páncélja piszok erős, de kevés élete van, valamint gyengén védett varázslat és tűz ellen. Használj tüzes fegyvert vagy pyromancy-t.
Sunyulhatsz egy pajzs mögött nyílpuskával is.
Ha meg abszolút könnyű fokozatot akarsz, indíts mágust. Ornstein 2-3 soul speartől lemegy."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Šolaire #1107 üzenetére
Nem "csak" emberek voltak. Van rá elég utalás, hogy minden "főistennek" saját népe volt, Nito-t kivéve (ő a holtak ura).
Ez megmagyarázná, hogy Artorias és Ornstein miért sok fejjel magasabbak egy embernél. (Egyébként O-t nagyon sebzi az Occult fegyver is, amik ugye az istenek és nemzetségük ellen készült.)
Nekem az jött le a sztoriból, hogy az emberek itt főleg ágyútöltelékek, de az istenek valamiért félnek is tőlük."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
-
MageRG
addikt
-
MageRG
addikt
-
MageRG
addikt
válasz chungee #1149 üzenetére
Az egy resonance ring.
Akkor van ha valamelyik másik online játékos miracle-t varázsolt azon a helyen.
Ha elég közel mész akkor a saját papi varázslatod ikonján is megjelenik a karika, és növeli az erejét.
PvP-ben, WoG-gal meg a Sun's Firstborn gyűrűvel brutális."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
-
MageRG
addikt
válasz nem_tom #1154 üzenetére
Forest hunters.
Alvina, a cápavigyorú óriáscica a vezetője. Darkroot-ban találkozhatsz vele, a Crest of Artorias-os kapu után, ahol az ellenséges npc-k is vannak.
Keresd meg a bástya-romot a híd egyik oldalán, ott ül az ablakban."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz vorosmarti #1161 üzenetére
Szerintem nincs limitálva, de mindig nulláról kell kezdened a covenant szinted.
Egyébként jobban jársz ha meglátogatod Osvaldot a harangtoronyban és ott "bontod a szerződésed".
Különben téged látogat meg a Darkmoon Blade. Vagy brutális összegeket fizethetsz a bűnbocsánatért."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz chungee #1170 üzenetére
Git gud.
Ne csüggedj, az alacsony szintű PvP nagyon nem a balance-ról szól. Semmi esélyed, hacsak nem te is eleve PvP-re építed fel a karaktered.
Mondjuk elbújni elbújhatsz. Nekem már sikerült így kicselezni invadert (kinyírta magát véletlenül).
Ha nagyon zavar, akkor játssz Steam offline módban."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz nem_tom #1180 üzenetére
Ha elég erős vagy, akkor gyorsabban ölöd a csontikat, mint ahogy élednek. Ez pont elég ahhoz hogy megkeresd a nekromantát és leverd. Utána nem élednek föl a csontik.
Mágusnak alap a Dusk crown és a Bellowing Dragoncrest gyűrű. Azzal elég jól lehet pusztítani.
Kalameet elég rezisztens a mágiára. Viszont addigra már megszerezheted a Dark bead varázslatot, ami fizikai sebzést is okoz. Azzal le lehet rendezni."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz nem_tom #1188 üzenetére
A "sorozatlövő" az a Dark Bead. Kicsit elszállt varázslat, bossokat fektet néhány lövéssel.
A Dusk crown nem gyűrű, hanem oolacile-i kisasszony fejdísze.A hagymalovag questnél mindig beszélni kell vagy vele, vagy a lányával. A lánya a könyvtár kertjében van, bezárva egy arany gólembe. De ha lesorozatlövőzted azt is, akkor lehet hogy Sieglinde is fűbe harapott.
A kígyóknál meg nem jön elő többet az egyik, ha elfogadtad a másik ajánlatát.
Ha neked egyik sem jelent meg, azt nem tudom hogy hoztad össze..."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz nem_tom #1192 üzenetére
A fejdísz is növeli a varázslatok erejét.
Az első aranygólem, amibe Dusk van bezárva, nem jelenik meg rögtön amint legyőzted a hidrát.
Kell neki egy quit-load.
Ha viszont már átmentél az időkapun, akkor szerintem többet nem találkozhatsz Duskkal. Szerencsére ugyanazokat a cuccokat megveheted a beszélő gombától.Laurentiusnak (a piromanta) nem szabad megmondani hogy hol szereztél erősebb piromanciát, mert különben lemegy a mocsárba és lelketlen lesz.
A depis fickó is akkor lép le, amikor megjelenik Frampt. Ha utána nem beszélsz vele, akkor ott marad. De "igazából" nem lehet őt sem megmenteni.A második aranygólem valószínűleg akkor jelenik meg, ha beszéltél Siegmeyer-rel Sen erődjében, Anor Londoban és Firelinkben is.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
válasz Adam_Shepard #1243 üzenetére
Ne spoilerezz légyszi!
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
Tegnap New Londoban az egyik csontpofa dobott egy titanite slab-et.
Ezek szerint a legenda igaz..."What is bravery, without a dash of recklessness!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia