Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #45687808

    törölt tag

    válasz MageRG #6275 üzenetére

    Helyesbítek: normál végigjátszás esetén nem fogsz úgy eljutni a főellenségekhez. Persze végig lehet rohanni, és itt a másik érdekesség: DS1-ben és DS2-ben sokkal kisebb az esélye, hogy eljutsz egy főellenséghez szimplán úgy, hogy átrohansz. Meg lehet oldani, de lényegesen kisebb az esély rá.
    Igen én alapvetően az egészet nézem, mert mint írtam egy játék nem csak az ellenségektől lesz nehéz. Meg ugye az alapvető kérdés az volt, hogy konkrétan melyik játék a nehezebb. Nem az volt a kérdés, hogy melyik játékban nehezebb az ellent legyűrni.
    Az átkozás mondjuk mindhárom játékban elég tapló dolog, szerencsére elég ritkán van.
    Egyébként azért a nehézség nem csak abból adódik, hogy az ellenség milyen. Itt azért megjegyzem, hogy a DS3-ban a legkifinomultabb az irányítás, a legjobb animációval rendelkeznek az ellenségek stb. A 2. részben úgy.. folyik minden. Te kb úgy haladsz a karakterrel, hogy siklasz, vetődés elég pindurka utána is gond nélkül agyoncsapnak, meg ott nem létezik kb. a poise. Emlékszem, hogy egy Hollow Knightnál is ha elkezdi a támadását ő azt ha törik ha szakad befejezi, hacsak nem varázsolsz távolról. Első részben vetődés után meg egy pillanatra megállsz (mintha úgy éreznéd magad, hogy "háhh vetődtem de jól esett"), meg ott kicsit darabos minden.

Új hozzászólás Aktív témák