Új hozzászólás Aktív témák

  • Redneck

    veterán

    válasz mepet #55778 üzenetére

    G-sync igazán nem multihoz kell, hanem a fosul megírt, néha a v-synckel szenvedő játékokhoz.

    "Éppen ezért a frissítést visszavettük a legtöbb TFT-kijelző által támogatott 60 hertzre, és itt kezdődik a varázslat! Alapesetben ugyanis kellően erős gépnél a játékok könnyedén átlépik a másodpercenkénti 60 fps-t, ezért a tearing elkerülése érdekében kénytelenek vagyunk V-Syncet kapcsolni, így viszont 60 fps alatt apró akadozást kapunk a képduplázás miatt (amiért lényegében a képváltások közötti idő hossza, a késleltetés a felelős). Bekapcsolva a G-Syncet viszont minden gondunk elmúlik: a VGA, a driver és a monitorba épített elektronika együtt szabályozza a kiküldött képkockáknak megfelelően a monitor képfrissítését 30 és 144 Hz között, ezzel elkerülve a fent említett képi anomáliákat. Mondhatni a megjelenítés olyan, mint kés a vajban: tiszta, akadásmentes, törésmentes."

    prohardver teszt: ASUS ROG Swift PG278Q monitor az NVIDIA G-Sync erejével

    Szerk:

    Amúgy nevetséges hogy itt tartunk már. Milyen VGA-k és processzorok kellenek már ehhez az ezer éves Source motorhoz? Vicc.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

Új hozzászólás Aktív témák