Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Premier előzetesen a LEGO Horizon Adventures
- Xbox Series X|S
- Nem lesz Stalker 2
- Diablo IV
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl | PC & XBOX
- Dragon Age: The Veilguard - Befutottak az első értékelések
- Elden Ring
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steady74
addikt
válasz Motion_Blur #4344 üzenetére
Szokasos brutal.kor, szepen csapartad. Lehet holnap megnezem braziliat mit tudok, meg indiaban kellene meg javitanom kicsit.
-
Syrius XIX
addikt
válasz Steady74 #4335 üzenetére
Azt se tudtam, mit nyomkodok, csak addig próbálkoztam, amíg ki nem kerültem a pályára, ez lett belőle!
7re fogalmam sincs, mit csinálok, csak nyomkodom! Thx!
A beállításokat =re nem is piszkáltam (nem tudom mi hogy műxik)!
Steam név: Syrius XIX. NVIDIA forever! A cél nem az, hogy kilökjél, hanem az, hogy megelőzzél! Nyerhetsz úgy is, ha kilöksz, attól nem vagy jobb (és nem is leszel legfeljebb "csak" előrébb végeztél)! :) Code: Grid1971
-
Syrius XIX
addikt
Mi az a TT? Már több* is írtátok ,de hogy őszinte legyek fogalmam sincs!
Steam név: Syrius XIX. NVIDIA forever! A cél nem az, hogy kilökjél, hanem az, hogy megelőzzél! Nyerhetsz úgy is, ha kilöksz, attól nem vagy jobb (és nem is leszel legfeljebb "csak" előrébb végeztél)! :) Code: Grid1971
-
Motion_Blur
félisten
válasz Syrius XIX #4353 üzenetére
Time Trial opció. Gumi és üzemanyag szimuláció nélkül tanulhatod be a pályákat és próbálgathatod a beállításokat mindig azonos feltételek mellett.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Xirtam
veterán
Nekem ezekkel a TT-s videókkal csak az a bajom, hogy ez a leváltás undorító. És annyira valóság hűtlen az egész, hogy engem irritál.
De biztos jó buli, hogy lehetettlen időket megyünk! Codemasters Fail
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #4356 üzenetére
Ezért is nem a usert szidom, hanem a Codemasters-t. . . számomra a legjobb official F1 game pc-re még mindig a 98-02 challenge.
Mondjuk én a Codemasters féle F1-től hányok. Arra képtelenek legyenek, hogy az eredeti hangokat bepakolják ebbe a szarba. Felháborító.
Az már csak hab a tortán, hogy amit mutogattak gameplay, az előző résznél is, ott a rajtnál tudtak mutogatni a kocsiból. Na most ez hogy is van? Én mért nem tudtam az előző részben sem? Visszapillantónak sincs értelme, mert minden ultra-n is tök fake dolgokat mutat. Minden ember ugyan úgy néz ki a kibaszott pit-ben. Nem hiszem el, hogy 2011-ben egy random arcot képtelenek lemodellezni. Meg ki az anyámat érdekel, hogy nem volt ebben az évben Bahrein-i futam. Ettől én még szeretnék ott versenyezni. Játszok vele mert nincs más. De akkor is savanyú a szám íze. A szar low texturákról nem is beszélve. Fizessek egy játékért és modokkal javítsam fel a játékélményt. Égne a pofámról a bőr, ha ilyen munkát adnék ki a kezeim közül.
De Berne bácsi pofája is éghetne. Mert nem elég, hogy az F1 csúszik a lejtőn lefelé, a hülye szabályokkal. De még az F1 játék sem a legjobb.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
Sorolhatnám még! 1 olyan dolog nincs a játékban ami nekem tetszene. Meg az agyon scriptelt szarságok. Akár, hogy mész az első és hátsó szárnyak mindig ugyan úgy mozognak. A beállítások módosítása nincs a kocsi küllemére kihatással. Az új csomagok sem amiket tesztelsz. Nem bonyolult főleg, ha megkapták a CAD file-okat a csapatoktól. Ami persze megint csak marketing buziság. De hab a tortámon az is, hogy beülök a Ferrari-ba Alonso csapattársa ként és Massa neve van a kocsimon! Vicc. Nem hogy 8-9 pontot nem adtam volna. De 4-et se!
-
Xirtam
veterán
Az etalon: [link]
-
Steady74
addikt
Sok mindennel egyet értek amúgy amiket írsz. De teszek kib@szott magasról a jelen körülmények között, hogy valósághű-e vagy sem. Lesz@rom. Van egy adott feltételrendszer, ezek között kell a leggyorsabbnak lenni. Leváltás undorító? Igen az, de ahhoz, hogy 100 méter alatt vissza lehessen pakolni 6 fokozatot extrém esetben ebben a játékban, egy varrógép sebességével kell dolgozni a bal kezemnek. Ha csaj lennék, van aki biztos értékelné
mindegy, nekem jó buli a TT, jó buli az online futam, ma is köszönöm mindenkinek, aki volt, ki kellett szállnom indiában (1. helyről b@ssza meg), gyerek felébredt, mennem kellett.
Xirtam, félre ne értsd, nem Ellened szól, ez van, ezt kell megenni. Utóbbi 4-5 évben egyik autós játék sem lett tökéletes. rengeteget játszottam a GRID-del, játékélményben jó volt, de vicces volt ott is a 0-100 gyorsulás 2 mp alatt lacettivel, meg hogy 2 fékezéssel meg lehetett csinálni SPA-t pl. Én élvezem ezt, tetszik, remélem a patch javít majd sok mindent, ha nem, akkor 2012 és GRID2 jövőre!
-
Xirtam
veterán
Első körben ezt az egész EGO engine-t elhagyhatnák.
-
Vityapapa
tag
Köszönöm én is mindenkinek a mai futamokat
Steam: vitya_84
-
-
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
Esőben, hogy módosulnak a kiírt setupok...? Esetleg olyanokat nem lehetne felrakni a gocompete-re...? Köszi előre is
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
MC HOBO
aktív tag
válasz Feribacsi555 #4244 üzenetére
Javaslom, hogy a Liga ügyében szavazzunk meg néhány alapvető dolgot:
- Időpont (folyamatban)
- Versenytáv (30, 40 és 75% is lesz a patch után)
- Segítségek (Brake Assist-ot, DRL-t bannolni kéne alapból)
- Időjárás (sokan nem tudnak esőben menni)
- Pontozás (ha vki nem tud jönni 2-3 futamra, behozhatatlan hátrányba kerülhet a valós pontrendszerrel. Lehetne pl. 1-10-ig pontozni az első 10-et)Valakinek még ötlet?
[ Szerkesztve ]
It can't rain all the time!
-
Steady74
addikt
-
Xirtam
veterán
válasz MC HOBO #4369 üzenetére
Szerintem legyen 75/100%-os futamok.
Időjárás mindenféleképpen kelljen. Főleg, ha futam közben kezd el variálódni az időjárás. Az FUN!Segítségek szerintem meg legyenek egyénre szabottak. Ha ő úgy érzi neki szüksége van rá. Mért ne használhatná? Neked ebből hátrányod nem lesz. Maximum előnyöd.
Ha jól alakul a dolog és részt veszek a ligában én a Ferrari szineiben szeretnék indulni, így hogy az alkaromra is ők vannak írva. Ha komolyan vesszük a ligázást és tényleg jól alakul. Netán nem megodlható a Ferrari ülése még fizetek is érte. Nagyon nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
Steady74
addikt
Ezzel nem teljesen értek egyet, ugyan nem indulok majd, de azért belevau.. automata váltóval a szarul leprogramozott benzin szimuláció miatt előnyre lehet szert tenni. Manuálissal elfogy sok verseny végére, automatával sosem.
Nevezési díjakat nálam kell majd fizetni, Ferka ülés 2 500 000 EUR, várom a számlámra a pénzt
[ Szerkesztve ]
-
makkai
aktív tag
válasz MC HOBO #4371 üzenetére
Részemről az autómata váltó és a DRL (de csak a kanyarokban) megtartós lenne. Nem akkor fékezek, amikor a vonal jelzi, de így szoktam meg a pályatanuláskor és az nekem a támpont, hogy mennyivel engedhetem túl a fékezési pontot.
Távra szerintem minimum 50% vagy inkább 75% legyen.
Időjárás szerintem is dinamikus legyen, úgy izgalmasabb, főleg ha hosszabb meneteket választjuk.
A FERRARI-nál egy ülést ezennel lefoglalok!
mcsaba80 - AsRock Z77 Extreme4 i7 3770K CM Hyper N520, 4x4 GB Corsair Vengeance LP 2133MHz CL11 DDR3 @1866 Mhz CL9 1,5 V, Samsung 250 GB SSD, GAINWARD PHANTOM GTX970, COBA NITROX 750W, THRUSTMASTER T150 PRO kormány, BenQ W2000 projektor, Denon avr x2500h, JAMO S809 5.0 + JAMO C 912 SUB
-
werszomjas
addikt
-
MC HOBO
aktív tag
válasz pepusos #4370 üzenetére
Ez jogos, de lenne egy hét gyakorolni, minden pályára. Én sem ismerem még mindet és néha használom is. De szerintem amúgy is gáz, mert nem feltétlen jó féktávokat mutat... Tapasztalatom szerint TT-ben kb fél óra alatt meg lehet tanulni egy pályát annyira, hogy ugyanolyan (vagy jobb) köridőket mehessünk, mint a csíkkal.
Felőlem persze maradhat az összes segítség...
Steady közben leírta a tutit, bár lehet, hogy ez is változik majd a patch után. Tegnap direkt figyeltem a belsőkamerás felvételeket a futamon... Mindenki liláig húzatja MINDIG, sőt, lilában hosszú-hosszú másodpercekig pörgetik is. Mégsem fogy ki a benya...
Én az egyik RBR-t kérem, ha nem gond
(#4377) werszomjas: TC: OFF vagy ON, nincs más lehetőség
[ Szerkesztve ]
It can't rain all the time!
-
makkai
aktív tag
válasz Steady74 #4375 üzenetére
Dobd a számlaszámot!
Bevásárolom magam, meg hozok szponzort is!
mcsaba80 - AsRock Z77 Extreme4 i7 3770K CM Hyper N520, 4x4 GB Corsair Vengeance LP 2133MHz CL11 DDR3 @1866 Mhz CL9 1,5 V, Samsung 250 GB SSD, GAINWARD PHANTOM GTX970, COBA NITROX 750W, THRUSTMASTER T150 PRO kormány, BenQ W2000 projektor, Denon avr x2500h, JAMO S809 5.0 + JAMO C 912 SUB
-
pepusos
senior tag
Egyébként nem nagyon értem ezt a mizériát ami a segítségek körül van. Akik segítségek nélkül mennek, azok azért teszik, mert nincs rá szükségük, és nélkülük is (vagy éppen ezért) másodpercekkel mennek jobb köridőket mint azok akik használják őket. Nem hiszem hogy számítana valamit is az, hogy nekem vannak segítségek, másnak meg nincsenek, így sincs semmi esélyem dobogóra állni, olyan erős a mezőny. Gondolom lesz időmérő is a versenyeken, így az sem fordulhat majd elő, hogy első kockából indulva feltartsuk a jobbakat. Nekünk marad a középmezőny, vagy a sereghajtás, de akkor meg nem mindegy egy élmenőnek, hogy milyen segítségekkel megyek? Nem nagyon fér ez a fejembe....
werszomjas: egyre jobb, már még automata váltót sem akartok Tényleg kellene egy B liga!
[ Szerkesztve ]
-
werszomjas
addikt
válasz Steady74 #4381 üzenetére
mit szolnatok ahhoz hogy ha nem mindenki manual valto akkor benzin szim off?
amugy is szarul van megirva a benzin szim sztem eleg a gumi szimulacio.akkor sztem irja be mindenki melyik csapattal akar lenni ahol tobben vannak megkuzdenek a helyekert egy futamon
vagy egyeb otlet?en McLaren
[ Szerkesztve ]
üdv
-
hermanyi
addikt
Én véleményem szerint All asist of ha száraz az idő Kivéve ideális ív mert szerintem az nem sokat segít .
Esős versenyen viszont szerintem a kipörgés gátlót lehetne engedélyezni de nem ful csak medium szinten igaz tudom ezt ellenőrizni nem lehet ,hogy ki mire rakja de ennyire szerintem megbízhatunk egymásban .
A versenytáv pedig 75% remélem az üzemanyag szimet addig megoldják a javítással.
Én pedig szeretném az egyik Williams ülést lefoglalni várom csapattárs jelentkezését röpke 2000$ /hétvégéreAláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Motion_Blur
félisten
-
Steady74
addikt
válasz pepusos #4382 üzenetére
"Nem hiszem hogy számítana valamit is az, hogy nekem vannak segítségek, másnak meg nincsenek,"
Nem, nem és nem! Kormányosok közötti különbségekről beszélek. Konkrétan kimérhető, hogy TC és ABS-szel ha nem is mész gyorsabb köröket, de egyrészt a gumit eszi kevésbé, illetve a benya fogyása olyan, hogy több körre is fel lehet tenni a legmagasabb fokozatra a keveréket, manuálissal sosem, vagy olyan áron, hogy elbukok 3 kört a futam közben lean-en.
Javaslatom az lenne, ha indulnék, hogy 50%-os táv, egyik liga összes assziszt off és gumiszim bekapcsolva, benya kikapcsolva, időjárás full. B liga pedig lehetnek segítségek.
-
Xirtam
veterán
Gyerekek komolyan 1 környi üzemanyagról beszélgetünk? Féktávon nyersz annyit amennyit a versenytársad 1 kör alatt, mert MIX 3-ban képes menni. Ezért felesleges A és B Liga, 1 liga legyen de akkor az FULL HOUSE!
Eleve egy arcade játékról beszélünk. És én amondó vagyok legyen eső is. legalább ilyen apróságokkal tegyük izgalmasabbá a játékot.
Manuálisan persze, hogy többet eszik, ha szarul váltasz. No offense
[ Szerkesztve ]
-
AMD_ok
őstag
válasz Motion_Blur #4385 üzenetére
hú,nagyon megy a vita, milyen legyen ez a liga gyerekek . Én is beszállnék,de nem tudom, hogy menne az időpont nekem mindig, így inkább kihagyom, de látatlanban egy HRT ülést kibérlek magamnak , nézőnek
Xirtam: ha jól váltasz sem jó az üzemenyag eloszlás man. váltóval
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
-
Steady74
addikt
Mix3-ban majdnem 2 másodpercet verek sokakra pl. Valenciában. Erről beszélgetünk. 2 kör az 4mp. Úgy tudok összeszedni 2 körre való rich benyát, hogy legalább 3 körben lean-nel megyek, és a többiben mix2 kizárólag zölben és pirosban váltva. Ez nem autóverseny így. Automata váltóval meg lehet neki tolni, mert úgy is elég lesz a cucc. Spa, manuális váltás, végig mix2-őn az utolsó körre fogy el a cucc. Erről beszélgetünk.
Motion: igaz.
Amúgy meg szerintem meg mindegy, hogy ki hol végez a ligában, mert csak játék az egész.
[ Szerkesztve ]
-
pepusos
senior tag
válasz Steady74 #4386 üzenetére
Mix1-en gyorsabb köröket mégy mint én mix3-on Nade én nem is szólok bele többet, majd eldöntitek. Aztán ha van esély elindulok, ha nem nem... monnyuk senkinek sem hiányoznék
"Amúgy meg szerintem meg mindegy, hogy ki hol végez a ligában, mert csak játék az egész."
Pontosan. Ezért is nem értem ezt az egészet
[ Szerkesztve ]
-
makkai
aktív tag
Én kompromisszum kész vagyok!
Lemondok a DRL-ről, de a man. váltóra szükségem van.
Ill. szerintem az üzemanyag szim is jó lenne, de arról is le tudok mondani, ha a manuális váltósok ragaszkodnak az elhagyásához. Bár megjegyzem, akik manuálissal mennek, azok mix1 és mix 2-ön is a leggyorsabbak, és így is Ők végeznének elől, legfeljebb csak egyszer kétszer köröznék le a mezőny végét, nem 3-4 körrel.
Lehet, hogy ha tiltva lenne a manuális váltó akkor mindenféleképpen 2 LIGÁRA lenne szükség, bár félek, hogy akkor az A liga igen karcsú lenne létszámilag.
Amúgy üzemanyag szim nélkül mix 2-ön v. mix 3-on megy a verda?[ Szerkesztve ]
mcsaba80 - AsRock Z77 Extreme4 i7 3770K CM Hyper N520, 4x4 GB Corsair Vengeance LP 2133MHz CL11 DDR3 @1866 Mhz CL9 1,5 V, Samsung 250 GB SSD, GAINWARD PHANTOM GTX970, COBA NITROX 750W, THRUSTMASTER T150 PRO kormány, BenQ W2000 projektor, Denon avr x2500h, JAMO S809 5.0 + JAMO C 912 SUB
-
hermanyi
addikt
válasz pepusos #4391 üzenetére
Ne beszélj butaságokat
És szerintem is mindegy ki hol végez a játékélmény a lényeg ,hogy "versenyezzünk" egymás ellen.
de legegyszerűbb ha ezt elfogadjuk ,én legalábbis elfogadom pedig én is segítségek nélkül megyek de nem zavar ha más használja a lényeg ,hogy teli legyen a rajtrácsAláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
MC HOBO
aktív tag
válasz pepusos #4391 üzenetére
Bocsi emberek, nem akartam trollkodni... Csak tapasztalatból írtam le, hogy mire érdemes figyelni a Ligában, mert ezek a kérdések menet közben elő fognak jönni úgyis. Werszomjassal indultunk pár 50%-os futamon, all assissts off, full sim és akkor is előjöttek, mert ott sem volt mindenki "pro"...
Ha pl már a harmadik futamon van folyamatosan eső, az eléggé kiábrándító számomra...
Nekem is igazán mindegy, mivel én is sereghajtó leszek, tehát nem fogok beleszólni az élmenők küzdelmébe... Úgyhogy nekem hiányoznál!
It can't rain all the time!
-
Steady74
addikt
válasz MC HOBO #4397 üzenetére
hát akkor mi lenne, ha előre definiált időjárás lenne? előre megadni, bár kicsit vicces, de legalább lehetne rá készülni. A pontozásról ami összefügg a taktikával: én az alábbiak szerint pontoznék:
1. 13 pont
2. 15 pont
3. 12,7pont
4. 8 pont
5. 7 pont
6. 9 pont
7. 6,8 pont
8. 1 pont
9. 5 pont
10. 18 pontLehessen matekozni az utolsó körben, hogy is kell célba érni
pepusos, ne izélj, nevezz és kész, jó vagy !
[ Szerkesztve ]
-
fess
őstag
szerintem is legyen benzin/gumi szimuláció, segítségek meg legyenek bekapcsolva,akinek kell az használja,tényleg nem valószínű,hogy attól fogja verni a mezőnyt mert be van kapcsolva az automata váltó vagy a tc...
egy ferrari ülésért én szívesen versenyzek 1et...
ha már időpontban a sz/v vezet,lehetne vasárnap este?
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Milyen egeret válasszak?
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- CPU léghűtés kibeszélő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- BestBuy topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- További aktív témák...
- AsRock B550M, Ryzen 5 5600X, RX 5700 XT 8GB, 32GB DDR4 3200MHz, 500GB Gen4x4 M.2
- Asus VivoBook Max X541UVK , i5-7200U, 8GB DDR4, 120 GB SSD, Intel + NVIDIA GeForce GPU
- HP 15s-fq2000 laptop 15.6", i5-1165G7/16GB/512GB SSD, WIN11 Pro
- Honor Magic V2
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I7 6700K / GTX 1070 Rog Strix / 32GB DDR4 / 480GB SSD
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest