Új hozzászólás Aktív témák
-
xTc
aktív tag
válasz macilaci78 #98150 üzenetére
M3 Budapest - Debrecen vagy Budapest - Nyíregyháza útvonalon közelekdünk.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #98142 üzenetére
2 db GaStránk is volt. Az egyiket ropira törtem az M3-ason szóval a kasztni jól véd (ha nincs szétrohadva).
Motor/futómű: 1,6-os és 1,4-es váltóáttétele ugyanaz tehát érdemben nem megy jobban (10 ló a difi) cserébe kb 0,5-1 literrel többet eszik. Az ülése nem olyan kényelmes mint egy Bora-nak de a futóműve korrekt, inkáb sportos mint kényelmes. Városban a 8-at beveri lazán az 1,6-os ha klímázol akkor 9. Nekem intenzív használat mellett klímával a 10-et is megette. De ez tényleg kb a teteje. Alkatrész nem drága hozzá (olcsóbb mint a Focushoz vagy Golfhoz cserébe nem is olyan kifinomult) ezért nem lopják és mivel elterjedt ezért sok helyen értenek is hozzá.
Az 1.6-os motorja hajlamos csipegetni az olajat idősebb korában (ennek az az oka, hogy gyárilag kapott egy surlódás csökkentő bevonatot a hengerfal és ha az lekopik akkor elkezdni csipegetni az olajat ugyanis a lehúzógyűrű és a hengerfal között így rés lesz ezért az égéstérbe jut az olaj ami elég). Itt ez nem jelent nagy bajt, egyszerű konstrukciós hiba. Kötelező minden tankoláskor ellenőrizni az olajszintet. Amíg bírod olajjal nem érdemes neki futni a nagygenerálnak.
A láncos vezérlésűeket a gyártás vége felé szíjas megoldás váltotta. A szíjas kicsit korszerűbb cserébe karbantartás igényesebb (100k km vagy 5 év a csereperiódus). A láncos "örörk darab". Ha hidegindításnál nem csörög a lánc akkor nincs vele gond (ha csörög cserés a láncfeszítővel együtt).Kasztni: sárvédő ív és a küszöböt kell nézni (tipikus helyek) ami fontos, hogy egy tervezési hiba folytán megáll a víz a tankaspka ajtó mögött ezért ott különösen könnyen rohad. "Szerencsére" nem is javítható könnyen ha nincs időben megfogva ott a rohadás.
Idős korára lötyögős lesz a váltó a lámpa meg opelesen opálos lesz (utóbbin egy polír + lakkozás átmenetileg segít).
Igazából én szerettem mind a kettőt nem csak azért mert túléltem benne egy komoly balesetet hanem mert azt nyújtja amit elvárok egy autótól: korrekt iparos munka. Korrekt futómű, korrekt balesetvédelem, nem drága fenntarthatóság és nem bántóan tré a beltér.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lorcsi
veterán
eladó iphone 4s:
http://hardverapro.hu/apro/iphone_4s_fekete_8gelvileg hétvégén át is tudom adni, ha valakit komolyan érdekel
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz DeFranco #98154 üzenetére
ja egyébként ezek valóban jó konstrukciók. Meg a golf4/bora.
Passat/A4-et csak azért nem írom ide, mert azoknak egy drága és könnyen kopó része van, a sok alu lengőkaros futómű. (cserébe gyárilag is élmény a kanyarodás, ha rendben van, de K drága a csere)I humbly and respectfully decline™
-
GabN73
addikt
Délinél kv valaki lassacskán? Mindjárt végzek első nap
-
föccer
nagyúr
37,5. Mindjartmeghalok.
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
veterán
Eh, van ket hasonlo ajanlatom, minden tekintetben (feladat, penz, lokacio), el kene dontenem pentekig. penzfeldobas?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Viper26
nagyúr
-
MurdR
veterán
Reggelt! Bánya.
Már pólóban el lehet indulni otthonról, bár a népek hülyén néznek rám a metrón a kabátjuk alól
Rövidnacit még nem vettem fel, mert az már tényleg polgárpukkasztás lenne.MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
föccer
nagyúr
Nem veszik észre, hogy neked beápített kabátod van?
Jó reggelt! Mocsok szarul voltam egész éjszaka. Hajnalba valamikor 2 körül tele tömtem magamat fájdalomcsillapítóval, hogy szuszogni tudjak, ez lehúzta egy kicsit a torkomat is, most már legalább nyelni tudok. Aludni kb nem aludtam semmit. Tiszta csatak lett az ágy is, valamikor fél négykor inkább kimáztam és beálltam a zuhany alá és kihazsnáltam az összes melegvizet. Hogy mi lesz még ma, nem tudom. Kezd kimenni a dilibogyó hatása, pedig általában 10-12 óráig jó szokott lenni a napi ajánlott duplája. Asszem reggel ráduplázok, hogy kibírja a napot.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Mercutio_
félisten
válasz föccer #98174 üzenetére
Nem vagy pótolhatatlan hívd fel a főnököt, hogy legalább 3 napig ne számoljon veled, ha nem akarja, hogy aztán visszaess és egy teljes hétig kiess a munkából.
'zen&holistic
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
tomcsi23
veterán
Reggelt!
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
föccer
nagyúr
válasz CoolBoy323 #98180 üzenetére
Honnan vetted hogy feroznek?
Mas latom kar volt barmit is irnom.
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
macilaci78
nagyúr
válasz CoolBoy323 #98180 üzenetére
Annyi mese van abban a könyvben, hogy Szulejmán is ráunna.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
-
macilaci78
nagyúr
A Szerémin kifelé már az
5.6. szirénázó jármű ment el az elmúlt 10 percben, unalmas.
A sort egy önrakodó nyitott platós teherautó nyitotta, volt még 2 rendőrségi Opel, 2 BKK-s személyautó és most egy orvosi szolgálat. Mi történt?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #98188 üzenetére
Tegnap hazafelé én is benyaltam 4-es karambol volt a Lágymányosin így egy sáv off. Petőfi felé menekültem de mindenki más is ezt tette így végül sztem lassabban jutottam át mint ha maradtam volna az eredeti útvonalnál.
#nincsbennetarcsi
-
JanR
addikt
Jelentkezik valaki tesztelőnek? [link]
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz CoolBoy323 #98197 üzenetére
az leesett, de magát a rendelkezést, miből, hogyan vezeted le. tényleg érdekel, mert én nem tudtam ezt így összerakni az Mt-ből.
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz CoolBoy323 #98199 üzenetére
no sinor.
kétélű a sztori.
ha te bemész félbetegen (orvos helyett) és és a munkáltató úgy látja, hogy munkavédelmi szempontból ez még nem problémás, akkor dolgozol félbetegen (szerintem Föcceréknél is ez van, mivel pótolhatatlan)Egyszer volt egy olyan főnököm, aki elzavart orvoshoz, jól esett a kis lelkemnek
I humbly and respectfully decline™