Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Tsebacsi #58993 üzenetére

    Semennyire. Sőt.... A G30 egy nagyon jól sikerült konstrukció. Könnyebb az előd modellnél és rengeteg mindenben sokat fejlődött. A benne lévő motorok is nagyon jók. Az általad leírt 30i-ben B48-van ami kifejezetten jó konstrukció. Stabil és nagyon könnyen emelhető is a teljesítményen 300LE-t könnyedén tud mindenféle probléma nélkül. Így már élvezetes is a közlekedés és van is benne így tartalék mindenhol.BeZol leírta a 2 év jótállás és a Service Inclusive részt. A fő probléma ,hogy a BMW úgy adja meg az olajcseréket,hogy SA8KA (30 000 km / 24 hónap) a levegőszűrőt 2 olajcserénként !!! Magyarán 60 ezrenként. Egyszerűen ez nevetséges.... Olajat és szűrőket le kell cserélni 10 ezrenként és jó lesz az autó hosszútávon. Ha a gyári ciklusokat tartják azzal csökken a motor / alkatrészek élettartama.

    Ez egy 10E Km-es első olaj cserés B48 30i. A BMW szerint ezzel még kb 2X ennyit kellene menni....

    Itt meg egy G11 2016/03 53.000 Km-el szintén soha ki nem cserélt levegőszűrővel mert hát a gyár szerint nem kell...

    Ilyen Km-nél nem igazán van kerülendő extra. Én inkább azt mondom legyen benne minden.... Ha normálisan karban van tartva és nem a trágya gyári utasításokkal van karbantartva mint 30 ezres olajcserék 60 ezres levegőszűrő cserék mint ahogy a BMW azt mondja lifetime a váltó olaj magyarán ne cserélj olajat holott aki a váltót gyártja és akitől veszi a BMW világosan leírja,hogy 80-120E Km között cseréld le stb stb.... Szóval megfelelő karbantartás mellett jó lesz sokáig.

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák