-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
-
TnS
újonc
válasz dellfanboy #54398 üzenetére
Itt látni, hogy üléshuzat volt alattuk. A kezét meg gondolom, megmosta.
[ Szerkesztve ]
-
yanna
őstag
válasz dellfanboy #54403 üzenetére
Mivel nem idegsebész...
-
dellfanboy
senior tag
es ez mit takar pontosan?
-neki nem kell (tudnia) kezet mosni, ha egy 30 millas ugyfel autot 'tesztel'
-nem tud
-szarik az egeszbe az ugyfel meg igyisugyis fizet, ill. ha koszos lesz akkor meg a mellette levo autokozmetikas ceg bizniszet is porgeti?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
freaghill
őstag
válasz dellfanboy #54405 üzenetére
The mit dolgozol?
-
dellfanboy
senior tag
válasz freaghill #54406 üzenetére
lenyegtelen hogy en mit dolgozok.
DE
nekem van koromkefem, ultra derm-em, szappanom, meleg vizem. es nem felek hasznalni, soot kezkremem is.
es konkretan egyfaszt kapok ilyen igenytelen faszoktol fuggetlenul attol hogy daciat fabrikolnak vagy bmw-t.
azt mar meg se kerdem, hogy miert nem hasznalnak kesztyut?me minek?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Chris0321
addikt
válasz dellfanboy #54407 üzenetére
Nem épp lényegtelen, mert ha olajos/koszos munkakörülmények között dolgoznál akkor te sem használnád a kefét 5 percenként, mert jaj koszos lett a körmöcskéd. Az ultra sem hoz le mindent, de utána már nem koszolsz össze semmit tapasztalatom szerint csak kicsit koszosnak tűnik a kezed, nagy kaland.
A kesztyűt nem mindenki bírja használni, van akit nagyon zavar. Plusz kiszakadhat, le és visszavételkor ugyan úgy koszos lehet a kezed mert nem fogod naponta többször cserélni. -
dellfanboy
senior tag
válasz Chris0321 #54408 üzenetére
tevedsz, mert van amikor egy nap tobbszor is kezet mosok kefevel. pl kaja elott nem art, foleg ha egy nagy szerelesbe vagyok... reggeltol estig
ha a koszos kesztyut nem birod ugy levenni, hogy a kezed tiszta maradjon az nem az en problemam. javaslom keress tutorial videokat yt-n.
ultra lehoz mindent max 2x3x kell aplikalni
engem nagyon zavar a sok idiota, te nyugodtan jarkalhatsz koszos kormokkel lehet a csajod dijazza/ neked nem szamit... de hogy 2020ban ilyen fasza bmw szerelok nem tudnak/akarnak kezet mosni az szamomra nonszenszeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
CharlieDrop
veterán
válasz dellfanboy #54409 üzenetére
plusz, OK. nem most 5 percenként kezet, de ha már tesztel egy ilyen autót (igazából bármilyet), akkor legyen már annyi igénye, hogy tisztán teszi
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chris0321 #54408 üzenetére
En csak es kizarolag gumikesztyube dolgozok legalabb vagy 7 eve elotte meg szovet kesztyu az nem. Volt jo. Gumikesztyu foleg ami rendesen rasimul a kezedre nagyon jo. En naponta tobb par kesztyut elhasznalok es megszamlalhatatlanszor kezet mosok ezen felul. Es gyulolom ha koszos a kezem vagy olaj van a kormom alatt. Engem irrital. En meg a kesztyut is kepes vagyok fektisztitos ronggyyal megtorolni ami rajtam van 😂De ez en vagyok. Amugy az emberrell 80-90%-ban egyetertunk kulonbozo dolgokba de vannak dolgok amiket nem ugy gondolok meg szerintem butasag, de alapvetoen normalisan es jol szerel szerintem.De azok egyszeruen ki se jonnek anyagarba amit mond sokszor pl csapagyazas vezerlescserevel 400K korul... Amit normalisan csinalok meg tehat osszes lanc lancvezeto lanckerek csapagyak csavarok tomitesek szivosorhoz intercooler csovekhez vizcsocsonkok amik elporladnak olajszurohaz tomites vakuumcsovek szurok olaj hutofolyadek stb aprosagok amik kellenek egy ilyen munkanal anyagra tobbet elkoltok mint amennyit o mond az egeszre... Ez, hogy jon ki anyaggal munkadijjal? De ezt mar beszeltuk egymas kozott ismerosokkel, hogy olyan lehetetlen arat mond ami nem. Valos egyszeruen. Es tudom mivel ezer ilyent csinaltam. De alapvetoen akiket igy lattam youtube-on azok kozol o az egyik legjobb. Alapvetoen ert hozza nekem ez jon le a videokbol persze senki nem tokeletes.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MoP_FX 57
őstag
Azt érzem, hogy néhányan kicsit "túlbuziskodják" ezt a köröm-kérdést. Egyértelműen látszik, hogy a keze meg volt mosva, továbbá minden videóban látszik, hogy külön gondot fordít arra, hogy takaró kerüljön a kormányra és az ülésre. Karesz meg végképp túl is tolta, amikor még a lába alá is kartont rakott.
Sajnos ezzel a videóval teljesen más probléma van. Sőt egyenesen a bimmer garázs sorozat mélypontjának látom. Nulla szerelés, nulla technikai információ. Attila gyakorlatilag nem is beszél szinte semmit az autóról.
A nitril-kesztyű meg számomra az egyik legjobb szerelős kellék egyértelműen, de én elfogadom, ha valaki nem szereti a kesztyűt.
-
Chris0321
addikt
válasz H.Ezredes #54411 üzenetére
Nem szoktam nézni ezeket a videókat, az alkatrész árakkal kapcsolatban sem nagyon vagyok képben csak ha nekem kellett már valamit vennem, csak a koszos kézzel kapcsolatban akartam reagálni.
Én az egyik előző munkahelyemen ahol több mint 2 évet dolgoztam kesztyűben kellett (tisztatér volt), én gond nélkül használtam, de több embert zavarta a használata, hogy nem puszta kézzel fogja meg a dolgokat mint általában, nem vagyunk egyformák. Engem pl. nem zavar ha könyékig olajos vagyok mert olyasmit kell csinálni, úgy vagyok vele majd megmosom a kezem ha végeztem. Persze nem fogdosok össze mindent, előtte kezet mosok. A kezem tisztaságára én is eléggé ügyelek, kontaktlencsét is szoktam használni így nem mindegy milyen kézzel nyúlok a szemembe de nem esek át a ló túloldalára. Volt régen pl. olyan kollegám aki anyagmozgató volt egy soron. Egyébként nagyon jól elvégezte a feladatát, csak néha zsírt kellett hoznia egy nagy hordóból. Igen, tiszta zsírhoz kellett nyúlnia, amit még soha nem használtak. Egyik alkalommal olyan hisztit levágott mert kicsit zsíros lett a keze vagy a munkaruhája, hogy már nekem volt ciki. -
H.Ezredes
őstag
válasz Chris0321 #54414 üzenetére
Nagyon regen miko szovet kesztyuket hasznaltam ott volt olyan, h finom szereleshez nem jo. De a gumikesztyuvel nincs ilyen problema. De persze nem mind1, hogy mit hasznalsz nekunk a rock kesztyu valt be a legjobban meretben teljesen passzol a kezemre a legkissebb csavarokat is siman berakod barhova. Nincs rosssz erzes benne, hogy nem tusod mit csinalsz es eleg vastag is. Gyulolok kesztyu nelkul dolgozni egyszeruen rossz erzesem van ha nincs rajtam. Nem. Akarom, hogy a jo isten is olajos legyen a kezemen persze nem szarom ossze magam. Akkor se ha olajos leszek de probalok arra ugyelni, hogy ne legyen minden retek. Meg ha hirtelen be kell nyulni a kocsiba vagy gepezni vagy barmi amihez tiszta kez kell csak leveszem a kesztyut es tiszta a kezem alatta.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #54410 üzenetére
A stikked jól jön sajnos a mostani időkre
-
skt
tag
Sziasztok,
Adott lenne a kepen levo felni, a felnin lathato fekete gumidarabokat,maradvanyokat szeretnem eltavolitani. Szerintem kivulre raktak fel a sulyokat, es azoknak a maradvanyai lehetnek, mivel mind a 4 ilyen...Probaltam mar mindenfele oldo es tisztitoszert (iparit is). Mivel tudnam eltavolitani? Vagy vigyem el esetleg fenyezohoz? Mert akkormar a lampa burakat is megcsinaltatnam
-
chess001
aktív tag
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #54422 üzenetére
Facebook-os csoportok. Van több is...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #54424 üzenetére
Ezek inkább E46, E36-hoz valók. Azokat csak láttam, nekem nem jók, már eltűntek a hírfolyamban.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Puma K
veterán
Helló!
Adott egy 520i E39 2001. januári facelift-es verzió.
Az utastéri ventilátor az elmúlt heti jó időben cicceregtek-ciripeltek... ha 3-masnál magasabb fokozatra tettem a befújás erejét. Az autó előző tulaja említette ezt a jelenséget, de eddig a hidegebb-hűvösebb időben nem tapasztaltam.
Ezzel lehet valamit kezdeni utastéri ventilátor csere nélkül?
Továbbá a PDC-nek, hogyan kellene bekapcsolnia, hogy érzékelje elöl és hátul a közeledő tárgyakat?
Beülök az autóba, beindítom, majd látom, hogy a PDC villog, de nem jelez semmit ha közel tolatnék valamihez vagy ha elől közelre mennék valaminek... máskor meg ugyan ezen metodika szerint látom, hogy világít a PDC és ha közel gurulnék valamihez akkor adott távolság függvényében változó hanggal jelzi.
Még az előző tulajnál kilopták az összes szenzort. Majd pótoltak azokat... majd ismét megpróbálták még nála kilopni őket, de nem vittek el egyet sem. Viszont a próbálkozás óta az egyik hátsó érzékelő van hogy fals infót jelez... már amikor úgy működik a PDC ahogy kell...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Chris0321
addikt
válasz Puma K #54427 üzenetére
Hello.
Nekem e46-om van, csak hátul van felszerelve PDC-vel. Én tavaly vettem az autót, az előző tulaj mesélte, hogy vacakolt nála a rendszer és később kiderült, hogy egy vezetékkel volt gond. Lehet mikor kilopták a szenzorokat megsérült a vezeték amelyiknél nem mindig működik, vagy csak simán a szenzor rossz és azért nem megy mindig. -
jpeetr
aktív tag
Sziasztok!
B48B20A Motorról mit kell tudni? Mire érdemes odafigyelni? Mik lehetnek a betegségei?
Köszi előre is
-
dreizwanzig
tag
válasz Puma K #54427 üzenetére
A PDC-d hol megy, hol nem. Amikor villog, akkor eppen nem. Amugy akkor aktivalodik, ha hatramenetbe rakod a valtod, vagy ha megnyomod a gombot. Ha vilagit a PDC gomb, akkor aktiv. Ha villog, akkor nem mukodik megfeleloen.
Az utasteri ventilator altalaban azert nyikorog, mert mar log a tengelye es neha beleer a hazba. En 3-4 evig hasznaltam igy, aztan egyszercsak leegett a ventilator motorja, cserelni kellett a futesboxot.
-
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #54428 üzenetére
Köszi, hogy írtál!
Ha viszem olajcserére, akkor majd megkérem a szerelőt, hogy nézze meg.
(#54430) dreizwanzig :
Jól látom, hogy az utastéri ventilátort a motortér felől lehet kikapni?
Ha igen, akkor gondolom egyszerű a cseréje.A PDC szenzorokat akkor át kellene nézni az elejétől a végéig, hogy hol lehet probléma az érintkezéssel és a csatlakozással meg miegymással?
Ez is időben mennyi ideig tarthat?"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
válasz Puma K #54431 üzenetére
Tedd a füled a szenzor mellé, halk percegéssel jelzik a működést. Amelyik nem, az halott, de az Inpa ki is tudja írni, melyik az. Mivel hol működik, hol nem, én is inkább áram/test problémát sejtek. Ha egy szenzor meghal, onnantól egyik sem működik tovább.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz H.Ezredes #54296 üzenetére
E60 LCI 2007/10 25X E Km
M57D30 D3
A motor belseje szép viszont a lánc az eléggé meg volt nyúlva. a feszítő patron 21mm-t jött ki . Új lánc esetén ~5mm amit a patron kijön. Egyértelmű,hogy megérett a cserére.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whitezo88
nagyúr
válasz freaghill #54435 üzenetére
Ez az enyém. És nem kevésbe, de nem csak ez (vezérléscsere) lesz. (szíjak, főtengely tárcsa, görgők, vízpumpa, termosztátok...) Megelőző karbantartás, kivéve a termosztátok, amik szarok, és a DPF már tömített volt emiatt. Meg főt. tárcsa és vízpumpa tárcsa is kicsit klattyogott.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz molnarpeter #54437 üzenetére
talán még épp menthető gépes regennel. 300mbar volt az ellennyomás, ekkor már nincs auto regen. Ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz freaghill #54435 üzenetére
Elől teljes szíjhajtás. Főtengely szíjtárcsa , görgők , feszítő elem, szíjak , vízpumpa ,termosztátok. Minden gyári volt... A vízpumpának már volt lógása . a görgők szóltak a szíjtárcsába meg benne voltak a mikrorepedések végig. Mivel rossz volt a termosztát ezért a DPF-is eldugult így majd azt is tisztítani fogjuk. Erre jön még a teljes vezérlés cseréje összes lánc lánckerék műanyag vízcsövek stb cseréje. Persze hűtőkazetta is kap egy takarítást meg az EGR / fojtószelep. De ugye ezek a ~12év meg a 25XE Km... Ezek csak a kopó alkatrészek.
(#54437) molnarpeter
Takarítás lesz.
(#54438) whitezo88
36-40 mbar alapjáraton. ( 10 alatt a tökéletes )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Puma K
veterán
Köszönöm a tippet!
Holnap fülelek egy sortNah de jó
Az enyémnél ami 2001-es gyártmányú mennyire lehet gond az eltörő-pattanó műanyag vagy egyéb?
Időben mennyi ideig tart leszedni amit kell majd visszarakni mindent a helyére?
Nem is tudom mit kellene még ott csinálni amivel egybe lehet kötni az ilyen szintű bontást... Esetleg van ott amit lehet tisztítani vagy ellenőrizni ha már ott van az ember...?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
H.Ezredes
őstag
válasz dreizwanzig #54443 üzenetére
Itt csak pár vákuumcső van nem úgy mint a 35D-be. És ezek is gumisak amik sokkal jobban bírják mint a szövet borítású társaik.
Ez attól függ ki csinálja. Szerintem egy fél napot kitölt a szét / össze
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
E36 csoport:
Bmw 16” style 32 gyari40 000 Ft · 2016ÜzenetSziasztok..elado eg szett Bmw style 32 alufelni.Meretek:16” et47 7j szeles 72,5mm agymeret.:5x120 lyukosztas.Kifogastalanul futnak,3 mas,1 es bmw hez plug and play.Helyileg Bp 4. Kerulet tel.:06(70)346-6375[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
whitezo88
nagyúr
E60 CCC-s rendszerre hogy tudok iphone-t rátolni zene miatt? BT gyárilag csak 2008 végétől volt CIC-ben. AUX van, azzal, hogy? Gazdaságos megoldás érdekelne
-
chess001
aktív tag
válasz chess001 #54445 üzenetére
BMW E46-E39 adok-veszek:
5x120 16 40 000 Ft · MátraszőlősÜzenetTökéletes állapotban nyari gumikkal szerelve e46 320d volt! Tel 06317851494A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Ļantos
aktív tag
válasz whitezo88 #54446 üzenetére
[link] Ugyanez van nekem, az aux helyére kell kötni, ott kap pozitívot meg negatívot. Rádiót auxra kapcsolva hallani fogod a telóról játszott zenéket, navi hangjait meg amit akarsz. Mire beülsz már rá is csatlakozik magától, nagyon király. Neten rákeresel, van videó a beszerelésről, én magamnak simán beraktam. Ettől stabilabb meg gazdaságosabb nincs. Roidmi adapterem is van, ég és föld, ennek a javára. Meg nekem szempont volt, hogy ne legyen a szivargyújtóba berakva. Mivel a Roidmi csak egy transmitter, a minősége is emennek jobb. Roidmit nem kell szerelni, annyi az előnye de nekem nem jött be.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen program, ami...?
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- EAFC 24
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Ukrajnai háború
- AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest