-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hoby36
senior tag
Kitisztítottam a légtömegmérőt.Nyomtam a tankba üzemanyag rendszer tisztítót.Járattam pár percig.Alapjárat most jó,de ha nyomok gázt letorpan és akkor pörög fel inkább,ha leveszem a lábam a gázról.
Pedig nagyon el akartam menni a tuning show-ra.
A logikában semmi sem véletlen!
-
Bubu79
addikt
A gázpedál bowdennel csatlakozik a pillangószelephez, amire fel van szerelve a ECU szelep helyzet potija, amit figyelembe vesz gyorsításkor.
Lehet az is - stekker le, megnézni nincs-e kontakthiba a potinál.
De eltalálgathatunk napestig is - ahogyan az előbbiben említettem van pár dolog, ami okozhat ilyet - szakembernek kéne ránéznie.
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Sőtt, elvileg 3000ccm -es motor csak az új Eclipse -ben van, a III. -ban. Az első kettőben 2000ccm -es motor volt szívón és turbosan.
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
Az Eclipse az egy sima lightos sportkupé, a ZX sokkal hardcoreabb sportautó. Szerintem egy gyári állapotú ZX sokkal szebb, de biztos, hogy drágább tartani, mint egy Eclipset.
Ha ezekben gondolkodsz, akkor már lehet, hogy érdemes lenne inkább egy E36 M3-at, vagy E34 M5-öt nézned. -
MPowerPH
félisten
E34 az nem tetszik, akkor már maradok E39 -nél. E36 M3... Igen, rendben is van. Csak már régóta kerget egy olyan átok, hogy nekem ilyen hardcore sportkocsi kell. Széles, nagy, lapos, szóval ZX és 3000GT feeling. És persze előfeltétel a turbo, mert az a vágy a Calibra óta bennem van. Sajnos hasonló árban turbos BMW -t nem lehet találni, mert kicsit megkéstek a turboval. Nekem mindenképpen kell az az erő, amit az ad rugalmasságban. Ültem már E46 M3 -as BMW -ben, de az messze nem volt olyan rugalmas mint a 3000GT VR4. M3 erősebb volt, nem is kicsivel, de rugalmasság terén ég és föld.
Eagl3: Lehet úgy volt már átrakva a motor, mert 3000ccm -es Eclipset csak 1999 -től gyártottak, de azt is turbo nélkül.
Lehet az lesz, hogy elmegyek, és kipróbálok egy ZX -et. Ha megtetszik, akk utána úgy is addig fogok kajtatni utána, amíg nem találok egyet normális állapotban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5213 üzenetére
Nem tetszik minden idők egyik legtelivérebb BMW-je?
Az M3 és M5 simán megeszi a gyári ZX-et, Eclipset, 3000Gt-t, ha megfelelő fordulatszámon tartod.Persze nincs az a nagy hátba lökés, mint amikor felépül a turbónyomás, mert egyenletesebben reagálja le a gázadást. Turbósnál van egy kis megtorpanás aztán jön a lórúgás.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Nem. E39 tetszik a legjobban, meg az E38. Nálam az BMW -ből az etalon.
Amúgy igen, megeszi az alap ZX -et mindegyik már csak azért is, mert könnyebbek. Én viszont pont azt a lórúgást hiányolnám, amit egy ekkora turbos autó nyújthat. Az a hirtelen rántás, amekkora erővel beleprésel az ülésbe. Nah, az kell nekem.
Nekem elég lenne stock ZX is, bár a 2db Turbo miatt könnyen megvan a 400ló, igaz akkor kicsit gyorsabban eszi a kuplungot, de azt még bőven elbírja. De nekem elég lenne a 300 közeli ló is, nem akarok meghalni.
Mondjuk ahogy nézem, a ZX -ek többsége mind már 360+ lovas, még pár 700 lovast is találtam.
A másik érv az meg ugye a forma, olyan fiatalos és sportos. Nagyon megtetszett az utóbbi időben nekem ez a style.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #5213 üzenetére
RX-7,RX-7 turbó,Skyline,Skyline,Corvette,Corvette,Alpina,Alpina E39 ,Alpina E38 , Alfa,Subaru,Subaru,Subaru,Subaru
Én skyline-t, vagy rx-7et, esetleg Subarut, de leginkább Alpinát vennék, ha ilyen célra kell...
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
de várjál álljunk meg
te most vadiúj a most bejött 7esből kapod a 740i.t?
ülésszellőztetés az milyen?légkondis?
nem kell becsapni ajtó az milyen?
stop-go tempomat?
meg miben más az hogy "aktív" kormányzás/futómű?nem elég neked ennyi extra...tán ha kérsz kapsz ajándékba hozzá egy 10mpxes digit gépet... ...képeket kérünk
A V12 biturbó 7es brutál lesz..760i..elég durva adatok ezek..lelép sok verdát.ha megcsiszolja valami tuningműhely akkor elég sok autó félhet
hoby36>>bmwpoweren mintha azt mondták volan erre nem biztosan jól emlékszem...lambdaszonda, légtömegmérő, de igen a legegyszerűbb hogy elrepedt a cső fals levegőt és nem jó helyen szív rossz lesz a keverék. igen első körben gyertyákat kéne megnézni.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vangelis
nagyúr
Tegnap nézegettem a szervizkönyvemet.
Amik oldalt fel vannak benne írva azok volnának a kocsimban extrák.
Vagyis olaszul van fingom nincs mi mit jelent.Sport --.-. valamik vannak írva. ilyen kis leporelló szerűségen vannak beletűző gépezve a szervízkönyvbe
Holnap felhozom és lefordítom ha sikerül.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
MPowerPH
félisten
Ezek közül ami szóba jöhetne az a Skyline. Egy gond van ezekkel, hogy biza jobb kormányosak, amitől é n hányingert kapok. Nem tudnám vezetni, nem is tenném forgalomban se, és pályán se szívesen.
Subarukat utálom, Lancer Evo -k azok amik szóba jöhetnének, azok még kinéznek valahogy.
Alpinakat nézegettem, de túl drágák.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5215 üzenetére
Szerintme rossz felé kacsintagatsz ezekkel a 15 éves japán gyorsulásra megcsinált autokkal.xarrá hajtva, méreg drága hozzá minden.tuti.
Nem jo neked egy rendbentartott 530i?vagy 330i?
vagy itt van a linken ez a 3.3as e39 alpina..odacsap.egyedi.és tuti megy mint az állat.
De mondtam semmi gond a masináddal nem tom mér akarod cserélni, bele akarsz nyúlni xarabba? ....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #5217 üzenetére
Igen, az F01-es szériából.
Belül ilyen lesz: [link]Nem kell becsapni az ajtót, hanem csak finoman belököd, mint pl. a te autódba, hogy nem zár be teljesen, de kinyitni sem tudod, így nem puffan, nem szaródnak el a gumitömítések, és pl. ha ajtóban van valami, ami kieshet, nem esik ki. Ajtó szervó húzza be, nagyon finoman, puhán. S mercikben nagyon tetszett nekem.
Stop-go az olyan, hogyha megállsz pl. pirosnál, leállítja a motort, nem fogyaszt, de amint rálépsz a gázra, nem kell várni, mint sima autókban, hogy kulcsal indítasz, hanem magától indul, és a tempomaton beállított sebességre gyorsít, persze ha előtted van valaki, lassít, ha eltűnt előled, visszagyorsít. Neked csak kormányoznod kell, illetve vészfék-padlógáz. Semmi más, mindent intéz a tempomat.
Aktív kormányzás: jobban átadja a út-autó közti rezonanciát, jobban érzed az utat.
Aktív futómű: ha jól tudom ebben van benne a hátsókerék kormányzás, sportosabb futómű, mindez majdnem 1 millióért!Képeket mindenképpen teszek, előbb-utóbb.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
-
SpeedR
őstag
Kis pontosítás: Az aktív kormányzás a sebességfüggő fokozatmentes kormány-áttételezést takarja. Magyarul: kis tempónál sokkal kevesebbet kell tekerni a volánt, mint nagy tempónál. A hátsókerék-kormányzás nem tudom, hogy benne van-e ebben, de az is jó dolog. Kis tempónál ellentétes irányba kormányozza a hátsó kerekeket, nagynál pedig azonos irányba.
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5223 üzenetére
e60 520i 10 guriga nem hinném egy e39 530i annyi vagy e46 330i.
de te tudod ha gondot akarsza nyakadba venni...sírva fogod visszavenni a 528adatHa ezek sem legek akkor e46 m3.e36 m3.van alternatíva.
335i.t vehetsz. ..vagy turbós bmw....az összes dízel."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
aktív tag
001 hátsókerekest vagy összkerekest keresel?
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
Jobb lenne hátsó, azt jobban komálom. E46 M3 egy vagyon, nem vennék. Nekem a 3 -asok valahogy nem tetszenek. 2 milláért nem kapok hasonló autót, mint egy ZX. De nem tudom, azért még nézelődök. 530i -t nem kapok, csak 3 guriga körül. Azért meg majdnem lenne E60.
Don't Tread On Me
-
Gyok2
aktív tag
Hátsó keréken ébredő hirtelen erő nem zavar?
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5233 üzenetére
vesztedbe futsz, de te tudod.... 15+ éves japán versenyautó...ilyne alapon jöhetne celica turbó, lancer evo 6, impreza sti is....
ezekkel nem mennék akkora utakra mint amiket teírsz hogy hova járkálgatsz külföldre messzire.építess G-powerrel turbót a 28asra.az már csak jó nem?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
aktív tag
-
MPowerPH
félisten
Áh, Olasz autót nem vennék soha az életbe, max. Ferrari, de azt is csak akkor, ha mellette még van 4x annyi pénzem.
Dragon, drága lenne a turbosítás, és az autót át kellene alakítani egészen. Motor megerősítés, váltócsere, kuplungcsere. Azt nem bírná ki, így meg már nagyon drága lenne.
A hosszabb utakat lehet megtudnám oldani a céges autókkal, ezt meg hétvégi autónak használnám. Havi 3000km menne max. bele, több nem hiszem.
Még elgondolkodok ezen, mert nem lenne pénzem fenntartani azt az autót, csak annyi amennyit az E39 -re költök. Ha annyiból kijönnék, akk elégedett lennék.
Vagy még egy variáció. Kivárom míg elvégzem az egyetemet, azt akkor veszek egy ilyet, hétvégi autónak, és szépen lassan megcsináltatom. Úgy mint itt a kollega a 850CSi -t.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5241 üzenetére
Arra nincs keret. Még csak diák vagyok, vannak korlátaim.
Ma akarom beröffenteni a kocsit, néma. Akkor nézem lámpák se égnek bent.
Fucking szar aksi, 1,5 éves, és elszállt. 16,5k -volt az úk aksi, Bosh -t akartam, de az 32k volt. Mind1, erre is van 2 év gar.Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5242 üzenetére
Ha nem csak rövidtávon jársz vele városban ( 5-10km, közte leállások ), akkor nézesd meg a generátor fesszabályzóját is - nem indokolt, hogy 1,5 év alatt lehaljon az akksi.
Ha rövid távokon használod, akkor viszont előfordulhat, hogy megette a sok indítózás - amíg megy a verda nincs ideje rendesen feltölteni az akkut - leállítod, a következő indítózás megint kivesz egy csomót belőle és szép lassan elfogy az akksi, mert nincs rendesen töltve...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Nincs gond ilyennel, elég sokat járkálok vele, mikor nem áll éppen. Selejt szériát fogtunk ki, mert apa munkatársának is ilyen aksija volt, egy időben lett betéve az autókba. Neki 2 hónapja merült le csontra, pont úgy ahogy az enyém. Minden töltés elszállt, teljesen üres volt ez is, és az is. Utána neki meg is mondták, hogy selejt. Már vártam, ez mikor döglik be.
Mert volt olyan, hogy lemerült az aksi, és az autót nem tudta beindítani, de égtek a lámpák. Nálam még a lámpák se égtek, teljesen néma volt.
Kedden viszem vissza, kicseréltetem, azt elteszem pót aksinak.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5247 üzenetére
a 2. sokkal jobb de automata.
nem sok ez a km bennük??
meg 4.4 liter 286 ló ...elég kevéske...a 3.0ás m3 volt 92ben 286ló....erősen le van fogva a moci..meg 4.4es az már 545i.van 535i is.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
aktív tag
Én csak a turbót nem látom rajtuk
Tiszta Windows rendes ház
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen