-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rootkiller
őstag
Srácok! A 335xi-nél kb mekkora olajhőmérséklet felett szabad felsőbb fordulattartományba engedni a motort? Olvastam, hogy a Golf GTi-knél van ilyen, gondolom ennél is megvan, hogy mi az egészséges.
Artengo TR 990 Pro
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4450 üzenetére
de figyu teso....a te mocid 2.8as nem felspicezett ezért bír ennyit hiba nélkül..és valszeg ha jól karbantartod még1x ennyit is elmegy.a hondák általában régen spicezettek voltak nagyonb mentek de a tartósságukról nem szól fáma..jó persze aki nem autózza ki alovak felét se persze egyben marad a v.tech motor de amugy aki a 160-190 lovakat kiautozza belölük az el ne mondja hogy 200k.t kibírnak generál nélkül hacsak nem nyúltak a mocihoz hogy tartósabb strapásabb alkatrészek legyenek bennük.
a tiéd is mehetne 230 lovon persze a tartósság rovására....
meg persze a fogyi rovására...Az e46tal nem tom mi a gondod szerintme ugyanaza belseje szinte mint az e36é...a vezetőközpontuság mindne bömiből visszaköszön ezt szeretjük benne...ha nem folymaatosna 3-4 emberrle utazol hülyeség nagy kasztnit venni.egy 330i azért megy ám mint a picsa .....és elérhető árban...ha meg magad mögé nem akarsz senkit beültetnia kkor ne mond azt nem férsz el avgy azóta annyit gyurtál annyival nagyobb "darab" lettél?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4445 üzenetére
az én szaromba csak 139le van (szorítkozunk a gyári adatokra) igaz csak 1,8, jah és 84-es fejlesztés
de a Lancia Kappa-ba lévó 2lityis motor 175 paci (szívó sor, 5 henger)
az F1-nek meg nem túl sok köze van az utcai, fél utcai autókhoz, max a tapasztalat szerzés.
Hondáról meg annyit hogy mutas nekem egy bömit 4 hengeres 2.0-as 240le-s szívó agregáttal, nincs több kérdésem.
választ nem várok!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
idtec
csendes tag
Srácok, felesleges ezen vitázni szerintem.
Teljesen más a Honda és a BMW vásárlóközönsége.
Valószínűleg a BMW is tudna 120 LE/l-es motorokat gyártani, ha akarna.A Hondánál gondolom a Japán biztosítási rendszer miatt lett olyan az S2000 motorja, amilyen, pont úgy, ahogy az 1.6-os VTI is azért 160 lovas.
A Honda pedig ugyanúgy tudna gyártani duplaturbós dízeleket, de mivel teljesen más a modellpaletta, ezért felesleges.
-
God Vazzeg
veterán
Szerintem nagyon jó, hogy a BMW nem hozza ki a maxot a motorjaiból, mert így sokkal megbízhatóbb, strapabíróbb motorok lesznek, és mi BMW-sek pont ezt várjuk.
Azért megdöbbentő az új 320D 17xLE-je Odatették magukat a fiúk
-
idtec
csendes tag
válasz God Vazzeg #4455 üzenetére
Annyira azért nem kell tapsikolni, a Renault 2 literes dCi-je is 175 lóerős.
-
VR6-Fan
veterán
lehetne fokozni hogy a 80-as években kinek mi volt, BMW-nek ott volt a kugelfischeres motorja asszem 2000-es és 200le felett volt szóval volt persze, nem is arról van szó.
csak dragon bácsi megint nem tudja mit beszél
ill csak a felhívására válaszoltam.
és én itt befejeztem a többi privátban.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz God Vazzeg #4455 üzenetére
A VW konszern 2.0 PD TDi-je illetve új 2.0 CR TDi-je is 170le-s, és a PD már legalább 3-4 éves motor. És ne feledjük, hogy az előző generációs Ibiza Cuprában az 1.9 PD TDi 8 szeleppel is tudott 160le-t, és a Golf 4 GTi TDi-ben 150le-t.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz rootkiller #4451 üzenetére
Olajhőfokra nem tud senki semmit? Szal még1x: 335xi-nek hány fokos olajnál lehet adni a fordulatot?
Artengo TR 990 Pro
-
idtec
csendes tag
válasz rootkiller #4460 üzenetére
Van neki gondolom használati útmutatója.
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #4460 üzenetére
Az olaj lassabban melegszik fel, mint a hűtőfolyadék, de ha a víz elérte az üzemi hőfokot, akkor már nem tudsz benne olyan nagy kárt csinálni. 70-80 fokos olaj már valószínű elég mindenre.
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4443 üzenetére
"Az M -es motorok olyan technikai színvonalat képviselnek, aminek semmi se ér a közelébe." Biztos vagy ebben?
HONDA NSX-R [szívó 3200ccm 280le V elrendezés, 6henger] vs. BMW M6 [szívó 5000ccm 507le V elrendezés, 10henger] => [link].
A két motor közt hány év fejlesztésbeli külömbség van a BMW javára?
Ez csak egy síma gyorsulás teszt. Egy NSX-R pályán rettenetesen megalázná az M6-ot. Főleg akkor égő ez ha figyelembe vesszük a tényt, hogy akkoriban japánban még életben volt a 280lóerős teljesítménykorlátozás így a BMW majd kétszer olyan erős. Nem kell azért leírni a Hondát ! Tudnak ők autót építeniNem flame keltésnek szántam!
MOD: Én sem vagyok nagy Honda fan de el kell ismerni: ami jó, az jó.
[ Szerkesztve ]
-
Gyok2
aktív tag
Dragon: V-TEC, megjegyezhetnéd már végre
Amúgy az NSX egy kétüléses, alacsony, könnyű sportautó, az M6 meg egy nagyon sportos kupé, közel 2 tonnával.
[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
Gyok2
aktív tag
Szóval egy Rolls Royce Phantom összevethető egy NSX-R-rel?
[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
rootkiller
őstag
Vagy egy Murciélago vagy Gallardo összevethető egy M6-tal?? Vagy akár egy R8?
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
Gyok2
aktív tag
Esetleg javaslom az előtte levő hozzászólást.
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4463 üzenetére
Szerintem nincsenek egy súlyban, és nem is egy kategória a két autó... Nem a lóerőre értettem legfőképpen a dolgot, hanem a motor technikai színvonalára. Borzalmas nagy fejlesztés van az M -es motorokban, és nincsenek kihegyezve. Egy sima Hartge M5 600 lovas kis módosításokkal, egy kemény módosítással 700 fölött van.
Azért megnézném azt, hogy az NSX hogy lépi le az M5 -öt 200 -ról... Mert ott nem hiszem, hogy köze lenne hozzá. Tudod, nagy motornál ez úgy van, hogy pont úgy gyorsul 100 -ig, mint 200 -ig.
Meg egy M5 alapon is 330 -at megy, kicsit módosítva meg még többet.A BMW is belerakhatta volna ezt a motort a 3 -asba... Szerintem nem arra m ennek, hogy pont az NSX -et 100 -ra lenyomják, legalábbis valószínűleg nem ez a fejlesztéseik célja. Mert ha az lenne, akkor kis 2 üléses kasznit építenének.
De asszem nem alázná meg.... Van erről valahol egy video, hogy az M5 szarrá veri a mezőnyt. Megkeresem neked.rootkiller: A dieseleknél egy jobb turboval könnyű jó teljesítményt elérni. A BMW 2.0 -ás diesele amúgy 204 lovas, és 400NM a nyomatéka. És vissza van fogva... (persze nem biturbo, hanem egymás fölött vannak a turbok.)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
idtec
csendes tag
Jól eldobálóztok ám itt az 5-600 lóerőkkel, meg ez így veri, az úgy veri, de közben új Swift áráért kerestek magatoknak autót.
-
MPowerPH
félisten
Amúgy ezzel az NSX -el nevetséges példát hoztál.... Erre tudnám mondani akkor a Nissan Skyline -t, ami könnyedén 1000 ló környékére upgrade -elhető. Ha már NSX... És az alaphangon megeszi az NSX -et is.
idtec: Nem nagy was ist das 500 -600 lovas autót venni 3.000.000 környékén.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
God Vazzeg
veterán
válasz rootkiller #4459 üzenetére
A PD TDi motorokat hagyjuk strapa bírás terén, szerintem, olyan pengeélre rakott motorokat ritkán találni. Amúgy jók, amíg jók.. Ha jól tudom (javíts ki ha nem) akkor a PD TDi-ket a VW már nem építi az autóiba.
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #4463 üzenetére
Már ne haragudj, de aki az nsx-et egy M6-tal hasonlítja össze az hülye. Teljesen másra készültek, semmilyen szempontból sem hasonlíthatóak össze. Az meg főleg vicces, hogy egy japán videót linkelsz. Biztos nagyon hiteles...
Ha versenypályára való BMW-t keresel, akkor ott van pl. az E46 M3 CSL, ami 200 kilóval könnyebb, mint a sima M3, sokkal keményebb a futóműve és picivel erősebb a motorja is. -
Vangelis
nagyúr
itt mindenki a bmw-t fikázza
Ma túrtam le az útról egy accordot... két kipufogója volt.
Sajna le kellett dudálni.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4470 üzenetére
"Szerintem nincsenek egy súlyban, és nem is egy kategória a két autó.Nem a lóerőre értettem legfőképpen a dolgot, hanem a motor technikai színvonalára. Borzalmas nagy fejlesztés van az M -es motorokban"
Mégis csúnyán cigizteti az NSX ...
"Tudod, nagy motornál ez úgy van, hogy pont úgy gyorsul 100 -ig, mint 200 -ig."
Tudod 8hónapig jártunk egy '97-es S8-al. Némi fogalmam van a dologról.
Nem azt mondom, hogy szar az M6! Sőt!
Csak ha valaki sportkocsit gyárt az legyen ízig vérig sportkocsi.
Ne egy túlsúlyos, túlmotorizált bálna.#4474: Köszi! Amúgy eddig bárki számára elérhető széria autókról beszéltünk.Nem tudom, hogy vág a témába az M3 CSL... Az NSX-ből is készült japán tuner cégek által épített tuning változat. Az meg pláne lemosna a pályáról bármilyen bömbit.
Egyenesen gyorsan menni nem nagy kunszt...[ Szerkesztve ]
-
rootkiller
őstag
válasz God Vazzeg #4473 üzenetére
Azért hanyagolták, mert nem felelt meg a környezetvédelmi előírásoknak. Mondjuk szerintem a WTCC-s leonba most is PD van, azt mondják rá a srácok, hogy kicsit erősebb, hiába azonos lóerő mint a CR. Amúgy sokan szeretik a PD hangját. Haver pl. odavan a "kettőfeles" V6 PD TDi hangjáért. De én kezdem megutálni a dieselek hangját, szal kell a f*sznak, én a tisztességes, minimum 1.8-as benzineseket szeretem, 1.4-től egyenesen rosszul vagyok.
Artengo TR 990 Pro
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4476 üzenetére
Az M5-M6 nem sportkocsi, akkor itt vagy tévedésben. Tudtam, hogy valami nem smakkol. Az M5 luxus sportlimuzin, az M6 luxus sportkupé. Dolog tisztázva. Ok, hogy pályán cidrizteti, de autópályán az NSX lenne az, amelyik cidrizik. A videón lehet is látni, hogy a vége felé már jön fel rá. Nah, akkor kezdett beindulni az M6, nem 200 alatt.
Ha minden igaz, akkor a BMW is készít majd az R8 -hoz hasonló pályaautót, M8 néven.
De az akkor se lesz 1600kg -nál könnyebb, mert a luxusból ott se fognak engedni.
A BMW nem ilyen kocsikat gyárt.idtec: Akkor keresgélj tovább. De itt nem a saját kocsinkról vitázunk, és beszélgetünk, hanem magáról a márkáról, hogy BMW.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #4476 üzenetére
Egyébként az M6 télleg egy túlsúlyos nagydarab autó már ránézésre is.
Artengo TR 990 Pro
-
Gyok2
aktív tag
A CSL egy gyári verzió. A Top Gear pályáján elég előkelő helyen zárt vizes pályán. /A videón elmondja, hogy a gyár nedves és hideg időben nem javasolja./
Tiszta Windows rendes ház
-
SpeedR
őstag
Így van, a CSL egy full gyári autó.
Itt vannak a TopGear időeredmények:
http://www.bbc.co.uk/topgear/show/powerlaps.shtml
Keressétek meg az NSX-et aztán nézzétek meg, hogy mennyi BMW van előtte.BMW001 pedig jól mondja az M6 egy luxus túra-kupé, nem sportautó.
rootkiller:
A dízel VW-s f*szságaiddal átfáradhatnál már a megfelelő topikba. Fárasztó már, hogy minden második hozzászólásod VW istenítés vagy BMW fikázás.[ Szerkesztve ]
-
rootkiller
őstag
Bugatti Veyron vs BMW M3
Eeeez nagyon duuuurva.Artengo TR 990 Pro
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #4483 üzenetére
Jó azért az un. szupersportkocsikat tényleg ne állítsuk egy M3 mellé.
BMW M3 CSL 1.28.0
Golf R32 1.30.4
Audi S4 1.30.9
New Audi TT 1.31.4
Honda NSX Type R 1.31.6
BMW M3 1.31.8Viszont ha a CSL egy hegyezett M3 akkor gondolom erősebb rajta a motor (feltöltött?), nagyobb a fék, jobb a futómű stb... és még így is csak 3,6 másodpercet vert rá a nála lényegesen gyengébb széria NSX-re.A sima M3-ast még a Golf R32 és a TT is elkeni, de az NSX is.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #4483 üzenetére
A VW-nek annyi köze van Bugattihoz a Lambohoz, Porschehez, mint neked az agysebészethez. Ezek mind különálló exkluzív márkák voltak, amíg a VW rájuk nem tette a mancsát. Ennyi erővel hozhatnám a BMW F1-es autóját is, mert szegről-végről az is BMW.
"Bugatti Veyron vs BMW M3
Eeeez nagyon duuuurva."
Mennyi is a Veyron? 1 millió euró. Abból úgy tizenvalahány M3 jön ki. -
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #4485 üzenetére
Már magában az durva, ahogy megindult sok méter hátrányból a Bugatti. Nem akarom hasonlítgatni a kettőt, csak az tetszett, ahogy megintdult a Veyron
Amúgy itt az autó
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
MPowerPH
félisten
Se M5, se RS6. Azt még jó lett volna látni.
rootkiller: Azért szörnyeket nem sorolnék ide. Az a kategória a Pagani, meg az Enzo stb... Veyron drága is, van benne 4db turbo, meg 1001 lóerő.
SpeedR:A BMW F1 -es autója az 100% -ig BMW, legalábbis motorisztikailag, mivel gyári csapat. A BMW erre épített részlegén fejlesztették ki a motort.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
rootkiller
őstag
Egyébként megnéznék egy Audi RS8at (mármint az A8 leszármazottját, és nem az R8-ét), de egy M7-et is. Kiváncsi vagyok mit lehetne abból kihozni. Elvégre a Mercinek is van S 65 AMG Bár szerintem a mai mercik nagyon rondák.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
MPowerPH
félisten
válasz rootkiller #4491 üzenetére
M7 -ből semmit... Az már tényleg nagy bálna, és nem versenyzésre való. Meg nem hiszem, hogy 7 -esre csinálnak M motort. Az nonszensz lenne.
rootkiller: Akarod mondani a Wallis. felmegy egy BMW -s fórumra, és ott dögivel van a DVD -ből.
Merciben mindenhol azt a motort használják. CL65, CLS65, SL65...stb[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rootkiller
őstag
Ismerősöm 335xi-je már lassan egy éve megvan, és még mindig nem kapta meg a navi DVD-t hozzá. Ezt hogy engedheti meg magának a BMW???
Artengo TR 990 Pro
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #4493 üzenetére
Ha újan vette az autót és rendelt hozzá navigációt, akkor az átadáskor meg kellett hogy kapja a lemezeket is.
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #4496 üzenetére
Akkor azt már baxhatja. Valószínű már rég odaadták másnak. Vaterán lehet venni gyorsan, olcsón.
-
fekeandras
őstag
34. CSL M3: 360le / 1385kg = 3.84kg / 1le. köridő: 7:50
45. NSX-R : 280le / 1270kg = 4.53kg / 1le. köridő: 7:56
69. M6: 507le / 1710kg = 3.37kg / 1le. köridő: 8:07A Hondának van messze a legrosszabb súly lóerő aránya mégis alig 6másodperc a különbség
a M3 CSL javára.És ha "brutális egyenesek vannak" a pályán akkor ez méginkább elismerés az NSX javára.Az 507lovas M6-ost így is 17másodpercel elpicsázta ...
Ha mondjuk a Honda 320lóerő lenne már felülkerekedne a CSL-en.Csak annyit akartam ebből az egészből kihozni, hogy az egyik egy ízig-vérig sportkocsi a másik csak egy túlmotorizált kényszermegoldás mint pl. a Golfból az R32.Ez nem azt jelenti, hogy szar lenne csak nem az igazi.(szerintem)
Viszont az 535D igen jó időt futott!
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4499 üzenetére
Ember... Ne idegesíts már. Az M6 259km/h -n korlátozva van, pont írtam feljebb. így a motorerő nem tud ott érvényesülni, mivel egyes egyenesben 300 fölött is mehetne.
M3 CSL -ben meg nincs korlátozva az se.
Szerintem ezzel a teóriáddal egyedül vagy... A főútra nem való ízig-vérig sportkocsi, hanem elegáns luxus sportlimuzin. Nem tom milyen túlmotorizálásról beszélsz... Az az M5 -öt átalakítanák pályaversenyre, akkor nézhetnék a japán gépek... De így is, csak a limiter miatt nem tudja kihasználni az erőfölényt.
Amúgy kicsit számolj is utána, nem 17s -el veri meg, hanem 11s -el.Nem hiszem el, hogy még mindig az M -es szériával hasonlítgatod az NSX -et? Az mióta luxus sportlimuzin?
És nézd már meg, hogy az E46 motorja mekkora, és az NSX motorja mekkora. Azonos köbcentivel az M3 -as motor sokkal erősebb. Itt nem is a kocsik között ment a vita, hanem a motorok között. Ennek értelmében az M3 -as motor sokkal jobb, mint ami az NSX -ben van. Többet tudtak kihozni belőle azonos köbcenti mellett. Imádom az ilyen céltalan vitákat...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen NAS-t vegyek?
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Építő/felújító topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest