- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eagl3
veterán
Azt tudom, hogy 2.2-esek ezek a mocik, de csak képen láttam és ott 4 hengert láttam csak. lehet benéztem...
-
MPowerPH
félisten
Igazad van. M52 a BMW által tervezett motorok között az egyik legmegbízhatóbb. Két ellensége van: a hidegen huzatgatás és a rossz benzin.
A blokkot úgy értem, hogy a blokk anyaga más, azért van az, hogy gyakran megreped. Kódszámban egyezik, igazad van.Eagl3: de megy az, ha azt akarja az ember.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
1face
aktív tag
válasz MPowerPH #4068 üzenetére
Eladtam a verdát!
Gondolom a gumisod is sok BMW-t hajtott. Az F1-es Good Year-ok akkorát fognak, mint állat! Én tapasztalat alapján veszek gumit, ami a tapadást illeti a legjobbak a Conti PremiumContack-ok voltak, DE az Astra GSi-men! Gumistól NEM kérek tanácsot, mert azt ajánlja amin a legtöbbet kaszál, vagy ami régóta rohad a raktárjában! "Asszimetrikus minta", ja, csak a BMW gyári terpesztése miatt NEM igazán ajánlott!!!Dragon - más, kicsit költségesebb és (nekem) érdekesebb hobbira cseréltem a BMW-zést! ATV-zek újabban egy Polaris Sportsman 800EFi-vel. Elég adrenalint hoz a "konyhára" ez is.
Viszont, mivel nem csak egy BMW-m volt (5db), megmarad a márkaszeretetem és ha tehetem ismét ezt a márkát fogom választani! A világ legjobb autója!!!A rossz tetteimet nem bánom, inkább a jókat bánom, amit rossz emberekkel tettem!
-
hoby36
senior tag
Üdv.A kormányszervóba milyen olaj kell?Hidraulika?
A logikában semmi sem véletlen!
-
hoby36
senior tag
Esedékessé válik a motorolaj csere.Milyen márkát/típust ajánlotok?A szűrő kb mennyibe kerül?E36 320i-be.
A logikában semmi sem véletlen!
-
Gebriel
veterán
faceliftes lökös az milyen vagy mi az
Nem szeretem a feketét túl egyszerű szín.328-nak mennyi a fogyasztása? 10L
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
Értem, de nekem a szívem szakadna meg ha el kéne adnom az E34-emet.
hoby36:
Szerintem gyári 10w40 vagy Castrol.http://www.mobilgumi.hu/olaj.htm
A szervóba pedig speciális bele való olaj. Autósboltban tudni fogják a tipus/gyártás alapján.
Gebriel
Ráncfelvarráskor módosították a lökhárító designokat. Sajna nem tudom pontosan, hogy mikor, E46-ban nem vagyok annyira otthon. Ha nem gyárilag ilyen, akkor lehet, hogy a srác csak kicsit újítani akarta az autót, de az is lehet, hogy koccos volt a gép, és ilyet tudtak szerezni.
A fogyasztást majd BMW001 leírja, azt hiszem, hogy neki 28i-je van. Szerintem város kb 12-13, sok dugóval 15+, városon kívül 7-8 lábtól függően.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4118 üzenetére
Nekem 8,2L -t ír a készülék vegyesben, és lemérve is ennyi jött ki. Én nem vezetek annyira "állat" módon mint 1face. De azért én se kímélem.ű
A hármas kasznival még kevesebbet eszik, kisebb súly, kisebb a légellenállás, elvileg.
De igen, csak városban 12,5l simán megvan, főleg ha felveszed Bp. ritmusát. Én nagy átlagot írtam.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
1face
aktív tag
válasz MPowerPH #4122 üzenetére
Én ezzel az autóval (E39 528i) a nálam eltöltött 2év 8hónapjával letekertem több mint 90ezer kilómétert, tehát tudom mire képes! Bár nem tudom mit kellett volna tennem a 8 literes fogyasztáshoz! Egy Ford C-Max (nem röhög) lett most helyette, ezzel az autóval a kompjúter szerint 9,8 az átlagom, pedíg csak 1600-as (persze majdnem ugyan az a tömeg egy picsa gyenge motorral). A gázpedál az arra való, hogy kanyarig full!
1etlen 1 kresz szabály van: lakott területen belül 60, mert az még fizethető!A rossz tetteimet nem bánom, inkább a jókat bánom, amit rossz emberekkel tettem!
-
MPowerPH
félisten
Én tudom. Nem kellett volna minden egyenesben padlóval menni. Én azt még csak pályán próbáltam 78km -en, fogyit le se írom...
Nekem egyszer sikerült 5.9 -es átlagot is hoznom, kb. 200km -en. Igaz, hogy 90 -nél nem mentem gyorsabban, és éppen csak megérintettem a pedált kigyorsításkor.
Olyat soha többet, mert nem erre való.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
Na akkor megpróbálóm összefoglalni
Sajnálóm hogy ketten eladtátok a bömiteket.
carstyling showra el kéne menni de kevés esély van addigra rendbevágoma gépet.Az m50 és m52es mocik is faintoska ninbcs velük gond az 52es tán jobban fogyaszta dual vanos miatt.
e46ból és tuti 320i.t vennék.m-packosat.A 320d.vel ha bexarik sok gond tud lenni és fogyiba se éri meg.
nekem űgy tünik van 1 kisebb gond a hűtéssel, de egyenlőrenem biztos.
amugy megyeget az auto, és pesten beeszi a 11-12öt..nem tok mit kezdeni vele.fekete rácsot beraktam, meg +2 égőt az AE.s fényszóróba fain lett majd dobok képet ha tudok.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4130 üzenetére
Igen, a mai CR dizelekhez elég drága minden. (tehát nem csak a BMW-khez) Meg egy feltöltéses motor nyilván érzékenyebb is valamennyivel, mint egy sima szívó.
Ha sokat kell menned (évi 25e< km), akkor viszont simán visszahozza a megspórolt üzemanyagon az esetleges meghibásodásból eredő költségeket. -
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4133 üzenetére
Ha ennyit mégy akkor egyértelmű, hogy dizel kell neked, ha "spórolni" szeretnél.
A linkelt autón elég keményet húztak a chippel. Ekkora teljesítmény emelés már lehet, hogy megviseli a gépet, mert nem erre lett tervezve. A tuning index (2. kép), az ültetés és a cserélt kipufogó-vég is felvethet néhány kérdést. A km futást sincs feltüntetve.lorcsi:
Szerintem az lehet a magyarázat, hogy tulajváltáskor új rendszámot kértek rá. Esetleg külföldről hozták be 2004 után...[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4133 üzenetére
Vegyél diesel 1 -es Golfot, mert az az autó... Legalábbis egy vicces gyerek szerint a WV totyikból. Jót mosolygok a naívságán a srácnak, valami álomvilágban élhet. Dehát, mindig voltak ilyen emberek, nem tudják mire is való egy autó.
Ejj Dragon, Te mindig az ilyenekből maradsz ki.Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4138 üzenetére
Önmagában nem baj, de erről az autóról nekem az jön le összességében, hogy valaki fittizni szertett volna vele. A kipuff dob alap tuning, de én a gyárinál BMW dobnál jobbat még nem láttam, csak hangosabbat.
De lehet, hogy jó az autó, így monitor nélkül 5 kép és 4 sor leírás alapján nyilván nem lehet ezt megállapítani.[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
válasz Gebriel #4138 üzenetére
Azok az autók amiken ilyen "tuning" cuccok vannak, általában nem kíméletesen vannak használva. Persze ez nem jelenti azt, hogy rossz az autó, de nincs olyan állapotban mint a full gyári kinézetű, végig garázsban tartott, családban 2. autóként használt kocsik.
Szerintem a gyári BMW a legszebb, nem kell arra csicsa index meg világítós kutyafasza szélvédőmosó spriccelő...
Srác aki megvette az autómat mondta, hogy már készül rá körbe a spoiler
Kíváncsi vagyok mikor találok róla neten képet... szegénykém -
Eagl3
veterán
"...de én a gyárinál BMW dobnál jobbat még nem láttam..."
Egyetértek, de mikor az enyém, alól kirohadt a gyári dob és a kipufogós megnézte a szemem előtt, hogy mennyi lenne a gyári dobot megrendelni, inkább kapott egy szép kés csövű sportdobot. Pedig ez sem volt olcsó...
-
dragonfx
veterán
azé béke van elég minőségi dobnak tűnik...de kétségkívül az optikai és belső tuning is nem kíméletes hasznlatra utal..plusz ugye mindez 10 éves dízel ki tudja hány ekm.rel....ezeken kívül tökéletes.Ha benyás lenne azt mondanám vedd meg azonnal.de mondjuk 151ből nem cisnálnak 177et....de 137ből se 177...ugy hogy ne legyen gondja valami később.
Spanom haverjának chippelt 320d.je van....ő azt mondta 150 lovas verzsőnből csináltak neki 175öt..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4144 üzenetére
De 136-ról 177-re emelni az már +30%.
Eagl3:
Tökéletesen egyetértek azzal amit leírtál. Én is így gondolom.
A kipuffos témához csak annyit, hogy az enyémen gyári 15 éves dob van és makulátlan állapotú... Nehezen tudom elképzelni, hogy ezen a fiatalabb E46-on azért kellett cserélni, mert a gyári kilukadt. -
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4144 üzenetére
sok az hidd el.
nem 10-20e után lesz sok....
hanem majd 100e-120e után mert előbb lehal valami...turbócsere 400k asszem például.megazért a nyomaték is eléggé ugrik...és akkor már a hajtás, kuplung is veszélyben...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
Félreértések elkerülések véget. Azért kérdezek mert nem vagyok járatos a témában és Ti jobban tudjátok, ezért is jöttem be információkért. Nem kötekedésből..
Van pár favoritom, közte az első linked is bár 200k-val több mint amit szánék rá, de ha ez az ára, hogy "hibátlan" BMW-t kapjak, bár kérdés ennyi pénz ráfordításával egy másikat is "helyre" tudok hozni?
Illetve tetszik Ő is ez se rossz szerintem.Szerk:
Igaz nem ide való a másik típus ami tetszik A6 2400-2800cm2 V6, még erősen gondolkodom.
Bár a BMW-t talán közelebb érzem magamhoz.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4146 üzenetére
Dragon, akkor olvasgasd a hozzászólásokat a VW -es totyikban. Kérlek szólj hozzá, mert valaki nincs tisztában a dolgokkal de erősködik. Azt hittem téged senki se überelhet, de ha szoktak néha szídni, akkor nem jogos... Azok után a hozzászólások után főleg nem...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4147 üzenetére
Ezek jónak tűnnek így első blikkre. A középsőn nem gyári a felni, és mintha nem lennének meg az első ködlámpái, de lehet hogy csak a kép csalóka. A fekete nagyon elegáns ezzel a bézs bőrrel. Pozitívum az is, hogy nem bp-i. Az elején mintha lenne néhány kavics felverődés, de lehet, hogy csak kosz.
Javaslom, hogy minél több autót nézzél meg személyesen, és nem kell rögtön az elsőt megvenni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen