-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Igen, erre én is gondoltam. Meg is tettem, és nincs kipuff szag, legalábbis olyan, mint amit a szellőzőből éreztem nincs. Olyan kellemes "meleg" motor szag van.
Pollenszűrők már elég piszkosak, úgy hallottam 5k km után már elgyengülnek, 10k -nál meg nincs hatásuk. Lehet ott a gond, bár érthetetlen, hogy miért csak néha csinálja ezt, miért nem egyfolytában.
Köszönöm az info -t, max. 10k -t még megér a dolog. Eddig se mentem 130 -al, ezután se fogok, mert hülyeségnek tartom. Volt anno egy mozgalom, talán a 2006 -os luxusauto shown, hogy "Töröljék el a 130 -as korlátot", vagy valami hasonló. Ment is az aláírásgyűjtés rendesen, nem tudom mi sült ki belőle, mert azóta csönd van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Max
tag
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5751 üzenetére
Azért egy kicsit gondolj bele abba, hogy mi lenne itt az utakon, ha itthon sem lenne felső határ az autópályákon - sokszor így is csak a szerencsén múlik, hogy hazaér-e az ember...
Az ok, hogy Te látsz 130 felett is - de sok az olyan sofőr, aki a kocsi orrát is elmosódottan látja, a tükörbe meg bele sem mer nézni, mert akkor nem látná az utat maga előtt.
Belekezd egy kikerülő manőverbe és mivel túl majrés ahhoz, hogy a tükörbe nézzen, vagy figyelmetlen, rutintalan - szabadon választott -, egyszerűen kimegy Eléd - és nem biztos, hogy meg tudsz állni, mert esetleg már közel vagy...Akkor ki lenne a hibás?
És mióta eltörölték a 8 általánost is, mint feltételt, tényleg minden hülye kaphat jogsit, ha van rá pénze...
Csak gondolj bele mi megy egy kellemes dugózás közben Pesten...
Nincs azzal a 130-as határral gond - van, ahol még ennyivel sem szabad menni autópályán
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Ebben 100% -osan igazad van. A Magyar vezetési kultúra is inkább még a balkánt idézi, mint a nyugati országokat. Németországban sokkal kulturáltabbak az emberek, ott meg lehet ezt engedni. Szóval tényleg így van ez... De ki kellene próbálni valami rendszert ennek a kiküszöbölésére is.
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
na utánaérdeklődtünk a 30d motornak olyan szerelő ismerősnél, aki szinte csak 5ös bmw-ket lát és évek óta azokkal foglalkozik.
a legnagyobb gyengéjük a turbó, 250 ezer km körül elszállnak. változó geometriás, agyonkönnyített darabok, ezért nem bírják annyira.
ezenkívül ami gond lehet, hogy sok csatlakozóból kispórolták az anyagot és a rossz a utakon fokozatosan szétrázódnak, széttörnek.az automatát ő is dícsérte, mondta, hogy mivel ebbe évi 15 ezernél több nem kerül és nagyrészt kirándulásokon lesz használva, az is tökéletes lenne, csak 1 literrel többet fogyaszt. neki spec 528asa van. az is jó lenne, csak kár, hogy silány a kínálat kombiból. bár amit korábban linkeltem, az megfontolandó lenne egy próba erejéig.
[ Szerkesztve ]
-
E-Max
tag
válasz tibi666 #5757 üzenetére
Nem azért, de szerintem 250.000 igen jó egy turbótól, főleg ha hajtva van!
Enyémben 170.000-nél volt turbó cserélve, igaz, benzines, és előző banki tulaj mivel sokat bahn-ozott vele, gondolom nyomta is neki...
Mondjuk 270.000 volt a cseréje, még szerencse, hogy nem nálam ment tropára...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Ettől a mondattól mindig a falra mászok.
"A rendőrség adatai szerint Magyarországon átlagosan majdnem minden harmadik közúti közlekedési baleset gyorshajtás miatt következik be. A megfelelő sebesség alkalmazásával életek százai menthetők meg, ezért - a közlekedők biztonságát legfontosabbnak tartva - a rendőrség a továbbiakban is mindent megtesz a mások életét, testi épségét veszélyeztető járművezetők kiszűrése érdekében - zárul a rendőrség közleménye."
Talán szigorítani kellene a jogsi letételéhez szükséges dolgokat. Aki pl. nem nagyvárosban tanul vezetni, halott ember az utakon. És itt is mennek a zsebre pénzek. Ha mindenki normálisan megtanulna vezetni, nem lenne itt gond.
Csak duma, ez a gyorshajtásos mizéria. Nem jól mérik fel a távot, és belefognak az előzésbe, akkor azt is a gyorshajtásra kenik. Meg minden ilyet, pedig ott van egy másik tényező is, amit ha megtanulnának kezelni a sofőrök, akkor minden rendben lenne. Hülye barom ott bent mindenki, elvakult állatok akik csak arra utaznak, hogy húzzák le a lakosságot.
Falra tudnék mászni, amikor egy tanuló úgy indul el a lámpától, hogy még futva is métereket vernék rá. És utána is 30 -al meg 40 -el döcög, és 20 -al kanyarodik. Az ilyet egyből eltiltanám, meg az oktatót is, aki ezt megengedi neki. Nekem anno mindig azt mondta az oktató, hogy csak dinamikusan, vegyem fel a forgalom ritmusát. Soha nem szólt rám, mikor nyikorgó kerékkel indultam, hogy gyorsan sávot tudjak váltani. De mikor lassan csináltam valamit, egyből leordított, hogy ne pöcsöljek már. Olyankor szívatott is rendesen. Utána úgy belejöttem, hogy néha szólni kellett, hogy ne pörgessem annyira, mert szétesik szegény.
Így kellene ezt mindenhol csinálni.Vissza térve, akkor ilyenkor milyen bírságra számíthatok? Gondolom ekkor van az, hogy zsebre is dolgozhat a rendőr... Én mondjuk egy árva petákot nem adnék neki, inkább csekk.
Csak azért kérdezem, mert ma bemértek... 100 -al mentem 90 helyett, és nem néztem a trafit, szemetek nem is villogtak, hogy mérnek. De nem jöttek utánam....
Jah, és Polgárőrös kocsi volt, nem is rendőr járgány, azért is nem tűnt fel.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tomics
addikt
válasz MPowerPH #5761 üzenetére
hát ha jól vettem ki a cikkből akkor 10%tól büntetnek, tehát 90es korlátnál 99től...ha szerencséd volt az óra csal 5 km/h-t és megúsztad
Egyébként sztem max 10 ezer...de ha nem helyszíni bírság, akkor már feljelentésnek számít, vagy nem? az meg 30tól indul...bár arra hónapokat is várhatsz mire kijön a csekk
Egyik ismi tiltott helyen parkolt, szélvédőre kapott egy értesítést hogy feljelentették, 3 hónapra rá kapta a 30k-t, már azt hitte, hogy megúszta...érdekesség: engem még a 30k-s változások előtt mértek be lakott területen 59-el. egy darab ezressel megúsztam és nem zsebbe , hanem helyszíni bírság, csekken. na ilyen se lesz többet biztos az életbe
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Gyok2
aktív tag
Azt írták csökkenni fognak a büntetési tételek.
Tiszta Windows rendes ház
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #5761 üzenetére
szeretnél te ilyen oktatást.
kollégám fiát tegnap húzták meg forgalmi vizsgán, mert 4 sávos úton a belső sávban elhaladt egy külső sávban haladó autó mellett zebrán.
zebrán előzni nem szabad. ha 5-tel ment volna a külső sávban, akkor neki le kellett volna lassítania.kivágták. egyébként nagyon ügyesen vezet, már évek óta kijárnak horgászni, ott tanult meg vezetni, terepen. én is voltam már velük kint, tényleg semmi gond nincsen, finoman bánik az autóval. de hát ezek ilyenek. viszont azt, aki két kézzel 10-2-nél markolja a kormányt, de úgy hogy lilul a keze és közben remeg a lába, de betéve vágja a kreszt, azt átengedik.
én drágábbá és profibbá tenném az oktatást. vezetéstechnikai tréninggel kötném össze. a mai napig járok ilyenekre, évente egyszer elmegyek, pedig már lehúztam 300 ezer km-t, de nem árt frissíteni a gyakorlatot, hogy vészhelyzetben előjöjjön.
én a múltkor láttam trafit, óra szerint 147-tel mentem (amúgy gyorsabban szoktam pályán, isteni sugallat lehetett, hogy nem léptem oda jobban egyből, ahogy felkanyarodtam) az egyik pihenőnél az m3-on, utána izgultam is, hogy nem-e volt kint valami sunyi 100-as, vagy 110-es tábla, de ma megint ott jöttem és megnyugodtam, hogy nem. úgyhogy remélhetőleg nem kapok semmit. valójában nem lehetett több 140-nél. meg előtte 1 héttel 40es táblánál mértek, óra szerint 45-tel mentem, úgyhogy megint nem tudtak elkapni.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5751 üzenetére
az a rádiós műsorvezető csinálta nagy góré fax tudja ki volt már...de egy bombafestésű lotus elise.e volt akkor
145nél május 2. óta nem kéne csekket kapni.ha igen 30e alatt lehet csak.
pollenszűrő sok minden szagot bezavar ám.enyémbe piszok drága mert csak gyári van, így inkább ventilátor elzár.ablak lenyit.ennyi ...vagy nagy sebbességnél napfénytető.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tibi666
senior tag
az nem annyira szimpi. sem a hitelátvállalásban nem látok jót (én mint pénzügyes), sem abban, hogy 97es az autó, mégis újfajta eleje van, ráadásul nincs is annyira felszerelve. a felnik sem gyáriak, szóval úgy amblokk az autó nem nyerte el a tetszését a barátomnak, meg nekem sem. viszont a szürkének adunk egy esélyt. majd beszámolok, hogy mi volt.
meg nézünk azért 530d-t is szerintem.
-
SpeedR
őstag
válasz tibi666 #5770 üzenetére
Annak a másodiknak E39 klubos rendszáma van, tehát valószínű BMW fanatic a tulaj. Tehát valószínű nem egy puff miatt lett faceliftelve. Én megnéznem. Nem kerül semmibe...
(#5767) dragonfx
Egy Árpa Attila nevű arc volt a főkolompos. Egy egyesületet is létrehoztak anno, hogy kilobbizzák a sebessséghatár eltörlést/emelést.[ Szerkesztve ]
-
E-Max
tag
Az elsőnek is E39 klubos rendszáma van.
Egyébként meg szerintem a facelift utáni első-hátsó lámpák ezerszer szebbek, mint a régi lámpák.
Nekem is a régi lámpás volt, egy idő után kezdtek bemattulni erőteljesen a búrák, úgyhogy ha megtartottam volna, valószínüleg én is cseréltem volna az újabbakra, pedig az is 97-es volt, és törve se volt..# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5767 üzenetére
Ahogy mondjátok, ő találta ki. És igen, Lotus volt, még ültem is benne, le is vagyok fényképezve.
Nah, ma kicsit odacsaptam a lovaknak megint. Áh, hát brutális. Kezdek rájönni, hogy mindenre elég ez az autó, amit itt nálunk ki lehet autózni az utakon. Egy 323i -vel szórakoztunk egy jót, meg mögöttünk erőlködött egy Opel Astra 1.6.
Mikor lehetett, erőből elmentem a 323i mellett, éppen csak vágtam egy 4. -et és már előtte voltam. Utána néztem a visszapillantót, szépen szakadozott lefelé, Astra addigra már eltűnt. Aztán ránéztem az sebességmérőre, és 220 -at mutatott majdnem. Mondom ehhh, hát ez nem autópálya. Az ember észre se veszi, és már 200 fölött van.
Utána gyorsban visszavettem, erőmű részen sok a kommandós mérőkocsi. BMW megelőzött, de nem ment el. 110 -el haladtunk. Azt jött az Astra is, pár perc múlva. Szegény, biztos kitaposta a lelkét is. Nah, de megadtam neki az örömöt.... Persze akkor se szaggatotton, hanem tilosban előzött meg mindkettőnket, úgy hogy majdnem nekiment a szembejövőnek. Hülye kis ugri-bugri... Biztos megvolt a győzelmi mámora, kis tizenéves pöcs ment a barátnővel.Jah, összben 7,6 most az átlagom, pedig végig 120-130 között mentem, alá csak nagyritkán ha előzni kellett. És ami a legérthetetlenebb, haver jött utánunk lemaradva az 1.6 -os Golf IV -el. Neki 7,9l lett az átlaga. 8 percet vártunk rá.... Nah jó, Remus rendszer van alatta, biztos rádob 1 lityit...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #5773 üzenetére
Ma én is BMW-ztem egyet, ismerős vett egy E36 320i-t kb fél éve, de mivel BMW mániás(mellette van egy E39, E30, E38 és egy hétköznapiként használt E46), úgy döntött, ezt kipofozza, motor csere, váltó csere, kipuff rendszer csere, és mivel coupe, ezért úgy megcsinálja belül is, ahogy kell.
Gyönyörű lett!
Olaszoktól szerzett egy E36 M3-at, ami borult, de a váltója, motorja, és minden caklipakli egybe volt rajta, csak kasztni ment tropára, átépítette bele, tett rá egy turbót, gyönyörű kékre festette(M5 kék, az a csodás szín... )belül fekete bőrkárpit, a tetőt belülről lebőröztette, gyári nagyon-nagyon szép E36 M3 felniket szerzett rá, AE kristály lámpák, nem lexus stílus, gyönyörű autót faragott belőle.
Ma ezzel kimentünk egy kicsit a pályára, nagyon-nagyon vad az a kocsi...
Brutális ahogy megy, turbóval együtt, meg egy kis átalakítgatásokkal(elég sok mindent tartósabbra cserélt) 530ló lett belőle, és nem egy tuningvasnak néz ki, hanem egy gyönyörű gyári állapotú E36-nak...Következő alany, amit kinézett, egy E39 M5-nek az új állapotúvá tétele, csak még az anyagiak hiányoznak hozzá.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Jajj, a legnagyobbat el se mondtam. Van itt Pakson egy nagyon pénzes faszi, övé a komp meg a sóderbánya. Haver apja jóban van vele, onnan tudom ezeket. Nagy Merci mániás a faszi, van egy új S600 Long -ja, és egy
ML 63 AMG -je. Feleségének van egy A klasse -os kisautója, és egy C320CDi -je.
Azt kell tudni a fasziról, hogy ha modellváltás van, neki már előrendelésben van a típus, a régit eladja.
Jah, és a nagy szervizeket együtt szokta megcsináltatni. Mercinél akkora tiszteletnek örvend, hogy ilyenkor kiküldenek az autókért srácokat, és egy S320CDi -t adnak neki addig csere autónak. Most az A osztályos Mercin kívül elvitték mindegyik autóját.
1 hét múlva kapta vissza őket, a végszámla pedig majdnem 5 millió forint lett, minden szolgáltatással együtt. Csak a csere autó volt a hétre 250.000 forint.E-Max: Az szép. De azért akkor ott van zsé is, nem? Mert amit itt elmondtál, már egy E36 M3 árát veri.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #5775 üzenetére
Van, anélkül nem nagyon kezd bele senki ilyesmibe...
Ha jól emlékszem, az M3-at már tavaly tavaszal megvette, csak a kiszemelt autót kereste hozzá.
Azon gondolkoztam, hogyha nemsokára meglesz ugye F01, akkor azzal mi a fenét kezdek?
Mert ugye még nem saját, egy karc van rajta, végem, környéken leparkolni nem merek vele, elég sok a nemnaponbarnult, és elég sok autó tűnik el így is.
Azzal se volvo klubba, se régi bmw klubba nem látnak szívesen, F01 klub pedig nem lesz egyhamar...Ezért szerzek nejemnek vagy E46 cabrio-t, vagy E39 M5-öt...
Lassan 2 hónapja, hogy eladtuk az alfát, de azóta nem találok egy normális, szép állapotú, nem túlárazott E46 cabriot, vagy M5-öt...Mercinél vannak érdekes dolgok...
Én elvittem S60-at Volvo-hoz, mikor átnézettem, meg kötelezője volt, olajcserével egybe kötve, meg egy-két apróság, addig kaptam ingyen arra a pár napra csere autót.
Új S nem tetszik, de az ML 63 AMG-t elfogadnám...Legfontosabbat kihagytam, haza fele már majdnem visszaértünk, jön lámpázva, nagyon nyomulva egy E36-al valaki, mondom biztos gratulálni akar, milyen szép a verda, vagy kérdezni valamit.
Lámpáz, félreállunk, odajön, húzza le ablakot, láthatóvá vált szép napon barnult feje, mondja, hogy teee tezsvír, mennyiért adod el nekem?Hány lúerűs? Me nagyon szíp a verda, enyimet odajadom, meg még 500-at, mit szósz hozzá tezsvír?
Aztán mondtuk neki, hogy ezt nem adjuk el, vagy ha igen, akkor 15 millióért(annyit úgyse ad érte senki)rögtön meg is köszönte, és elhúzott, mikor a hátán felbukkant a 316i felirat....
De utána legalább jólesett a marhapörkölt.[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5777 üzenetére
323i.vel azért pariban tudsz lenni nem sokkal gyengusabb az.csak magas sebbességen ahogyírtad.de szívósorcserével, már lehet el is kalapál
e39 m5öt egy nőnek..jajjjj......e46 320 cabrio bőven elég.
e36 m3 turboval..na majd látjuk remélhetőleg vadkerten vagy vlahol gyorsulásin....530 ló az nem piskóta.gondolom nem kevés zsébe van.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
aktív tag
Az új S Merci elég érdekesen néz ki, de néhány szögből egész jól tud kinézni.
Tiszta Windows rendes ház
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #5777 üzenetére
Péntek reggel megyek érte.
Értem mire céloztál, de főleg magam miatt venném meg, kicsit élvezkedni vele....Mármint az autóval.
Amúgy jól vezet, a 200 lovas alfával se volt semmi gondja, igaz M5 duplája, pláne ha lesz egy olyan hangulatom, amit írtam pár napja, hogy teszek rá egy kompit...
Mondjuk először az autó legyen meg.Vangelis: Ez tetszett...
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Jah, dupla élvezet, mi? És az M5 hátsó kerekes, ott már kell markolni a kormányt, ha nyomsz egy kövéret. 2 padlón simán elforog 70 -nél, ha megcsúszós az út, akk TC -vel nem is tudsz gyorsat előzni, mert nem engedi az autót megugrani. Uh, ha összejönne az E39 M5, akk meglátogatunk.
Kíváncsi vagyok a bálnára is, hogy mi lesz az első benyomásod egy hosszabb út után.Don't Tread On Me
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #5783 üzenetére
Hát első benyomás, az max a főnöktől lesz...
Csütörtökön megyek ki, jön a család is, mert jön a féléves zárás, ez sokáig tart minden évbe, kint ülök vagy 3 hétig.
De ott is van net, majd írogatok, csak hosszú útra nem nagyon viszem, csak münchenen belül.
Ha találok egy szép E39 M5-öt, normális árban, akkor valószínűleg megveszem, vagy legrosszabb esetben egy E46 M3 Cabrio, vagy még rosszabb esetben E46 330i Cabrio...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5781 üzenetére
bármit lehet csak legyen lé.
28asra is lehet turbot rakni.e39 m5 kompival..mik röpködnek itt
E-maxx>>azé kicsit lehetünk irigyek igen hogy alsó lépcső az e46 330 cabrio ...be lehet nősülni a családotokba?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #5785 üzenetére
Nősülni még lehet, de már gyereknek van barátnője, bár a kicsi még nem beszél, van esély rá...
E39 M5 az egy lehetség, de ha nem érzem elég erősnek(mif@sz, sokat ittam volna? erőőőőősss azz...)akkor teszek rá esetleg egy kompit...
Mivel az alfa kb 2milliót ért piaci áron, mi meg több mint 3-ért adtuk el, ezért most az e46 330i sem lehetetlen, úgy volt, hogy 2-ért eladjuk, 4-ért veszünk egy másikat, de így 5 és 6 között is tudok nézelődni...
Csak a végén nehogy asszonypajtás meggyőzzön, hogy neki Mustang V8 kell...
Múltkor már győzködött, látott egyet 6-ért, hogy kell neki egy olyan...
Mondjuk elgondolkodtató, mert egy 2-3 éves Mustang V8 300 lóval, hmmm...
Nekem akkor már ez kellene: [link]
Bálna árából kijönne, de elég furcsán néznének rám.Hmmm, van egy két érdekes mustang, ez pl 845ló:[link]
Ez csak 610:[link]
Ez 42 éves, és majdnem 600 ló:[link]
Ez is oda...500ló, 1 éves:[link][ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Hát igen, álmaim autója egy ilyen Shelby GT500 Super Snake. Asszem álom is marad.
tibi666: Markolni azért kell a kormányt, hogy meg tudd fogni a hátulját TC nélkül. Múltkor eleredt az eső, éppen csak nedves volt az út. 70 -nél akarok 2. -ban egy gyorsat előzni, mert jöttek szembe. Hát mit adj isten, lenyomtam a gázt, index ki, és folyamatosan égett a TC led. De kb. 5 km/h -t gyorsultam közben. Egy 400 lovas M5 mit művelhet?
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
nekem ezek az amcsi verdák nem tetszenek ez a mustang se külsőre..biztosnem semmit lép, de 100x egy ferkát vennék ennyiért már.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #5791 üzenetére
Ennyiért nem nagyon veszel 850lovas ferrarit...
Egyébként ha már ferrari, abból csak F430 cabrio-t vennék, vagy esetleg egy Lambot, bármilyet, de Cabrio, LP560,640 az igazi...
Orosz kolléga tavaly nyár elején vett egy Lambo Murcielago LP640 cabriot, fehéret, megmutatta, beültem mellé(vezetni nem vezettem sajnos ) hát az nem semmi...
Ezerszer inkább kéne az, mint ferrari(na jó, max egy enzo...)# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
tibi666
senior tag
[link]
arra is gondoltunk, hogy ezt megnézzük. ha a motor tényleg jó, akkor lepapíroztatjuk, regadóval még mindig bőven a hasonló évjáratúak árán belül vagyunk. a maradékból meg kipofozzuk és akkor tudjuk, hogy biztos rendben van. annyiért, amennyiért vehetünk esetleg egy magyar papíros, alapból szépnek tűnő, de rejtett, vagy hamarosan előjövő hibákkal rendelkezőt. -
dragonfx
veterán
válasz tibi666 #5798 üzenetére
nem vágom mér húzza itt le mindenki az e46ot....
Az e39 max. nagyságban múlja felül minden extra rendelhető az e46ba is ami van e39be....e46 arany középút átmenet... a nyers e36 és a túlbonyolított/elektronikázott e90 között....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #5799 üzenetére
E46 és E39 között van különbség, nem is kicsi!
E46 sokkal szűkebb, én pl a sedanba el sem férek se hosszába, se széltébe, cabrioba még csak csak, de többibe nem.
Nagyon hasonlít belül a két autó, de E46-ban gyengébb minőség van...
Nem rossz autó az sem, de azért nem egy E39...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Stellar Blade
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- Diablo 3
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen