Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
mAtThEw0319
senior tag
válasz SeniorTilla #48451 üzenetére
Köszi!
A távirányítók elvesztése
A szervizben letiltathatja az elveszett távirányítót.
Akkor ebből szervíz lesz. Szerintetek, hogy USA import az autó, így is fog ez működni itthon? Mármint a letiltá!? Pontosabban: USA-ból Németországba, majd onnan egy itthoni használt autókereskedés hozta haza értékesíteni és én itt vettem tőlük Magyarországon. -
Ck.
addikt
F3x-be nem lehetett rendelni auto hold-ot, ugye? Még 330e-ben sincs, ha jól gondolom?
-
Zolom89
senior tag
Mostanában dobálja inditasnal a kormanyzar hibát, megmozgatom old is és indul is. Neten rá keresve, kormányoszlop csere vagy valami frissítés megoldja a dolgot..
Ezredes mi a véleményed?“LG C2 + Samsung Q990B” Asus Rog Strix G17
-
davidsone
addikt
Sziasztok!
Kb 2 hónapja vettem egy e46 330Ci gépet. Tökéletesen üzemelt ezidáig... Nem indul. Ews vagy önindító lehet. Ha önindító betolásra indulnia kéne mindenképp? Kétszer beröffent a hibajelenség után váltogattam és egyszer csak beröffent azóta semmi. Polltom szervizbe vinném van Valakinek tapasztalat v jobb ötlet? Előre is köszönöm a segítségeteket!
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
Chris0321
addikt
Hello.
Vásárolt már valaki e46-hoz ilyen lámpamosót? Az érdekelne mennyire megbízható a termék mert az ismerősöm szerint 40.000 ft egy ilyen újonnan. -
-
MoP_FX 57
őstag
válasz CharlieDrop #48467 üzenetére
Nem, két teleszkóp, ami oldalfüggetlen. Továbbá kell kettő spricni, ami oldalfüggő. A spricni van alatta. Összesen ~ 200 dollár.
A kengyel a 12-es.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Chris0321 #48474 üzenetére
Jó döntés volt. A klasszikus BMW sorhat, sokak szerint minden idők egyik legjobb BMW motorja.
Pár dologra érdemes szerintem odafigyelni: vizet és olajat ne fogyassza és ne is folyassa, érdemes ennek a kettőnek az ellenőrzését gyakori rutinná tenni. Régi akku érdekes elektromos anomáliákat tud okozni, plane, ha automata az autó. Érdemes újat venni. Egyébként elég golyóálló a motor.
Üdv, egy M54B25 tulaj.
-
MoP_FX 57
őstag
Szerintem inkább az utána jövő N-es szériatol. De nyilván ezen kar vitatkozni, mert egyikünknek sincs reprezentatív mintája. Ettől függetlenül az M54 egyszerre egy elég fejlett és megbízható motor. Már dupla vanos és disa, de még vastag lánc és szivocso befecskendezés, viszont magasnyomású, turbó és egyéb firlifrancok nélkül.
A hűtési rendszere az achillesz-sarka, ezt alairom. Ezert kell sűrűn nézni szinteket és a vizfokot. Ez utóbbi sajnos 115 fokig közepén áll, szóval viszonylag könnyű megforralni.
-
STC Speed
őstag
válasz CharlieDrop #48481 üzenetére
E46 nál TRW lengőkar 1 évet ment el (kb7 ezer km) nem volt olcsó, azért ez durva. Most a meyle HD jön.
-
aero.
veterán
válasz MoP_FX 57 #48480 üzenetére
Az N-es széria már teljesen felejtős, nem hiába írtam, hogy az M54-nél kezdődött a fillérbaszás. Az enyém 11e km alatt 12 liter olajat kért. Közel 1 millióért javították volna. A 115 fokig középen cövekelő vízhőfok mérő (ami már 75-nél úgy áll, mint a cövek) is más tészta, ez már manapság probléma mikor képesek az emberek csapvízzel feltölteni ... Ugyanúgy minden M54 amit ismertem szipákolta az olajat rendesen. Egy kis szériás sportautónál elviselném az utántöltögetést, egy utazólimuzinnál már nem.
[ Szerkesztve ]
-
MoP_FX 57
őstag
válasz CharlieDrop #48481 üzenetére
Na igen, az olajfogyasztas. Az enyém mondjuk gyári 5w40-nel megy, de hozza sem nyúlt meg. Valamit varialtak az M52-M54 valtaskor a gyurukkel, vélhetően a kisebb belső ellenállás miatt. De aztán az is lehet, hogy az osoreg vasblokkos M50 is tudta enni, ha folyamatosan tiltogattak.
-
Chris0321
addikt
válasz STC Speed #48475 üzenetére
Köszönöm, jó kis oldal.
CharlieDrop: eddig jól indult a kapcsolatunk, pár kopó alkatrészen kívül nem kellett semmit cserélni miután átnézték rendesen.
MoP_FX 57: Vásárlás után egy olaj vezetéket ki kellett cserélni mert szivárgott, a hengerfej nemrég lett felújítva amit az előző tulaj fényképekkel tudott igazolni. Pontosan nem tudom mi lett megcsinálva mert nem értek hozzá de a sógorom aki autószerelő és aki velem volt a kocsi vásárlásakor megfelelőnek találta a dolgot. Olaj csere megvolt, a vásárlás után és még alig mentem az autóval mert 1,5 hónapig vacakoltak vele a festők mert idejük nem volt rá de elvállalták de nézni fogom a szinteket.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz MoP_FX 57 #48477 üzenetére
Az akkumulátor nem tudom mikori, de eddig nem volt elektronikai gondom csak annyi, hogy a töltőre tett telefonom túlmelegedett egy 20 km-es úton. Eddig működött rendesen a töltő és a klíma nélküli Ladában nem volt ilyen problémám. A váltó manuális, nem szeretem az autómatát.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Chris0321 #48489 üzenetére
Szerintem ezzel az autóval nem olyan egyszerű gazdasági totálkárba futni, főleg kézi váltóval. Nem szabad megforralni és nem szabad, hogy alacsony olajszinttel fusson. Ezeket nézni kell. Utazás közben pedig érdemes néhány percenként rápillantani a vízhőfokra.
Ha meg mégis kellene valami, akkor ott vannak a facebook csoportok, folyamatosan bontják az E46-okat.
-
-
MoP_FX 57
őstag
válasz STC Speed #48492 üzenetére
Nincs tapasztalatom, de nekem a logika azt diktálná, hogy az mtech gátló keményebb, tehát összességében rosszabb lenne a komfortérzet. Nekem gyári mtech futómű van alatta style 68-cal gyári gumimérettel (elöl /45, hátul /40), és a toldozott-foltozott budapesti utakon keményen tud pattogni. Frissen aszfaltozotton pedig vajsimán fut. A pattogásból következően pedig nyilván folyamatosan kapja a pofonokat a komplett futómű, nem csoda, hogy gyorsabban megy minden tönkre.
(#48493) Chris0321:
Az esetek 99,999999%-ában nem lesz semmi. De egyébként az alu hengerfej nem fogja sokáig bírni a hősokkot. Az M54-es motor hűtőrendszere nem a legrobosztusabb, de nem áll sokból kicsit odafigyelni a vízhőfokra. -
Chris0321
addikt
-
Chris0321
addikt
válasz MoP_FX 57 #48497 üzenetére
Elértem az extra listát, teljesen gyáriak tűnik. Pár éve hozták be németből, akkor vette meg a házaspár akitől én vettem. Én sem szándékozok rajta alakítani csak kap egy másik gyári fejegységet amin van cd vagy mode gomb, hogy tudjak hozzá csatlakoztatni egy Bluetooth-os/usb-s modult, amit elrejtetek a kesztyűtartóban.
Köszönöm. -
szimi57
őstag
Megosztanám a legujabb tapasztalataimat a Liqui 5w40 vs. GT1 10w60-nal kapcsolatban első tankolás (700 km) után. A tankban maradt még több, mint 300 km-re való benzin. Az olajfogyasztásom drasztikusan lecsökkent, fél liter helyett most fél deci!!! Hátul a kipufogóról eltünt a korom. Benzinből a számitott átlag 6,3 (müszer szerint 6,4), előtte 6,8. Tudni kell még, hogy az olajba használom a Metabond Eco-t, a benzinbe pedig a piros Spurit. Ez mindkét olajnál fennállt.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
FIREBLADE78
addikt
[link] Ez érhet valamennyit?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest