Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #20851 üzenetére
Megprobalom osszegezni:
Srac kedvenc nemet auto szeriaja....es most vezeti mindet.
e30: legendas 1. m3, teljesitmenyhez kepest draga
e36: konnyitett valtozat, erosebb motor, majdnem nem kerult forgalmazasra US-ben, de kar lett volna
e46: Eros motor, neheznek - nagynak erzodik, jo.
e92: de jo huha, v8 (kinnyebb mint e46 sor6), eros, gyors, minden uber, vegyetek ameddig lehet.
-
H.Ezredes
őstag
Megjöttek az eredmények a Slovakiaring-ről 1/4 Mile 12,690s szerintem nagyon jó eredmény főleg,hogy teljesen alap a kocsi
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Xmodule
őstag
Na ma megvettem az E36 320i kombit. de csak holnap megyek érte mert a teljes első féktarcsakat es fekpofakat kicserélik ne legyen remegés fékezés közben. Plusz kaptam a kocsihoz ingyen három hónap teljes cascos biztositast. Azért ez sem mindegy. Meg egy hónap garanciát ( bár mondta az öreg hogy ilyen idős kocsira nem szokott adni). Amugy nagyon jó fej volt az eladó. Meg akkor is kedves maradt mikor szombaton 4 különböző kocsit vittem el teszt vezetni utánna vasárnap mondtam telefonon mégsem kell a BMW aztán pár óra múlva meg gondoltam magam nekem nem kell most passat nekem ez a BMW kell! Felhívtam mondta oké meg van. Ma meg mikor írtuk a papírokat is rendes volt. Találkoztam mar nem egy eléggé bunkó kereskedovel. Pl ma is néztem egy Passatot 2005-os 200.000km aztán mikor látta elkezdtem nézegetni olajat hűtő vizet stb elment oda hívom mondom ez es ez nem jó stb ilyet szól tudja jól mi nem jó most biztos azért mondom mert alkudni akarok fogta magát es elment. En meg oda mentem hozza megköszöntem es eljottem. Hihetetlen volt hogy meg neki állt feljebb. Na de ez a bmw-s rendes volt. Felemelték a kocsit nézzék alá. Motor a tekno tomitesnel kicsit olajos volt de ha gondolom az a tomites sem éppen új a váltó is kicsit olajos volt de nem csepegett csak úgy picit koszos volt. De most nem az hogy gyorsan letorlik stb pedig lett volna rá idejük hogy úgymond elrejtsek. Na mindegy. Remelem sok szerencsém lesz hozza es sok sok km-ert fogunk megtenni együtt arra gondoltam holnap elhozom es nézek valami lehetőleg BMW szakit es lecsereltetem összes olajat szurot es felirom valahova legalább ezt tudjam mikor voltak cserélve.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Esetleg valakinek egy ebookban haynes féle bmw e36 hoz? Skoda Octaviasat megvettem amugy de mivel azt a kocsit eladtam igy felesleges
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
MPowerPH
félisten
Ma összevetettem a chip előtti és utáni gyorsulási vidit. Elég szembetűnő... 100-240 között 6s-et javult. Felraknám, de sajna a chippelés utánit eltoltam, kiesett a kezemből a phone.
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
megőrjít ez az izzócsere. pofonegyszerű mégis szívok vele megint. nem bírom visszacsavarni, elvileg egy síkban van a patenttal látom is, be is van nyomva és mégse tudom rácsavarni össze vissza lötyög...
-
hdman
őstag
válasz whitezo88 #20863 üzenetére
Akkor még nem cseréltél Grande Puntoban... Aki azt igy kitalálta, kötelezném, hogy napi 16 órában cserélgesse. Lenne egy káromkodásfigyelő gép, ha káromkodik, jól megvágná az áram
BMW001: ha lesz másik videó, akkor jöhet, vagy vágd le a mostani végét...
Sopron city :)
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #20862 üzenetére
Nem az erő a gond, hanem, hogy hogyan bírják, az amúgy is kihegyezett alkatrészek (amik még a gyári erővel is megadják magukat), de ne legyen igaz, és legyen szinte ingyen m3-ad...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #20865 üzenetére
Ez volt a legkisebb csomag... A csóka mutatott pár egyéb 35D setupot is, az összes közül egyet leszámítva az enyém lett a leggyengébb, mivel így kértem.(de ezt már leírtam) A lóerő mondjuk 8-al lett több, de már nem akartam problémázni. Fórumokat olvasgatva senki nem panaszkodik, hogy valami gondja lett volna ebből.(egyedül, 350 ló fölött a DPF már nem biztos, hogy szereti, gyorsan koszolódik) Ez a 328Le még semmi, csakúgy mind a 640nm. Egyik angol fórumon 400Le@800NM-el fut ugyan ez a motor, eddig hiba nélkül.
M3-al soha nem hasonlítanám össze, attól nagyon messze van. Lehet hogy rugalmasságban van olyan jó, ami mondjuk rövid egyenesekkel tarkított pályán kijön, de mind nyers erőben, mind fékekben, mind élményben messze elmarad.
hdman Megpróbálom. De ha nem megy, akkor itt van 10km-re az M6, kiugrok, és újra lemérem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #20866 üzenetére
Az addig ok, hogy barmi erős (lett), és lehetne még erősebb, de közúton, hányszor fogsz (tudsz) padlót nyomni egy 300+ lóerős autónak. A poweren a 328i 400 le felett van, nagyon szép kocsi, nagyon tetszik, de sose kellene, nem merném kihasználni, ha kihasználnám, akkor meg jönne a yard...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
-
KINKY_007
aktív tag
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
menalcas
őstag
Valaki kérdezte már egyszer hogy milyen gondjai vannak a Dieseleknek:
Tádáá[ Szerkesztve ]
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
-
Sziszka_88
tag
Gondolom ez a régebbi dieselekre (TDS-.ek) nem vonatkozik, ahogy olvasgatom -csak az "újabbakra" ..sacc 2000 évjárattól fölfelé. A kartergáz-szűrőre valóban kell figyelni. Ezeket a szelepeteket én biztos nem iktatnám, csere új szívósorra, nem véletlenül van az úgy megtervezve. Bár amelyikben még nincs DPF lehet nem számít.
-
MPowerPH
félisten
válasz Sziszka_88 #20880 üzenetére
Alacsony fordulaton vesztesz kis nyomatékot, meg ugye jobban fog kormolni. Az én ismerőseim mind kiszedették. Nálam passz.
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
válasz Sziszka_88 #20880 üzenetére
nem, a TDS-seknek van bőven más bajuk
-
Casanova*
veterán
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
MPowerPH
félisten
Gyorsban utánajártam ennek, E39-en kaptam is linket.
Swirl flaps Maximum 8,37 font darabja. Kell belőle 6, tehát 50 font, 17.500Ft. Az meg mégse 200k, de még csak nem is 150....Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz menalcas #20885 üzenetére
Telefonálni kell, vagy emailben érdeklődni. Visszaérek, és valszeg felhívom őket.
Sőt, lehet egyeztetés után elnézek hozzájuk, Sheffield itt van Manchester mellett.Majd kiderül, hogy tényleg csak a dugaszolásra van lehetőség, vagy van más egyéb megoldás is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Djmarko
tag
-
MPowerPH
félisten
Leeső kamerás vidi. Jó meleg volt, azért erre az időre a klíma ki volt kapcsolva. Barátnőm ült csak mellettem.
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz H.Ezredes #20749 üzenetére
A tuti lánc...
Pár himba szétment...
Sokat nem kell magyaráznom....
Én a cserét ajánlom inkább nem megvárni amíg elszakad....
BMW001
Visszatérve a kérdésedre szerintem nagy valószínűséggel a tied is ilyen lánc... Ma kezembe akadt a szétbontott 35D-nk vezérműlánca 30-35D motorjaink voltak azt hiszem 2008-2009-esek és ugyan ilyen láncaik vannak amik szakadnak a tiedben is ilyennek kéne lennie....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #20893 üzenetére
Írtam az egyik angol szerviznek ezzel kapcsolatban. Nem, sőt, ők úgy nyilatkoztak, hogy az angol M57-es modelleket tudtukkal nem érinti, az N47-es modellek érintettek.(2007-2009)
Egyébként sem vonatkozik az összes láncra, csak egy bizonyos széria az, ami anyaghiba végett elfáradhat. Bp.-n is megerősítették ezt. 10 láncból 1 szakad el, legalábbis állításuk szerint.
Wiki is megerősíti.
"Timing chain problemsThe N47 engine family is prone to excessive timing chain wear and premature failure.[5] Rattling noise from rear of the engine is indicative of the condition. Timing chain failure may call for engine replacement or a costly repair. The issue applies to all applications and power variants, from 2007 to 2009 models."
mod: Nekem a lánccserére 600k-t mondtak itthon.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #20897 üzenetére
Dehogy... Maszek.
Szintén a láncos témára. Azt hiszem én hozzá viszem az autót a lapátok miatt. Kifejezetten erre a két gyári hibára álltak rá. Nézek valami guide vidit, és megnézem magamnak azokat a lapátokat is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Öregszem
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Projektor topic
- Mesterséges intelligencia topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest