-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
weres78
senior tag
válasz Kereplő #32449 üzenetére
Sajnos amivel dolgozom nem kapható kereskedelmi forgalomban, csak cégeknek adnak el, és a tétel is nagy. Ha miskolc környékén vagy adok belőle szívesen.
Egyébként biztosan ajánlanak itt valamit a srácok. Gondolom ha bármelyik nevesebb cég termékét megávásorolod, azzal nem nyúlhatsz nagyon mellé.
Nanolex termékekkel dolgoztam korábban, a kbrió tetőre valóval és a belsőre valóval is. Akkor hátorzottan jók voltak, de a tartósságukról sajnos nem tudok nyilatkozni, és árban is a magasabb szegmensbe tartoznak ha jól emlékszem. -
japci
csendes tag
válasz Kereplő #33387 üzenetére
Elég korrekt leírás. Annyival egészíteném ki, ha szabad, hogy szerintem nem teljesen mindegy, milyen a folyékony mosószer.
"
- Enzimmentes
- felületaktív anyag tartalom 5-15 % közötti
- Szappantartalom 5 % alatt
- optikai fehérítőt ne tartalmazzon
- öblítőt ne használjuk.Ezzel megakadályozzuk az akár 30 %-os nedvszívás-csökkenést.
"Az infó érdekes helyről érkezik, ami nem más, mint a mosható pelenka. Foltok vannak ott is, elhihetitek, és fontos, hogy a nedszívóképesség is megmaradjon. Amúgy szerintem vannak érdekes hasonlóságok még a cikkben, amit esetleg lehet hasznosítani mikroszálas kendőknél is.
Forrás: http://strami.blog.hu/2018/01/25/a_moshato_pelenkak_mosasa_tarolasa
-
Formaster
Topikgazda
válasz Kereplő #33619 üzenetére
Ezzel részben egyetértek, kifejezetten a lítium kérdésben, ezért is gondolom úgy, hogy ez a második legfontosabb. Az első az energia termelésének forradalmasítása, zöld módon. Musk szerint a jelenlegi felhasználást fedezné egy Las Vegas méretű napelem park, vagy igaz vagy sem, szerintem ezen és az energiatárolon kellene dolgozni.
Amiben nem értek egyet, az az, hogy a hidrogén előállításához is borzasztó energia kell és a teljes élettartam költség. Először is mit értünk ezalatt, hány évre vetítjük az élettartamot. Merthogy ma már 15 évnél vagy 300.000km-nél többre 1 autógyártó sem tervez autót. Ahogy jelenleg kinéz a diagnosztikákból ezt hellyel közzel hozzák a tesla intelligens akkumulátor kezelő szoftverei. A rekord jelenleg egy taxi vállalatnál van, ahol teslánként kb fél mio km húztak bele, ezalatt nagyjából 6-8.000 dolláros szervizköltséggel számolva, a korábbi ottó motoros kb 5x szervizköltségével szemben.
Ha az áram felhasználását nézzük, akkor a villanyautó nagyságrendekkel jobban hasznosítja, nincs égés, nincs kesze kusza hajtáslánc, áttétel. Noha a szénerőmű káros, ezt lehetne váltani, illetve az olajat is ki kell bányászni, szállítani, finomítani és ezért a "fél világot" háborúkkal romba dönteni. Ha már kinárol beszélünk ne feledjük, hogy mégha rabszolga munkát is, de nekik munkát ad a termelés, míg iraq, szíria, afrika gyakorlatilag porrá lett tiporva az olaj miatt.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Kereplő #33667 üzenetére
Őszintén szólva egy deka karc sem jött ki. Egyre jó, esetleg mélytisztítani, leszedni a vízkövet, ha annyira makacs, hogy máshogy nem jönne le, de a 0000 acélgyapjú leszed mindent igazából. Próbáltam ceriglassal, mirka üveg polírozóval és mirka filcel, de halottnak a csók.
-
Kereplő
csendes újonc
válasz Kereplő #33732 üzenetére
Vmiért nem tudom szerkeszteni a posztomat, elnézést a duplázásért
Közben visszakerestem kicsit a topicban és találtam ezt a helyet, talán Formaster kollégától.
-
Newlachka
őstag
válasz Kereplő #33733 üzenetére
jó az az oldal..
csak arra figyelj,hogy hagyj 10% ráhagyást amikor kivágod+ melegítsd fel rendesen a fóliát és húzd rá az adott darabra, tartsd meg míg kihűl,és megtartja az alakját.
Szál csiszolt/karbon minta nagy cumi,mert ugye amint húzod a fóliát deformálódik is a minta..
Nekem szál csiszolt ezüst van,de most,hogy jönnek a melegek szépen jön is felfele.... nem baj 2 hónap,és lakatolják a kocsim, akkor megfújatom a kocsi színére a léceket.[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz Kereplő #33745 üzenetére
Akkor most leszek ismét megkövezve Két és fél éve van fent az utolsó lapát, noha nem sajnálom rá a pénzt, másféléve megvettem a gyári bosch lapátokat, de egyszerűen még mindig nem kopott el ami fent van. Nem csíkoz, nem maszatol. Ok, folyamatosan vam bevonat a szélvédőn, tisztán van tartva és garázsban van tárolva.
Egyébként alaírom amit mondasz. Anno nálam is fogyó eszköz volt, mikor 3 autó állt a kertben fedél nelkül. Akkoriban még ezeket a coatingokat sem ismertem.
-
japci
csendes tag
válasz Kereplő #33745 üzenetére
Én az előző autómmal jártam úgy, hogy cserés lett az ablaktörlő, gondoltam veszek Bosch-t, mert az jó. Olcsó nem volt, de legalább jó sem lett. Csíkozott. Olvastam egy másik fórumon, hogy csak a gyári a jó. Jobb lett volna vásárlás előtt elolvasni persze. Meg is rendeltem a gyárit, majd amikor megjött a Bosch ablaktörlő, ami ugyanolyan, mint amit én vettem előtte, néztem, mint a lukinyúl. Nem is értettem, de nagyon alaposan megnézva az ablaktörlőket a nagyon sok jegyű gyári szám(?) a lapátokon csak majdnem volt ugyanaz. Mondjuk 16 karakterből az első 15 volt ugyanaz, de az utolsó nem. És hogy-hogy nem, a gyári tökéletesen működött.
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
válasz Kereplő #33829 üzenetére
köszi!
Én vettem. A habosító jó, csak ez a pumpálgatás nem tetszik. Amit kaptam snowfoam, teljesen jó, de most várom a Valetpro advanced snow foamot.
Akkor ez a pumpa 2000mah?
Az usb type azt jelentené, hogy USB-n keresztül tölt?[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
veterán
válasz Kereplő #33862 üzenetére
A gumikesztyűre nem Aldit írt a fórumtárs?
Ha vmi kurrens cuccot szeretnék a Lidlből, akkor Budapest általában nekem is bukta, reggel "felvásárolják", ill. kb. félóra autózás az első olyan Lidl, ahol parkolni is lehet. Az ilyen tételeket pl. Balatonbogláron vagy Keszthelyen veszem meg, ott szezonon kívül nincs tömeg. Autós hűtőtáskát tavaly pl. Székesfehérváron vettem (1x vagy 2x használtam). -
weres78
senior tag
válasz Kereplő #34595 üzenetére
Ez a hozzászolás tegnap valahogy kimaradt, bocs!
Kerámiák közül amelyik tényleg komoly és évekre fent marad ott az utolsó réteget javasolt bizonyos időközönként újra kenni.
Az autót két hetente ajánlott mosni (nyilván nem kell ha garázsban áll), mert még ha szép idő van és láthatóan alig koszolódott a sikeresen megtapadó apró szennyeződések lassan bontják a bevonatot. Ez waszon is így van, csak ott nem kell éveket bírnia.
Időről időre újra kell tölteni a kerámián keletkezett kisebb sérüléseket (reload és társai).
Ajánlott a mosást is szakemberre bízni, legjobb ott mosatni ha tuti garanciát szeretnél ahol feltették a védelmet, mert ha máshol mosod/mosatod nehezen bizonyítható, hogy minden feltétel be volt tartva ami a kerámia több éves garanciájához kell.
Ajánlott a kerámia gyártója által használt /készített előmosó és sampon használata...Namost ezek elég jelentős plusz költséget jelentenek. Ez van akinek számít, van akinek nem. Van aki betartja amit kell, van aki nem.
Waxot is kell ápolni, de... Egy waxot újra feltenni töredékébe kerül, mint akár csak újratöltést csinálni egy kerámián. És azt sem árt 6-8 hetente... Annyit pedig még egy puha carnabua is fent marad...Ezzel NEM fikázni akarom a kerámiát. Megfelelően ápolva csodaszép, szuper hidrofób, fizikai hatásoknak is ellenállóbb a (jól applikált, jó minőségű) kerámia! Van az az autó és tulajdonos réteg, akinek abszolút megérheti, elsősorban a presztízs miatt talán, de nem látok bele a fejekbe, nekem nem érné meg, de én csóró vagyok hozzá, az autómra sem úgy nézek és közel nem ér annyit...
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Kereplő #36291 üzenetére
Nekem van is egy 3 literes pumpás marolexem, de az úgy szórja a vizet, hogy szerintem öblíteni nem lehetne vele. Bogároldó felvitelére használom, arra tökéletes. Kerti csap van itthon. Építenék én itthon vízlágyítót, de laikus vagyok hozzá, hogy milyen eszközök kellenek és mit hogyan kell! Meg gondolom egy vízlágyító berendezés piszok drága. Mamámnak van egy valami teleshopos vízlágyító/szűrő eszköze. Egy kb. 10 literes tartály, aminek a tetejébe kell tölteni a vizet, amit valami gyöngyök/golyók átszűrnek így a tartály aljába már a tiszta, vízkőmentes víz fog lecsepegni.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)