-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Szia,
Vödörből én sima kommersz 10-15 litereseket használok. Nem gondolom, h azalatt, míg az ember lemossa az autót, szükség van pl alsó betétre, h a kosz leüljön és ne keverd fel. Főleg, ha előtte slaggal az ember levereti a sár / kosz nagy részét.
2 vödörrel egyébként simán lemosok egy autót, úgy, h még a végén kényelmesen át tudom mosni a felniket, kerékjárati íveket is.A Sonax-os szivacsa tökéletes, nekem abból van 2.
Ecsettel nincs tapasztalatom, mint írtam a felnik mosást legvégére hagyom, előtte be szoktam még fújni mind a 4-et AG-s motortisztítóval, majd sima rongyot a vödörbe mártva átmegyek rajtuk.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
d4d
tag
Ehhez még annyit, hogy a postaköltség többféleképpen változhat, függ attól is hogy utalva lett az összeg vagy utánvét stb, nekem ez a kb 11 kg-os csomag volt 1850 Ft (utánvétes MPL üzleti).
h1mpi ennyi kell itthonra is de pl felnikhez, kerekekhez még nincs semmim.. nem kell mindegyikből ipari mennyiség, a motortisztítóból alig fogyott, de a műanyag/gumiápoló is sokáig elég lehet. A beltér samponból viszonylag hamar elhasználtam egy fél literes flakont. Ez a töményebb változat egy jó darabig elég lesz, a Window Clean (Fast Glass) ugyancsak rendszeres használatra van, abból is azért húzós lenne mindig a kisker változatot venni, így sokkal gazdaságosabb, nem egészen 9e ft egy-egy ilyen 5L-es flakon. A Super Sheen (vinyl & rubber care), Tyre Dressing, Express Wax (Aqua wax) 14e körül van, vagy pl a savas felnitisztító 9-10e körül. Savmentesből sajnos csak 25L-es vagy ettől nagyobb kiszerelés van itthon, az már tényleg túl sok. Savas felnitisztítónál mire érdemes figyelni? azon kívül hogy száraz v meleg felületre nem fújjuk, lehetőleg időben le kell öblíteni hideg vízzel, krómozott és hasonló "egyedi" felnikhez nem használjuk. Normál lakkozott könnyűfém felnihez, fekete lemez felnihez és műanyag dísztárcsához használnám. (rendszeres használathoz 1:1 arányban lehet hígítani is az AG tisztítóját)
Egy szórófejes flakont már feltöltöttem ablaktisztítóval, nagyon szépen porlaszt, de állítható is, sugárban is tudja tolni az anyagot. Ahogy az AG-s videóban is látható gyakorlatilag egy fújás is elég, hogy kellő mennyiségben teljesen beterítsen egy oldalablakot. Van rajta egy szintmérő is 100ml-től 400ml-ig 50es lépésekben. A szórófej márkája/típusa Canyon CHS-3AN
[ Szerkesztve ]
elemlampa.blog.hu
-
KisBundi
őstag
Hogy bírtál ennyit leirni?
Itt azért vannak árak. Ennyire talán nem fogok belemenni. Nekem max 2 autóra kell és nem csinálom ipari méretekben. Látom te viszont nem aprózod el. Én is nézegettem ilyen kendőket. Pl szárazra törlésre a vileda autótörlő kendőjét használom. Hasonló mint a szarvasbőr, de nekem tartósabb is. Igaz előtt párszor ki kellett mosni, hogy betörjön, mert nem igazán lehetett vele jól törölni, de mostanra már nagyon primán csíkmentesen lehet használni. Esetleg még kátrány és bogároldóról is tudnál irni pár szót? Egyik kollégám mondta még pár éve, hogy lakkbenzinnel nagyon jól le lehet szedni a kátrány maradványokat. Én azért tartózkodtam a dologtól.
[ Szerkesztve ]
-
Ummon
csendes tag
Nem volt még szerencsém a teljes Wolf palettához, csak a lentiekhez. Alapjában véve jók, de tapasztaltam néhány kompromisszumot is. Amennyibe kerülnek a honlapjukról rendelve, annyiért mindenképpen érdemes kipróbálni őket.
Bodyguard: Használata sokkal könnyebb, mint a CQuartz-é, cserébe szerintem nem is olyan tartós. Könnyű felvinni és relatíve könnyű száradás után letörölni. Amikor először felvittem bírt kb. egy hónapot. Lehet bennem volt a hiba és nem töröltem le rendesen a polírpaszta maradványokat, lehet kellett volna használnom alá Nano Glaze-t. Meglátjuk meddig bírja a második réteg, de ez már tartósabbnak tűnik.
CQuartz-ot két éve kentem fel az autóra és még mindig rajta van.Nano bathe: Ezzel a samponnal nem vagyok teljes mértékben elégedett. A tisztítási hatásával nincsen bajom, ellenben nem siklik olyan simán a báránybőr a kasznin, mint pl a CG BodyWork+Wax -nál vagy AG Bodywork Shampoo-nál (ezeket használtam előtte, ehhez tudom hasonlítani ). Az autónak is lesz egy olyan "autómosós szennyvíz" szaga tőle. Plusz a törlésre használt mikroszálasokat is nagyon szellőztetni/mosni kell, mert lesz egy penész szaguk. Szerintem megtartom felnimosásra és veszek a kasznira egy másikat helyette.
Blackout: Hasonlít az AG Instant Tyre Dressing-re, még ugyan olyan tejes állaga is van. Használata és a hatása is nagyon hasonló. Inkább matt lesz tőle a gumi, mint fényes. Kinézetéről annyit, hogy megkérdezték az egy éves gumiról, hogy ez új?
Deironizer: IronX-et használtam előtte, annál szerintem nem jobb (mondjuk az IronX komoly ellenfél, az tényleg nagyon jó). Működni működik, ettől is lilul az alufelni. Ára sem vészes, 2000 huf 1 liter.
[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
Rendszeresen használom a Wolf termékeket, polírpasztáit, felnitisztítót, samponjait, műanyagápolót, beltérsampont, üvegtisztítót, nano termékeket! Véleményem szerint, teljes értékű, a külföldi jó minőségű termékek versenytársai kedvező áron! A honlapon leírt termékleírás, használati útmutató betartásával, szép és jó eredménnyel lehet velük dolgozni! A bevonatok tartóssága mindig az előkészítés (tisztítás, polírozás) függvénye lesz, de ez igaz más márkájú termék esetén is. Egy wax, vagy nano bevonat akkor lesz tartós, ha megfelelően elő van készítve a felület, nem a karcokban megtapadt koszra van felkenve. Akár a wax, akár a nano bevonat, ha egy-két hónap után lekopik az nem a termék hibája, hanem felhasználói hiba. Tapasztalat alapján (több autó) 6-8 hónap amíg regeneráló nélkül rendszeres tisztítás mellett megőrzi a vízlepergető képességét, nano sampon és nano gyorsfény használatával ez az idő hosszabb távra is kitolható. Felnitisztítóval több éves beégett fékport is távolítottam el, persze, nem csak ráfújva és nagynyomásúval lemosva, hanem kefe használatával. Ummon által leírt kellemetlen szagot a nano sampon használata során nem tapasztaltam (más terméknél sem) és mivel a bevonat vízlepergető hatású és a sampon is ehhez van fejlesztve így a felületen való megtapadást sem. Nano glaze használata ajánlott a fedő nano bevonatok használata előtt, gyönyörű csillogást ad a felületnek és segíti a tapadást.
-
Ummon
csendes tag
Nekem is van egy 525252 -es kefém, én kifejezetten elégedett vagyok vele. Van mellé egy üvegmosó kinézetű "Ez Detail Brush", hogy beférjek a küllők közé. Ami még hiányzik a készletemből az egy ecset, mert ezzel a felállással a kerékcsavarokhoz nem férek be teljesen.
Használd nyugodtan őket, bírni fogják .
-
-
FeRRaR1
őstag
Vanish Oxi Action Gold 50 fokos mosás + 1 óra szárítás, jobb lesz mint újkorában.
-
FeRRaR1
őstag
Igen, por állagú, de más mint a többi. Nagyon kényes vagyok a dolgaimra, sok módszert kipróbáltam, kb 2 éve így mosom, és tökéletes állapotban vannak, nagyon erős a mikroszálas hatás. Igen természetesen öblítő nélkül. A szárítás is hozzá járul, az nélkül is jó az eredmény, de azzal az igazi.
-
d4d
tag
Az AG hivatalos magyar oldalán egyelőre nem változtak az árak..
Itt a jumbo
Voltam ma egy kézimosóban is, kíváncsi voltam milyen szórófejes flakonokat használnak.. és volt Kwazar Mercury Pro, amit korábban is néztem már a neten. Elég meggyőző volt élőben. Ez az ami oda-vissza spriccel. Venus 1L-es is volt (ez pumpás), de azt sajnos nem tudtam közelebbről megnézni.
[ Szerkesztve ]
elemlampa.blog.hu
-
#00809728
törölt tag
Átlagnál nagyobb igénybevétel a havi 1autó?Ugye csak viccelsz?
Érdekes előtte DeLonghi takarítógépem volt 12évet bírt alap szint 80.000ft(akkor nagyon nem volt választék) .Havi 2autót simán kibírt és sosem panaszkodott.
Igaz azóta tönkre ment a szivatyú része és egy autókereskedőnél még fut a porszivó része...Makita gözborotva sima mezei "belépőszint" és simán motormosás+alváz+kasztni és nem kell leállogatni és várni.
4év gari alatt semmi bajom nem volt vele...Valjuk be régebben jobb és tartosabb cuccokat csináltak.Most már nem ez a divat.
Lásd kompresszor rengeteged elhasználtam 50.000-100.000ft és mindegyik kuka lett.Most egy 1982-es defém kompresszorom van de még semmihez nem kellett hozzá nyulnom max évente olajcsere.
[ Szerkesztve ]
-
Ummon
csendes tag
Chemical Guys-nak vannak jó termékei és kevésbé jók. A tisztítószereik jelentős többsége a jobb kategóriába tartozik. A bevonatoknak már utána kell olvasni, melyik a jobban sikerült. A termékeik általában elég tömények, lehet őket hígítani rendesen.
A bevonatok közül a régebbi verziós Jetseal 109-om van, de inkább hagyjuk. Elavult, vannak sokkal jobb termékek tőle már.
Gumiápolóból a VRP a vízbázisú szériájuk között a legfényesebb. Gél állagú. Én meg voltam vele elégedve. Kerékre, gumikéderre, motortér műanyagaira mind jó volt. Autoglym és Wolf gumiápolói sem tartósabbak.
A kárpittisztító Fabric Clean az kifejezetten meggyőzött (és több háziasszonyt is, akinek adtam belőle ). Foltmentesen szárad és elég jól hozza ki a foltokat.
Autósamponból a Bodywash+wax-ot próbáltam eddig. Mikor elfogyott és átálltam Wolf Nano Bath-ra az első benyomásom az volt, hogy a Wolf-tól kevésbé siklik simán a kasznin a mosókendő és mintha a tisztító hatás is egy nagyon kicsit gyengébb lenne. Vettem egy Mr Pink-et, és most várom, hogy elfogyjon a Wolf .
APC-k közül az AllClean+-t próbáltam és az is tetszett. Igaz nincs nagy összehasonlítási alapom APC-k terén, de szépen tisztított. A motortérben a vastagabb olajfolttal nem volt olyan agresszív, de ez nem is feltétlen baj.
-
d4d
tag
+ a gumik oldalfalának tisztítását ezzel a kefével oldom meg. A felni külső felületét simán ecsettel, bő samponos vízzel (kézi pumpás permetező + ioncserélt víz + AG waxos sampon, öblítés szintén JP ioncserélt vízzel) a belső felületét pedig a fentebb említett fekete Vikan kefélvel tisztítom meg, de ez utóbbi azért nem tartozik bele a napi rutinba.
elemlampa.blog.hu
-
FeRRaR1
őstag
Egyébként sem javasolt forrón mosni, nyomot hagy, megmarhatja a vegyszer és rossz esetben minimálisan eldeformálhatja a féktárcsát a hideg víz ha túl forró, és a minimális deformáció miatt rezonálni fog és cserélni kell. Ismerősnek volt ilyen, aki nagy tempóval érkezett kocsit mosni kútra, azonnal elkezdte veretni, 2 tárcsa kukás lett... Mondjuk egyébként sem volt egy agy tröszt
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nálunk télen szokott előfordulni amikor meleg a motorháztető, és a köcsög macska ott döglik. Bár ez még a jobbik eset, a rosszabbik amikor szép tiszta és elkezd lefele csúszni, és a körmeivel próbál megkapaszkodni.
Megoldásnak én annyit tudnék hogy vegyél egy élvefogó csapdát. Így írd be a google-be és egy csomót ki fog dobni. Ez a leghumánusabb megoldás.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Hali,
Meg is néztem neked a gyártási időket.
Yellow Snow Foam - 2016.05.02
Agent Orange - 2016.06.07
Fallout Remover - 2016.06.30Ha ezek elfogynak akkor elgondolkozok 5l-es kiszereléseken én is, és akkor az sokáig elég lesz. Black Out műanyag és gumiápolót elfelejtettem rendelni, úgyhogy nekem köv alkalommal azt kell beszereznem. Majd utánakérdezek hogy ilyen spricnit lehet-e külön venni, mert pl. a literes Black Out-hoz jó lenne.
iPhone 13 Pro Max
-
#00809728
törölt tag
Mannol 9975 Felgen cleaner - Felnitisztító, pumpás, 500ml / 450ft
Speciális intenzív tisztítószer minden lakkozott alumínium és acél keréktárcsára, felnire.
Eltávolítja az olajos, üzemanyagból származó, aszfalt, és egyéb rárakódott szennyeződést.
Nem lép reakcióba gumi és műanyag felületekkel.
Jó cucc olyan olajsárt szedtem le vele,hogy már azt hittem újra kell festenem az alufelniket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Vicces képek
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen