Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
Szerintem ettől nem kell félni. Eddig lehet nem vette figyelembe SR-t (szerintem csak ELO-t nézte, ELO alapján kaptad a rajtszámot is), most lehet hogy egy picit a képbe jön, de hogy csak az SR számítana, az szerintem kizárt. Az senkinek sem lenne jó, ha 800-as ELO-s, de 9.99-es SR-t összeraknának 4000-es ELO-ssal, akinek az SR-je csak 6.
-
f3rdzs0
senior tag
Tudom, de annyira nem érdekel Ha valaki ki akarja próbálni a rigemet akkor kikapcsolom, aztán vissza.
#4964 Bandit21
80 SAval már tudsz LFMben menni, csak tovább tart rookieból kijutni. Szerintem ha online akarsz menni akkor nem rosszabb mint át AI. De legalább onnantól kezdve az SA nem számítf3rdzs0
-
GalaHU
őstag
Azért az "ennyi pénzért ennyi jár" látásmóddal nem tudok azonosulni.
Egyrészt a Patreonon keresztül sokan támogatják őket dirketben, másrészt a többiek meg adják azt a tömeget amire rá tudják szervezni a célzott hirdetéseket. Dávid bácsi is gondolom szépen tejel nekik, ha már minden sarkon szembejön. Ez egy pénzügyi vállalkozás, valamennyit költenek a rendszerre, a szerverre, arra a pár bíróra aki dolgozik, de ha piros lenne a szám az Excel alján hó végén, egy pillanat alatt megszűnne.
Úgyhogy szerintem igenis elvárható, hogyha lehet jobban csinálni, akkor tegyenek is meg mindent, mert belőlünk élnek.
Az oldalról jövő koccokkal kapcsolatban igazad van, az is előfordulhat, de -szigorúan csak saját tapasztalat alapján- sokkal többször fordul elő hogy igenis a hátulról jövő a ludas, cseszi el ész nélkül a féktávot, vagy agyatlanul befurakszik. Szóval én inkább az esetek többségére hoznék eljárást, nem pedig a töredékére. Ha ennek ellenére valamit rosszul ítél meg, a sértett ugyanúgy riportolhatna.
A chat meg túl van dimenzinálva, de mondjuk a boxutcai gyorshajtás is. Ezek minimálisan (se) befolyásolják a többiek versenyzését, de ultraszigorúan lesúlytunk. Arra van megoldásuk, hogy a csetben felvillanó szöveg ne libbentsen ki a koncentrációból és ne veszítsél pár tizedet, Uram bocsá' 1mp-et, de egy kamikáze nyugodtan kiforgathat, mert abban a témában csak ennyit tudunk szabályozni, hogy mindkét civakodó kölyöknek lekeverük egy-egy pofont tök mindegy hogy mi történt...
Na mind1, részemről a téma lezárva, kiírtam magamból, a terápia sikeres, és 28 napig úgyse az én problémám!
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
Vasilakos Marokbatos videójában, paulricardon ment porsche, audi, nemtommivel, mind 283-284-et mentek. eddig a porsche kb 275-öt ment nagy egyenesben
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
Utóbb átgondolva, a kisebb nyomás miatt puhább az oldalfal és ettől a gumi is végre mint gumi nem pedig mint rugó viselkedik. Ezért lehet talán a kerekvetoket belül is jobban támadni.
A yt setupokkal eddig belső razora ha ramentem 3-4 helyen ahol amúgy fontos lett volna ki dobott. A külsőrol meg fel lőtt az égbe. Most át lehet menni egy csomó helyen gond nélkül. Annyi, hogy a tempó miatt újra kell gondolni pár féktávot.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
biker
nagyúr
a cda3 2022 évközepi setupok még jók alapnak, a cda3 2023 setupok mind min toe max camber setupok, min-max damperrel, azokra olyan pipa voltam, hogy refundoltam volna ha nem előfizuból töltötm le mindet.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
SRC-ben a 75 perces futamoknak úgy szoktam nekimenni, hogy kb 100+30 liter a stratégia, ezzel ha az első 4-5 kört kihúzom anélkül hogy kiraknak, akkor akkor megyek boxba a 60. percig amikor akarok, ahogy adja a forgalom, vagy egy törés, mert bármikor tele tudom tölteni és új gumi, legjobb esetben a 60 perc környékén új gumi 30+2-3liter és nyomni a végsőkig. és eddig se kreténsetupoztam, igyekeztem normális, stabil setupot, amivel ezt röhögve kibírja
de a 4 óráson úgy mentünk, hogy tele tank egy szett gumi, az kb 1:10-1:15 /stint voltElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Géjza
őstag
Ilyen szinten nem szoktam eltolni a benya mennyiséget. Általában futam fele, plusz pár környi nyálat rakok első etapba a gépbe. Így van benne azért némi rugalmasság, de nem az van, hogy dögnehéz autóval kell sokat menni.
Nálam többször előfordul az, hogy elévágok, minthogy tovább kintmaradjak.
-
biker
nagyúr
nem tudhatod előre, mikor jön eső, mikor töröd meg a kocsit, stb. ha fixen beállsz arra, hogy fele-fele, akkor nincs rugalmasság, hogy mennél még 4-5 kört mert jön az eső, vagy akármi. ha szar a gumi mert megeszem, akkor kimegyek hamarabb, ha bírja, maradok
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
Üdv, én kezdtem ezért illik reagálni .
Persze tök igazad van, de jobb lenne ha a gyári setupok közelebb lennének ahhoz, amivel már egész jót lehet menni. Mert vezetni lehet jobban tudok mint setupot gyártani. Öreg lettem már ehhez sajna.
De ha 20 éves koromban írta volna valaki, amit most én 42 évesen, én is így érezném, ahogy írtad. De abbahagyni sem akarom csak mert nincs időm setupolni.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
Mindig lesz egy idő vs pénz a setupokban, de jelen állás szerint, erősen a pay to win felé kacsint az egész.
Ok, hogy SZIMULÁTOR, de mégis mit szimulál? Mert a játék nem hajlandó a legkissebb tippet se adni arra, hogy mi történik. A legjobb példa erre a gumi nyomás, amit letoltak 26-27 közé, de eddig meg 27.5 körül volt. Ha valaki nem olvasgat patch notes-t, meg néz random fejlesztő streameket, akkor ez nem fog kiderülni soha számára.
Plusz ehhez hozzájön, hogy az alap setupok minősége elég változó. És azzal nem vagyunk előrébb, hogy akik napi 8 órában tolják a játékot azok tudnak ezekkel a setupokkal is alien időket menni, majd rámondják, hogy jók azok.
A fejlesztők hibája szerintem, hogy Dave oldala ilyen kényelmesen tud létezni (és a pláne az egészben, hogy nekik van a legjobb guidejuk).
Nagyon is jó ez a patch és a setupok változatossága, de ettől függetlenül, igenis probléma a játékon belül (és kívül) az információ visszatartása a setupokról.
f3rdzs0
-
GalaHU
őstag
Én is pattogtattam ezt a labdát -bár nem véletlenül tettem szmájlit az alusisak mögé- de akkor bontsuk ki...
Ha szimulátorról beszélünk és minden ebből adódó nehézségét elnézzük neki, akkor joggal várható el vezetés szintjén minden releváns téren igyekezzen leképezni a valóságot.
Soha, sehol a büdös életben nem adnak át úgy verseny (bér) autót hogy ne adnának hozzá eleve használható setupot. Lehet ez pálya, rally, stb... Úgy tolják le trélerről, hogy a futómű be van lőve, a kocsihoz kapott (!) technikus laptopjában ott van a száraz, vizes, kvali beállítás és ezeken csak maximum finomhangolni lehet. A finomhangolás viszont 1-2%-ot tesz ki, szó sincs extrém változtatásokról. Olyan soha nincs, hogy odaadják 60%-os BrakeBias-al, hogy nesze szenvedj pa....szt a befordításokkal, mikor minden pályára 51-53% kell (M4). A pilóta max annyit mond a debriefing-en hogy tolja az orrát a kettes kanyarban, meg elpattog a hátulja a sikánban, a technikus (mérnök) már küldi is Jürgent a kocsi alá és mondja, hogy akkor mit hova, mert az ő Laptopján minden (IS) rajta van hogy az efféle problémákat megoldja.
És ezt nem a két szép szeméért kapja a bérlő, hanem azért mert fizet érte, és ami talán mégfontosabb, a csapat jólfelfogott érdeke, hogy a paripájuk ne végezze a falban, mert a az új fahrer éppen állítgatja a Toe-t... Mert biztosítás meg kaució ide-vagy oda, hosszú időre kiesik a kocsi, ergo a jövőhéten nem termel se lóvét, se pontot.
Tehát ha azt játszuk hogy tömöttzsebű GT3-as pilóták vagyunk, akkor el is várhatjuk hogy pont úgy szolgáljon ki a "csapat" ahogy őket (a booth babe-ektől eltekinthetünk) és egy használható beállítással kezdjünk.
Másrészről meg mi változott a múlt héten? Hirtelen a sorozat hivatalos gumiszállítója drasztikusan megváltoztatta a keverék összetételét? Ja, hogy a "valóságban" pont semmi, de azért a Kunos rádöbbent, hogy "Bocs, de több mint 4 éve rossz guminyomással dolgoztunk, ez lesz a jó, sok sikert srácok" Mikor a csapatoktól komplett telemetriákat kapnak, de a guminyomást eddig hasraütés szerűen lőtték be mi? Hát persze...
Hoztak egy játéktechnikai döntést (egyébként szerintem helyesen) hogy felborítanak mindent, mert túlságosan elharapóztak a valóságtól elrugaszkodott setup-ok, és máshogyan nem lehetett megfékezni őket. De ezzel tuti hogy eltértek a "valóságtól" pedig ugye ez egy szimulátor... Szóval mégsincsen minden kőbevésve, nyugodtan mellédobhatnák az összes autónak a használható beállítását. De nem teszik, és egyesekben jogosan merül fel a kérdés, hogy vajon miért nem...
Ha meg ezzel párhuzamosan azt látod, hogy ezt a "hibát", jellemzőt kihasználva egy másik vállalkozás jól megél, és mit ad Isten hirdetések útján szépen visszacsurgat a Kunos-nak, nagyon hamar borongósabb következtetésre juthasz...
Ne érts félre, nem azt várom hogy a kocsiba beülve azonnal világverő időt tudjon menni bárki, de az nonszensz hogy egy 2 perces, jól ismert pályán 2mp-el jobbat tud menni ugyanaz a sofőr egy CDA-s setuppal. Egy-két tized benne lehet, de jelenleg fényévekkel gyorsabbak.
Ráadásul most már úgy, hogy a CDA app teljesen beleintegrálódott az ACC-be, már azzal sem kell szenvedned, hogy a guminyomásokat belődd, mert az adott pályaviszonyokhoz legenerálja neked a setupot, és a játékon belül automatikusan betölti és 2 kattintással mehetsz a pályára... Pont azt csinálja, amit egy GT3-as pilóta a csapatától elvárna.
És ez az ami sokaknak csípheti a szemét...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
"A valóságban sem ad senki tippet, hogy ekkora nyomással leszel jó."
Ja, a valóságban elmondod mi a bajod, és a mérnök(ök) állítják a kocsit, tr meg lesz..od hogy oldják meg.
Ugye erre céloztál volna igazából?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
GalaHU
őstag
Nem írtam hogy más szimulátorban tökéletes setupot adnak, azt írtam hogy mi van a valóságban. A logikai érvelés alapja az volt, hogy néhány paraméter tekintetében ragaszkodunk a valósághoz, más paraméterek esetén (ami mit ad Isten, anyagi előnyt jelent a cégnek) meg ettől elegánsan eltekintünk.
A játékfejlesztők/tesztelők ezerszám gyúrják a köröket, tuti hogy minden autóhoz van gyors beállításuk. De ha igaz, hogy ez a szim van legközelebb a GT3-as autókhoz (ugye ez a marketingduma) akkor a csapatoktól kapott telemetriában is benne van mindez, piros masnival átkötve.
Most vagy akarják megosztani amijük ténylegesen rendelkezésre áll, vagy mégsem olyan valósághű ez a cucc, mint amilyennek hirdetik.
Amúgy mitől vagy olyan biztos benne, hogy a mostani gumikezelés reális? Ugyanaz a fejlesztő cég állítja hogy ez a tuti, amelyik 4 évig egy totál másikról állította, hogy az a tuti... 2 év múlva meg majd más lesz, ha addig nem engedik el az ACC kezét az AC2 miatt.
Többször írtad már, hogy iRacingról "jössz" és az ott tapasztalható lenyúláshoz viszonyítva valóban pitinek tűnhet egy CDA előfizetés. Havidíj, autó és pályalicenszek és ha már beleöltél egy vagyont akkor CDA is, mert sikerélmény meg nem lesz. De van aki ezt a pay-to-win szemléletet nehezebben viseli egy teljesárú játéknál, ami ráadásul DLC-ben is bővelkedik. Egy free játéknál elmenne, szerintem keveseket zavarna az rFactor2-nél, de itt igen.
És nem az a 10 dollár/hó, hanem az elvek.
Ezzel együtt szerintem abban konszenzus van a fórumlakók között hogy szeretjük ezt az ACC-t, de attól még nem hibátlan, és a Justis Morgoludus jogát fenntartjuk!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
"Miért elvárás, hogy legyen egy weboldal ahol leírnak mindent hogy pontosa nmire állíts? Miért kellene tippet adnia egy szimulátornak? "
Magadnak válaszoltál:
"Sajnos minden szimulátorban mérnöknek is kell lenni, mivel minden szimulátor része a setupolás."A vezető és a mérnök ritkán ugyanaz. Ennyi.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
Kicsit hibásnak érzem magam, mert én kezdtem ezt az egészet, viszont szerintem felrement. Epp ez volt a lényege amit most írsz. Hogy egyszerűen nincs már időm kicsit mérnöknek is lenni.
Gumi nyomást szárnyat hasmagassagot ductokat, antiroll-t diffpreload-ot állítok magamtól az eredendő mondandom arról szólt hogy ezek mellett viszont már futómű geometriahoz sajnos hülye vagyok.
Nyilván a vezetési stílus mindenkinek más, én pl szeretek viszonylag kis kormányfordulassal menni ami egy ideges hatsoval folyamatosan kuszast okoz, de tök vicces hogy ez egyszerűen onnan jön hogy éveken át dfgt vel mentem ami hangos és este amikor aludt a család és próbáltam minél inkább csöndben lenni...
Tehát persze magamra húzom a setupot de amikor látom hogy a safe/agr hez képest egy cda vagy youtube setup még most 1.9 után és merőben eltérő akkor előjön a "sírás" hogy a fene egye meg megint nem az lesz hogy 2 órát játszom, hanem 1:15 perc alatt tolok 5*15 perc teszet hogy mehessen 45 perc verseny.És ennél lenne jobb ha 15 perc alatt magamra tudnám húzni a setupot és utána mehetne az lfm.
Ennyi volt csak a mondanivaló, szerintem kb egyről beszélünk már mind egy ideje csak máshol van a hangsúly.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
Szeretném küldeni Raycevick I love racing games, they suck! című videóját mindenkinek aki szereti
Az ACC az egyik legjobb sim jelenleg (különben nem ebben a topikban okoskodnék ), de a setup screen semmit nem segít és nem informatív, és szerintem OK emiatt panaszkodni. Az agresszív setup alapból jó, hogy létezik, és valós alapokra épül, de semmit nem tudsz róla. A nyomás be van valahova lőve, de fene tudja minek kéne lennie.
És akkor erre az egészre rá épül az egész fizetős rendszer meg a titkolózás a setupokról. Egyszerűen szomorú hogy stream közben elkattintanak, hogy nehogy meglásd a titkos setupot amit épp használnak. Ez az előző metában kifejezetten gáz volt, mert nagyon kevés hely mondta el, hogy fos a fizika és azt a metál kell használni. Szóval szenvedhetsz amennyit akarsz, nem tudod utolérni azokat akik fizetnek.
Mindenkinek érdeke, hogy javuljon ez a helyzet. Akinek nincs ideje így nem kell, hogy fizessen feltétlenül, plusz a hobbi a való belépés is kevésbé korlátolt.
Jelenleg ugye jobb a helyzet mert “csak” annyi tart vissza egy optimális setuptól, hogy az alap beállításokban még mindig vannak alapvető hülyeségek (pl. túl magas BB), és semmi nem segít ingame, hogy megoldj problémákat.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
Bandit21
addikt
Ja nincs gond sőt, örülök ha pörög a topic csak úgy éreztem félreértettél.
Lfm Zolder folyt:
Nem fogok valószínűleg menni a héten.
Van ésszerű és szubjektív oka is bár össze is függnek.
A lányom mindjárt születik, elég feszült már a hangulat (ma volt melóból haza ugrás kórház vizsgálat majd újra haza)Valamennyire a setupokat magamra állítottam, Porsche val megy a 1:30 eleje Ferrari pedig a 1:29 kozepe.
De. Ez úgy sikerül ha a sikanokat kb darabjaira töröm ketté vagy az autót rajta. Hotlapba hotstintben elveszi max a kört ez van.
Viszont lfm időmérőn ez a tempó az elom -nak megfelelő splitben kb 10-15 helyre jó. Viszont 2x ugrat vág mindenki minden körben. És ez a bajom, a tempom alapján tuti elo bukás. Vagy nulla körül. Viszont ha gyorsabban akarok menni, ziher hogy lesz annyi incident pont hogy az Sr bánja.És ami erre fejel hogy Kyalamiba ha valaki előbb fékezett előttem volt hová kimenni túl futni stb. 8-12 M széles volt.
Zolderrel az a baj hogy ha benézek valamit vagy más nézi be akkor kuka az egész megyünk a balettba vissza ugrálni.Valószínűleg elkezdek edzeni inkább valanciara.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Mosqu!to
addikt
Jardier ilyen jól megy? Nekem mindig az volt a benyomásom, hogy nagy dumás, de amúgy nem kifejezetten gyors srác.
Én szerintem ezt a hetet kihagyom, nem ismerem a pályát, lehet nem szombat este kéne nekiállni megtanulni
[ Szerkesztve ]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
Bandit21
addikt
Gondolom mert élőben is tolja és neki a SIM már egy csökkentett figyelmet igényel a valódi mellett, így még az is lehet hogy "kell " neki a plusz interakció hogy a kívánt koncentrációs színt meglegyen?
Elképzelni nem tudom amúgy én se hogy lehet így gyorsan menni.
Nekem a nappaliban az emeletre vezető lépcső alatt van a gép.Általában este játszom és ha a nagyobb gyerekek közül lejon valamelyik hát az szinte mindig kuka kör.
A feleségem nemrég kitalálta hogy az emeleti mini szoba nem kell már neki gardróbbak mert nem akar egy ruha miatt fel le mászkálni.
Rögtön mondtam hogy akkor stipi stopi megy oda a gép a kormánnyal.
Mondjuk a szoba fala valami rózsaszín virágos vagy mi tehát ha meglesz a dolog vagy festeni is kell vagy sose teszek fel rig képet akkor se ha valami profi cucc összejön.Milyen nyugis lenne ott jó ég.
Egy kemping ágy meg épp mellé fér lehet fel is költözomregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Mosqu!to
addikt
Mondjuk tegyük hozzá, hogy hivatásszerűen csinálja, napi sok-sok órát gyakorolva. Így gyakorlatilag zsigerből vezetve tud máshova figyelni, mert kicsit rutin már neki a gyorsan menés.
Tényleg megy amúgy top pilótákkal, de pl az 1.9 megjelenésekor néztem Nils streamjét, amikor új volt mindenkinek a változás, azért ott jelentősen le volt maradva. Persze Nils egy igazi ufo, hozzá képest kevesen nincsenek lemaradva, csak azt hittem Jardier ennél még jobban, de ezek szerint azért egy LFM lobbyt meg tud nyerni, ami azért nem szar
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
biker
nagyúr
én meg Jules, de én kicsit kiábrándultam, két hétig készülni a versenyre hogy kirakjanak az elején, akkor inkább LFM
de ez személyes vélemény. És nem a legerősebb pilótától, hanem egy közepestől jövő vélemény. Van akinek jobban bejön.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Sokat dolgoztak a besoroláson, mert 100 körüli nevező volt. Top35 az invitational cup, ok, volt hotlap szerver, 6 pályán, minimum 3-on kell időt menni, stb, aki nem futott időt, vagy nem eleget, nem mehet invitationbe
Maradék top35 az open cup A, a maradék az open cupB, ide kerülnek azok is akinek nincs licence, vagy épp későn neveztek, vagy valami
az utóbbi két pont miatt megjelentek az openB-ben azok, akik amúgy invi top10 és openA top 5 időket tudnak, és mindenkit aki lassabb és joggal van az openB-ben, tolnak le, mert 2-3mp-el gyorsabbak, és leköröznek 40perc alatt emiatt. Szóval a rengeteg munkával nem mentek semmire.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Kommy
veterán
Én megyek, idén egy szerencsének köszönhetően az invitation cup-ban úgy, hogy nem tartom magam egy gyors pilótának. Viszont a honlap időszakot elég jól sikerült teljesítenem és volt olyan pilóta aki előlem visszamondta a nevezést vagy egyszerűen nem volt licensze. Igaz egyedül autózom általában az utolsó helyen, de ez van.
biker: Sajnos igen azok a pilóták akik újak, hiába veszett gyorsak nem kerülhetnek invitation-ba. Én mondjuk 40 főt azért el tudnék képzelni az invitation-ben és akkor nagyjából meglenne az, hogy nincs nagy kiugró versenyző az Opencup A-ban sem.
Sajnos Opencup B-ben nincs tétje többeknek. Én megmondom kérdeztem Dani-t, hogy nem e indulhatnék el ott is, de azt mondta akkor mások is szeretnének. Nekem meg jó lett volna gyakorolni egy kicsit a tömegben autózást, mert most ezért nagyon kitűnök Invitation Cup-ból nagy a lemaradásom és általában egyedül autózok.
Lassú telepítéshez, ma indítottam gépen 50s volt a letöltéstől a telepítésig.[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
+1
Én sem kötekedésből írtam feljebb ezzel kapcsolatban.#GalaHU
Még annyi, hogy ha nem is tudsz egy ívben elindulni, csak mondjuk kettőben, akkor sajnos ez van (Bár ha rúgsz egy kuplungot, akkor el tudsz ) , akkor sem szabad keresztbe kitolatni az ideális ívre, hiába nem te okoztad a keresztbeállásodat. -
GalaHU
őstag
Elfogadom a véleményed, ezért is kérdeztem rá hogy hátha én ülök háttal a lovon...
Annyit azért hozzátennék, hogy a verseny 6. körében történt, teljesen szét volt már húzódva a mezőny, ráadásul sötétben. Mégis meddig kellett volna ott ácsorognom full keresztben a pálya leggyorsabb részén?
Ha még 10mp-et ott töltök, akkor nem a riporter hanem más megy nekem, és gondolom azzal nyom fel, hogy ácsorgok a pályán. Ráadásul ha szigorúan nézzük nem is unsafe rejoin, mert a pályát el sem hagytam...
Egyébként ilyenért sohasem jelentettem senkit, pedig a pörgések-forgások miatti csatt-ból bőven jut nekem is, de ha a szerencsétlen ott áll a pályán keresztbe (nem pedig a bukóból jön vissza) és a fékezésem ellenére (mert azt a rohadt sárgát nem véletlenül lóbálják) nekimegyek egy morgáson kívül, hogy megint peches voltam, sose csinálok semmit.
De már megszoktam, hogy az LFM az a játék ahol a kilököttbe/bajban levőbe mégegyet belerúgunk, csak mert más riportál előbb bármit is...
Ráadásul ugyanannyit "ér" egy abszolút figyelmetlen kilökés, hogy a melletted állót az egyenesben kipöckölöd egy másik versenyzővel együtt, mint egy ilyen, konkrétan kivédhetetlen eset ami egy embernek okoz csak gondot. A mérlegelésben mindig is verhetetlenek voltak.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
"Sárga zászlónál te hányszor szoktál fékezni? Szerintem 99%-ban senki, bevallom őszintén én sem. Mivel senki sem lassít, nem jár érte büntetés, senki nem akar másodperceket bukni a többiekhez képest minden egyes kis sárgázásra. "
Igen, de ha ezután besz..od akkor ne óvjál! SRC-ben volt aki hasonlóért óvott, és végül az óvó felet büntették meg. Laguna seca, fel a corkscrew felé, valaki besokallt, keresztbe balra, majd vissza jobbra, és ebbe a vissza jobba robbant bele a csávó aki tolta neki mint a barom a sárga ellenére, holott még látta is maga előtt mi folyik
amúgy ACC-ben a sárga nem FCY hanem az adott szakaszra vonatkozik. Mikor bemondja a crew chief, sárga zászló, akkor ha a műszerfalon nem villan fel a sárga és előtted nem lengetik, akkor nem előtted van a buli. Ha előttd van, jól láthatóak a zászlós emberek, plusz a műszerfalon villog a sárga. Akkor 1-2 kanyaron belül előtted van a buli. Aki ezek után is tolja, az magára vessen.
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
GalaHU
őstag
Továbbra is azt gondolom hogy a célegyenes közepén kempingezni 1-2 percet, hogy majdcsak elfogynak az autók (és nem látni semmit, max a radar!) sokkal kockázatosabb. Itt azért már egymás mellé szoktak húzódni, amikor kivágsz a másik mellől belülre és ott pirosodik egy Ferrari, azért elég gáz...
A sárga zászlónál mindig (!) elemelem, mert tuti hogy előttem van a balhé! Murphy... Sőt továbbmegyek, ha látom a pörgő/koccanó/stb ellenfelet sosem előzöm meg fullgázon, mert kiszámíthatatan a mozgása.
Ahogy András is írja, vastagon volt benne felelőssége, a szabály szerint simán büntethető lenne! Megkockáztatom, ha én riportolom őt először, simán megbüntetik! (Ez egyébként eszembe se jutott a futam után, úgy voltam vele hogy ha valami, akkor ez 100x előfordul egy nap és sima versenybaleset).
De ha már nem büntetik meg, mert sárga alatt balesetet okozott akkor pláne ne pattogjon, mint ahogy biker is írja...
No mind1, szerintem ezt tövigrágtuk...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
f3rdzs0
senior tag
Ha erre tudsz logikus magyarázatot, akkor azt megköszönném, mert részemről csak arra volt jó, hogy majdnem kilökött. Remélhetőleg még a mai nap folyamán átvált 1440p-re a videó
Bónusz csoki ha megmondod hol büntetőfékeztem (ami valszeg túl erős kifejezés volt arra amire gondoltam).
Spoiler: Utolsó kanyarban sokkal szűkebb ívet vettem (bár abban benne volt az is, hogy nem bíztam a BMW-ben se) és 3. kanyarban később és más íven mentem, hogy egymásra toljam őket, és nyugtom legyen az egyenesben, mert a Porsche pont a 3 és 4 kanyar között mindig ki tud jobban gyorsulni.
Jobb esetben normálisan megyek ott és hagyom hogy elhaladjanak az egyenesben ha tudnak, nem fogok keménykedni (így viszont konkrétan féltem attól, hogy kilöknek ezzel a tologatással). Szerintem mindkettőjüknek hagytam elég helyet ahhoz, hogy megérdemeljék egymást ezek után.
Szóval büntetőfékezés helyett hívhatjuk ezt agresszívabb védekezésnek is, amit első körökben nem szoktam csinálni, mert nem tudom, hogy bízhatok-e ezekben a szerencsétlenekben, hogy ne jöjjenek nekem.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
biker
nagyúr
Nem, én 2003-2004 körül hagytam abba a versenyzést, akkoriban a PH! ETCC bajnokságban onlineoztam, meg offline sokat
és a covid alatt kezdtem újra kb egy genius vibration wheel-el és onnan építkezve újraElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
ToMy_
tag
Én Assetto Corsa-ban használtam, ha megszokod és jól van bekonfigolva, akkor tök kényelmes dolog.
Mondjuk a jópár hozzászólással ezelőtt látott "egyenesben Y-fordulózásból nagy csatt" szitut elkerülhette volna egy ilyennel a sporttárs...
Amúgy vicces, mert nekem pl. annyira immerzív volt, hogy észrevettem magamon, hogy kanyarban szépen dőltem jobbra-balra.
Aztán ez a VR-ban csak fokozódott... -
biker
nagyúr
pont ugyanúgy szerintem mint életben. ha valaki mögött mész esőben vagy hóban mész, akkor távolságitól megvakulsz, egy nagy fehér foltot látsz majd
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Láttam SRC discordon is azt mondták, kapcsold le a reflektort
én szótam.Amúgy életben, volt egyszer forró nyári napon leszakadt az ég, autópályáról gőzölgött fel az eső, és "térdig érő pára" volt, mintha felhőben mennénk, ugyanez. De télen deres párás időben is. felnyomod a reflektort, megvakultál.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
JulesTS
őstag
A problémás verseny replay-t nézd meg, hogy ott is előjön-e a fehéredés, ha reprodukálható, akkor lehet próbálkozni. A bloom quality és a volumetric fog-ot vedd le teljesen és az effects meg a post processing-et is minimumra. Nézd meg így a replayt, ha jó lett akkor lehet szűkíteni, hogy melyik effect okozza/javítja a problémát.
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Renault, Dacia topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest