Új hozzászólás Aktív témák

  • Kasya

    nagyúr

    KonoSuba:
    Vártam a jatekot, mert az anime nagy kedvenc. De a jatek...
    Nekem nagyon ugy tunik, hogy a licenc sok megkotest adott a Nexonnak és nem tudtak a fejlesztok kielni magukat. A jatek egyelore gyengen optimalizalt. Sok az atvezeto toltesi kepernyo, közepesen lassu a menuben kattingatas rezponzitivasa és nagy a fogyasztas.

    Elonye, hogy 144+ FPS-t is tamogat. Ez neha viccesen hat, mikor az effekt-, vagy video bevagasok 25 FPS-sel kozbelepnek.

    A karakterek valaszteka "kicsi". Marmint karakter van sok, de azok szintjei skinenkent elteroek. Eleg verszivo megoldas, hogy a skinekhez kotik a karaktert és nem forditva.

    A jatek több, mint 50-60%-át minden nehezseg nelkul kilehet porgetni. Utana kezd belassulni a dolog a "stamina" miatt. Ugyanis a jatek kezdeskor olyan sok "staminat" ad, hogy az boven kitart. Utana viszont olyan kevesnek erzodik a lehetoseg, hogy a fejlodes nagyon belassul. Tehat a jatek nehezseget a lepesszam adja, ami limitalja a jatekidot.

    Az meg már a vegletek véglete, hogy annyira hű a sztorihoz a játék, hogy Megumin a fő spellje után kidől és "meghal". Ez azért gond, mert a csapat három fős, +2 beugró van, ha egy meghal. Ugyanakkor a palyakat 3 csillagosra ugy lehet megcsinalni, ha max egy halálozás van a csapatban. Megumin, mint főkarakter simán alá tesz ennek és a fő lootot nem könnyű megszerezni. Értem én, hogy sztori hű, de ez igy xar.

    Ami jópofa, az a melléksztori. Sőt, igazából csak emiatt érdemes jatszani vele. A fősztori egy az egyben az anime. A melléksztorik pedig ilyen kis aprosagok, mint Kazuma belopozása Megumin szobájába és ott félreérthető módon rajta kapja Aqua.

    Rengeteg opció elérhető a karakterek esetén, ami egy gyereknek nagy boldogság lehet. A karakterek hangjai, animben látható, karakterenként beállítható hátterek, stb...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák