Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #33186 üzenetére

    A Wolf 2-t érdemes felhozni példának. Ott az IDtech 6.5-re átírták a leképezőt. A Doomhoz képest 30x több a rajzolás képkockánként, amiről eredetileg azt gondolták, hogy menni fog OpenGL-en is, de aztán a gyakorlat azt mutatta, hogy az OpenGL a Wolf 2 megterhelésével már egyetlen mai hardveren sem tud játszható sebességet produkálni. Tehát ha egy játékot explicit API-ra tervez egy stúdió, akkor már felesleges DX11/OpenGL-ben szállítani, mert nem fog futni a hardvereken. A Wolf 2-nél persze ebből akkora para nem volt, mert szállították Vulkan API-val, és az OpenGL-t kihagyták belőle, annak ellenére, hogy eredetileg tervben volt. Ez jól mutatja, hogy csak úgy tudod az explicit API előnyeit kihasználni, ha elhagyod a legacy API-kat. Ezt eddig csak a Bethesda tette meg.

    Egyedül ott látod ma a DX12 hatásait, ha konzolra tervezett jeleneteket hozol át PC-re. Lásd Rise of the Tomb Raider, ahol sokszor látványos előnye van a DX12-nek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák