Hirdetés
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cskamacska #32407 üzenetére
Egyik sem megoldás.
A DX9 SDK azért nem, mert az csak egy SDK. A runtime-mal is telepítve vannak a fontos dll-ek. A Steam mindig telepíti az első futtatás előtt.
A shader cache kikapcsolása csak azoknál a játékoknál számít, amelyek nem kompatibilisek vele és az AMD még nem adta hozzá ezeket a feketelistához.Van egyébként egy ultimate megoldás, amit kipróbáltunk már és működik. A hírben benne lesz.
Ez egyébként nem driverhiba. Visszatérő jelenség a hosszabb távú terméktámogatás során. Az okozza az egészet, hogy az AMD és az NVIDIA régen sokáig elfogadta, ha egy fejlesztő butaságot írt a programba. Egyedül az Intel kötötte magát ahhoz igen sokáig, hogy a szabvány világosan fogalmaz, és nem hajlandók a programhibákra meghajtó oldali kerülőutakat írni. Ezzel ugyanis magát a programhibát legalizálnák, amibe később bármelyik fejlesztő belefuthat, méghozzá úgy, hogy nem is tudja, hogy nem szabványos kódot írt. Ha mindhárom cég meghajtója működi, akkor nincs semmi gond a kóddal ugye...
Ez a modell üt akkor vissza, amikor egy nagyobb fejlesztés végbemegy, és pusztán a nem szabványosan megírt játékok miatt a régi fejlesztőeszközöket frissíteni kell, hogy újra implementálni tudják a megfelelő rutint. Ezek a programok most azért nem működnek, mert egy szabványos D3D9 implementációra vannak kényszerítve, de olyan dolgokat csinálnak, amiket az API meg sem enged. Időnként ez elő szokott jönni.
Sajnos ma is rengeteg illegális dolgot legálisnak tekintenek az egyes meghajtók, akár az újabb API-kban is, lásd Vulkan. Például az inline subpass simán meghívja a vkCmdExecuteCommands függvényt, amikor az API meg sem engedi. Ilyenkor az alkalmazásokat nem a szabványos layeren keresztül kell kezelni, mert olyan dolgot tesznek, amit az API nem tart legálisnak. Erre vannak különböző modulok a meghajtókban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen