Új hozzászólás Aktív témák
-
mcwolf79
veterán
válasz #45997568 #19351 üzenetére
Hát ja, xar NV driver-ek.
Végülis az AMD-nél csak"ajánlott" DDU-t használni, mert a saját telepítője nem bírja lepucolni a régi fájlokat, minek következtében hajlamos meghülyülni a rendszer.
( nem kell jönni azzal, hogy ez "urban legend", 290-nel és 390X-szel is tapasztaltam, és guglizni sem kell sokáig, hogy találj ezzel kapcsolatos dolgot furcsa anomáliákról, tehát nem user error)Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
#45997568
törölt tag
válasz mcwolf79 #19352 üzenetére
Ott is voltak gondok, mindenhol vannak (csak nem kell a pajzsra emelni egyiket a masik elleneben), ez egy ilyen sport A teljesitmenyre kivancsi vagyok, 2025-on megy most a kartya, Kombustor alatt nem melegszik 40Cig sem (viz termeszetesen), a tobbit meg majd a topkijaban.
-
Laja333
őstag
válasz #45997568 #19351 üzenetére
Nekem is több problémám volt eddig a 950M telepítésével, mint bármelyik Radeon telepítésével. Lehet nálam befolyásolja az is, hogy ez az Intel+NV GPU rendszer látszólag nem igazán kiforrott (a tisztán AMD laptopokhoz képest).
Legutóbbi driver telepítésnél is látszólag végigtelepített mindent, majd a végén kiírta, hogy a grafikus driver telepítése nem történt meg... -
#45185024
törölt tag
-
he7edik.
addikt
A TressFX3.0 kívül milyen más AMD ficsúrok lesznek még a Deus Ex-ben?
Égő szöveg a flém vázon
-
TTomax
nagyúr
válasz #45997568 #19351 üzenetére
Ez a win10ig igaz is volt,de ha kivártad volna a win10automatikus frissítését akkor neked drivert sem kellett volna leszedned,tehát csak berakod és megy.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#45185024
törölt tag
-
#45185024
törölt tag
Jó akkor tessék: Lehet értelmezni ki hova várta.
Mondjuk egy picit érdekes a kártyaösszeválogatás.[ Szerkesztve ]
-
Puma K
veterán
válasz cyberkind #19378 üzenetére
Tudod hogy van ez... kell a hsz, hogy legyen rang
Azt meg így lehet szerezni napi 1-2-3 értelmetlen beböfögött hozzászólással.Forrás, leírás vagy bármi egyéb infó nélkül
A képről a TR-t, a 970-et és az FPS számokat tudtam értelmezni... de hogy mi az a 2 másik kártya az kérdéses számomra továbbra is.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Ren Hoek
veterán
válasz #45185024 #19380 üzenetére
1060... nekem egyre inkább úgy tűnik, hogy az Async gyorsulás legalább egy jó része azért van, mert alapból az AMD nem túl acélosan használja ki a GPU-t, ehhez komoly async ütemezés kell. NV alapból jobb, cserébe kevesebbet gyorsul.
Fury - 1060 pl...
Mondjuk ha a GPUopen Shader intrinsics-et elkezdik komolyan használni GCN-en, akkor oda billen a mérleg. Nem tudom amúgy, de segghülye amatőr Teréz anyák ülnek az AMD vezetőségében/salesben? Ezt a lépést kegyetlenül meg kellett volna lépni az első GCN konzolok megjelenésével.
Lehet káros a PC piacnak... de egyik ok amiért ennyire gáz az AMD market share. Simán visszaszerezhettek volna vele egy rakás %-ot, mikor a Maxwell kalapács elkezdte beverni a szögeket.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Ren Hoek #19384 üzenetére
Csak saját vélemény: nem lehet, hogy azért nem tolta az AMD a speckó kiterjesztéseket eddig nagyon, mert félt attól, hogy emiatt az Nvidia által támogatott játékokban az Nvidia bedurvul és olyan effektekre 'kényszeríti' a fejlesztőket pénzért, ami az AMD-n hatalmas teljesítménycsökkenést okoz?
Azért a Project: Cars elég szarul futott még egy pár hónapja AMD-n, lehet máshol is lehetett volna teljesítményvesztést előteremteni a megfelelően nagy pénzeszsák csörgetésével...[ Szerkesztve ]
-
füles_
őstag
[link]
So yeah... 3D Mark does not use the same type of Asynchronous compute found in all of the recent game titles. Instead.. 3D Mark appears to be specifically tailored so as to show nVIDIA GPUs in the best light possible. It makes use of Context Switches (good because Pascal has that improved pre-emption) as well as the Dynamic Load Balancing on Maxwell through the use of concurrent rather than parallel Asynchronous compute tasks. If parallelism was used then we would see Maxwell taking a performance hit under Time Fly as admitted by nVIDIA in their GTX 1080 white paper and as we have seen from AotS.Mennyi valóságtartalma van ennek?Valaki lefordítaná azt a sok technológiai blablablát amit a srác említett?
-
Puma K
veterán
válasz Laja333 #19389 üzenetére
Szerintem meg inkább több órányi játék során rögzített minimum-átlag és maximum FPS értékek a mérvadóak amiket a felhasználók készítenek otthon és osztanak meg fórumokon vagy teszik közzé videók formájában... nem pedig a beépített benchmarkok.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
nagyúr
válasz füles_ #19388 üzenetére
Minden bizonnyal igaz, hogy kaptak az nVidia architektúrák optimalizációt - meg feltehetően a Radeonok is. Mintha rémlene valami olyan, hogy a DX12 egy alacsonyszintű API, ahol az egyes architektúrákra külön kell optimalizálni. Vagy nem?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Ren Hoek
veterán
válasz oAcido #19394 üzenetére
Ezzel csak az a baj, hogy a valós játékokban nagy eséllyel nem foglalkoznak vele első prioritásban, hogy Maxwellre és Pascalra megírják a külön async kódot. GCN-ben ott a hardveres ütemező, konzolban meg ott a GCN.
Total War erre jó példa... egyelőre nem aktív a Geforce-okon. Lehet megírják, de csak később... az tuti, hogy a GCN erre van kigyúrva.
-
Petykemano
veterán
válasz Ren Hoek #19384 üzenetére
A kérdés, hogy vajon az AMD szoftveres, tervezési hiba, vagy szimplán rosszabb technológia miatt nem használja ki kellően acélosan a GPU-t, vagy szándékos a kiegyensúlyozatlanság irányába való eltolódás, ami a VR igényekkel magyarázható?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Ren Hoek
veterán
válasz Petykemano #19397 üzenetére
Eddig úgytudom driver és arch vegyesen. Látszik, hogy a 480 már nem gyorsul akkorát asynctól. Mert ott már fejlesztettek ezen.
Fury elég rendesen vissza van fogva... 480 már kevésbé. Ez azt is jelenti, hogy alapból ez tényleg egy középkategóriás chip, nem fog már akkora ugrást produkálni mint a több CU-t tartalmazó egységek. Persze ez csak spekulácó.
-
#45185024
törölt tag
válasz Ren Hoek #19399 üzenetére
Nem spekuláció viszont az látszik hogy nem csak a Shader számít, kicsit furák is a mostani kicsi shaderszámok,
de ha arra gondolunk hogy egyazon GCN verziószámon belül lesz 6000-es meg van 2000-es akkor nem szabad elfelejteni hogy ez a középkategória alja.Külön kérés: ha van itt UE4 Mantinees tudású ember nálam jelentkezzen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen