Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #14048 üzenetére

    Mond meg nekik, hogy teszteljék újra a 16.1.1-gyel, mert az már lecserélte a problémás shadereket.

    Egyébként nem tudom, hogy mit nem lehet ezen érteni. A WDDM 1.x alatt a VRAM kihasználása rendkívül rossz hatásfokú. A kernel driver felel a menedzsmentért. Az AMD nagyjából másfél éve kutatja azt, hogy miképpen lehetne a WDDM-et megkerülve törölni a memóriából az "ezer éve" nem használt allokációkat. Az első erre vonatkozó implementációt az Omega driver tartalmazta. Azóta ez sokat fejlődött, így ugyanannyi memóriával sokkal takarékosabban bánik az AMD. Ebben az is benne van, hogy az NV a Crossbar miatt meg pont az ellentétét csinálja ennek, vagyis ugyanazt az adatot több helyre is elhelyezi. Ez felfogásbeli különbség, de a WDDM 2.0-val nem lesz jelentősége.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák