Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Yany #61353 üzenetére

    A VRAM használatának csökkentését nem ilyen technológiákkal lehet elérni. Erre például traversal shader kellene, valós idejű defragmentáció a memóriamenedzsmentbe, Microsoft ajánlásait követő bekötések, stb. Utóbbi kettő rendelkezésre is áll. Vagy ultimate megoldásként ott a lapalapú menedzsment, amit a konzolok is használnak. Azzal harmadolható a memória terhelése.

    Az olyan újítások, mint mondjuk a DirectStorage, a nagy teljesítményigényű textúratömörítés mind csak növelni fogják a VRAM-igényt, mert ugyanazt az adatot kétszer is megkövetelik a VRAM-ban. Egyszer kódolva, egyszer pedig kikódolva.

    A másik lehetőség, hogy ha külön regisztertárat kapnak az AI feldolgozók a multiprocesszorokon belül, de az akkora tranzisztorköltséggel járna, hogy nem érné meg. Tehát az elkövetkező pár generációban erre nincs esély. Sokkal nagyobb annak a valószínűsége, hogy raknak a GPU mellé 32-64 GB memóriát, és akkor onnantól kezdve nem kell valós időben gondolkodni a textúrakitömörítést tekintve.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák