Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz Jack@l #46953 üzenetére

    Hát fogalmazhatunk így is.
    Abu azt mondta, hogy a raytracinghez brutális sávszélesség kell. Coreteks korábbi videójában arra hívta fel a figyelmet, hogy
    1.) Az adatmozgatás lényegesen több energiát emészt fel, mint maga a számítás. (Data-locality)
    2.) Az nvidia nagyon ügyesen oldja meg ezt a kérdést ezzel hatékonyságot elérve.
    Ha az amd a raytracing sávszélességigényét Ha ezt valódi - relatív távoli - memóriával akarná megoldani, az biztosan iszonyú energiaigénnyel járna.

    Az RT mag valójában egy nagy cache.
    Valahogy választ kell adni erre a kérdésre. Vagy ha bullshitnek bizonyul, akkor nyilván e. Lesz mondva, hogy az eddigi premisszák hol voltak hibásak.

    Az elképzelés nyilván azért hihető, mert amúgyis az egyetlen módja annak, hogy több cache-t tudj adni egy részegységnek anélkül, hogy annak kiterjedése és az adatfelhasználástól számított távolsága nőne, az a 3. Dimenzióban van.

    De attól még ez természetesen nem több, mint egy izgalmas találgatás.

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

Új hozzászólás Aktív témák