Új hozzászólás Aktív témák

  • #45185024

    törölt tag

    How AMD Could Disrupt the Graphics Card Market In 2019
    TOM-ék elemeznek,,,
    "Unlike Nvidia’s RTX ray tracing technology, Radeon Rays is an open-source developer tool that conforms to the OpenCL 1.2 standard (RTX runs over the DXR API), so it can be deployed with non-AMD hardware and in multiple OS environments. Nvidia’s tech requires proprietary hardware (its Turing GPUs) in order render the ray-traced effects and rasterized gameplay in parallel. But AMD’s Radeon Rays (and the latest release of ProRender) can support real-time GPU acceleration of ray-tracing techniques, mixed with traditional rasterization-based rendering on the Vulkan 1.1 API, which is fully supported by GNC-based AMD GPUs loaded with the latest version of Radeon Software Adrenalin."

    Tehát a Turing RT-hez adott hardver kell, míg az AMD nél a Radeon Rays nyílt forráskódú fejlesztőeszköz, amely megfelel az OpenCL 1.2 szabványnak (az RTX a DXR API-n keresztül fut), így telepíthető nem AMD hardverrel és több operációs környezetben is. :D
    Akkor most megcsinálják mondjuk a Metro Exodusba a tetemes suppot pénzért a Turingra
    utána Radeon Rays-el 1080TI ra ??? :DD
    Vagy arra még külön. Ugye értitek mi a problémám a defragmentáltság...
    "-Főnök kicsit foglalkozzunk a játékkal is ?"

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák