Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Szerintem az a legnagyobb probléma a memóriahasználat megértésénél, hogy nem vagytok igazán tisztában azzal, hogy miképp működik a rendszer. Mondjuk van egy játék, ami igényel összesen 14 GB-nyi memóriát. Nem fog hirtelen 28-56 GB-ot foglalni, mert nincs annyi adat, amit be kell tölteni. A probléma mindig az, hogy ha ebből a 14 GB-ból teszem azt 4 GB van a csak a CPU által elérhető rendszermemóriában és mondjuk 10 GB kell a VGA-nak, de mivel 8 GB-os a hardver, meg kell oldani, hogy azt a 10 GB-ot részben a rendszermemória (CPU és GPU által is elérhető), részben pedig a VRAM tárolja. A VRAM-ba pedig mindig olyan adat kell, ami éppen szükséges, míg a maradék mehet a rendszermemóriába. A DX11-ben a driver, a DX12-ben az alkalmazás gyakorlatilag ezt menedzseli. A HBCC sem különbözik ettől, csak be van építve a hardverbe a menedzselés, így ennek már nem szükséges szoftveres segítség.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák