Új hozzászólás Aktív témák

  • fairi

    addikt

    válasz V/ #57991 üzenetére

    Próbáltam reklamálni a szabály miatt ezt kaptam, kb nem is a kérdésre válaszoltak, mintha direkt nem akarnák érteni mi a valódi panaszom.:
    "A rendelkezésünkre álló információk szerint az UY000663203AZ azonosítószámú küldeményhez a feladó az előreküldött elektronikus adatokban nem továbbította felénk sem az e-mail címét, sem a telefonszámát, így informatikai rendszerünk nem küldött értesítést a vámkezelésről.
    Társaságunk csak azokat az adatokat tudja a vámkezelés során figyelembe venni, amelyet a kereskedő a feladáskor a küldeményhez előzetesen megadott.
    Bízunk benne, hogy bár panaszát megalapozatlannak találtuk, elfogadja válaszunkat. Amennyiben panaszának kivizsgálásával, illetve tájékoztatásunkkal elégedetlen, álláspontját alátámasztó bizonyítékaival jogorvoslati eljárást kezdeményezhet. (Jogorvoslati tájékoztató a lap alján.)
    Postai szolgáltatásainkkal a jövőben is az Ön szíves rendelkezésére állunk." :W :W

    Még ez a magyarázat se jó, de legalább maximalizálni tudják a profitot. Van oly érzésem egyre gyakoribb lesz ez a probléma.

Új hozzászólás Aktív témák