Új hozzászólás Aktív témák

  • Vikusz77

    tag

    Sziasztok!

    Rendeltem egy eladótól két szerszámot két külön rendelésben.
    Volt neki ez több verzióban is felrakva, különböző árakon, ez gyanúsan olcsó volt (kb 70%-a "normál" árnak), de gondoltam, hátha elküldi.
    Közölte másnap, hogy még sincsen (levette a hirdetést), töröljem a rendelést.
    Én kötöttem az ebet a karóhoz, hogy ez ugyanaz, mint amit drágábban is hirdet, küldje el szépen.
    Nem akarta, de végül "elküldte".
    Kaptam követési számot, majd kb. két hét múlva az jelent meg, hogy a szállítás törölve (alin a bejegyzés: "Cancelled by seller").
    Jeleztem a fickónak, aki közölte, hogy a szállítással valami gond adódott, töröljem a rendelést. Mondtam neki, hogy: nem, küldje újra.
    Azt mondta, hogy nem tudja (magyarán nem akarja).

    A kérdésem:
    Van-e valami oka, hogy nem törli ő a rendelést, hanem azt szeretné, ha én töröljem.
    Pl. ha én törlöm nem értékelhetem a vásárlást, ha ő törli, akkor meg igen.
    Ha tök mindegy, mert se így, se úgy nem tudom majd értékelni, akkor nem húzom az időt és indítok egy dispute-ot (a szállítási időből még 52 nap van hátra, ha ez számít)

    Előre is kösz a segítséget!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák