Új hozzászólás Aktív témák

  • zsid

    senior tag

    válasz runner 125 #3447 üzenetére

    Mert meleg motornál alapjáraton produkált némi füstöt az autó, ami égett olajra utalt, ezért gondoltam belenézek. Meg ezeknél a motoroknál már sok helyen csak ragasztást használnak pl: szelepfedél, karter.. és ezeknek az élettartama véges. Nálam is eljött, kialakult némi olajfolyás, ezeket mindenképp orvosolni kellett volna.

    A váltó kiszedésének két útja van: lekötsz mindent, lelazítod a bolcsőt és leemeled a kasztnit a motor-váltó kombóról, amihez csápos emelő kell, vagy kiveszed a motort váltóval együtt. Csápos emelőm egyelőre még nincs.

    A füstöt a kipufogó oldali szelepszárszimeringek okozták, négy elgyengült, az cserélve lesz. Ha már kint van, akkor kicserélek mindent, aminek előbb-utóbb eljött volna az ideje, vízpumpa,olajpumpa,vezérlés,gyertyák...

    Szerencsére a blokkon belül minden rendben van.

    <tRucKdriFteR>

Új hozzászólás Aktív témák