Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
aqwer21
tag
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz aqwer21 #3301 üzenetére
Tudja franc.. az orra sokkal szebb mint az előd "új" S60-nak, de számomra már kiveszett ebből a Volvo-ság.
Az S80-ban még látom, de ezen nagyon érződik a PSA hatás. A motorválasztékot tekintve is beállt a Volvo a sorba. Kis motor - nagy power - kicsi élettartam.A belső navi - légbeömlő ergonómia meg továbbra is botrány.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
aqwer21
tag
válasz runner 125 #3302 üzenetére
"Kis motor - nagy power - kicsi élettartam."
Ez nagyon igaz sajnos... erre nem is gondoltam...
-
BBalu
csendes tag
Sziasztok!
2002-es S80-ba a MOL-os ATF olajat szervóolajnak használhatom?
Kicsit nagyobb tempóval kanyarodtam elkezdett búgni, leállítottam vártam picit majd megint "normális" szerencsére pont az utca sarkán csinálta így eljöttem vele hazáig, megnéztem és hát elég kevés olaj van benne, és MOL-os van itthon.Válaszotokat előre is nagyon köszönöm!
-
aqwer21
tag
Hello
Tudnátok segíteni abban hogy mi okozhatja ezt a hangot? A jobb elso keréktol hallatszódik leginkább...
Eddig is volt hasonló hangja de nem ilyen erossen...
Remélem nem valami komoly....
köszönöm a segítséget
-
CYBERIA
senior tag
válasz runner 125 #3302 üzenetére
Milyen PSA-hatásról van szó?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
BBalu
csendes tag
válasz aqwer21 #3310 üzenetére
Majd írd meg h megoldódott-e de nekem amikor ilyen hibája volt az s80-nak akkor rángatott a motor és kiírta h motor szervizt szeretne, a diagnosztika pedig egyből írta hanyas henger nem jár jól. Akkor én mind a hatot kicseréltem, egymás után haltak meg, bár kettő még jó volt de nem akartam h messzebb kezdjen el ökörködni.
-
gaborbol
őstag
Tegnap mar kimergelodtem magam a "milyen autot vegyek" topicba, de beteszzem ide is.
Eljott az ujabb 75K az S80 eleteben, gondoltam kicserelem az automataban az olajat, szurot, automata v. olajdekni tomiteset, automata hutes csoveinek a tomiteseit, meg a gyorscsatlakozokat elkoccoltam ma reggel a markaszalonba, es.... Hat gyakorlatilag semmi nincs raktaron, de nem azert, mert elfogyott hanem mert ok nem szoktak cserelni! Leszivjak a regi olajat geppel, feltoltik a rendszert aztan ennyi.
De mondom hat a szuro bent van a hazba meg a magnes is ami osszeszedi a vasreszeleket az olajbol ez egy legendasan hires alulmeretezett valto ami rohadt kenyes a karbantartasra ezekkel mi van?
Nem volt ra valasz.60K-ert leszivjak a regi olaj egy reszet, tesznek bele 5 liter olajat, a kezikonyv meg 8.8 litert ir az enyemre a turbosra meg 9.6 litert.
Megkerdeztem, hogy milyen olajat raknak bele, mert ketfele valto van az egyikbe a sima DEXIII vagy DEX VI-os olaj kell ami 1500Ft/l liter vagy a speci VOLVO olaj ami 7-8k/ liter. Az enyembe a sima 1500 ft-os kell... Azt mondtak a legegyszerubb mondja, annak hogy a dragabb vagy az olcsobb olaj kelle e bele a az automata nivopalca helye.
Ha a tuzfal alatt van kozvetlen(a motor tetjen szembol nezve ) akkor a sima olaj megy bele, ha meg az automatan van a nivopalca lent akkor meg a draga olaj kell bele.Vajon hany tulaj kerdezni, meg hogy milyen olaj megy bele, meg miert nem az egesz 8.8 liter olaj lesz kicserelve hanem csak egy resze a tobbi meg kering a regi olajjal at a regi szuron, magnesen meg annyi szar van, hogy tobbet mar nem tud megfogni. Aztan majd jon a fejvakaras hogy-hogy beszart az automata pedig rendszeresen szervizeltek aztan ott a fel millas szamla.Volvo markaszerviz...
-
L4rs
tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állunk.
Volvo S40, 2006-os évjárat, 2.0 diesel, 250e km-el.
Tudnátok írni tapasztalatokat, jó/rossz dolgokat, mire érdemes figyelni?
Normál esetben (nem simogatva, de nem is szemet kinyomva, hanem simán használva) mennyit mehetnek el ezek az autók? Dieselnél úgy tudom nem sok a 250e km. De ennél a konkrét típusnál?
Ennyi idő és kilóméter alatt sok minden tud a "most még éppen működik" állapotig eljutni. Vannak ilyen tipikus alkatrészek? -
gaborbol
őstag
válasz Calogero #3318 üzenetére
Ez az itteni VOLVO markaszerviz volt, szoval teljesen maguk alatt vagjak a fat. Max arra gondolnak, hogy majd uj volvot veszek naluk. Nagy atlagban ezt kapod mindenhol, emberesen megrajzolt szamla, kokany meloert. Eddig akar hanyszor kellett valamit csinaltatni a kocsin az mindig szopas volt.
-
-
runner 125
nagyúr
Vegyél benzinest akkor, vagy nézz kintről 2.4 D5 S40-et. PSA dieselek-ekről sok a rémtörténet, én biztosan nem vennék.
Mi a budget? Az S40 egy elég kicsi szedán, S60 jobb választás.
mod.
Jah és a kettőstömegű 250k km környékén már lehet másodszor cserés.
CYBERIA
A design-ra értettem, kevésbé látom a Volvo egyéniségét a mai formákon.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Index forumon összeálltunk 5-en, és vásároltunk jóárasítva 5 BLP-t. Nem kis harcok árán úgy, 1,5 hónap alatt ért be Mo.-ra a pakk, a héten elvileg még küldi emberünk a canbus adaptereket ( h megmaradjon a tolatóradar és a kormányvezérlés ) és a TMC vevőket.
Beszámolok róla, már piszkosul várom."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
echterion
nagyúr
válasz runner 125 #3324 üzenetére
Állatul néz ki.
Kár, hogy sajnálom rá azt a bő 100 ezer forintocskát. De mi tartott másfél hónapig a beérkezésben?******
-
runner 125
nagyúr
válasz echterion #3325 üzenetére
Ha, berakod a kosárba az említett kiegészítőkkel együtt, 679 ajró. Persze nem panaszkodom, mert nagyon korrekt áron jutottunk hozzá, de ehhez sok minden kellett.
Állítólag nem volt neki raktáron, úgy gyártatta le őket, aztán a postát is úgy rendelte meg, mire kimentek hozzá eltelt újabb 5-6 nap, e tekintetben nem ajánlom, mert qrva lassúak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
L4rs
tag
válasz runner 125 #3323 üzenetére
Van egy PSA motoros Fiatunk. Nem akartam előítéletes lenni, azért mert valami sz.r, nem jelenti, hogy az összes az, de ezek szerint tényleg nem tudnak rendes motort gyártani?!
Esetleg van valakinek pozitív tapasztalata 300e km körül?
A kinézett típus árban már a legteteje, amit gondoltunk, S60 már nem fér bele.
Láttam hogy nézett ki, amikor beszámították új autó vásárláskor (még a kinyalás előtt), szimpatikusnak tűnik, kipróbálva nagyon szépen húz, kényelmes, beleszerettem. -
CYBERIA
senior tag
Az a motor ma már sehol nincs. A közelmúlt HDI motorjai szerintem, de sokak szerint is a jobbak közé tartoznak, bár egy D5-tel nyilván nem veszi fel a versenyt semmilyen négyhengeres.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
senior tag
Jó az a szekrény, nekünk is van ilyen, csak más színben.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
VR6-Fan
veterán
Üdv!
Öregem gépekbe jártasabb kolléga segítségére lenne szükségem!
adott a 2,3 sor 5 turbo motor ezeket motorkod alapján pontosan milyen turbokkal szerelték, a td04hl-13G-től a 18T/G-ig találok minden félét, de gyárilag mikkel adták ki öket?!
turbo vadászaton vagyok, méretben a 16-18-19 lenne a megfelel, ahogy nézegettem, 250le-től felfelé lenne jó!
(nem volvora menne)Elöre is köszönöm a segítséget!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zsid
senior tag
válasz VR6-Fan #3334 üzenetére
Ha elég a part # akkor:
B5234T - erre nem találtam semmit
B5234T3: 8601227,8601238,8601239,8601456,8601461,8601689,8601691, 8601692,8601693,8602395,8602396,8603691
B5234T4:
5003910,8601070,8601226,8601227,8601456,
(ezek között van TD04HL-16T,TD04HL-18T,TD04HL-15G )
B5234T5:
ez meg TD04-15G, ha minden igaz.Kissé mintha megvariálták volna a dolgokat
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
VR6-Fan
veterán
-
zsid
senior tag
válasz VR6-Fan #3336 üzenetére
Ezek mind egy csigásak.
A T6-okban volt két feltöltő, de azok szerintem kisebbek ( turbónként 3 henger és ~1400 köbcenti).
A 2.5-ösöknél volt 1 feltöltős 300 lovas, azoknál a gyárit KKK K24-re vagy Garrett GT3076R-re szokták cserélni, azt' mehet 400+ lóig (ezekben a gyári : 8603692).<tRucKdriFteR>
-
VR6-Fan
veterán
de gyakorlatilag azért volt egy erősebb facelift :-)
viszont úgy tudom hogy az összes 2,3-ason a 70-es szériánál már csak a 16T volt, gyk ez váltotta a 15G-t nem?
mert akkor gyakorlatilag a 70-es széria 2,3-as turbo bontásokat kéne vadásznom"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zsid
senior tag
Most jut eszembe, face-en az egyik volvos csoportban épp hirdetnek egy felújított TD04HL-19T-t 90 papírért.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
Alvin_ti4200
félisten
Nem tudom, mennyiért árulják a konkrét példányt, de - mint elfogult S40 tulaj mondom - én inkább szívó benzinest vennék évi 10 ezer km-re (sőt, még 20 ezerre is). Mindkét Ford motor (1.6, 1.8) nagyon megbízható (az a hír járja legalábbis), én mindkettőt vezettem, eget verő különbséget nem vettem észre közöttük, de lehet, előzéskor azért van, nem is kicsi (passz). Az 1.8-as láncos, ezért egy nagyon picit hangosabb, az 1.6-os szíjas (160 ezer km-enként vagy 10 évenként kell cserélni). Nem is annyira régen volt fent egy 1.8-as S40 330 ezer km-rel, gondolom, nem előre fele pörgették az óráját Laikusként inkább korábbi évjárat, de kevesebb km és szívó benzin, mint fiatalabb, de több km és dízel (pláne 2 literes, azért az már nem 5 literrel működik 100-on és az átírása se olcsó).
-
L4rs
tag
válasz Alvin_ti4200 #3345 üzenetére
Lebeszéltem magam arról a Volvóról.
Esélyesnek nézett ki egy turbó felújítás/csere. A kettőstömegű komoly igénybevételnek lenne kitéve. Részecskeszűrő meg anyámkínja. Mind cserélhető, javítható, de egy prémiumnak látszani akaró autó költségei is jóval magasabbak, mint amihez szokva vagyok.
(Hol vannak már a régi, fabot egyszerűségű dízelek, amikkel ki lehet menni a világból?!)
Fiat Grande Punto 1.4, 2009, 100e km mellett döntöttünk. 150e-el olcsóbban. Belül egy hangyányival kisebb, anyaghasználata elég jónak érződik, dinamizmusban meg élményben jóval alatta van, de ez tűnt most a logikus választásnak.
(A korábban már említett 2.1-es Ulyssével is eltötyögünk 6.5l-el. Amelyik autóval egyébként nagyjából meg vagyok elégedve, csak ne kelljen hozzányúlni.) -
Alvin_ti4200
félisten
Hát a Grande Punto finoman szólva sem egy kategória az S40-nel, úgyhogy nem értem, egyik után hogy jöhet a másik, de nyilván Te/Ti jobban tudjátok, mit szeretnétek S40-ből van bőven szívó benzines eladó, bár nem tudom, mennyibe kerül az a konkrét Punto. Nekem a sokáig esélyes Mazda 3-ba is rossz érzés volt átülni az S40-ek után...nem tudom, hosszú távon mennyivel olcsóbban szervizelhető a kicsi olasz autó, a Volvo biztos, hogy lényegesen drágább, de talán kevesebb alkalommal kell hozzányúlni.
[ Szerkesztve ]
-
echterion
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #3348 üzenetére
Ezt én se értettem, de gondolom, menet közben újragondolták az igényeket. Van ez így, én is végigzongoráztam pár típust, mire az S60-nál kötöttem ki.
******
-
runner 125
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #3348 üzenetére
Van, h az ember megnéz némi alkatrész árakat és inkább egy következetesebb, racionális döntést hoz.
mod. Mondjuk ennek nem ékes példája egy olasz autó. De ettől még olcsóbban fenntartható, és a szervizelése is biztosan kedvezőbb.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest