The Witcher 3: Wild Hunt teszt

Lezárul a trilógia

Furcsa belegondolni, de már közel 8 év telt el az első Witcher bemutatása óta. A sokak által ismert alkotás a lengyel CD Projekt RED nevű fejlesztőcsapathoz kötődik, akikről tudjuk, hogy nem dobnak félévente piacra játékokat, de amikor igen, akkor általában nagyon emlékezetes lesz a végeredmény. Az első Witcher nekünk leginkább onnan marad ismert, hogy egy kifejezetten jópofa magyar szinkront kapott, ráadásul nagyon hangulatos volt az egész környezet, nem csoda, hogy meg tudtuk neki bocsátani a kezdetlegességet és a kisebb-nagyobb hibákat.

The Witcher 3: Wild Hunt
[+]

A második rész már sokkal jobban sikerült az elsőnél, bár a szinkronizálás helyett „csak" magyar feliratot kaptunk, de cserébe egy sokkal kiforrottabb, összeszedettebb játék lett, ami gyakorlatilag mindent megőrzött az előd hangulatából, az RPG műfaj kedvelői a maga idejében szinte csak szuperlatívuszokban tudtak beszélni róla, ez pedig nem véletlen.

Az első rész még csak PC-re jelent meg, a második verzió is hasonlóképpen volt eleinte, de később megérkezett belőle az Xbox 360-változat is, a harmadik rész megérkezésével pedig már minden platform játékosai boldogak lehetnek, PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra egyszerre érkezett meg a trilógia lezáró epizódja, a Witcher 3: Wild Hunt.

The Witcher 3: Wild Hunt
[+]

A három platform közül mi Xbox One-on próbáltuk ki alaposabban a játékot, de azt is megnéztük, hogy ugyanez a játék hogy muzsikál egy erőteljesebb PC-n. A végeredmény nem volt meglepő, grafikai értelemben a konzolos adaptációk labdába sem tudnak rúgni, a REDengine 3 nevű grafikai motornak kell ám erő bőven, főleg ha azt nézzük, hogy milyen gigantikus méretű bejárható terület áll rendelkezésünkre ebben az open-world játékban.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények