2017. december 17., vasárnap

Gyorskeresés

Resident Evil 7 Banned Footage 1 teszt

A megdöbbentően jól sikerült Resident Evil 7-hez nem volt rest további tartalmakat biztosítani a Capcom egy kis extra bevétel reményében.

H​ird​et​é​s

Akcióban bővelkedő letölthető tartalmak

A Resident Evil 7-hez elérhető Season Pass két nagyobb letölthető tartalmat foglal magába, melyeket Banned Footage néven neveztek el, néhány újabb titkos videofelvétel kerül elő az ódon épület rideg falai közül. Az első csomag tartalma három különböző játékmódot foglal magába. Kezdjük is az Ethan Must Die névre keresztelt és egyben igencsak beszédes lehetőséggel, ami nevéhez hűen kicsinálja hősünket és egyúttal magát a játékost is. Az alapjátékot úgy alakították át, hogy a ház és környéke egy halálosan kemény túlélőterepet képez, amit fokozatosan ismerhetünk csak ki, ugyanis már az első néhány percben tucatnyiszor fogunk fűbe harapni. Lehetne Dark Souls ihletésűnek nevezni az Ethan Must Die opciót, de azért annál sokkal egyszerűbb a koncepció. A feladatunk teljesítéséhez fel kell fedeznünk a szinte csak egyetlen lehetséges útvonalat, amin kínkeservesen keresztül verekedhetjük magunkat kellő kitartással és megfontolt lépésekkel a véletlenszerűen adagolt ládák tartalmainak segítségével.

Egyetlen késsel vághatunk neki a rémálomnak.
Egyetlen késsel vághatunk neki a rémálomnak. [+]

Bármit elénk dobhat a gép, így egy haszontalan herbárián túl, akár egy kifejezetten erős fegyvert is kaphatunk szerencsénktől függően (vagy egy röntgen szemüveget, ami felfedi a hasznos tárgyak helyét), ezek pedig jelentősen megnövelik életben maradásunk esélyeit a Moldedokal elárasztott kúriában. A szűkös fegyver és lőszerkészleteket néhány csapda kihasználásával ellensúlyozhatjuk és további segítséget jelent az is, hogy korábbi halálunk helyén az előző menetben gyűjtögetett felszerelésünk újra felszedhető. A játékmód szemétsége ott jelentkezik száz százalékosan, hogy a reményt jelentő utánpótlásládák bármelyike a túlvilágra robbanthatja a gyanútlan túlélőt, így igyekezzünk inkább messziről kibontani őket egy-egy lövedék feláldozásával.

A hajnalig tartó megpróbáltatásokat csak okos csapdahasználattal élhetjük túl.
A hajnalig tartó megpróbáltatásokat csak okos csapdahasználattal élhetjük túl. [+]

A Nightmare játékmód ismételten kellően agresszív, azonban sokkal akciódúsabb szórakozást biztosít, melyben a taktikusság megint csak hatványozottan jelen van. Hősünkkel a kúria pincéjében térünk magunkhoz, ahonnan csak úgy szabadulhatunk, ha túlélünk egészen hajnalig, ami öt kemény Molded hullámot jelent. A dögök óránként érkeznek és nem csak sima gyökérlényekkel kell számolnunk, hanem minden verziójuk a nyakunkba szakad, még az okádó dagadt rohadék is rendre megkeseríti majd az életünket. Az öt hullámból kettőnek a végén, amolyan főellenségként Jack apó is a vérünkre szomjazik, de itt a tűzerőn és a csapdák taktikus használatán fog múlni az életünk. Ez a hordamód önmagában nem sokat jelentene, így a fejlesztők egy valutarendszeres, vásárlós, fejlesztős játékmenetet kreáltak, ami jóval életképesebb és addiktívebb az egyszerű mészárlásnál.

Akcióban az alaksor egyik automatizált lövege.
Akcióban az alagsor egyik automatizált lövege. [+]

Fizetőeszközünket zúzógépek beüzemelésével termeltethetjük, így a Compactor masinák folyamatosan állítják elő az apró alkatrészeket, melyeket szaladgálva és közben a lényeket irtva kell begyűjtögetnünk. A Scrap készletünkből nem csak fegyvereket és utánpótlást vásárolhatunk, de a fegyvereink erőssége mellett fejleszthetjük karakterünk életerejét, gyorsaságát, újratöltési sebességét, sőt még a gépek termelékenységét is boostolhatjuk. A folyosókon telepített robbanószereket aktiválhatunk súlyos Scrapekért cserébe, de ezeket érdemes meghagyni az öreg Jack elől való menekülésre, ahogy az automata lövegek csatasorba állításával is érdemes megvárni a későbbi, jóval keményebb köröket. A folyamatos játékkal egy ponttáblázaton rengeteg extrát oldhatunk ki, így idővel nem csak több Scrappel kezdhetünk, de akár még egy körfűrésszel is harcba szállhatunk a halálos pincerendszer sűrűjében.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Előzmények

  • Resident Evil 7 teszt (Xbox One)

    A zsákutcába robogott széria reinkarnálódott és micsoda reinkarnációról beszélhetünk! A Resident Evil 7 első személyű horrorisztikus túlélő irányt vett.

  • Resident Evil 7 előzetes

    Élőholtakba és mutáns dögökbe való külső nézetes ólompumpálás, ajtónyitogatás, és egyéb tipikus Resident Evil jellemzők: ezeket kell most elfelejtenünk.

  • Resident Evil 4 Remaster teszt

    A Capcom Resident Evil-felújítási hulláma kezd lecsendesülni, a nyár végére megérkezett a 2005-ös Resident Evil 4 konzolokra szánt verziója.

  • Resident Evil 5 Remaster teszt

    Bambusznád, majomkenyerfa, kókuszdió, szavannák, fekete nők, Afrika. A Resident Evil 5 része erre a kontinensre kalauzol minket a Capcom közreműködésével.

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.