Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz Mirage #53797 üzenetére

    Ezt már többen is leírták, de... önmagában az, hogy egy nyílt világú játéknál mekkora a bejárható térkép (mennyi km²), az nem teljesen hardver függő. Mármint csak abb érdemes belegondolni, hogy egy TDU-nak 15x egy TDU2 meg vagy 20x akkora volt a bejárható térképe mint a FH5-nek lesz. És az egy X360-on futott.
    De ott van pl. a The Crew 1-2 is, ahol olyan 5-7000 km²-es a térkép.

    De ott van pl. az Elite: Dangerous, vagy a No Man's Sky is ahol például. :DDD

    Persze ilyen esetben még ott van kifogásnak az, hogy hogyan van kidolgozva az open world térképet, de az igazából GPU/RAM függő, és azt is ki lehet játszani (ráadásul egy Horizon szintű játék esetében nincs akkora kompromisszum mint pl. egy CP2077 esetében.

    A legvalószínűbb válasz erre (és ez igaz pl. a Rockstar játékora is), hogy azért ekkora mert akkora méretben tudták értelmesen megtölteni tartalommal a világot. AC-k esetében is a legnagyobb gond, hogy a világ 80%-a csak ott van.

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák