Új hozzászólás Aktív témák
-
Colos1
őstag
válasz D.Orion #9149 üzenetére
Igen, erre gondoltam, ez így valóban érthetőbb
Amivel lehet őket vádolni, az az, hogy sok repülőnél nem a valós, hanem a papír alapú teljesítményt modellezték le. Ez YAK -ok és La -k esetében azért kínos, mert mivel nem volt elég alumínium, gyakorlatilag fából ácsolták őket össze. És egy részük annyira szar lett, hogy sok esetben fel sem tudtak vele szállni. Meg volt olyan, ami jobbra sikerült, de ez volt a ritkább. Amikor a 80-as évek végén a Yakokat elkezdték után gyártani, már rendes anyagokból csinálták - licencelt amerikai motorral, mert az is szar volt -, és mindenki meg volt döbbenve, hogy mit tud. Na, a WT -ben ezek az utángyártott YAK -ok vannak
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Francia91
veterán
Nah... Tudom, hogy most fikáztátok a Yak-okat, de ez jól sikerült meccsem volt a Yak-3P-vel...
A csapat meg is jegyezte a sok killt, meg kb csak én dolgoztam... Sebaj, a végén nyertes lett, ez a lényegAz 5-ödik kill után nem bírtam már, a második Fóka végleg kivégzett, így a megmaradt 1 csapattársban bíztam. 1 v1-ben maradtak, de nem találták meg egymást, így a megmaradt FW-s játékos Crashelt, gondolom megunta a meccset...
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Colos1
őstag
Akkor CloD -ban nekem rosszak a beállításaim Sokat nem mentem vele, nem szeretem a variable pitch -t, állandóan gépészkedni kell vele. Arra meg senki nem fog rávenni, hogy angol teafőzőkkel repüljek
Van az a Sensitivy, ami gyakorlatilag késleltetés. Ha maxra húzod, akkor nagyon közvetlen az irányítás, ha minimumra, akkor késik. Mióta ezt felismertem, be tudom állítani. Magasra kell állítani, de ekkor óvatosan kell vele bánni. Meg nézd meg a tengely beállításnál a "nonlinearity" -t, az max. 1,2 legyen, mert ha alapon van, akkor először nagyot kell mozdítani rajta, hogy legyen valami, de ha elérsz 50% -ig, akkor meg úgy megugrik, hogy átesik a gép. 1,0 -n pedig minden pici mozgásra ugrik a gép, de típustól függ. Hozzáteszem, hogy nekem FFB -s joyom van, lehet, hogy a magas sensitivy nonFFB -sen nem jó.
Szerk: amit fent írtam, hogy óvatosan kell bánni a magas sensitivyvel, az a magassági kormányra vonatkozik. Neked a csűrőt kell piszkálni, az nyugodtan mehet max -ra, nem fogod átejteni a gépet. Nekem a messereknél régóta maxon van, japánnál picit sok. Most nemrég a magasságit is áttettem max -ra, még nem szoktam meg teljesen, de már alakul.
(#9153) Francia91: Utángyártott Yak -al könnyű, mert az nem furnérlemezből van összeácsolva
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
És a csajt is kapod hozzá 2:05 -nél
UI.:természetesen ez az utángyártott, ha valaki nem jött volna rá.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
munnergep
senior tag
Volt ahol sírtam, volt ahol örültem...
"I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."
-
-
RG4L
őstag
War Thunder: Gelesztaa
-
Colos1
őstag
Nem értem mi a gond, szerintem tökre felemelő, amikor a 42-es Messerrel 45-ös szarfirék meg La-7 -esek ellen kell menni. Már gondoltam, hogy reklamálok, jettel még nem rakott össze.
Ja, de, bár az csak azért volt, mert squadba mentem a csapattársammal, aki jetet hozott. De a vicc nem ez, hanem az, hogy amikor bementem, mindenki röhögött, de lőttem 3 db F8F -et meg 2 valami nemtommit, és első lettem a táblázatban
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Szőrös
veterán
Hája
Na kipróbáltam az F-4es meszát , nem rossz , kellemes gép. Elsőre lőttem egy P-47 bálnát. Mondjuk kellett hozzá 4 crit a szárnyába mire az a mocsadék hajlandó volt leesni de legalább nem tudott eliszkolni.
Másodszorra befészkeltem magam egy Typhoon mögé , az is kapta az áldást de persze rám csapott egy Corsair és már estem is le.
Szóval még mindig ezerszer többet ér és táposabb a szaros .50 mint a 151 + minengeschoß.
Hiába , vicces fiúk gazsiék.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
RG4L
őstag
Az F-4-nek van valami gáza egyébként, egyszercsak elmegy a motorerő mászásban, visszalassulsz kb 200-ra, ha visszateszed egyenesbe a gépet, akkor is alig akar gyorsulni, valahogy úgy, ahogy az N1K2-k csinálták pár patchel ezelőtt, trabantozik egy ideig.
War Thunder: Gelesztaa
-
Szőrös
veterán
válasz Hauptmann #9167 üzenetére
Maga a gép nem rossz , elég kezes és jó a teljesítménye.
A probléma inkább a fegyverzettel van , vagy még inkább a DM nem okés jó pár gépnél.
Colos is írta már korábban ha egy mesza találatot kap az esetek többségében már baromi nehezen lehet irányítani , na ez sok más gépnél nem egészen így van .
Tegnap még mentem egy csatát , Yak-9T-re kétszer csaptam rá , kapta a találatokat rendesen.
Ott volt még egy 410es , az is adta neki az ívet és így ketten üldöztük még utána percekig , vagyis volt amikor még ő kergetett miket mert a találatokat kapott gépét gyönyörűen tudta irányítani továbbra is.
Aztán a vége az lett hogy a 410es leesett én meg hazahúztam.Még megvárom a köv. "csudapeccset" ahol állítólag FM/DM javítás lesz de ha akkor se történik semmi akkor azt hiszem végleg abbahagyom.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Hauptmann
addikt
Ezt meg tudom erősíteni, ha egy német gép crit-et kap, akkor kb. mindegy mit csinálsz,közel a halál, a szovjet/amerikai/brit gépek meg vígan repülnek tovább. Nemrég volt olyan eset, hogy a csoda B-25-be beleeresztettem a Ki-45-el egy teljes 37 mm-es tárat, és enyhén füstölve repült tovább, pedig critet kapott a tail control. A legszebb az, hogy a végén valamelyik lövésze kilőtte a pilótám. Hát a kurva anyád.
-
Colos1
őstag
válasz Hauptmann #9170 üzenetére
Azonban van ellenpélda is, ami igazolja a nemrég, sokak által biztosan kétkedve fogadott állításomat, miszerint a német gépeket csinálták meg legelőször.
A prémium P-51D.
Amikor először mentem vele valamikor tavaly nyáron, még fel is qrtam magam, hogy mögöttem áll a Messzer, kopog rajtam a lőszer, és semmi bajom. Nemrég előszedtem, és mentem vele pár kört. 1-2 találattól teljesen irányíthatatlan lett. Meg az FM -je is jobban hasonlít az FSX -hez kiegészítőként
letöltmegvásárolható A2A P-51D -hez, tehát folyamatosan fejlesztik. Rég jártam erre, de gondolom volt olyan hsz, ami azzal foglalkozott, hogy elqrták a P-51 -est, könnyen átesik, szétesik nagy sebességű fordulóban, stb. Nekik üzenem: nem elb@szták, hanem javítottákUgyanis az A2A -s verzió óta tudom, hogy nem volt ez akkora hyperszuper gép, mint amennyire hype -olják, csak az Amcsik ezt az egy gépet tudták rendesen összerakni, de ezt is angol segítséggel, mert az eredetileg beleépített Allison motorral a menetteljesítményei inkább a P-47 -hez hasonlítottak
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
RG4L
őstag
Gaijin a jó irányban:
Changes to the list published on 14.04.2015, all changes are regarding Realistic Battles:
Bf 109 G2 changed from 4.7 to 4.3
Fw 190 A5 changed from 5.0 to 4.7
Fw 190 A5 (Japan) changed from 5.0 to 4.7
Fw 190 D-12 changed from 6.3 to 6.0
A6M3 changed from 4.0 to 3.7
P-39N-0 changed from 3.0 to 3.3
Me 410 B-1/U2 changed from 5.3 to 5.0
Me 410 B-6/R3 changed from 5.7 to 5.3
Wellington Mk.Ic (Germany) changed from 3.0 to 2.7 (new)
F8F-1 changed from 5.7 to 6.0 (new)War Thunder: Gelesztaa
-
munnergep
senior tag
Ma kb. 20 vereség egymás után a ki-43-iii otsu-val. 3 kill alatt sosem végeztem.
Mi van a japánokkal? SpaceFire kb. 20 találat után esett le, a gyerek rögtön rinyált, hogy one shot-ból lőttem ki. Lag lenne? De alacsony a pingem is, nincs háló gondom. Nem értem.
Most mennem kell vagy 20 kört egy yakkal, hogy ne legyen uninstall."I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."
-
RG4L
őstag
Skacok, hogy állunk gold wagerekkel?
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Szőrös
veterán
Baszki de jó hogy F-4-el 7es Lavórt tesz be szembe...végül is csak 3 év a különbség.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
gabbbba
újonc
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem;a cockpit tetejét mivel tudom alap esetben bezárni illetve mely billentyűvel tudom előhívni azt a menüt amivel ki tudom jelölni "spottolni" az ellenséges gépeket?
köszönöm előre a segítségetek -
RG4L
őstag
válasz gabbbba #9179 üzenetére
A fülke nyitásához asszem át kell váltani a full controls-ra, vagy valami ilyen hasonló nevű opcióra, hogy be tudd állítani, most nem tudom megnézni neked. :/
Ellenség kijelölése alapértelmezetten MMB (egérgörgő lenyomása) vagy X billentyű.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
PAtr0n
addikt
Lett egy azóta nekem is, nekiállni megcsinálni leghamarabb vasárnap tudok. Magic is jelezte múltkor (amikor kicsit meghajoltál ), hogy van neki is gold wagere, szal tuti jönne ő is. Francia meg max elsüt egy best squad wagert (ha van neki), nekem a legutóbbi közös repülésen 800k silvert hozott 2 ilyen.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
RG4L
őstag
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz donmackó #9192 üzenetére
A makettezéssel csak megindulni nehéz, azaz az első szettet megvenni.
Maga a makett olyan 5000 forint körül volt (kb 5300 vagy 5400).Egy ecset 800, ragasztó 1800 körül, festék 1200/tégely, szike 2500 (30 pengével és egy tűvel), a putty nem tudom mennyi volt. Maszkoló szalagot nem tudtam venni, illetve vettem még egy fehér plakátpapírt (papír-írószerben) kb. 300 fityingért.
szerk: persze mindenből lehet olcsóbbat venni, de nem ajánlott. nekem a festék, a ragasztó, a makett mind japán, annál nincsen nagyon jobb
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
-
superecneB
őstag
Lekaptam egy ellenfelet, feketére lőtte a szárnyam. Hazaugrottam leszálltam, de a végén eldőlt a gép és letört a szárnya.
Kiírta leszedett az ellenfél, kapott egy fraget majd hozzám behúzott egy halált, viszont megjavítottak újra felszálltam és megnyertük a meccset.
Ez valami bug? -
PAtr0n
addikt
Jájj de irigy vagyok most rád! Épp a múltkor linkelt P-47-es után gondolkodtam el hosszú évek után először arról, hogy de jó is lenne 1-2 makettnak újra nekiállni, de most nagyon szépen megcsinálni. Kedvet kaptam na. Az első gépem viszont tuti egy Bf 109 E3 lesz (yellow nose) Aztán a második meg vagy egy Bf 110 variáns, vagy az A6M2 ami neked gondolom szintén benne van az igen közeli tervekben
superecneB:
"Ez valami bug?"
Többször is végigolvastam a leírást, de mindig elvesztem benne. Ez valami durva anomália-paradoxon, amitől a tér idő kontinuumnak össze kellett volna dőlni egy fekete lyukat generálva, ami a procedúra végén beszippantotta volna az egész földet. De nem történt meg. Tehát csak valami bug.Minden esetre én azért tuti küldenék egy replayt a fejlesztőknek, kíváncsi vagyok na erre mit habognak majd össze. Szerintem ilyennel még ők sem találkoztak.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
#67977536
törölt tag
válasz superecneB #9196 üzenetére
Velem fordult elő már többször is, főleg régebben, amikor még fát lehetett vágni a kis orosz gépekkel.
Akkor ugye néha 4-5 darabban, kigyújtva is ment a landolás.
Beküldtem nekik, azóta no reaction.
Ja, de, megírták, hogy "Further Investigation" on van az ügy. -
superecneB
őstag
Jó nehéz ez a G-6. A G-2 vel meg az F-4-el olyan jókat mentem már az elején de itt 5.0-nál már azért vannak paraszt gépek ellenem.
Pl furcsa, hogy a Spitfire jön rám nem vagyok elég gyors, 760 km/h-nál felhúzom a gépet (tehát ő minimum 790-800al jött - 9-10G majd biztos eltörik... Dehogy törik még le is fordul és le is szed...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest