Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Colos1
őstag
válasz Francia91 #9253 üzenetére
Igen, az egyik legjobb Messer volt, nem hiába prémiumként lehet csak elérni, azon belül is csak "Gift pack" -ban.
Azért volt ilyen, mert annyiban különbözik az F4 -től, hogy DB605 motor van benne. Ez erősebb, emiatt mocskosul emelkedik és brutálisan gyorsul, viszont a tömege is nagyobb, így a súlypontja előrébb került. Emiatt éles fordulóban instabilabb, mint az F4, és hamarabb átesik.
Egyrészt németül tanultam, másrészt gyűlölöm az angolt. (Angol nyelv keletkezése: loptak egy latin szótárat, de nem tudták rendesen kimondani)
De annak örülnék a legjobban, ha nem azt kellene hallgatni, hogy "cover me", vagy "Deckung geben", hanem azt, hogy "Segítség b@zdmeg!"
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
donmackó
addikt
De annak örülnék a legjobban, ha nem azt kellene hallgatni, hogy "cover me", vagy "Deckung geben", hanem azt, hogy "Segítség b@zdmeg!"
Hátha lesz majd egy vállalkozó kedvű modder aki csinál majd hozzá magyar szinkront. Minta a WoT-ban a "bádog koporsó"-s.
Ezt csak így itt hagyom ;)
-
D.Orion
veterán
Üdv!
Haverom elfelejtette a jelszavát és kért egy újat. De már 2 napja nem érkezik meg neki a mail. Többször próbált kérni. Ilyenkor mi a teendő? Citromail a szóban forgó fiók.
-
Colos1
őstag
válasz superecneB #9256 üzenetére
Erősebb a motorja. El tudod vinni tesztrepülésre, próbáld ki. Bár én SB -ben játszom vele, nem tudom, realban vagy árkádban van-e különbség.
(#9257) donmackó: Ismerve a magyar nyelvet, szerintem ez volna az alap, és a vállalkozó kedvűek külön csinálnának hozzá egy olyat, amiben nincs káromkodás
Múltkor, kevert SB csatában csapattársam lelő.
Írom csetbe: "Menj anyádba barom" Válasz, valaki mástól: "Hungarian?"Meg az "Idióta faszkalap" kirohanásomra valaki beírta, hogy "MAGYAROK!"
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
PAtr0n
addikt
válasz D.Orion #9258 üzenetére
Az a baj, hogy a citromail spamszűrője igen buta. Legalábbis pár éve még az volt. Képes nem beengedni fontos leveleket és azonnal visszadobni. Javaslom a haverodnak, gyorsan váltson legalább freemail-re, vagy még inkább gmail.com-ra.
Colos1:
Tényleg ezt már máskor is kérdezni akartam, hogy kábé mennyiszer fordul elő SB-ben, hogy csapattárs benéz, és megsoroz, esetleg lelő? Csak azért kérdezem, mert én eddig SB-t repcsikkel,csak úgy nyomtam (persze egérrel), hogy tank SB event-en, hoztam egy Stukát, vagy BF-et, próbáltam bombázni, persze sikerélményem is volt, mert gépet is lőttem le párat, de azért mindig rá kellett repülnöm az üldözöttre, hogy meggyőződjek arról, jó célpontot szemeltem e ki. Szerencsére, a gépek ismerete (ami azért nem túl nagy), és az érzékemnek hála, sose lőttem le német gépet. Bezzeg kugelblitz-et soroztam már meg Stukával véletlenül[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz D.Orion #9261 üzenetére
Akkor pedig nem látok megoldást a problémájára. Manapság elég buta dolog citrofos mailcímet használni. Világ életében egy buta fos levelező rendszer volt, nem is értem azokat akik arra regeltek.
De szerintem ha kéri a support-tól a mail-cím változtatást, megoldják neki elég hamar."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Francia91
veterán
Azokat fejlesztem most, vérszemet kaptam a Spitektől az Mk IX-től kezdve
Az első igazán jó Spitfire az Mk XVI volt számomra, aztán jött az LF Mk. IX (az előttük lévők mind hamar törtek, alig lehetett velük valamit csinálni...)
Így stock állapotban ez az Mk. XIVe sem tűnik rossznak, majd fejlesztgetem"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Colos1
őstag
Elég gyakran
Tegnapelőtt egy Messer lőtt le, tegnap egy Ostwind, ma meg lebombázott egy stuka
De én sem vagyok ám ártatlan
A kerek szárnyvéggel rendelkező gépek, mint pl. a P-47 és az orosz prémium sz@rfire szárnyvégei messziről nem rajzolódnak ki, távolról ezeknek is csapottnak látszanak. Emiatt ma egy fókát néztem P-47 -nek, persze ezt elsőre eltalálom, nem úgy, mint a P-47 -et.
Tegnap látok egy Messert, mögé megy egy másik gép, és lövi. Pont jó ritmusba értem oda, és lelőttem... Persze a G-14 -et is elsőre el tudom találni De megérdemelte, mert a csapattársat lőtte
Ezeknél az volt a probléma, hogy oldalról meg hátulról nem egyszerű megkülönböztetni őket, csak közelről, de akkor már sokszor lőtávon belül vagy.
De bombáztam már saját tankot is le, mert ott volt, ahol az ellenség szokott spawnolni. Azóta még jobban gyűlölöm a spawnkillereket
A kedvencem az volt, amikor valaki bejött piros-kék színű, tipikus airshow festésű Messerrel. Annyira biztos voltam benne, hogy P-51D - mert azt szokta a sok ökör ilyen színűre "festeni" -, hogy csak utólag láttam, szerencsétlen a csetbe is írt, hogy hagyjam már békén Ő is megérdemelte, menjen légi parádéra az ilyen
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Szőrös
veterán
-
PAtr0n
addikt
Én eddig csak olyan event-et toltam, amiben se UI, se marker nem volt. De úgy is az igazi. Egérrel meg igazi önszopatás repülni, miközben nem árt a műszerfalat is nézni. Stukát rendszerint megfőzöm, de a BF-et se nehéz ha nem figyel oda az ember.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Colos1
őstag
Azt elfelejtettem említeni hogy gyakran igen kevés az ellenséges repülő, mert nem a hülye BR szerint sorol minket össze (42 -es gép a 45 -ös ellen), hanem többé-kevésbé történelmi alapokon vannak összeválogatva gépek, így hülyék lesznek a gyengébb gépekkel bejönni.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
A lényeget meg kifelejtettem...
Tessék manualban vezérelni a motort, külön a szívótérnyomást, a fordulatszámot és a hűtőt. Már régebben írtam, hogy automata vezérlésen túlságosan pörgeti, úgy persze, hogy megfő, hiába nyitja a hűtőt. Egyelőre nem teljesen realisztikus a motor DM, így azzal nem okozol problémát, ha magas szívótérnyomásra alacsony fordulatszámot állítasz, de az a része rendben van, hogy magas fordulatszámon túlmelegszik.
A BF109 G2 esetében is 2700 körül van autón, pedig simán el lehet vele lenni 2300-2500 -on csukott hűtővel, még Máltán vagy Spanyolországban is, ahol jobban melegednek a motorok.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Szőrös
veterán
Mondjuk most már iszonyat okádék a játék. Előbb 112 A0-ban Ki-43 jött a valagamba és szedett le, most meg Hellcatben kergettem egy meszát le is szedtem de közben besorolt mögém egy gőzmozdony ( P-47 ) és az kapott le.
Szánalmas.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
PAtr0n
addikt
Igen, már vártam, hogy írj valami jó kis megoldást a melegedésre. Ennyire még nem merültem bele a gépek irányításába SB módban, sajnos nem igazán értek hozzá. De vonz a dolog, eljő még az az idő, amikor mindent magam állítok (lesznek még buta kérdések emiatt), és végre botkormánnyal fogok repülni.
Vannak még amúgy gép specifikus dolgok? Mármint úgy értem, hogy az egyikben van valami kütyü amit b*sztatni kell (vagyis érdemes), míg egy másikban már nincs olyan?
Ez a WEP dolog se teljesen tiszta még.torz on borz:
Rossz ilyeneket olvasni, azért remélem nem megy el hamar a kedvem az SB módtól ha egyszer belekezdek. Nagyon agyalok az IL2 Sturmovikon inkább. Persze a WT is megmaradna, mert AB meg RB szórakoztató, SB-ben meg a tankozás nagyon tetszik."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Kephamos
addikt
Tankokat hogyan érdemes fejleszteni? Melyik módban kapom a legtöbb RP-t? Célszerű egy népre ráállni?
-
Colos1
őstag
Egyelőre nincsenek olyan gépspecifikus dolgok, amikkel foglalkozni kellene. Azonban folyamatosan kerülnek bele ilyenek, de vagy inaktívak, vagy semmi értelmük. Pl. keverési arány állítás egyelőre felesleges, mert a magasság függvényében nem változik a teljesítmény, pedig normál esetben 2000 méteren már a motor hangján is lehet hallani, hogy kevés neki a levegő. De ilyen a nemrég belepakolt kompresszor fordulatszám állítási lehetőség is, illetve a magneto kapcsolók, azok működni működnek, de semmi értelme, nincs leszimulálva pl. az, ha az egyiket kikapcsolod, akkor csökken a fordulatszáma.
Remélem egyszer megcsinálják ezeket.
A War Emergency Power lényegét sokan félreértik. Minden belső égésű motornak van egy olyan teljesítmény szintje, ahol már saját magát károsítja. Ez elvileg az 50 ccm -s robogónál is megvan, csak úgy van beállítva a motor, hogy fizikailag le van korlátozva, pl. kipufogó kiömlő keresztmetszetével. Korán felismerték, hogy repcsiknél ezt nem célszerű, mert jól jöhet, és ez a teljesítményszint a WEP. Amit ide szoktak keverni, az az MW-BOOST. Ez fele-fele arányban vizet és metanolt tartalmaz. (MW = MetanolWasser vagy MethanolWater)
A hatása:
A metanol növeli az égés hatásfokát, ezzel többletteljesítményt szabadít fel.
A víz gőznyomása növeli a nyomatékot, illetve hűti a motort. (Növeli a nyomást a hengerben, ezzel értelemszerűen a dugattyún fellépő erőt, gyakorlatilag gőzgépet csinál a motorból )Ezeket csak bizonyos ideig szabad használni, de MW Boost esetén nagyon ajánlott volt, hogy a géppel megadott üzemidő után legalább 1 percet MW -vel repüljenek, mert a víz gőznyomása jótékony hatással volt a motor tisztaságára. Egy volt szerelő egyszer azt írta, hogy egy elkoszolódott motor pár perc MW után olyan tiszta lett, mint egy új.
Jelenleg a játékban ez nincs megkülönböztetve, pedig jó lenne, mert az MW ki tud fogyni, a sima WEP meg általában 5 perc, utána tönkremegy a motor. Amúgy német gépekben csak annyi MW nedű volt, amit egyszerre el lehetett használni, így nem tudták tönkretenni a motort. Más volt az aktiválásuk is. A sima WEP oylan volt, mint jelenleg a WT -ben, a gázkart kellett teljesen előretolni, a P-51 -ben itt volt egy kis madzag, ha az el volt szakadva, akkor a szerelő tudta, hogy motort kell cserélni. Az MW -nek külön kapcsolója volt.
Manapság a Racer P-51 -esekkel úgy tudnak 80...90 -es szívótérnyomást elérni, hogy vizet fecskendeznek a beszívott levegőbe. Így több óráig (!) üzemképes a motor, de víz nélkül ezen a nyomáson 1,5 perc alatt ledurrognak a hengerfejek. Az eredeti P-51 -nél 61 -től 67 -ig volt a WEP, max 5 perc, de 46 fölött nem volt célszerű 15 percnél tovább repülni.
(#9274) torz on borz: Én pont ezért repülök többnyire már csak MIX -ben. Normált csak akkor megyek, ha Német-USA van. Meg esetleg akkor, ha minden nemzet nyitva van.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
BoB
veterán
válasz Kephamos #9276 üzenetére
Nem értem mire gondolsz hogyan érdemes fejleszteni. Ami biztos, hogy bónusz RP-t kapsz ha egy járműre megy a fejlesztés, és közvetlenül az elődjével játszol.
Eredmények után kapod az RP-t, realisztikus és simulator módban több jár, azaz ugyanannyi pénzért, RP-ért jóval kevesebbet kell teljesíteni. Ezt minden járművél láthatod mennyi az annyi.
Nemzetre ráfeküdni meg szintén, ahogy érzed.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Colos1
őstag
Én elég ritkán találkozom velük, nem olyan jó az a gép, mint aminek tartják. Az a trükk, hogy még messziről el kell találni pár 7-essel, utána már nem olyan virgonc, és 1-2 minengeschoß darabokra tépi A felhozatalból egyedül a Jak-9 kínos, meg ha van Jak-3 vagy La-7 akkor az, viszont ez utóbbiak teljes joggal. Viszont a Gaijin -nak a qrva anyját, a Jak-3 azért volt jó, mert az tkp majdnem egy Jak-9, csak kisebb kaliberű, emiatt könnyebb fegyverekkel, illetve ezeknek már normálisabb bútorlapból készítették a szárnyait . A 9-esnek nem szabadna ilyennek lennie De ezt már elsírtam párszor
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
PAtr0n
addikt
Köszönöm, hogy sose vagy fáradt egy kis szakmai okításhoz!
Próbálom ezeket megjegyezni, szerencsére a gépészet nem áll távol tőlem, bár elektronikát tanultam, de valahogy a gépész dolgok is jól megmaradnak bennem.
Amúgy nem semmi, mennyi dolgot kitaláltak már akkor, ahogy korábban is írtad, pl. a németeknek a közvetlen befecskendezés. Volt szerencsém Stuttgartban a Merci múzeumban látni egy Messer motort nem tudom pontosan a típusát, de ha megtalálom kirakom ide. El voltam hűlve a méretétől.D.Orion:
Egy megoldást látok, meg kell kérdezni a Gaijin supportot a fórumon egy másik accról (mondjuk te), hogy ilyen esetben mi a teendő. Szerintem biztos tudnak rá megoldást, bár lövésem sincs, hogy mi lenne az ilyen esetben."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
trassher
addikt
Német gépekhez mely lőszertípusok ajánlottak?
Redmi Note 7
-
PAtr0n
addikt
válasz donmackó #9288 üzenetére
Hát az AP-I önmagában elég kevés, főleg a német 20mm cannon-okban, HEI kell oda, az szakít rendesen.
Németeknél a legtöbb 20mm-es Air heveder HEI-t tartalmaz kábé 90%-ban, bár az MG FF-nek elég hitvány a DM-je, az MG151 kicsit jobban működik jelenleg.Szerk:
Pont aktuális, ma tették fel a leírást a HEI-ről: [link][ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
trassher
addikt
Köszönöm srácok! Akkor majd a fentebb írtakkal próbálkozok tovább.
Redmi Note 7
-
PAtr0n
addikt
Hisz ez is egyedi.Az undorító román roundle-ös az eredeti:Ez meg megint egy másik:
Most látom, hogy NEKED nem enged rá tenni... félreolvastam.
Én prémiummal játszok, azt hiszem az kell a custom skinekhez is. Ha neked is prém fiókod van, akkor még javaslom hogy irtsd le a játékot a gépről, tedd fel újra, és aztán másolj skineket mappástul a "UserSkins" mappába.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Colos1
őstag
Volt prémiumom, akkor sem engedte. Amikor rákattanok az user skin -nél a varázslóra, hogy létrehozza a templatet, akkor írja, hogy nem engedélyezett hozzá az user skin.
De az is lehet, hogy én csinálok valamit rosszul
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
PAtr0n
addikt
Na most a G2-nél nekem sem működik a varázsló, ki van szürkülve az ikon, rá kattintva írja, hogy "nem elérhető at dö moment". Próbáltam más prémium géppel (P-39N-0, rássá edisön) ott simán leteszi a gépre a template-et.
Próbáld már ki lécci ezt a skint a G2-höz: [link] Ez az amit először feltettem képen.
Simán csomagold ki mappástul a UserSkins mappába, aztán lessünk rá a game-ben. Csak mert most szedtem le egy A6M2 skint, és az Istennek se látja a játék, míg egy másikat igen.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Szőrös
veterán
De ez a skin csak nálad látszik, nem ?
Kb így semmi értelme sajnos. Komolyan nem értem hogy gazsi miért nem veszi át a jobb skineket, pedig van belőle dögivel. Ráadásul nem vmi agyament szarok hanem korhű festések.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
PAtr0n
addikt
Igen, úgy lenne értelme, ha látná mindenki. Már csak azon agyalok, hogy ha pl. squad-ban megyünk, akkor a szakasztársak nem látják véletlenül?
Igen, rengeteg a korhű festés, én sem hello kitty-s szarokat pingálok a gépekre. De ez azért átjön:
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Házimozi belépő szinten
- BMW topik
- Politika
- NBA és kosárlabda topic
- Horgász topik
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest