Új hozzászólás Aktív témák
-
frame>24
addikt
válasz Francia91 #9394 üzenetére
Már nem azért mondom, de pl. olvasgatom az Aranysast mostanában, és az áprilisi számban írták pl. az F-35-ről, hogy:
"A maximális túlterhelés mértékét a STOVL B verzió esetében 7 g-re csökkentették, a hajófedélzeti C-nél ez 7,5, a légierő A típusánál 9. Ezek nem merev határok, szükség esetén túlléphetők, ami azonban az élettartamra befolyást gyakorol."Mindez egy titánötvözetekből + karbon kompozit anyagokból készült 5. generációs harci gépnél, amit 2016-tól terveznek bevetésre alkalmassá nyilvánítani...
Akkó' mit akarol te egy ~70 évvel korábbi dúralumínium dizájntól?![ Szerkesztve ]
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
Francia91
veterán
válasz frame>24 #9401 üzenetére
Itt nem azzal van a gond, hogy mit akarok...
Hanem hogy már sokat repültem az LF Mk IX-szel, és hozzászoktam, hogy bátrabban lehet velük menni, mint a Tier3-as Spitekkel. Erre most kap egy FM módosítást, és hirtelen hímestojás lett
Amúgy meg egy 60-70 éves technikának is bírnia kellett a 11-12Gt simán (Ki-84, Fw 190, Bf 109 csak példának)[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
PAtr0n
addikt
válasz Francia91 #9402 üzenetére
A sztálinfa, és sztálinium meg akár 100G-t is kibír.
Tényleg a napokban emlegett mocsok OP I-16 ishak mennyinél törik?Amúgy meg jahh, majd valamikor máskor repülünk egy közöset, amikor végre "összeforgunk" munka és ZH ügyileg.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Colos1
őstag
válasz frame>24 #9401 üzenetére
Az a 7 g nem a pillanatnyi terhelés, hanem az állandó. Amikor a 70 éves gépeknél 10-11 g -ről beszélünk, az pillanatnyi, vagy 1-2 másodperces érték. A 7 g a modern gépeknél folyamatos, ami szükség esetén túlléphető.
Másodrészt, az, hogy 11 g önmagában nem jelent túl sokat, mert ahhoz, hogy értelmezni lehessen, kell a gép tömege is. Egy Bf109 max tömege kb. 3500 kg, egy modern repülőé 20000-30000 kg. Ez 6-10x -es különbség, egy ugyanolyan túlterheltségű fordulóban ennyiszerese a pluszban elviselendő erő is.
Elméletileg: Amennyivel nehezebb, annyival erősebbnek is kell lennie. Ha egy gép, ami 5x nehezebb, de 5x akkora terhelést bír, az ugyanakkora túlterhelést bír ki. Azonban, ha 5x nehezebb, de csak 2,5x erősebb, akkor már csak a felét bírja.
Gyakorlatilag: függ a tömegeloszlástól és a szerkezeti kialakítástól, egy gyengébb anyagból lehet erősebb szerkezetet építeni, mint egy erősebb anyagból.
Összefoglalva: lehetséges, hogy a modern gépek nem bírnak akkora túlterhelést, mint amit a 70 évvel ezelőtti fából - vászonból - alumíniumból készült gépek bírtak. Viszont 7g nagyon sok, ezt egy rendszeresen kicentrifugázott vadászpilóta is csak korlátozott ideig bírja el, mert itt már nem a vérmennyiség agyban történő megváltozása történik, hanem konkrétan átrendezheti a belső szerveket
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Azt a szerkezeti kialakítás magába foglalja. A szárnyak súlya fog a gyorsulási erő miatt megnövekedni, így azok tömegközéppontjában fog a normál súlyának többszöröse fellépni, ami a tömegközéppont és a szárny rögzítésének távolságán, mint erőkaron nyomatékot fejt ki a rögzítés pontjára. (Azt hittem sosem lesz vége ennek a mondatnak )
Egy nagyobb fesztávú repülőnél ez távolság nem feltétlenül nagyobb, mert pl. a deltaszárnyas gépeknél ez a távolság jóval kisebb lehet, mint egy ugyanakkora fesztávú normál szárnyas társánál. De ha azonos szárnykialakítást nézünk, akkor igen, függ tőle.
Viszont arról nem beszéltünk, hogy ehhez még hozzájön a légellenállás miatti terhelés is. Ha pl. egy fordulóba nagy sebességgel mész be, és a légellenállás már nagyon megfeszítette a szárnyakat, akkor elég 1,1-2 g is, hogy szétszakadjon a gép.
Francia91 kolléga valószínűleg ezért szaggatja állandóan szét a spitfiréit, mert azok széles szárnyán fordulóban nagyobb a légellenállás, mint egy keskenyebb szárnyú P-51D -n.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
donmackó
őstag
Valaki írja már ide ki ha jön a játékhoz patch. Tegnap leszedett egyet, azóta nem indul a játék, még a login screen sem jön be. Az aces.exe fut, de csak egy nagy fekete képernyő van. Újratelepítés megvolt, volt letiltott vírusírtó és tűzfal, hardver teszt stb. Már csak a játék hiba maradt. Érdekes hogy a WIP kliens sem működik. Eddig a patch-ig minden jó volt. Addig marad a játék hanyagolása.
[ Szerkesztve ]
Release the cable hounds!
-
D.Orion
veterán
-
donmackó
őstag
-
PAtr0n
addikt
Egyszerűen botrány amit ezek a KaYak-ok elviselnek.... csillámpóni minden, HEF, HEI és hasonló cuccok robbannak rajtuk, látszólag potyogtatják a maradványaikat, persze az FM-jük nem szenved csorbát, ugyanolyan kezesbárányok maradnak, tail control hitet alig kapnak, és még sorolhatnám. Ja és a zero-mat simán követi, sokszor függőleges manővereknél le is fordulja.
Tessék bemenni AB-be, szinte hihetetlen, de az emberek 70-80%-a már csak orosz masinákkal repül. Vajon miért. Tényleg kezd undormány lenni ez a játék is. Tudom nem AB-vel kéne példálóznom, de nem hiszem, hogy SB-ben, vagy akár RB-ben jobb a helyzet.RG4L:
Látom kicsit takarítottál a klánban"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Francia91
veterán
Mostansag rakattantam a Spitfire Mk Ia-ra, patent kis gep a maga 8x7,7 mm-es Browning MG-jevel az 1.70 ota
Az oroszoknal egyedul az IL-2-es es IL-4-es fog ki rajtam, a tobbi gepet (Yak-1/7, LagG-3, i-16) sima liba a 7,7-es MG-vel is (Tracert hasznalok, szinte full IT befuzes, ez valt be a legjobban a brit 7,7-es Browningoknal)Ma egy Gladiator-ral repulo csapattars majdnem darabokra lott, mindvan Killstealer vagyok, mert lelottem egy Messert, amit o kezdett el (csak lassu volt hozza, es a Bf 109 kezdett meglogni elole, en meg gondoltam, hogy 3k m magasrol utanaeredek, ki is szedtem). Ezen a meccsen 7 killem lett, a Gladiatoros sracnak nulla... Meccs kozben meg szidott rajtam egy sort, meg atkozott (9-es szintu jatekos...), aztan mondtam neki, nezd vissza a replayt, mert a 7 killbol egyik sem killsteal . Igy kell jatszani, es kesz
Visszaterve az oroszokra: Tier 2-3-ban lehet birni veluk, Tier 4-ben sem szoktak gondot okozni nekem (Spitfire LF Mk IX-szel megyek mostansag Tier 4-ben csak, neha B-29-essel)
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
PAtr0n
addikt
válasz Francia91 #9412 üzenetére
Ennek külön hsz.-t szentelek szerkesztési időn belül.
Akartam kitérni a Spit-ekre is. Valamiért azok is szarrá vannak istenítve a fejlesztők részéről. Sajnos japánként örülhetsz ha valami instant kill ( a legutóbbi meccsemen amit kitettem 2 volt ilyen), amúgy különben minden csillámpóni, és 2 tár (20mm) sem elég. Spit-ek kihoznak a sodromból azzal, hogy utánam fordulnak, és még le is gyorsulnak. Erre most te jössz azzal, hogy a 7.7mm-essel lekapod a Yak-okat. Kezdek berágni.
Érdekes kezd lenni a játék. Repcsiknél Oroszok, Németek a best most. Aztán Anglia, USA és egyértelműen Japán a legszarabb.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Francia91
veterán
Az 1.70 ota ilyen a 7,7 mm-es Browning, elotte egy rakas sz@r volt, jo ha egy tarral 2 gepet le tudtal loni (Mk Ia 2800 db toltenyet veszem alapul). Az LF Mk IX-nek is 7,7 mm-ese van a Hispano mellett, eddig kb csak a Hispano ert valamit azon a gepen. Nah most az 1.70-nel a 7,7-es is sebez . Azert is preferaltam jobban az Mk XVI Spitet, mert azon 12,7 mm M2-es Browning volt a Hispano mellett, a patch elott kb az volt hasznalhato a brit gepeken.
A japan 20 mm-esekrol nekem is van tapasztalatom... Csak annyit mondok, hogy nem veletlen hanyagolom a japan agat kb 2 honapja... Egyetlen talalattol olyan a gep, mint egy faklya, a 20 mm-es pedig alig sebez valamit
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
PAtr0n
addikt
válasz Francia91 #9415 üzenetére
Örülj akkor a 7.7mm buffnak. Nekem Japán meg német a lényeg, nem fogok más nemzettel játszani ha azt túl buffoltnak érzem. Sajnos Anglia is buffolt, akárki akármit mond. Maradok német meg japán ágon, majd csak lesz eredmény.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Francia91
veterán
Azert en remelem maradok
PAtr0n:
Briteknel eddig csak a Spitfire agat huztam, hogy eljussak a Griffon szeriaig. Kizarolag ezert nyomatom.
Nemetekkel lealltam egy par hete, mert egyszeruen belefasultsm, hogy megszakadhatok, de az osszes F8F meg az osszes Spitfire legalabb 1000 m-rel felettem tanyazik, egyszerre ramjonnek legalabb 3-an, onnantol pedig nulla esely...
Szeretem a Fokakat nagyon, de az emelkedesuk eleg gyenge (D szeriaig nem jutottam meg el, F-8 es A8-asom van). Messereknel lealltam a Bf 109 G-6-nal, azt kifulloztam, de ugy is konnyu celpont voltam a Bearcateknek es Spiteknek, az emelkedesrol nem is beszelve... Beleuntam abba, hogy zsinorba menjek 15-20 vesztes RB meccset... Majd ha megint megjon az eletkedvem belefogni a tobbi nemzetbe, akkor ismet repulok veluk. Az oroszokkal pl nem is jatszottam mar regota, utoljara akkor, mikor Goldenert mentunk AB-ben, de RB-t mar reg nyomtam veluk. Yak-3P-be fogtam bele, de ott meg bosszanto, hogy lassu vagy, mert ha 90 meg 100%-on hasznalod a motort, pillanatok alatt felforr. Konkretan nem tudsz menekulni, pedig a gepnek nem lenne rossz sebessege, csak eppen felforr az olaj es a viz..."Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Colos1
őstag
Új szerzemény, szerelmi bánatomban vettem
Kell pár nap, mire bekonfigolom hozzá a joyt, mert annyi funkció van benne, amennyi a WT -ben összesen nincs Viszont klikkelhető a pilótafülke, de csatában nem biztos, hogy az jó Egyelőre csak pár gép érhető el, így nagy multi küzdelmek nincsenek, de olyan flight modellje van, hogy öröm vele repülni, egy kanyart már mentem vele
És a Gaijin bekaphatja, ugyanis ha átesik, simán ki lehet hozni, nem úgy mit a WT -ben.
Jaaa, és jobban repül mint a P-51D !!!!!! Az van ebben is 8pontosabban TF-51, ingyenesen a dcs World -ben), meg FSX -ben is van egy teljesen valós kiegészítő, de ez a gép sokkal jobb!!!
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Benne van a TF-51 -is ingyenesen, bár nem teljes, az FM -je jó. Az is klikkelhető pilótafülkés.
(#9425) PAtr0n: Ez egy picit komolyabb banda a Gaijin -nél. Pedig ezek is oroszok Ha jól tudom, az a project, hogy ha kickstarteren és a béta verziók értékesítéséből összejön a megfelelő összeg a fejlesztésre, akkor ingyenes lesz, legalább is a II VH -s rész.
Jelenleg a D9 Dóra, a Bf109K-4 és a P-51D van készen, a következő a Spitfire és P47 lesz.
A hozzá adott flight manual 211 oldalas, ebből 163 oldal a lényegi rész.
Ha nem felejtettem volna el, hogy ez nem menti el automatikusan a replay -t, akkor csináltam volna videót, hogy külső nézetből milyen a hangja Nem olyan, mint a WT -ben
Viszont a belső hangja a WT -ben jobban tetszik, bár az is meg ez is igazi felvett hang, de ebben jobban hallatszanak azok a hang összetevők, amiket maga a gép váza vezet, míg WT -ben ki van tisztítva, csak a motor és a kompresszor hangját hallod. Érdekes, hogy a Messereknek megcsinálták, de pl. a Jakoknak alap hangjuk van, pedig az ember nem ezt várná el.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
BoB
veterán
Igen de az nem teljes modell, pl. hajtóművet egyszerű billentyűlenyomással kell indítani, stb. Bár ez igaz a fizetős flaming cliffs 3 modellekre is.
Ehez képest a fullos modelleken végig kell csinálni elég sok mindent.
Pl.: a fekete cápa indításának bemutatása:[link]
A repülési modell sem olyan kidolgozott.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Colos1
őstag
-
PAtr0n
addikt
Ránéztem, eddig nem ismertem, köszi a választ!
Elhiszem hogy tényleg szimulátor, de kicsit elriaszt tőle az idejétmúlt grafika (nekem sem az számít elsősorban), és a kevés repülő amit felvonultat. Akkor már inkább az IL2-t próbálnám ki joy-al.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
-
Colos1
őstag
CLoD -ot javaslom és is TF -el, a sima IL2 -t nem fogod tudni grafikailag olyan szintre hozni, hogy ne a 80-as évek printyegős játékainak grafikáját idézze Legalább is nekem nem sikerült, pedig én is azt a HFSX -et tettem le. Annyi változott, hogy 200 m helyett 400 méter távolságból kezdtek megjelenni a vattacsomók felhők helyett, meg a földön a tavak nem 4, hanem vagy 6 pixelből álltak Igen, nagyon lehúzom, pedig FM / DM szinten jó, de engem egyszerűen zavart a grafika. Mellesleg megjegyzem, hogy a WT akármilyen szép, nem hozza azt, amit az FSX UTX -el és a CLoD TF -el, mert igaz, hogy modernebbnek tűnik, de 1. nincs görbülete a földnek, pedig 2-3000 méterről ez már észrevehető, 2. a felhők egyszerűen szarok, ok, hogy ha benne vagy kicsapódik a pára, de csak egy szinten vannak, míg FSX -ben és CLoD -ban 2-3 szint van. Alacsony, magas, FSX -ben közepes magasságú felhők, de REX -el több szint is létrehozható, és lehet állítani különféle magassági légköri viszonyokat, szélirány, erősség és széllökések erősség, páratartalom, bár ezt a dx9 nem tudja rendesen megjeleníteni. De én úgy szoktam repülni, hogy 15 percenként frissíti a valós repülésmeteorológiai viszonyokat, csak ez nem mindenhol működik, csak a nemzetközi reptereken. Egyszer Szibériában akartam télen -30°C -ban felszállni az A2A B-17 -essel (full engine modell), és be se tudtam indítani, amíg eszembe nem jutott, hogy rá kéne dugni a külső generátort, mert az akkuknak túl hideg volt, és csak egyszer tudták felpörgetni az indítólendkereket. Szerencse, hogy az nincs leszimulálva, hogy külső generátort kezelő személyzet miket szórt a fejemre, hogy miattam a -30°C -ban kint kell ácsorogniuk a gép mellett
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
D.Orion
veterán
VE Day in the West cikkre gondoltam írok egy szép köszönetet ezeknek a hős szovjet katonáknak, de aztán inkább visszatöröltem. Pedig lett volna mit megköszönni abból az 50 évből amíg itt maradtak véletlenül.
-
BoB
veterán
Május 12-ig minden prémium előfizetés féláron!
(+ az összes szövetséges jármű -30% de az látszódik a játékban is)
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
PAtr0n
addikt
Köszi fiúk a kimerítő választ ismét!
Azért tényleg szomorú, hogy nem tudják úgy megcsinálni az egyes madarakat, hogy normálisan viselkedjenek (IL2 ahogy olvasom sokkal közelebb áll hozzá, pedig azt is Gazsi csinálta) . Úgy kellett volna a WT-nek is indulni, hogy van AB meg RB oszt kész, csá. SB módba meg olyan szépen lassan betenni a gépeket, ahogyan fullra elkészülnek. Persze nem elég maga a gép FM és DM-je, ahogyan írtad, le kell programozni normálian a levegő rétegeit, milyen magasan, milyen felhők vannak, szélnyírás, stb....
De úgy látszik be kell érnünk ennyivel."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Colos1
őstag
Igen, ez a gond, hogy gyorsan akarják feltölteni. Amúgy észre lehet venni WT -ben olyan apróságokat, amelyek arra engednek következtetni, hogy lehetne belőle rendes szimulátor is, csak rendesen foglalkozni kellene vele. Pl. néha el lehet kapni olyan pillanatot, amikor felhőben, vagy ha hirtelen egy szakadék fölé repülök, akkor egy pillanatra megrázza a botot, a felszálló örvénylő légáram miatt. A repülési fizika is valóságos lenne - a befejezett gépeknél, amiből kb. 5 db van benne -, de úgy néz ki, mintha leegyszerűsítették volna.
Amúgy ma mentem a DSC -ben K4-el egy P51 bot ellen, nagyon fura volt. WT -ben elkezd a P51 emelkedni, te meg Messerrel nem éred utol. Ez a szerencsétlen elkezdett emelkedni, én meg azt hittem, hogy WT -ben vagyok, full gázzal utána mentem. Emelkedés közben úgy lehagytam, hogy csak pislogtam, hogy ez mért állt meg
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Volfram42
senior tag
A Wings of Prey amit csináltak. Az IL2 franchise egyéb részeihez nincsen közük sem fejlesztésileg és ami sokkal fontosabb sem jogilag. Ha onnan emelnek akkor szép pereskedések elé nézhetnének.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
donmackó
őstag
Valaki használja ezt az android alkalmazást? -> WT Tactical Map Nem tudom sehogy sem működésre bírni.
Release the cable hounds!
-
-
Micsurin
nagyúr
-
RG4L
őstag
Okéj, szóval. Megvannak a ZH-k előző hétről, szerencsére mind ötös lett. Mindemellé van már 2 GE Wagerem és a napokban megvettem leárazva az M26E1 Pershinget, szóval muszáj visszahozni a kiadást.
A kérdés, hogy mikor csapódunk össze?War Thunder: Gelesztaa
-
L4mie
veterán
Sziasztok,
A 10,000 Golden Eagles -es Nvidia promós kód mennyiért megy mostanában? O.o*már ha szabad itt ilyent kérdezni.
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
válasz Expendable #9449 üzenetére
Köszi.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
Új hozzászólás Aktív témák
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Motoros topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Robogó, kismotor
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Yettel topik
- Villanyszerelés
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
- ÚJ Under Armour HOVR Machina 2 futócipő,sportcipő 44-es méretben eladó
- Teljes Playstation VR szett PS5 adapterrel
- Sony Playstation 1 Pakk
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest